باند پسیو یاماها YAMAHA CHR15

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

Yamaha

سری بلندگوهای CHR یاماها شامل CHR12M ،CHR10 و CHR15

صدای حرفه‌ای با باند پسیو یاماها CHR15

سری بلندگوهای حرفه‌ای CHR یاماها شامل سه بلندگوی CHR12M ،CHR10 و CHR15 است. این بلندگوها دارای کیفیت صدا، دقت و عملکرد حرفه‌ای مطلوبی هستند. محفظه‌های ممتاز ساخته شده از plywood که با روکش محکم polyurea پوشانده شده‌اند، استحکامی را ارائه می‌دهند که در سایر بلندگوهای این کلاس به ندرت دیده می‌شود. بلندگوهای سری Yamaha CHR در کنار یکدیگر قادر به پوشش‌دهی انواع نیازها و برنامه‌ها هستند. CHR10 برای نصب روی پایه، CHR12M به‌عنوان اسپیکر مانیتورینگ و CHR15 به‌عنوان بلندگوی اصلی طراحی شده و همگی دارای ترنسدیوسرهایی (مبدل) سفارشی هستند که به‌دقت انتخاب شده‌اند.

باند پسیو یاماها CHR15

کاربردهای خاصی که برای هر یک از بلندگوهای سری CHR یاماها تعریف شده است، به شما امکان می‌دهد بتوانید بلندگوهای این سری را برای طیف گسترده‌ای از کاربردها و محیط‌های صوتی انتخاب کنید.
باند پسیو یاماها CHR15 یک اسپیکر حرفه‌ای 2WAY مجهز به یک ووفر مخروطی 15 اینچی و یک تیوتر فشرده‌سازی 1.4 اینچی بوده و به همین علت به‌عنوان بلندگوی اصلی قابل استفاده است. ترکیب ترنسدیوسرهای سفارشی با محفظه بلندگوهای سری CZR یاماها باعث شده تا باندهای سری CHR از جمله Yamaha CHR15 در کلاس خود از کیفیت صدا و ماندگاری مطلوبی برخوردار باشند. اگر قصد خرید باند پسیو مجلسی، باشگاهی، هیئتی و... را دارید، توصیه می‌کنیم بلندگوهای این سری را بین گزینه‌هایتان قرار دهید.

بلندگوی پسیو یاماها Yamaha CHR15

ویژگی‌های باند پسیو یاماها CHR15

* صدایی شفاف با کمترین لرزش به‌واسطه محفظه ساخته شده از plywood
* بدنه محکم و ضد خش به‌دلیل روکش polyurea
* اندازه جمع‌وجور علی‌رغم وجود ووفر 15 اینچی
* دارای پاسخ فرکانس پایین عالی
* امکان نصب روی پایه در دو حالت 0 و 7 درجه
* نقاط اتصال برای آویزان کردن با استفاده از eye bolts

ووفر قدرتمند 15 اینچی باند یاماها CHR15

بررسی بلندگوی پسیو یاماها Yamaha CHR15

ترنسدیوسرهای (مبدل) سفارشی

ووفر قدرتمند 15 اینچی باند یاماها CHR15 دارای یک سیم‌پیچ 2.5 اینچی و از جنس آهنربای Ferrite بوده و صدای باس قوی و واضحی با کمترین اعوجاج (دیستورشن) ارائه می‌دهد. ضمن اینکه تیوتر فشرده سازی 1.4 اینچی آن فرکانس‌های بالا و میانی (میدرنج) را به‌طور ‎دقیق و صحیح بازتولید می‌کند.

محفظه بلندگوی سری CHR یاماها

محفظه محکم و قابل حمل

محفظه بلندگوهای سری CHR یاماها از جمله CHR15 همانند اسپیکرهای تحسین شده سری CZR این شرکت از جنس plywood ساخته است. به عبارت بهتر همین طراحی و جنس محفظه موجب شده تا بلندگوی Yamaha CHR15 از یکسو دوام و استحکام بالا و از سوی دیگر عملکرد آکوستیک فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

آمپلی فایر‌های مجهز به DSP یاماها

پردازش هوشمند برای به حداکثر رساندن کارایی سیستم

آمپلی‌فایر‌های مجهز به DSP یاماها یا سایر پردازنده‌های سیگنال سازگار، دارای تنظیمات اختصاصی تنظیم پردازنده بلندگو برای به حداکثر رساندن صدای سیستم هستند. به این ترتیب اگر باند پسیو CHR15 را همراه با آمپلی‌فایرهای سری PX یاماها یا سایر پردازنده‌های سازگار به کار بگیرید، این بلندگو قادر است تنظیمات اختصاصی پردازنده بلندگو را به‌طور کامل دریافت کند.

