ایر مانیتور سنهایزر Sennheiser XSW IEM | آزادی حین اجرا

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

SENNHEISER

ایر مانیتور سنهایزرSennheiser XSW IEM

مانیتورینگ حرفه ای با ایر مانیتور سنهایزر XSW IEM

ایرفون مانیتورینگ که به آن ایرفون خواننده یا ایر مانیتور نیز گفته می‌شود، برای هر موقعیتی که صدای زنده در جریان است، مانند سخنرانی، اجرا، تئاتر یا کنسرت ضروری است. اگرچه گزینه‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، اما Sennheiser با استفاده از سیستم مانیتورینگ بی‌سیم داخل گوش XSW IEM SET از زحمت شما کم کرده و در زمان شما صرفه جویی می‌کند. شرکت سنهایزر سیستم XS Wireless را برای ارائه صدایی با کیفیت حرفه‌ای در قالب پکیجی ساده و کاربرپسند تولید کرده است. Sennheiser XSW IEM SET با تعریف استانداردهای جدید برای ایر مانیتورینگ بی سیم ساده، منعطف و قابل اعتماد طراحی شده تا به افراد کمک کند فارغ از سطح تجربه و تخصص خود از آن بهره ببرند.

ایر مانیتور XSW IEM SET

تفاوتی ندارد برای تمرین و اجرای زنده به‌دنبال ایر مانیتور باشید یا سخنرانی یا نمایش، در هر حال می‌توانید روی کیفیت شناخته شده سنهایزر و قابلیت اطمینان بی سیم حرفه‌ای UHF در یک سیستم محکم و خوش‌دست حساب کنید. میکس استریوی خود را ایجاد نموده و در حالی که آزادانه روی صحنه حرکت می‌کنید، صدای خود و دیگر اعضای گروه را به‌وضوح بشنوید.
ایر مانیتور سنهایزر Sennheiser XSW IEM همه چیزهایی که برای شروع مانیتورینگ شخصی داخل گوش (IEM) لازم است را در اختیارتان قرار می‌دهد: یک فرستنده XSW IEM، یک گیرنده کمری XSW IEM، یک جفت ایرفون (هدفون داخل گوش) IE 4، یک کیت رک‌مونت XSW، یک آنتن، دو باتری و یک منبع تغذیه NT 12-5CW (با چند آداپتور).

مزایای خرید ایر مانیتور سنهایزر XSW IEM SET

* سیستم ایر مانیتورینگ UHF بی سیم
* طراحی شده برای مانیتورینگ صدای زنده حرفه‌ای
* مناسب افراد مختلف با هر سطح از تجربه
* سیستم قابل اعتماد با طرز کار آسان
* صدای منعطف و حالت Focus برای شخصی‌سازی میکس
* محدوده فرکانسی 45 تا 15 هزار هرتز
* پهنای باند سوئیچینگ تا حداکثر 24 مگاهرتز
* ویژگی‌های پیشرفته اکولایزر و لیمیتر (Limiter)

* دارای 8 بانک پریست فرکانس با 12 کانال برای هر یک
* سینک شدن سریع و آسان از طریق حسگر مادون قرمز
* امکان ارتقای سیستم و اتصال تعداد نامحدودی گیرنده به یک فرستنده
* حداکثر 6 ساعت طول عمر باتری (بسته به تنظیمات صدا)
* کانکتورهای ترکیبی XLR/TRS فرستنده برای کاربردهای مختلف
* آنتن BNC با امکان جداشدن برای موقعیت‌یابی بهینه
* همراه با کیت رک‌مونت
* دارای نشانگر LED برای وضعیت باتری و link
* برد عملیاتی 100 متری
* امکان به‌کارگیری حداکثر 12 فرستنده در یک باند فرکانسی

ایر مانیتور سنهایزر XSW IEM SET

بررسی ایر مانیتور سنهایزر XSW IEM SET

اگر به تازگی تصمیم گرفته‌اید از ایر مانیتورینگ برای نظارت بر اجراهای خود استفاده نمایید سیستم بی سیم XSW IEM SET شرکت سنهایزر انتخاب مناسبی برای شماست. کیت XSW ویژگی‌های IEM حرفه‌ای (مانیتورینگ داخل گوش) را با رابط کاربری زیبا و عملکردی کاربرپسند به همراه قیمت اقتصادی ارائه می‌دهد. محصولات سنهایزر چه با سیم و چه بی سیم به شما اطمینان می‌دهند صدایی با کیفیت، شفاف، واضح و قابل فهم را روی استیج کنسرت، صحنه تئاتر، اتاق جلسه، سالن کنفرانس یا هر موقعیتی دیگر دریافت خواهید کرد. ایر مانیتور سنهایزر XSW IEM SET نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تجربه مانیتورینگ مطلوبی را برای شما رقم می‌زند.

ایر مانیتور XSW IEM SET

استفاده از Sennheiser XSW IEM SET نیاز به تخصص فنی ندارد، این سیستم ایر مانیتورینگ طرز کار آسانی داشته و منوی بصری آن کار را برای افراد تازه‌کار راحت کرده است. ایر مانیتور XSW IEM SET با استفاده از کانال‌های پریست فرکانس یا کنترل دستی کار می‌کند. حالت فوکوس (Focus mode) به شما امکان می‌دهد میکس شخصی خود را برقرار نمایید. حسگر مادون قرمز به شما امکان می‌دهد تعداد نامحدودی گیرنده را با یک فرستنده سینک کنید. به این ترتیب ارتقای سیستم یا راه‌اندازی سیستم‌های بزرگ با هزینه مناسب و به‌صرفه امکان‌پذیر است. قابلیت اکولایزر ایر مانیتور سنهایزر XSW IEM SET فرکانس‌های بالا را در 13 کیلوهرتز به میزان 10 دسی‌بل تقویت می‌کند، لیمیتر نیز به‌منظور محافظت از گوش‌ها در برابر صداهای بلند، صدای خروجی گیرنده را 10 دسی‌بل کاهش می‌دهد.

ایرفون مانیتورینگ سنهایزر IE 4

ایرفون سنهایزر IE 4

هنگامی که روی صحنه کنسرت هستید، همراه داشتن یک ایرفون نویز ایزولیتینگ (Noise-isolating) مانند IE 4 Sennheiser که همچون عایق صدا عمل کرده و صدای در حال پخش را از صداهای خارجی روی صحنه مصون نگه دارد، ضروری است. این هدفون داخل گوش جهت مانیتورینگ دقیق طراحی شده و صدای شما را با وضوح و داینامیک فوق‌العاده با پاسخ باس عالی ارائه می‌دهد. به‌علاوه، برای هر ایرفون IE 4 دو نوع سری هدفون در نظر گرفته شده تا به‌راحتی با گوش‌های مختلف سازگار شود. جک 3.5 میلی‌متری گیرنده اجازه می‌دهد از ایرفون های شخصی خود مانند هدفون ایر مانیتور سنهایزرIE 100 PRO برای مانیتورینگ استفاده نمایید.

ایر مانیتور سنهایزر XSW IEM SET

فرستنده استریو Sennheiser XSW IEM SR

سیستم مانیتورینگ بی سیم XSW IEM شرکت سنهایزر شامل یک فرستنده استریو XSW IEM SR است که دارای محفظه فلزی محکمی است که به‌راحتی در یک واحد رک نصب شده یا در یک سیستم رک‌مونت ادغام می‌شود. منوی شفاف فرستنده که دارای نور پس‌زمینه است، راه‌اندازی سیستم در شرایط گوناگون از نظر روشنایی را آسان و قابل دسترسی می‌کند.
از طریق منوی جلویی فرستنده استریو Sennheiser XSW IEM SR به‌راحتی می‌توانید تنظیمات صوتی خود را در عرض چند ثانیه تغییر دهید، از جمله میزان gain، گزینه‌های مونو/استریو، حساسیت ورودی، سینک کردن و موارد دیگر. تنظیم دقیق گزینه‌های مهم در گذشته تا این حد ساده نبوده است.

ایر مانیتور XSW IEM SET

ورودی‌های ترکیبی XLR/TRS شما را قادر می‌سازد تا صدای یک منبع استریو یا دو منبع مونو را به‌طور هم‌زمان ارسال کنید. این فرستنده UHF با پهنای باند سوئیچینگ تا حداکثر 24 مگاهرتز، در کنار 8 بانک فرکانس که هر یک 12 کانال پریست دارند، کار می‌کند. خروجی هدفون فرستنده گوش دادن به میکس ارسالی به ایرفون ها را ممکن کرده است.
کیت رک‌مونت و آنتن قابل جابه‌جا شدن، امکان نصب و پیکربندی انعطاف‌پذیر آن را فراهم کرده‌اند. فرستنده ایر مانیتور سنهایزر XSW IEM SET می‌تواند سیگنال را به هر تعداد گیرنده‌ای که می‌خواهید بفرستد (گیرنده‌های اضافی به‌طور جداگانه باید خریداری شوند). همچنین حداکثر 12 فرستنده را می‌توان به‌طور هم‌زمان در یک باند فرکانسی به کار گرفت. از آنجا که این سیستم ایر مانیتورینگ در محدوده فرکانسی UHF کار می‌کند، در مقابل تداخل امواج تلفن همراه و Wi-Fi که می‌توانند روی سیستم‌های 2.4 گیگاهرتزی اثر بگذارند، مصون است.

ایر مانیتور سنهایزرSennheiser XSW IEM

گیرنده استریو Sennheiser XSW IEM EK

گیرنده بادی‌پک (کمری) XSW EK شامل ایرفون سنهایزر IE 4 و دو باتری AA است که تا 6 ساعت اجرای مداوم را پشتیبانی می‌کنند. منوی این گیرنده سبک وزن دسترسی به تنظیماتی مانند حالت‌های فوکوس، کنترل صدا، لیمیتر و اکولایزر داخلی را برای شما فراهم کرده است. بنابراین هنگام استفاده گروهی، هر یک از اعضا می‌توانند میکس جداگانه‌ای برای خود ایجاد نمایند. یک نشانگر LED برای نمایش وضعیت باتری و Link در بالای گیرنده وجود دارد. یک کنترل pan به شما امکان می‌دهد کانال‌های ورودی را به‌صورت جداگانه بالانس کنید. یک جک 3.5 میلی‌متری استاندارد نیز برای اتصال ایرفون IE 4 یا هر هدفون داخل گوش مدنظر شما وجود دارد. در صورت نیاز به ارتقای سیستم خود، می‌توانید گیرنده‌های بیشتری به سیستم خود اضافه کنید.

ایر مانیتور سنهایزر XSW IEM SET

قابلیت شخصی سازی میکس

ویژگی‌های استاندارد و پیشرفته ایر مانیتور سنهایزر XS Wireless IEM موجب شده در برنامه‌های کوچک و بزرگ قابل استفاده باشد. این سیستم با خواسته‌های شما در طول تمرین یا نمایش زنده، هنگام کنسرت یا سخنرانی هماهنگ می‌شود.
هشت بانک فرکانس پریست (از پیش تنظیم شده) در محدوده حرفه‌ای UHF (هر کدام با 12 کانال) اتصال شما را در هر شرایطی قابل اعتماد و شفاف نگه می‌دارند. حالت‌های صوتی متعدد سیستم با اجراها و نیاز‌های میکس مختلف منطبق می‌شود. افراد می‌توانند میکس شخصی خود را از طریق تنظیمات Mono ،Stereo و Focus Mode طراحی کنند.

ایر مانیتور سنهایزر Sennheiser XSW IEM

کنترل‌های ساده کاربران را قادر می‌سازد تا صدا و سوژه موردنظر را برای هر دو سیگنال چپ یا راست انتخاب کرده و بهترین تعادل را به دست آورند. مثلاً خواننده می‌تواند صدای آواز را افزایش دهد تا صدای خود را بهتر بشنود، در حالی که نوازنده ممکن است میکس ساز را ترجیح دهد.
از طرف دیگر، نوازندگان می‌توانند از حالت فوکوس نیز استفاده کنند. حالت فوکوس امکان اولویت‌بندی یک ورودی بر دیگری را از طریق گیرنده کمری برای ایجاد تجربه مانیتورینگ منحصربه‌فرد کاربر فراهم می‌کند. می‌توانید حالت فوکوس دلخواه خود را برای مانیتورینگ داخل گوش تنظیم کنید، میکس شخصی را بالانس نمایید، اکولایزر را تغییر دهید، کانال خود را انتخاب کرده یا به‌صورت دستی فرکانس را انتخاب نمایید.

محتویات پکیج ایر مانیتور سنهایزر Sennheiser XSW IEM

فرستنده XSW IEM SR
گیرنده XSW IEM EK
ایرفون IE 4
کیت رک‌مونت XSW
کابل برق
آنتن تمام جهتی BNC
2 باتری AA

سنهایزر نامی آشنا در صنعت صدا

هدفون سنهایزرسنهایزر به‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ صنعت صدا، در 80 سال گذشته نامی آشنا برای دوستداران اصالت و کیفیت بوده است. میکروفن‌های این برند، نه فقط ابزاری برای ضبط کردن صدا، بلکه شاه‌کلید رسیدن به موفقیت هستند. نام Sennheiser با میکروفن‌های سیمی و بی سیم و هدفون‌های استودیویی گره خورده است. گیتاریست‌های سراسر جهان می‌دانند که میکروفن‌های داینامیک e609 و e906 تقریباً با هر آمپلی‌فایر گیتاری فوق‌العاده هستند و استحکام آنها برای استفاده زنده عالی است. میکروفن داینامیک MD 421 به‌واسطه SPL بالا و پاسخ گذرای عالی، توسط مهندسان استودیو به‌عنوان یک راه‌حل انعطاف‌پذیر برای وکال، درام و کابینت گیتار باس شناخته می‌شود. 


ادامه متن را اینجا بخوانید.

فروش میکروفن سنهایزر دستیانتخاب میکروفن مناسب همان جایی است که موفقیت شما در حوزه صدا آغاز می‌شود. اگر میکروفن اشتباهی انتخاب کنید زمان ارزشمندتان را برای ویرایش صداها و نویزهای ناخواسته و برطرف کردن مشکلات صوتی هدر خواهید داد. با یک میکروفن خوب بهترین صدا را به دست خواهید آورد و همه چیز ساده‌تر پیش می‌رود. در این بین حساب کردن روی تجربه و اعتبار برندهای شناخته شده یک راه میان‌بر برای رسیدن به میکروفن مناسب است. Sennheiser یک تولید کننده معتبر و قدیمی انواع میکروفن، هدفون و سایر تجهیزات صوتی است. سنهایزر جزء آن دسته برندهایی است که در هر شرایطی خیال مهندسان صدا را راحت می‌کند.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :