میکروفن شاتگان بویا BOYA BY-BM3032

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفون گان بویا BOYA BY-BM3032

میکروفون گان بویا BOYA BM3032 یک میکروفون دوربین فیلمبرداری سبک وزن و جمع و جور است که طراحی شده تا کیفیت صدای فیلم تبلیغاتی، کلیپ، مصاحبه، ولاگ، مستند، گفتگو، لایو، استریم و سایر ویدئوهای ضبط شده توسط انواع دوربین های DSLR و Mirrorless را بهبود ببخشد. میکروفون های گان به نوعی زیرمجموعه مدل های شاتگان هستند، اندازه آنها از میکروفون های شاتگان کوچکتر و از مدل های مینی گان بزرگتر است. سازندگان تجهیزات صوتی میکروفون های گان و مینی گان را با ساختار کوچکتر و قیمت کمتر به بازار عرضه می کنند تا عموم کاربرانی که در جستجوی میکروفن های مخصوص دوربین یا ضبط ویدئو هستند بدون نیاز به پرداخت هزینه های بالا از این مدل های گان یا مینی گان بهره ببرند. میکروفون BOYA BM3032 یک مدل به نسبت ارزان قیمت است که تنوع کاربرد بالایی داشته و در موقعیت های گوناگون می توان آن را به کار گرفت. در میکروفون BOYA BY-BM3032 الگوی قطبی سوپر کاردیود به کار رفته تا ناحیه برداشت صدا بر قسمت جلوی میکروفون متمرکز بوده و در مقایسه با میکروفن داخلی اومنی دایرکشنال دوربین، صداهای پس زمینه را به طور قابل ملاحظه ای کاهش داده و صدای گوینده یا سوژه را با وضوح و شفافیت بیشتری برداشت کند.

میکروفون گان بویا مدل BY-BM3032

ویژگی های میکروفون BOYA BM3032 اصل

- میکروفن گان حرفه ای سوپر کاردیود
- مناسب برای ضبط ویدئو با دوربین، کم کوردر فیلمبرداری، رکوردر صوتی و...
- قابل استفاده به عنوان میکروفون بلاگری، ولاگینگ، کلیپ و تیزر، مستند، گفتگو، لایو، مستند و...
- محدوده پاسخ فرکانسی گسترده 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز
- فیلتر high-pass و برش کوتاه سه مرحله ای (0Hz, 75Hz, 150Hz)
- سوئیچ پد سه مرحله ای 20+، 0 و 10-

- گزینه ارتقاء فرکانس 5+ دسی بل، جهت جبران فرکانس های بالایی از دست رفته در زمان ضبط صدا در فضای باز با استفاده از خز بادگیر در نظر گرفته شده است.
- عملکرد خودکار خاموش و روشن پاور
- مجهز به Safety Channel بر روی کانال راست
- عملکرد تقویت فرکانس های بالا جهت وضوح بالاتر
- خروجی هدفون 3.5 میلی متری جهت مانیتورینگ بدون تأخیر
- تغذیه شده توسط یک جفت باتری AA و پشتیبانی از 30 ساعت ضبط مداوم
- دارای بادگیر فومی و خز بادگیر

میکروفن مینی گان بویا BOYA BM2021

میکروفون مینی گان بویا BOYA BY-BM2021 یک میکروفن دوربین و موبایل جمع و جور و سبک است که جهت بهبود بخشیدن صدای ولاگ ها، کلیپ های تبلیغاتی، فیلم های آموزشی، وبینارها، مصاحبه ها و سایر انواع محتوای ویدئویی تولید شده است. اتصال این میکروفن بویا به دستگاه هایی مانند دوربین، کم کوردر فیلمبرداری، گوشی موبایل و تبلت و رکوردر صدا از طریق جک 3.5 میلی متری آنها صورت می گیرد. میکروفون مینی گان بویا BY-BM2021 نیاز به باتری نداشته و به طور مستقیم به دوربین یا گوشی شما وصل می شود.

میکروفن مینی گان بویا BOYA BM2021نمایش محصول
میکروفن گان بویا BY-BM3032

بررسی میکروفون گان بویا BOYA BY-BM3032

دیجی صدا مدل های متنوعی از میکروفون گان و مینی گان را به مخاطبان خود عرضه می کند که میکروفون BOYA BY-BM3032 یکی از آنهاست. میکروفون سوپر کاردیود بویا مدل BY-BM3032 اصل از پلاستیک ABS ساخته شده و از یک شاک مانت (لرزه گیر) یکپارچه جهت جلوگیری از انتقال ارتعاشات و لرزش ها به میکروفون بهره می برد. شاک مانت میکروفون BOYA BM3032 به طور مستقیم به مانت شو (shoe mount) دوربین متصل می شود، ضمن اینکه در پایین آن یک حدیده 1/4-20 قرار دارد که امکان سوار کردن میکروفن را روی دسته بوم یا سه پایه فراهم کرده است.

تنظیمات gain سه مرحله ای میکروفون گان بویا BOYA BM3032 شامل 20+، 0 و 10- به شما کمک می کند سطح صدا را بر حسب مدل دوربین خود بهتر تنظیم کنید بدون اینکه نیاز باشد سیگنال ورودی را خیلی بلند کنید یا سیگنال بسیار ضعیفی ارسال کرده و مقدار زیادی هیس دوربین دریافت نمایید.
همچنین شما این امکان را دارید تا به عنوان کانال ایمن، کانال راست را در 10- دسی بل کمتر رکورد کنید تا در صورت قطع شدن یا ایجاد وقفه در ترک اصلی صدای ضبط شده کمتر آسیب ببیند.
فیلتر high-pass میکروفون BOYA BM3032 که دارای تنظیمات دو فرکانس است به شما اجازه می دهد نویزهای ناهنجار و ناخواسته فرکانس پایین را حذف نمایید. برعکس گزینه ارتقاء فرکانس 5+ دسی بل، جهت جبران فرکانس های بالایی از دست رفته در زمان ضبط صدا در فضای باز با استفاده از  خز بادگیر استفاده می شود.
یک بادگیر فومی برای ضبط صدا در محیط های بسته و داخلی نیز همراه این میکروفون حرفه ای ضبط صدا عرضه می شود. میکروفون کاردیود بویا BOYA BY-BM3032 به وسیله کابل 3.5 میلی متری به انواع دوربین حرفه ای و نیمه حرفه ای، کم کوردر فیلمبرداری و رکوردر صدا قابل اتصال است.

میکروفن گان بویا BOYA BY-BM3030

شرکت بویا مدل های متنوعی از مینی گان، گان یا شاتگان از جمله میکروفون گان بویا BM3030 را به بازار عرضه کرده است. میکروفن BM3030 یک میکروفون گان سوپر کاردیود مخصوص دوربین است و از یک شاک مانت یکپارچه بهره می برد که لرزش ها را کاهش داده و مانع تاثیرگذاری آنها بر روی کیفیت صدا می شود. به واسطه وجود کانکتور 3.5 میلی متری میکروفون بویا BM3030 با انواع دوربین DSLR، کم کوردر فیلمبرداری، رکورد صوتی و... سازگار است.

میکروفن گان بویا BOYA BY-BM3030نمایش محصول

میکروفن گان بویا BOYA BY-BM3031

میکروفون بویا BY-BM3031 از جمله میکروفن های شاتگان ارزان است که برای فیلمبرداری با دوربین یا ضبط ویدئو و فیلم با گوشی موبایل تولید شده است. الگوی قطبی سوپر کاردیود در کنار شاک مانت یکپارچه، سوئیچ high-pass، کنترل gain، ساختار ABS و قیمت ارزان از میکروفون گان بویا BY-BM3031 محصولی مناسب برای کاربران عادی و مبتدیان ساخته است. با استفاده از میکروفون بویا BM3031 قادر خواهید بود ویدئو، فیلم، کلیپ، تمرینات ورزشی، فیلم های آموزشی یا تبلیغاتی، سخنرانی، مصاحبه و گزارش میدانی ضبط کنید.

میکروفن گان بویا BOYA BY-BM3031نمایش محصول
میکروفون BOYA BY-BM3032

میکروفون BOYA BM3032 مخصوص دوربین فیلم برداری

BOYA BY-BM3032 یک میکروفن گان سوپر کاردیود مناسب برای دوربین فیلم برداری، کم کوردر و رکوردر صوتی است. این میکروفون گان بویا به خاطر قابلیت های خوبی که دارد به شما می کند تا حین ضبط مصاحبه ها، ولاگ ها، لایوها، برنامه ها، ویدئوها و فیلم های خود صدایی شفاف و طبیعی ثبت کنید.

میکروفون BOYA BM3032 مجهز به فیلتر high-pass

وجود فیلتر high-pass سه مرحله ای میکروفون BOYA BM3032 اصل را قادر می سازد تا فرکانس های پایین را عبور ندهد، مواردی نظیر نویزهای محیطی، نویز باد، سروصدای ترافیک و سایز نویزهای کمتر از 75 یا 150 هرتز.
بنابراین هنگام ضبط صدا با میکروفون BOYA BY-BM3032 در فضای باز و محیط آزاد نیاز نیست نگران ثبت نویزها یا صداهای ناهنجار فرکانس پایین باشید.

عملکرد تقویت فرکانس های بالا برای Full Audio

هنگامی که در فضای باز از خز بادگیر استفاده می‌کنید، ممکن است برخی از صداهای فرکانس بالا تحت تاثیر قرار بگیرند. به واسطه عملکرد تقویت فرکانس بالا میکروفون گان بویا BOYA BY-BM3032 قادر است فرکانس های بالا را نزدیک 5dB تقویت کند تا شفافیت و جزئیات صدا در موقعیت هایی مانند ضبط صدا به همراه خز بادگیر افزایش یابد.

راحتی بیشتر با روشن و خاموش شدن خودکار

عملکرد روشن و خاموش کردن خودکار میکروفون BOYA BM3032 راحتی بیشتری برای کاربران ایجاد کرده است. با یکبار فشار طولانی روی دکمه پاور می توان عملکرد پاور خودکار را فعال کرد، در این صورت میکروفون گان بویا BOYA BM3032 با وضعیت خاموش و روشن دوربین شما همگام می‌شود که منجر به ذخیره باتری خواهد شد، به خصوص در زمانی که شما فراموش می کنید آن را خاموش کنید.

میکروفون کاردیود بویا BOYA BY-BM3032
میکروفن بویا مدل BY-BM3032

قابلیت کانال ایمن BOYA BM3032 جهت ذخیره سازی پروژه ها

میکروفون گان بویا مدل BY-BM3032 از قابلیت Safety Channel (کانال ایمن) بر روی کانال راست صدا برخوردار است که به شما کمک می کند تا در زمانی که از میزان بلندی صدای ضبط شده اطمینان ندارید یا حین ضبط صداهای ناهنجار غیرمنتظره ای رخ می دهد سطح صدای مدنظرتان را انتخاب کنید.

سایر ویژگی های میکروفون BOYA BM3032

یک کنترل سطح صدای سه مرحله ای بر روی میکروفون BOYA BM3032 به شما امکان می دهد تا ورودی سیگنال را به طور منعطف تنظیم کنید. همچنین شما می توانید یک هدفون روی گوش خود گذاشته و هنگام انجام ضبط صدا را از طریق خروجی هدفون 3.5 میلی متری مانیتور نمایید. میکروفون کاردیود بویا BOYA BY-BM3032 توسط یک جفت باتری AA تغذیه می شود که طول عمر باتری ها برای 30 ساعت ضبط کفایت می کند.

میکروفون گان بویا مدل BY-BM3032

خرید میکروفون گان بویا BOYA BM3032

خرید میکروفون BOYA BY-BM3032 به افرادی توصیه می شود که نیازشان با میکروفون های مینی گان برآورده نشده و از طرف دیگر خرید میکروفون شاتگان نیز برای آنها به صرفه نیست. میکروفون BOYA BY-BM3032 یک میکروفون گان با قیمت مناسب است که قابلیت های خوب و کیفیت صدای قابل قبولی در اختیار شما قرار داده و می توان آن را در موقعیت های مختلف به کار گرفت. اگر شما به طور حرفه ای در شبکه های اجتماعی فعالیت دارید خرید میکروفون گان بویا BOYA BM3032 به شما کمک می کند فیلم و ویدئوی با کیفیت ضبط کرده و بتوانید آن را جهت ساخت ولاگ، لایو، مصاحبه، استریم، گفتگو، تدریس، مربی گری و موارد مشابه مورد استفاده قرار دهید. اگر حوزه فعالیت شما نیازمند میکروفنی با مشخصات خاص است، می توانید مدل های متنوع میکروفون مینی گان، گان و شاتگان عرضه شده در فروشگاه دیجی صدا را با یکدیگر مقایسه کرده یا با کارشناسان ما مشورت نمایید.

میکروفون کاردیود بویا BOYA BY-BM3032

مزیت های خرید میکروفون BOYA BY-BM3032 اصل

- میکروفون گان بویا سازگار با انواع دوربین حرفه ای و نیمه حرفه ای، کم کوردر فیلمبرداری و رکوردر صوتی
- ساخته شده از پلاستیک ABS
- شاک مانت روی دوربین یا دسته بوم نصب شده و مانع از انتقال لرزش ها به میکروفون می شود.
- به خاطر باتری های AA تا 30 ساعت ضبط را پشتیبانی می کند.
- الگوی سوپر کاردیود به طور قابل ملاحظه ای صداهای پس زمینه را کاهش می‌دهد.
- کنترل gain سه مرحله ای تنظیم درست سطح صدا را ممکن می سازد.
- فیلتر High-pass با دو بازه فرکانس، نویزهای بم ناخواسته را حذف می کند.
- برخوردار از بادگیر فومی و خز بادگیر

کاندنسر
سوپر کاردیود
20 هرتز تا 20 کیلوهرتز
200 اهم
30±3- دسی‌بل
دارد
دارد
3.5 میلی‌متری
باتری AA
5*10.33*21 سانتی‌متر
180 گرم
دفترچه راهنما، بادگیر فومی، خز بادگیر
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1401/09/06 محمد

سلام آیا امکان استفاده برای گوشی موبایل هست؟
و اینکه در محیط آزاد امکان ضبط با کیفیت قابل قبول و شفاف صدای باران و آتیش رو میشه از این میکروفن انتظار داشت؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام
خیر امکان اتصال به موبایل را ندارد ولی صدای با کیفیتی از طریق اتصال به کامپیوتر ضبط میکند.