میکروفن بی سیم کنفرانسی بویا BOYA BY-BMW700

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفون کنفرانسی بویا BOYA BY-BMW700

میکروفون ویدئو کنفرانس بویا BOYA BY-BMW700

میکروفون ویدئو کنفرانس بویا BOYA BY-BMW700 یک سیستم میکروفون بی سیم رومیزی USB است که برای برگزاری وب کنفرانس های گروهی صوتی و تصویری در اتاق کنفرانس و جلسات کوچک و متوسط طراحی شده است. این میکروفون ویدئو کنفرانس با نرم افزارهای تماس گروهی مانند زوم، اسکایپ و Teams سازگار است. در موقعیت هایی که استفاده از میکروفن های باسیم غیرعملی و دشوار است، میکروفن کنفرانس بی سیم بویا BOYA BMW700 یک انتخاب هوشمندانه به شمار می رود. فرستنده بی سیم این سیستم یک میکروفون باندری (boundary) است که می‎توان آن را روی میز کنفرانس یا میز کار قرار داد. فاصله بین فرستنده و گیرنده USB این سیستم می تواند تا حدود 8 متر نیز برسد. میکروفون کنفرانسی BOYA BY-BMW700 از ساختار کوچکی برخوردار است که جلب توجه نمی‌کند و مناسب ویدئو کنفرانس هایی است که در چشم نبودن میکروفون اهمیت دارد.

میکروفون کنفرانسی بیسیم برای ضبط ویدئو کنفرانس صوتی و تصویری

میکروفن بی سیم کنفرانسی بویا BY-BMW700

الگوی برداشت اومنی دایرکشنال میکروفن بی سیم کنفرانس بویا BY-BMW700 پوشش صدایی 360 درجه از محدوده ای به شعاع 10 متر را فراهم می کند و باعث می شود صدای تمام افراد حاضر در جلسه به طور واضح شنیده شود. همچنین به سهولت و سریع می توان میکروفن را از طریق یک ناب کنترلی در حالت mute قرار داد.
گیرنده USB این میکروفون مخصوص کنفرانس بویا کاربری ساده ای داشته و از قابلیت پلاگ‌اندپلی (Plug-and-play) برخوردار است و به راحتی از طریق کابل USB به لپ تاپ یا کامپیوترهای دسکتاپ متصل می شود. میکروفون و گیرنده در کارخانه جفت شده اند و کافی است آنها را از جعبه خارج کرده و ویدئو کنفرانس یا وب کنفرانس آنلاین خود را آغاز نمایید. میکروفون کنفرانسی بویا BOYA BY-BMW700 برای برگزاری تماس های صوتی و تصویری گروهی، ویدئو کنفرانس های مبتنی بر وب و سایر کاربردهای مشابه انتخابی مناسب است.

مشخصات و مزیت های خرید میکروفون کنفرانس BOYA BY-BMW700

- میکروفن کنفرانس بی سیم رومیزی
- مناسب کاربردهای رومیزی، تماس های صوتی و تصویری گروهی مبتنی بر وب با لپ تاپ
- قابلیت فهم گفتار تقویت شده و بالا
- سازگار با نرم افزارهای کنفرانس جهت برگزاری ویدئو کنفرانس حرفه ای آنلاین اسکایپ، زوم، Teams، اینستاگرام، تلگرام، واتساپ، ایمو و گوگل
- طراحی باریک و پیشرفته

- حساسیت میکروفن و نسبت سیگنال به نویز بهبودیافته
- عملکرد plug and play، بدون نیاز به درایور
- دکمه عملکرد قطع صدا
- کابل USB به طول 2 متر
- میکروفون صداها را با پوشش 360 درجه ای و تا شعاع 10 متری از اطراف دریافت می کند.
- میکروفون و گیرنده می توانند تا حداکثر 8 متر از هم فاصله داشته باشند.
- تغذیه فرستنده با دو باتری AA صورت می‌گیرد.

میکروفن استودیویی بویا BOYA BY-PM500

با استفاده از میکروفون بویا مدل BY-PM500 پادکست ضبط کنید، تولید محتوای آنلاین داشته باشید و به طور مستقیم صدای سازهای خودتان را بر روی دستگاه های موبایل یا کامپیوتر ضبط نمایید. میکروفن بویا PM500 یک میکروفون USB رومیزی ارزان قیمت و مقرون به صرفه است که کیفیت صدای خوبی داشته و همه کاره محسوب می شود. به لطف سازگاری با سیستم عامل های ویندوز، مک، iOS و اندروید شما می توانید به سادگی ضبط با گوشی موبایل و کامپیوتر را آغاز نمایید.

میکروفن استودیویی بویا BOYA BY-PM500نمایش محصول

بررسی میکروفن کنفرانسی بویا BOYA BY-BMW700

میکروفن کنفرانس وایرلس 2.4 گیگاهرتزی

سیستم های بیسیم باکیفیت از سیستم انتقال 2.4 گیگاهرتزی استفاده می کنند که با امواج رادیویی و تلویزیونی تداخل ندارد. میکروفون BOYA BY-BMW700 نیز بر روی طیف فرکانسی 2.4 گیگاهرتز فاقد تداخل با امواج رادیو و تلویزیون عمل کرده و در زمان برگزاری ویدئو کنفرانس جهت جلوگیری از نویزهای استاتیک و قطعی ناگهانی صدا به طور خودکار کانال ها را رد می کند. در صورت نیاز جفت کردن فرستنده و گیرنده به سادگی و تنها با یک کلیک روی فرستنده و گیرنده USB صورت می گیرد.

میکروفن بیسیم کنفرانس BOYA BY-BMW700

کاربری بسیار ساده و آسان میکروفون وب کنفرانس BOYA BMW700

کافی است گیرنده USB میکروفون کنفرانسی بویا BOYA BY-BMW700 را به لپ تاپ یا کامپیوتر دسکتاپ متصل کرده، سپس اقدام به ضبط صدا نمایید، این میکروفون حرفه ای Plug-and-play نیاز به باتری یا دانلود و نصب هیچ درایوری وجود ندارد. فرستنده میکروفون ویدئو کنفرانس BY-BMW700 به وسیله دو باتری AA تغذیه می شود (جداگانه باید خریداری شود) و گیرنده آن نیز با اتصال USB به کامپیوتر و لپ تاپ کار می کند. توجه داشته باشید که فاصله گیرنده و فرستنده این سیستم بیسیم کنفرانسی نباید بیشتر از 8 متر باشد.

میکروفن رومیزی اتاق کنفرانس بویا BY-BMW700

مناسب کاربردهای رومیزی، گزینه ای حرفه ای برای ویدئو کنفرانس، جلسات گروهی، سمینار و موارد مشابه

میکروفون وب کنفرانس BY-BMW700 انتخابی ایده آل برای کاربردهای رومیزی است. فرستنده آن تمام جهتی بوده و صدای منبع صوتی را از محدوده ای به شعاع 10 متر برداشت می کند. BOYA BY-BMW700 به منظور ارائه تجربه ای مطلوب از جلسات، صدایی طبیعی و شفاف ارائه می دهد. این مدل مناسب ویدئو کنفرانس، سمینار و رویدادهای اداری است و می توان از آن برای برگزاری وب کنفرانس آنلاین اعم از ویدئو کنفرانس یا کنفرانس صوتی با اسکایپ،زوم، Teams، اینستاگرام، تلگرام و واتساپ بهره برد.

میکروفن برای ویدیو کنفرانس BOYA BY-BMW700

قیمت میکروفون BOYA BY-BMW700

تجهیزات صوتی شرکت بویا اغلب در کنار کیفیت قابل قبول از قیمت مناسب و با صرفه ای برخوردارند. سیستم میکروفن رومیزی اتاق کنفرانس BOYA BMW700 نیز از این امر مستثنی نبوده و قیمت آن در مقایسه با میکروفون های سالن کنفرانس اقتصادی تر است. میکروفون کنفرانسی بویا BOYA BY-BMW700 برای فضاها و سالن های بزرگ طراحی نشده، اما می توان از آن به عنوان میکروفون اتاق های کنفرانس یا جلسات گروهی کوچک و متوسط بهره گرفت.

همچنین میکروفن بی سیم کنفرانسی BOYA BMW700 برای انجام اغلب وب کنفرانس ها، تماس ها و مکالمه های صوتی و تصویری گروهی نیز قابل استفاده است. به طور کلی قیمت میکروفون BOYA BY-BMW700 چندان گران نبوده و خرید آن به افراد، گروه ها، شرکت ها و استارتاپ های کوچک هزینه بالایی تحمیل نمی کند، ضمن اینکه نیازهای آنان را برآورده می سازد. ما به شما کمک می کنیم میکروفون کنفرانسی بیسیم یا با سیم مناسب و مطلوب خود را پیدا کنید، بنابراین سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

میکروفن استودیویی رود Rode NT-USB Mini

میکروفن NT-USB Mini یکی از پرفروش‌ترین میکروفن ‌های USB موجود در بازار است که بین تولیدکنندگان پادکست، یوتیوبرها و گیمرهای سراسر جهان محبوبیت زیادی دارد. این میکروفون برای ضبط صدا در محیط اتاق بسیار مناسب است. طراحی میکروفون حرفه ای ضبط صدا Rode NT-USB Mini شیک و جذاب است و ساختار بسیار بادوامی دارد. ضبط صدا با میکروفون رومیزی Rode NT-USB Mini به سادگی و راحتی انجام می‌شود.

نمایش محصول

خرید میکروفون ویدئو کنفرانس بی سیم BOYA BY-BMW700

میکروفن رومیزی وب کنفرانس و تماس گروهی بویا BOYA BY-BMW700
خرید میکروفون BOYA BY-BMW700 به عنوان یک گزینه هوشمند برای موقعیت هایی که به کارگیری میکروفن های باسیم عملی نیست یا با محدودیت مواجه است، برای برگزاری وب کنفرانس های مجازی اعم از ویدئو کنفرانس و کنفرانس های صوتی گروهی، مکالمه های گروهی، تماس کنفرانسی و موارد مشابه توصیه می شود. به خصوص آنکه در کنار قیمت مناسب این میکروفون کنفرانسی USB با پلتفرم های محبوب تماس، مکالمه و کنفرانس های صوتی و تصویری مجازی نیز سازگاری دارد. بنابراین گروه ها، شرکت ها و مجموعه هایی که به دنبال یک میکروفون برای ویدیو کنفرانس ها و جلسات از راه دور خود هستند می توانند خرید میکروفن اتاق کنفرانس BOYA BY-BMW700 را نیز مدنظر قرار دهند. حتی اگر حوزه فعالیت شما نیازمند میکروفنی با مشخصات خاص است، می توانید ضمن بررسی مدل های عرضه شده در فروشگاه دیجی صدا با کارشناسان ما مشورت نمایید.
در پکیج این میکروفن کنفرانسی وایرلس، علاوه بر فرستنده رومیزی بیسیم و گیرنده وایرلس USB یک کابل تبدیل USB Type-A به USB Type-B با طول 2 متر نیز وجود دارد.

کاندنسر
اومنی‌دایرکشنال
42±1- دسی‌بل
USB-B
دو باتری AA
وزن فرستند 285 و وزن گیرنده 62 گرم
یک کابل تبدیل USB به USB-B
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1401/11/06 آرش پورسلیم

میشه چندین میکروفون رو یه یک ریسیور وصل کرد؟

پاسخ دیجی صدا:
BOYA BY-BMW700 یک فرستنده و یک گیرنده دارد و فقط میکروفون خودش را می توانید به گیرنده وصل نمائید. ضمن اینکه گیرنده فقط یک میکروفون را ساپورت می کند یعنی یک میکروفون را می توانید به آن وصل کنید.