نصب باند پسیو یاماها CHR15 روی پایه بلندگو

امکان نصب روی پایه بلندگو با دو زاویه

بسته به محیط اجرا، گاهی اوقات صدای بلندگوها به سقف یا سایر عناصر محیطی برخورد می‌کند که این موضوع می‌تواند مانع ترکیب واضح و یکدست صدا شده و تجربه شنیداری مخاطب را به میزان قابل توجهی تحت تاثیر قرار دهد. حفره‌ای که برای نصب روی پایه بلندگو در زیر Yamaha CHR15 تعبیه شده، امکان می‌دهد بتوانید این باند را با دو زاویه 0 و 7 درجه روی پایه سوار کنید.

نصب باند پسیو یاماها CHR15 روی پایه بلندگو

به این ترتیب امواج صوتی از سطوح بازتابنده دور شده و به سمت مخاطبان شما جهت‌دهی می‌شوند.
همچنین نقاط آویزی روی بدنه این بلندگوی پسیو حرفه‌ای در نظر گرفته شده است که از طریق آنها می‌توان Yamaha CHR15 را با استفاده از eye bolts از سقف آویزان کرد.

تاریخچه YAMAHA

شرکت یاماها در اواخر دهه 80 میلادی در شیزویکا ژاپن تاسیس شد و در ابتدا به تولید آلات موسیقی پرداخت. یاماها به دلیل تولید آلات مختلف موسیقی از جمله انواع پیانو ، گیتار ، ویولن و دیگر آلات برنجی و چوبی به بزرگترین تولید کننده ابزار موسیقی تبدیل شده و بخش عمده ای از شهرت خود را مدیون همین بخش است.
کیفیت یکی از آن کلماتی است که مسائل مختلفی را پوشش می دهد و می تواند برای افراد مختلف در زمان های مختلف تفاوت داشته باشد. اما در یاماها به تمام مفاهیم معنی می شود که منجر به توسعه و ساخت محصول با کیفیت می شود.
کیفیت صوتی اگرچه اولین جنبه ای است که به ذهن می آید اما تنها آغاز این مسیر است. قابلیت اطمینان و دوام نیز به همان اندازه مهم هستند و در بسیاری از موارد سازگاری با هر سطحی دشوار است. به همین دلیل یاماها به دنبال تولید محصول با کیفیت و در سطح استاندارد جهانی است. مدیریت کیفیت باید حتی پس از فروش محصول به شکل پشتیبانی و خدمات، ادامه یابد.
برای رسیدن به نوع کیفیتی که تمام شراط را فراهم کند ، همیشه نیاز به توجه دقیق به جزئیات و کنترل محصول از ابتدای مسیر، از شروع طراحی تا تولید نهایی و بسته بندی و پشتیبانی پس از فروش از دیگر نکاتی است که از ابتدا سر لوحه شرکت یاماها بوده است و این کار اصلا ساده نیست و نیاز به یک سازمان و زیر ساخت اختصاصی دارد و این جایی است که رقبای شرکت یاماها به چالش کشیده می شوند.
نمایش تمام محصولات یاماها

خرید اسپیکر و باند پسیو برای چه افراد یا گروه هایی مناسب است؟

به‌طورکلی باندهایی که جهت اجرای زنده و برگزاری مراسم به‌کار می‌روند، به دو دسته اکتیو و پسیو تقسیم شده و برای انتخاب باند مناسب نیاز است شناخت دقیقی از آنها داشته باشیم. در این مطلب به معرفی باند پسیو، ویژگی ها، مزایا و کاربردهای آن می پردازیم. اگر شما هم به دنبال خرید باند پسیو ارزان، باند هیئتی یا اسپیکر پسیو خانگی هستید، توصیه می کنیم این مطلب را مطالعه نمایید.

باند پسیو چیست؟
ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :