هدفون استودیویی بهرینگر Behringer BH470

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BEHRINGER

رسانه تصویری

بررسی هدفون استودیویی بهرینگر Behringer BH 470

هدفون بهرینگر bh 470

هدفون استودیویی Behringer BH 470 به خاطر صدای صاف و واضح خود که کمی باس محور است، تحسین برانگیز شده و به همان نسبت به سبب طراحی جذاب و راحت فیت شدن روی سر نیز مورد تمجید قرار گرفته است.
هنگامی که برای نخستین بار به هدفون پشت بسته بهرینگر BH 470 نگاه می کنید، باورتان نمی شود که ظاهر این هدفون ارزان قیمت چقدر حرفه ای است، رنگ های قهوه ای و خاکستری آن را شیک و برازنده کرده اند، گوشی ها بزرگ و بیضوی شکل بوده و روکش مات مدرنی دارند و نام بهرینگر هم بدون درشت‌نمایی به چشم می خورد.

آبکاری کروم صورت گرفته روی لبه ها سطح طراحی را ارتقاء داده و ظاهری گران قیمت به هدفون BH 470 بخشیده است. بالشتک ها و هدبند از جنس پلاستیک هستند اما به صورت یک تکه و یک پارچه ساخته نشده اند. اتصالات نیز بهم چسبانده نشده بلکه به یکدیگر پیچ شده اند. بهرینگر برای قسمت براکت هدفون که به صورت 9 مرحله ای و البته سریع و راحت باز می شود، از فلزی محکم استفاده کرده، که به جهت حفظ زیبایی ظاهر آن را داخل یک نوار پلاستیکی زغالی رنگ قرار داده است. استفاده از پد فوق العاده نرم با روکش چرم مصنوعی به رنگ قهوه‌ای مایل به قرمز، هم روی سربند و هم روی بالشتک های گوشی، نویدبخش راحتی و حسی خوشایند در زمان استفاده از این محصول است. هدفون استودیویی بهرینگر Behringer BH470

هدفون پشت بسته مانیتورینگ بهرینگر با تنظیم صدای متعادل و دقیق

هدفون پشت بسته مانیتورینگ بهرینگر bh 470

به طور معمول انتظار دارید برای هدفونی در این نوع سبک هزینه ای پنج تا ده برابر بیشتر بپردازید، اما چرا این هدفون ارزان قیمت است؟ اگرچه هدفون مانیتورینگ بهرینگر BH 470 ظاهری شیک و حرفه ای دارد، اما برای اینکه با این قیمت مقرون به صرفه عرضه شود، برخی ویژگی های آن در مقایسه با هدفون های گران قیمت تر تعدیل شده است. برای مثال کابل 3 متری متصل شده به گوشی سمت چپ ثابت هستند و نمی توانید آنها را جدا کنید، همچنین به همراه هدفون BH 470 کیف محافظ عرضه نمی‌شود. تنها وسیله جانبی ارائه شده یک مبدل جک مینی به ۶.۳ میلی متری می باشد.

طراحی زیبا و استفاده راحت Behringer BH 470

هدفون بهرینگر bh 470

با وجود اینکه هدفون BH 470 به خاطر ظاهری که دارد بسیار قدرتمند و همچنین سنگین به نظر می رسد، اما این هدفون یک محصول واقعا سبک وزن بوده و وزن آن تنها 220 گرم (بدون کابل) است. در این سبک طراحی استفاده از ساختار پلاستیکی نتیجه مطلوبی به همراه دارد. به‌کارگیری پدهای لاکچری روی هدبند و گوشی ها باعث شده تا Behringer BH470 به‌راحتی روی سر جا گرفته و فیت شود. البته اگر هربار آنها را ساعت‌ ها و بدون وقفه روی گوش قرار دهید،

ممکن است در نهایت گوشی ها تاحدودی بر روی استخوان گونه فشار بیاورند و راحتی همیشگی را نداشته باشند. هدبند Behringer BH 470 به راحتی باز می شود و سریع و آسان در اندازه موردنظر تنظیم شده و محکم در جای خود قرار می گیرد، به طوری که بهترین حالت فیت شدن را برای گوش های شما تنظیم کرده و به سادگی دچار لغزش و تکان نمی شود. گوشی ها می توانند در زاویه 90 درجه از مفصل ها، هم به طور عمودی و هم افقی قرار بگیرند.
همچنین امکان جمع کردن گوشی ها نیز وجود دارد تا هدفون در زمان جابه‌جا کردن فضای کمتری اشغال کند. گوشی ها از درایورهای بیضوی شکلی برخوردارند که باز کردن آنها فضای بیشتری حتی برای گوش های بزرگ فراهم می کند و نیز چسبندگی و اتصال گوشی‌ها به سر را افزایش می دهد. ایرپد گوشی ها بدون اینکه گوش را منقبض کرده یا تحت فشار قرار دهد کاملا به آن می چسبد.
هدفون مانیتورینگ بهرینگر BH470 فضایی کافی بین درایور گوشی ها و گوش ایجاد می‌کند که این فضا نه تنها به باز شدن و رها شدن صدا کمک می کند، بلکه در برابر صداهای بلند و قوی مانع رسیدن لغزش های انتقال یافته به گوش می شود.

میکروفن استودیویی بهرینگر Behringer C-1U

میکروفون استودیویی USB بهرینگر C-1U مخصوص ضبط صدا تولید شده است و از این رو برای ضبط انواع صدا و صوت کارایی داشته و به خوبی ضبط وکال استودیویی را پشتیبانی می کند. این میکروفون USB ارزان قیمت یک میکروفن حرفه ای ضبط صدا با کیفیت قابل قبول است که می توان از آن برای ساخت پادکست ، ضبط استریم ، گویندگی و نریشن و نیز تولید محتوا بهره برد...

میکروفن استودیویی بهرینگر Behringer C-1Uنمایش محصول

کارت صدا بهرینگر Behringer U-Phoria UM2

کارت صدا بهرینگر UM2 یکی از بهترین مدل های کارت صدای USB حرفه ای برای استودیو خانگی است که می شود روی آن حساب کرد. این کارت صدای رومیزی اکسترنال فوق العاده جمع و جور 2x2 از یک پیش تقویت کننده درجه یک میکروفن XENYX، ورودی ترکیبی XLR/TRS، ورودی مستقیم به ساز و ادوات موسیقی (بدون نیاز به DI) و یک ورودی اضافی ¼ اینچی برخوردار است. همچنین امکان ضبط صدا و صوت با نرخ نمونه برداری 48 کیلوهرتزی را فراهم می آورد...

کارت صدا بهرینگر Behringer U-Phoria UM2نمایش محصول

کیفیت صدای هدفون استودیو خانگی بهرینگر BH 470

هدفون بهرینگر bh 470 هدفون مانیتورینگ پشت بسته

مشخصات فنی این هدفون پشت بسته یک ایمیج صوتی ارزشمند برای استفاده های حرفه ای در استودیو خانگی را تضمین می کند: درایورهای 40 میلی متری دینامیکی که بین 20 تا 20 هزار هرتز را انتقال می دهند، و به لطف امپدانس بسیار کم 34.6 اهم (متوسط) و حساسیت 102 دسی بل به نظر می رسد کاملا بلند است. در این رنج قیمت از هدفون ها هیچ کس انتظاری بیشتر از این ندارد. اگر یک موسیقی دارای عمق زیاد را با این هدفون گوش کنید باورتان نمی شود ساب آن چقدر زیاد است. به علاوه ریتم گرم نت ها که می توان آن را با جزئیات شنید، فضای کافی برای فرکانس های متوسط و بالا فراهم می آورد. به عبارت دیگر، صدای حاصل بدون از دست دادن شفافیت صدای سازهایی که در فرکانس های بالاتر قرار دارند، از یک تأکید خفیف بر روی باس برخوردار است.
این هدفون همچنین نوسانات ناگهانی و ناپایدار سازهایی مانند کیک درام یا سنج های هت را سریع و منظم منتقل می کند. مقایسه نظیر به نظیر بین هدفون BH 470 و هدفون های استودیویی گران قیمت تر نشان می دهد در حالی که قیمت اغلب هدفون ها منصفانه است، با این حال هدفون مانیتورینگ بهرینگر BH 470 ارزان تر از رنج مورد انتظار به فروش می رسد. تفاوت بین صدایی که از آنها شنیده می شود نیز قابل چشم پوشی است.

قطعا مدل های دیگر محدوده فرکانس بالاتری را به طور فشرده تر ارائه می دهند، اما شما زمانی که تنها برای گوش دادن از Behringer BH 470 استفاده می کنید، چیز زیادی را از دست نداده و در حقیقت صدایی مطبوع و دلپذیر می‌شنوید. در هنگام کار در استودیو، شفافیت و صدای باورپذیر هدفون خوب است، اما تاکید خفیف بر روی باس در زمان تولید یا میکس کمی نامأنوس به نظر می‌رسد، شاید برای کار استودیویی صدایی واقعی تر بهتر باشد. به عبارت دیگر از این هدفون استودیویی ارزان مانند هر محصولی دیگری باید به اندازه قیمت آن انتظار داشت. به لطف میزان حساسیت و امپدانس، حجم صدا کولاک کرده است! و هدفون حتی زمانی که خروجی‌ها ضعیف هستند، سیگنال واضحی را عرضه می کند.
بنابراین برای کسانی که صدای بلند را دوست دارند گزینه خوبی است. حتی اگر بلندی صدا سبب لرزش گوشی‌ها شود، هدفون به طور مستمر و بدون اعوجاج سیگنال‌‌ها را بازتولید می‌کند. ضمن اینکه گوشی‌های پشت بسته شما را به خوبی از محیط اطراف جدا و ایزوله می‌کنند، به این معنی که سیگنال درایور به سختی وارد صدای محیط اطراف شده و آن را بهم می‌ریزد و همچنین نویزهای بیرونی فقط تا حد کمی وارد فضای گوشی‌ها می‌شوند. بر این اساس می‌توان گفت هدفون مانیتورینگ بهرینگر BH 470 گزینه مناسبی برای دی‌ جی‌ هاست، چرا که در فضاها و استودیوهای کوچک صدا بلند و حتی در مواقعی ناهنجار است اما این هدفون به خوبی قادر است چنین صداهایی را تحمل کند. هدفون مانیتورینگ بهرینگر bh 470

خرید هدفون بهرینگر BH 470

هدفون پشت بسته BH 470 شرکت بهرینگر جزء بهترین هدفون های ارزان قیمت موجود در بازار به شمار می رود. طراحی این هدفون بسیار جذاب و زیبا بوده و از وزن کمی برخوردار است. همچنین روکش لاکچری و صدایی نرم و شفاف را باید به خصوصیات آن اضافه کرد. اگرچه صدای Behringer BH470 تأکید خفیفی بر روی صداهای باس داشته و بی طرفی و خنثایی صدا (neutrality) که لازمه کارهای استودیویی است را تا حدودی نقض می کند، اما این به معنی از دست رفتن فرکانس های متوسط و بالا نیست و این فرکانس ها آسیب نمی بینند. 

این هدفون مانیتورینگ بهرینگر تمام ظرافت های موسیقی را به خوبی ارائه می دهد، بنابراین می تواند جزء ابزارهای تعداد زیادی از دی جی ها قرار بگیرد.هدفون بهرینگر bh 470

مشخصات فنی

  • محل قرارگیری: روی گوش
  • نوع: پشت بسته
  • مبدل: دینامیک
  • پاسخ فرکانسی:20 تا 20 هزار هرتز
  • امپدانس: 34.6 اهم
  • حداکثر فشار صوتی: 98.21 دسی بل
  • فشار میانگین بر روی سر تقریبا 600 گرم
  • وزن همراه با کابل: 276 گرم
  • وزن بدون کابل: 220 گرم
  • طول کابل: 125 سانتی متر

تاریخچه BEHRINGER

بهرینگر یک شرکت تجهیزات صوتی است که توسط مهندس سوییسی به نام اولی بهرینگر در سال 1989 در ویلیش آلمان آن را تاسیس کرد.
بهرینگر در سال 2007 در فهرست چهاردهمین کارخانه بزرگ آلات موسیقی قرار گرفت. بهرینگر گروهی متشکل از شرکت های بین المللی است که درحال حاضر مستقیما در 10 کشور بازار یابی می کند و شبکه فروش اینترنتی در 130 کشور دنیا را در اختیار دارد. این شرکت با آن که در اصل یک کارخانه آلمانی است، درحال حاضر محصولاتش در چین ساخته می شود.
مالک شرکت بهرینگر، شرکت Music Group، با ریاست اولی بهرینگر است که همچنین مالک شرکت های دیگری مانند مایداس، کلارک تکنیک، بوگرا و همچنین یوروتک (شرکت خدمات محصولات الکترونیکی) نیز هست. Music Group در ژوئن سال 2012 نیز مالک شرکت توربو ساند شد که سیستم های بلندگو حرفه ای را طراحی و تولید می کند و مالک آن قبلا شرکت Harman بود.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1400/09/30 رضا پیران

با عرض سلام وادب، این هدفون Behringer BH470 که اینجا نوشتید از محصولات سوییس هست ، دیروز خریداری کردم ، متاسفانه اولین چیزی که به ذوقک خورد ، چینی بودن محصول بود

پاسخ دیجی صدا:
سلام روز خوش
بهرینگر یک برند آلمانی است و محولاتش در چین تولید می شود و مانند خیلی از برندهای معروف دیگر تحت لیسانس است.

سلام با تشکر از دیجی صدای عزیز بابت ارسال سریع، جنس اورجینال و قمیت رقابتیشون، من این محصول رو تهیه کردم در مقایسه با قمیت یه سر و گردن بالاتر از همه ی محصولات تا رنج ۱۵۰۰ هست، به شدت برای استدیوی خانگی توصیه میکنم

سلام تشکر میکنم از فروشگاه دیجی صدا بابت ارسال سریع و بسته بندی خوب. هدفون خیلی راحتی هستش و کیفیت صداش راضی کنندس نسبت به قیمتش.