اسپیکر سقفی یاماها VC4NW | صدایی فراگیر و شفاف

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

Yamaha

سیستم صوتی اتاق جلسات - اسپیکر سقفی یاماها VC4N

بلندگو سقفی جمع‌وجور با صدای عالی و قیمت اقتصادی

سری اسپیکر سقفی Yamaha VC Series از جمله بلندگوهای حرفه‌ای و با کیفیت بالا هستند که برای استفاده در فضاهای تجاری طراحی شده‌اند. توان خروجی بالا، پخش صدای با کیفیت و پوشش صوتی گسترده این بلندگوها را به انتخابی ایده‌آل برای محیط‌های بزرگ و شلوغ تبدیل کرده است.
سری باند سقفی یاماها VC در مجموع شامل شش مدل، سه مدل با قاب پشتی (VC6 ،VC4 و VC8) و سه مدل پشت باز (VC6N ،VC4N و VC8N) است که طراحی ظریف و کم‌حجم آنها امکان می‌دهد بتوان این بلندگوها را حتی در محیط‌هایی که فضای سقف یا دیوار محدود است، به‌راحتی نصب کرد.

بلندگو سقفی Yamaha VC4N

مدل‌های سری VC کیفیت صدای عالی برای محیط‌های تجاری را با قیمتی مقرون به‌صرفه ارائه می‌دهند. وجود گیره‌هایی با آج‌های غیرلغزنده سبب می‌شود بلندگوها به‌طور ایمن و محکم نصب شوند.
از طریق نصب و به‌کارگیری تعداد زیادی اسپیکر سقفی می‌توان منطقه گسترده‌ای را تحت پوشش سیستم صوتی قرار داد. سری اسپیکرهای سقفی Yamaha VC Series از جمله گزینه‌هایی هستند که می‌توانند فضاهای پر تردد را به‌خوبی پشتیبانی کرده و در سیستم‌های صوتی بزرگ به کار گرفته شوند. مراکز خرید، ساختمان‌های اداری، رستوران‌ها، اماکن درمانی، پایانه‌های حمل و نقل، مراکز آموزشی، اتاق کنفرانس و... از جمله فضاهایی هستند که استفاده از بلندگوهای سقفی سری VC یاماها در آنها باعث بهبود کیفیت صدای سیستم صوتی و پیجینگ می‌شود.

سیستم صوتی مرکز خرید - باند سقفی توکار یاماها VC4N

اسپیکر سقفی یاماها Yamaha VC4N

اسپیکر سقفی توکار یاماها Yamaha VC4N مناسب کاربردهای تجاری و سیستم صوتی سقفی مراکز خرید، رستوران ها، اتاق جلسات و... طراحی شده است. این مدل دارای یک ووفر مخروطی 4 اینچی برای فرکانس‌های پایین و یک تیوتر دام 0.8 اینچی برای فرکانس‌های بالاست. حساسیت اسپیکر VC4N برابر با 88 دسی‌بل، حداکثر SPL آن نیز 106 دسی‌بل و پاسخ فرکانسی 85 هرتز تا 20 کیلوهرتز (در 10 دسی‌بل کمتر از حساسیت اسمی) است. زاویه پوشش این بلندگوی توکار نیز 160 درجه مخروطی است.
توان مستمر بلندگوی سقفی Yamaha VC4N برابر 15 وات، توان برنامه‌ریزی شده آن 30 وات و توان پیک 60 وات است.

اسپیکر سقفی توکار VC4N

یک سوئیچ امکان انتخاب از بین حالت 16 اهم برای سیستم‌های امپدانس پایین یا سیستم‌های گسترده 70/100 ولتی را فراهم می‌کند. در خطوط توزیع 100 ولت می‌توان بین 1.5، 3 و 6 وات و در خطوط 70 ولت می‌توان بین 0.8، 1.5، 3 و 6 وات را انتخاب کرد. اسپیکر سقفی یاماها VC4N برای اتصالات ورودی دارای ترمینال فشاری (push terminal) است.
اسپیکر یاماها VC4N دارای یک گریل فلزی پانچ شده با پوشش پودری و یک حلقه تزئینی از جنس ABS است. این بلندگو سقفی توکار فاقد قاب پشتی است، اما یک روکش ضد گرد و غبار از جنس فیبر نوری برای محافظت از اجزای پشت بلندگو در نظر گرفته شده است. همراه Yamaha VC4N یک کابل ایمنی، یک الگوی برش و دفترچه راهنما عرضه می‌شود.

اسپیکر سقفی توکار Yamaha VC4N

ویژگی‌های اسپیکر سقفی توکار یاماها VC4N

* سیستم 2way با ووفر 4 اینچی و تیوتر 0.8 اینچی
* مهندسی شده برای بازتولید صدا، پیجینگ و پخش موزیک پس‌زمینه مطلوب
* طراحی بسیار ساده که امکان نصب در فضاهای محدود سقفی را می‌دهد
* پشتیبانی مستقیم از اتصالات اهمی و ولتی
* 16Ω در امپدانس پایین که هنگام اتصال چند اسپیکر در سیستم‌های اهمی مفید است
* بند حمل که ایمنی در زمان نصب را افزایش می‌دهد
* پیچ‌های دو رزوه در گیره بلندگو جهت محکم شدن سریع
* گریل قابل رنگ‌آمیزی به‌همراه گیره‌های مغناطیسی
* عرضه شده در رنگ‌های سفید و سیاه

اسپیکر سقفی یاماها VC4N

بررسی بلندگو سقفی توکار یاماها VC4N

طراحی کم عمق و مناسب برای انواع کاربردها

وجود شش مدل، سازگاری سری VC را با طیف گسترده‌ای از کاربردها و نیازهای نصب امکان‌پذیر کرده است. مدل‌هایی مانند Yamaha VC4N که قاب پشتی را ندارند، سبک‌تر و اقتصادی‌تر هستند. در این مدل‌ها یک روکش‌ در نظر گرفته شده که از پشت روی اجزای داخلی بلندگو قرار گرفته و از آنها در برابر گرد و غبار و رطوبت محافظت می‌کند.
حذف قاب پشتی در Yamaha VC4N موجب کاهش عمق فیزیکی آن شده و در نتیجه امکان نصب این مدل‌ در سقف‌ها و دیوارهایی که فضا محدود است را می‌دهد.

سیستم صوتی رستوران - بلندگو سقفی Yamaha VC4N

قابل رنگ‌آمیزی و سازگار با دکوراسیون‌های مختلف

یاماها در طراحی بلندگوی سقفی توکار Yamaha VC4N علاوه بر عملکرد و کارایی، بر جنبه‌های زیباشناختی و ظرافت طراحی نیز تاکید داشته است.
طراحی کم عمق، سبک و انعطاف‌پذیر این اسپیکر می‌تواند به‌خوبی با سخت‌ترین محدودیت‌های نصب سازگار شود و عملکرد صوتی فوق‌العاده‌ای را در هر کجا که قرار گیرد، بدون خراب کردن طراحی دکوراسیون داخلی فراهم کند. ضمن اینکه گریل یا همان توری سفید رنگ باند سقفی Yamaha VC4N را می‌توان با هر رنگ دلخواهی رنگ‌آمیزی کرد تا با دکوراسیون داخلی مطابقت داشته باشد.

اسپیکر پیجینگ توکار یاماها سری VC

پشتیبانی از هر دو سیستم اهمی و ولتی

بلندگوی سقفی توکار یاماها VC4N از هر دو اتصال امپدانس بالا (ولتی) و امپدانس پایین (اهمی) پشتیبانی می‌کند و حتی پس از نصب نیز می‌توان وات بلندگوها را به‌راحتی تغییر داد. بنابراین نه تنها می‌توان تعداد زیادی بلندگو را تحت اتصال امپدانس بالا (high-impedance) نصب کرد، بلکه به‌دلیل ظرفیت 16 اهم می‌توان آنها را تحت اتصال امپدانس پایین (low-impedance) نیز به کار گرفت. همچنین نیاز به واحد اضافی به حداقل می‌رسد و سیستم‌ها را می‌توان به‌گونه‌ای طراحی کرد که به‌طور ایده‌آل نیازهای هر کاربردی را برآورده کنند. از آنجا که هر دو اتصال ولتی و اهمی پشتیبانی می‌شوند، حتی پس از نصب نیز می‌توان وات بلندگو را به‌راحتی تغییر داد.

نصب بلندگوهای سقفی سری VC

نصب ایمن و سریع

باند سقفی یاماها VC4N دارای طراحی کم عمق و ویژگی‌هایی مکانیکی است که به نصب ایمن‌تر و سریع‌تر آن کمک می‌کند. علاوه بر این، وجود گیره‌های بزرگ با آج‌های غیر لغزنده اطمینان می‌دهد که نصب بلندگو به‌درستی صورت گرفته و ایمن باشد. پیچ‌های دو رزوه‌ای که برای مکانیزم نصب بلندگو استفاده می‌شوند اجازه می‌دهند که گیره‌ها دو برابر سریع‌تر از پیچ‌های معمولی سفت شوند.

بلندگوهای سقفی توکار YAMAHA VC Series

سبک وزن و قابل حمل

وزن کاهش یافته در اسپیکرهای سقفی VC از جمله VC4N انعطاف‌پذیری نصب را افزایش داده و کار نصاب‌ها را ساده‌تر کرده است. یک «بند حمل» داخلی از یک طرف جابه‌جایی بلندگوی سقفی توکار YAMAHA VC4N را آسان می‌کند، از طرف دیگر ایمنی فرایند نصب را هنگام کار بر روی نردبان بهبود می‌بخشد.

سیستم صوتی سقفی رستوران

نمونه‌هایی از سیستم‌های قابل پیاده سازی

رستوران

قیمت مدل‌های مختلف اسپیکر سقفی توکار سری VC می‌تواند برای رستوران‌ها، کافه‌ها و مشاغل مشابه مزیت خرید قابل توجهی باشد. به این ترتیب می‌توان بلندگوهای متعددی را بدون صرف هزینه‌های بالا، برای دستیابی به پوشش یکدست و بازتولید با کیفیت صدا در سراسر محدوده نصب نموده و محیطی لذت‌بخش برای مشتریان ایجاد کرد.

سیستم صوتی سقفی اتاق جلسه و هیئت مدیره

اتاق جلسات

بلندگوهای سقفی سری Yamaha VC صدا را به‌گونه‌ای دقیق و طبیعی بازتولید می‌کنند که نه تنها برای موسیقی پس زمینه، بلکه برای ارائه سخنرانی نیز ایده‌آل است. در یک اتاق جلسه یا کنفرانس مانند آنچه در نمودار نشان داده شده است، اسپیکرهای سقفی سری VC امکان برقراری ارتباط واضح و بدون استرس را فراهم کرده و بهره‌وری را در جلساتی که در اتاق برگزار می‌شوند و همچنین کنفرانس‌های آنلاین افزایش می‌دهند.

سیستم صوتی سقفی مرکز خرید و اداری

مراکز خرید

اسپیکرهای سقفی توکار سری Yamaha VC Series با طراحی زیبا، صدای عالی و قیمت اقتصادی عرضه می‌شوند. بنابراین استفاده از تعداد زیادی از آنها در فضاهایی مانند مراکز خرید با صرف هزینه مناسب امکان‌پذیر است.

محتویات پکیج اسپیکر YAMAHA VC4NW

اسپیکر
گریل
الگوی برش
دفترچه راهنما

تاریخچه YAMAHA

شرکت یاماها در اواخر دهه 80 میلادی در شیزویکا ژاپن تاسیس شد و در ابتدا به تولید آلات موسیقی پرداخت. یاماها به دلیل تولید آلات مختلف موسیقی از جمله انواع پیانو ، گیتار ، ویولن و دیگر آلات برنجی و چوبی به بزرگترین تولید کننده ابزار موسیقی تبدیل شده و بخش عمده ای از شهرت خود را مدیون همین بخش است.
کیفیت یکی از آن کلماتی است که مسائل مختلفی را پوشش می دهد و می تواند برای افراد مختلف در زمان های مختلف تفاوت داشته باشد. اما در یاماها به تمام مفاهیم معنی می شود که منجر به توسعه و ساخت محصول با کیفیت می شود.
کیفیت صوتی اگرچه اولین جنبه ای است که به ذهن می آید اما تنها آغاز این مسیر است. قابلیت اطمینان و دوام نیز به همان اندازه مهم هستند و در بسیاری از موارد سازگاری با هر سطحی دشوار است. به همین دلیل یاماها به دنبال تولید محصول با کیفیت و در سطح استاندارد جهانی است. مدیریت کیفیت باید حتی پس از فروش محصول به شکل پشتیبانی و خدمات، ادامه یابد.
برای رسیدن به نوع کیفیتی که تمام شراط را فراهم کند ، همیشه نیاز به توجه دقیق به جزئیات و کنترل محصول از ابتدای مسیر، از شروع طراحی تا تولید نهایی و بسته بندی و پشتیبانی پس از فروش از دیگر نکاتی است که از ابتدا سر لوحه شرکت یاماها بوده است و این کار اصلا ساده نیست و نیاز به یک سازمان و زیر ساخت اختصاصی دارد و این جایی است که رقبای شرکت یاماها به چالش کشیده می شوند.
نمایش تمام محصولات یاماها

دنیای پرطرفدار بلندگوهای سقفی یاماها

اسپیکر سقفی یاماهاوقتی برای ایجاد یک تجربه صوتی مطلوب در فضای کسب و کار یا محیط زندگی خود اقدام می‌کنیم، انتخاب بلندگوها از جمله اسپیکرهای سقفی نقش حیاتی و مهمی را ایفا می‌کند. اسپیکرهای سقفی برای ایجاد پوشش صوتی یکنواخت در سراسر یک فضا به کار گرفته می‌شوند. در بین برندهای متعدد اسپیکر سقفی، یاماها جزء نام‌های شناخته شده است. یاماها به ارائه کیفیت صدای برتر و طراحی‌های نوآورانه متعهد است. انواع بلندگو سقفی یاماها توانسته‌اند توجه صاحبان کسب و کارها، صاحبان منازل و علاقه‌مندان صدا را به خود جلب کنند.
شما برای انتخاب و خرید اسپیکر سقفی به چه عاملی اهمیت می‌دهید؟ کیفیت صدا؟ توان خروجی؟ نصب و نگهداری آسان؟ ظاهر زیبا؟ پوشش صدا؟ قابلیت چرخش؟ قابلیت اتصال به سیستم‌های صوتی موجود؟ اسپیکرهای سقفی یاماها دغدغه‌های شما را برطرف کرده و پاسخگوی نیازتان خواهند بود.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :