میکروفون رود وایرلس گو 2 RODE GO II Single | مشاوره رایگان + خرید قسطی

ناموجود

  • فعال سازی گارانتی 2 ساله بین الملل
  • محصول پلمپ بدون کابل رابط
  • محصول پلمپ به همراه کابل رابط USB-C جهت اندروید بیشتر
  • محصول پلمپ به همراه کابل رابط لایتنینگ جهت IOS بیشتر

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

RODE

رسانه تصویری

میکروفون بی سیم رود Rode Wireless GO II Single

میکروفون Rode Wireless GO II Single

Rode GO II Single به انتظارها پایان داد. زمانی که میکروفون Rode Wireless GO II به بازار عرضه شد، خیلی زود پیشتاز میکروفون های بی سیم یقه ای گشته و محبوبیت زیادی در سراسر جهان به دست آورد. اما ‌این مدل مخصوص ضبط‌های دو نفره بود و کاربرانی که نیاز به تنها یک فرستنده داشتند یا باید سراغ رود وایرلس گو می‌رفتند یا هزینۀ Wireless GO II با یک فرستنده اضافی را پرداخت می‌کردند.‌ ‌با توجه به بالاتر بودن قیمت Wireless GO 2 اغلب کاربران چاره‌ای جز انتخاب راه اول نداشتند.‌ ‌
این مشکل با عرضه Wireless GO II Single برطرف شده است.‌ ‌اکنون علاقه‌مندان میکروفون رود وایرلس گو 2 می‌توانند این مدل حرفه‌ای و عالی را به‌صورت تک یا همان سینگل ست، با یک فرستنده و قیمت کمتر تهیه کنند. Rode Wireless GO II Single یک میکروفون کارآمد چند کاره است که مخصوص ضبط صدای انفرادی و تکی تولید می‌شود.

میکروفون Rode GO II Single ایده‌ال برای اجراهای انفرادی

میکروفون Rode GO II Single

میکروفون رود وایرلس گو 2 سینگل طرزکار ساده و کارایی بی‌همتایی دارد و به‌محض خارج کردن آن از جعبه می‌توانید کارتان را شروع کنید. کافی است گیرنده و فرستنده را روشن کرده و اجازه دهید آنها به‌طور خودکار جفت شوند. ‌بهتر است حرف آخر را اول بزنیم.‌ ‌شما با خرید Rode GO II Single هم یک میکروفون بی سیم و وایرلس دارید، هم یک میکروفن یقه ای، هم یک میکروفون دوربین و هم یک میکروفن مناسب برای موبایل و گوشی که برای کاربری‌های گوناگون نیازهای شما را برطرف کرده و صدای خروجی باکیفیتی را تحویلتان می‌دهد.
Rode Wireless GO 2 Single یک میکروفون بی سیم دوربین و موبایل بسیار جمع‌وجور، کم‌‌حجم و بی‌نظیر است.‌ ‌میکروفونی که قادر است نیاز طیف‌های متنوعی از کاربران اعم از برنامه سازان، صدابرداران، بلاگرها، ولاگرها (vlogger)، پادکسترها، خبرنگاران، مستندسازان، مجریان، مربیان ورزشی، اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوا را پوشش دهد.

مزایای خرید میکروفن یقه ای دوربین و موبایل رود Wireless GO II Single

میکروفن یقه ای دوربین و موبایل رود Wireless GO II Single

خرید Rode Wireless GO II Single مزایای متنوعی دارد.‌ ‌گرچه این مدل یک میکروفن ارزان قیمت نیست اما امکاناتی که در اختیار شما می‌گذارد، در مقایسه با هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید به‌صرفه است.‌ ‌از جمله مزایای خرید میکروفن رود وایرلس گو 2 سینگل و تکی می‌توان به این موارد اشاره کرد:

- کوچکترین سیستم بی سیم چند کاره در بازار
* قابل‌حمل، بسیار کوچک و سبک‌وزن
* سازگار با انواع دوربین، گوشی موبایل آیفون و اندروید، رکوردر صدا و کامپیوتر
* برد عملیاتی تا حدود 200 متر
* عملکرد باثبات و بهینه‌سازی شده برای ارتباطات برد کوتاه در محیط‌های RF متراکم
* بهره‌گیری از سیستم انتقال دیجیتال 2.‌4 گیگاهرتزی سری IV با سیستم رمزگذاری 128 بیتی
* قابل استفاده در محیط‌های با امواج بلوتوث و وای‌فای متراکم (مانند مراکز خرید، اجتماعات، مراکز اداری، هتل‌ها و...)
* امکان به‌کارگیری در فضاهای شلوغ و پر رفت و آمد
* قابلیت استفاده از فرستنده همراه با میکروفون سیمی یقه ای 
* دارای کانال ضبط ایمن
* گیرنده بیسیم دو کانال
* برخورداری از 7 ساعت شارژ باتری و حالت صرفه‌جویی در مصرف باتری

* انعطاف‌پذیری بالا در محیط کار یا استودیو
* دارای نمایشگر جهت نمایش وضعیت جاری ضبط
* قابلیت ضبط داخلی روی حافظه داخلی فرستنده
* وجود گیره روی گیرنده و فرستنده جهت نصب روی لباس یا دوربین
* راه‌اندازی بسیار آسان و سریع و سینک شدن فرستنده و گیرنده در مدت 3 ثانیه
* امکان اتصال به گوشی های دارای پورت لایتنینگ یا تایپ‌سی به‌وسیله کابل رابط (همراه پکیج عرضه نمی‌شوند)
* کنترل gain منعطف برای تنظیم دقیق خروجی جهت دوربین یا دستگاه ضبط
* سازگاری با برنامه RØDE Central برای اعمال تنظیمات شخصی
* سازگاری با برنامه رایگان ساخت پادکست و استریمینگ RØDE Connect
* امکان بهره‌گیری هم‌زمان از حداکثر 4 سیستم در یک محیط
* سازگاری با طیف وسیعی از تجهیزات جانبی

میکروفون رود وایرلس گو 2 سینگل و تکی

بررسی میکروفون رود وایرلس گو 2 سینگل Rode GO II Single

میکروفون بی سیم رود مدل Wireless GO 2 Single یک سیستم وایرلس کوچک و جمع‌وجور است که به‌ قابلیت‌های منحصربه‌فردی مثل چند کاره بودن و فرم بسیار کم‌حجم شناخته می‌شود.‌ ‌میکروفون اصلی در داخل فرستنده جای گرفته و علاوه بر آن ورودی میکروفون نیز روی آن قرار دارد.‌ ‌فرستنده رود وایرلس گو 2 سینگل دارای یک کپسول کاندنسر است و می‌توان آن را به‌صورت یک میکروفون یقه‌ ای همراه RØDE lavalier استفاده کرد تا از طریق سیستم انتقال صدای دیجیتال 2.‌4 گیگاهرتزی، صدایی شفاف در سطح broadcast را به گیرنده ارسال کند.‌ ‌پس شما می‌توانید فرستنده این میکروفون وایرلس را به‌عنوان یک میکروفون گیره‌ای (clip-on) و یا فرستنده کمری (beltpack) برای میکروفون یقه ای یا هدست Rode یا هر مدل سازگار دیگری مورداستفاده قرار دهید. Rode Wireless GO II Single مانند رود وایرلس گو 2 تنها در رنگ مشکی عرضه می‌شود.

خرید Wireless GO II Single برای همه تولیدکنندگان محتوا در هر عرصه‌ای مفید و مناسب است.‌ ‌اگرچه قیمت آن از مدل‌های ارزان بیشتر است اما در عوض کیفیت بالای صدا، چند کاره و کوچک بودن رود وایرلس گو 2 سینگل مزیت فوق‌العاده‌ای به‌حساب می‌آید که امکان استفاده از آن را در موقعیت‌های گوناگون فراهم کرده است.‌ میکروفن بیسیم دوربین و موبایل Rode Wireless GO II Single را به‌عنوان میکروفون بی سیم یقه ای دوربین فیلمبرداری یا گوشی موبایل، میکروفون خبرنگاری بیسیم، میکروفون بلاگری، میکروفون یوتیوبری، میکروفن بی سیم مجری‌گری یا سخنرانی، میکروفون ساخت پادکست، میکروفون معلمی یا تدریس و ضبط فیلم آموزشی، میکروفون مربیگری و میکروفون تولید محتوا به کار می‌برند.‌ ‌البته این میکروفن حرفه‌ای کاربردهای متنوع دیگری نیز دارد.‌ ‌بنابراین خرید آن به افراد شاغل در حوزه‌های مختلف و کسب و کارهای گوناگون توصیه می‌شود.

میکروفون یقه ای رود Rode Wireless GO II Single

ویژگی های میکروفون Rode GO II Single

صدایی حرفه‌ای با یک میکروفون بیسیم چند کاره

یکی از مزیت‌های اصلی میکروفون دوربین و موبایل رود Rode Wireless GO II Single بهره‌گیری آن از سیستم انتقال دیجیتال 2.‌4 گیگاهرتزی سری IV با رمزگذاری 128 بیتی است که تحت هر شرایطی ولو در محیط‌های شلوغ و پر تردد یا اماکنی که تراکم امواج نظیر فرکانس‌های رادیویی، وای‌فای، بلوتوث و.‌‌.‌.‌ ‌زیاد است، صدای شفاف و واضحی را بدون تداخل با فرکانس‌های دیگر ارائه می‌دهد.‌ ‌
این سیستم برای کار با بردهای کوتاه در محیط‌های متراکم RF و Wi-Fi مانند فروشگاه‌ها، مراکز خرید، مجتمع‌های اداری، هتل‌ها و... بهینه شده است.‌ برد عملیاتی 200 متری میکروفون Rode GO 2 Single نیز حاصل به‌کارگیری این تکنولوژی جدید انتقال سیگنال دیجیتال است. ضمن اینکه برخلاف مدل‌های UHF دیگر نیاز نیست کانال‌های متعدد را اسکن کنید تا سیگنالی قوی بیابید.

میکروفن رود وایرلس گو 2 سینگل و تکی یک کنترل gain سه مرحله‌ای هم دارد که با استفاده از آن خروجی صدا به شکل دقیق برای دستگاه ضبط صدا تنظیم می‌شود. کپسول اومنی‌ داخل فرستنده Wireless GO II Single تضمین می‌کند که صدای ضبط‌شده شفاف و قابل‌فهم باشد، حتی اگر میکروفون در بهترین حالت ممکن نصب نشود یا گوینده در حال صحبت کردن سر خود را به اطراف بچرخاند.Wireless GO II Single

پکیجی کوچک با امکانات فوق‌العاده

میکروفن Wireless GO II Single شامل دو جزء فرستنده (TX) و گیرنده (RX) است که وزن بسیار کمی در حدود 31 گرم دارند.‌ ‌به‌علت سبک‌وزن بودن گیرنده به‌سادگی می‌توان آن را روی پایه نگهدارنده موبایل، کلد شوی دوربین یا sound bag نصب کرد.‌ ‌ حتی ممکن است گاهی فراموش کنید گیرنده روی دوربین قرار دارد.
فرستنده به شکل یک میکروفون یقه‌ ای مجزا یا به‌عنوان کوچکترین و کم‌وزن‌ترین فرستنده بی سیم برای میکروفون های یقه ای Lavalier II و Lavalier GO قابل‌استفاده است.‌ به‌جز میکروفون یقه ای رود اغلب میکروفون های یقه ای سیمی دارای جک 3.5 میلی متری TRS را می‌توان به فرستنده Rode Wireless GO II Single متصل کرد.
صدای میکروفون یقه ای خارجی از پری‌امپ داخلی دستگاه عبور می‌کند تا نیازی به دستکاری در تنظیمات یا پارامترها ندارد.

طرز کار ساده و آسان Rode GO II Single

استفاده از میکروفون Wireless GO II Single همراه دوربین فیلمبرداری و گوشی موبایل به اطلاعات فنی خاصی نیاز ندارد و افراد فعال در حوزه‌ها و رشته‌های گوناگون به‌سهولت می‌توانند با آن کار کنند. همچنین راه‌اندازی و سینک کردن گیرنده و فرستنده تنها 3 ثانیه وقت می‌گیرد.‌ از طریق نمایشگر گیرنده امکان مشاهده وضعیت باتری گیرنده و فرستنده، سطح صدا و... قابل مشاهده است.
انرژی میکروفون بی سیم رود مدل Wireless GO 2 Single از طریق باتری تأمین می‌شود.‌ ‌باتری‌های لیتیوم-یونی قابل‌شارژ فرستنده و گیرنده از طریق USB-C شارژ می‌شوند. شارژ کامل باتری رود وایرلس گو 2 سینگل در حدود 2 ساعت زمان می‌برد و پس از شارژ تا 7 ساعت می‌توان از میکروفون استفاده کرد.‌ ‌اگر حالت ذخیره باتری را فعال کرده باشید، زمانی که از باتری استفاده نکنید، شارژ آن خالی نمی‌شود.

سازگاری بالا با دستگاه‌های مختلف ضبط صدا

میکروفون Wireless GO II Single با انواع دستگاه‌های ضبط صدا سازگار است. علاوه بر خروجی آنالوگ 3.5 میلی متری TRS که برای اتصال به انواع دوربین ها، گوشی های موبایل، کامپیوترها و رکوردرها کارایی دارد، گیرنده Rode GO 2 Single از یک خروجی صوتی دیجیتال تایپ‌سی نیز برخودار است که مانند یک رابط‌صوتی 24 بیت/48 کیلوهرتز عمل می‌کند.
این خروجی به‌وسیله کابل تایپ‌سی به USB به کامپیوتر، از طریق کابل Rode SC15 به پورت لایتنینگ دستگاه های موبایل و با استفاده از کابل Rode SC16 به پورت تایپ‌سی لپ تاپ، گوشی موبایل اندروید و iPad Pro وصل می‌شود. (کابل‌های SC15 و SC16 به‌طور جداگانه باید خریداری شوند. از کابل‌های سازگار دیگر نیز می‌توان بهره گرفت.)

اتصال میکروفون Rode GO II Single به دستگاه‌هایی که ورودی XLR دارند نیز امکان‌پذیر است. برای این کار لازم است از یک کابل SC5 یا هر کابل TRS به TRS دیگری به‌همراه یک مبدل +VXLR یا VXLR Pro جهت تبدیل سیگنال استفاده نمایید.

میکروفن بی سیم رود RODE Wireless GO II

میکروفون بی سیم یقه ای RODE Wireless GO 2 طراحی شده تا صدایی با کیفیت حرفه ای را در حالی ارائه دهد که استفاده از آن به طرزی باورنکردنی آسان باشد. ماحصل ترکیب فرم منحصر به فرد و کیفت صدای حرفه ای میکروفن رود وایرلس گو با فناوری پیشگامانه، از Wireless GO II میکروفونی عالی، چند کاره و مناسب برای طیف گسترده‌ای از کاربردهای تولید محتوا ساخته است.

نمایش محصول
برنامه RØDE Central

سفارشی‌سازی قدرتمند با استفاده از برنامه RØDE Central

با استفاده از برنامه RØDE Central ویژگی‌های قدرتمند و تنظیمات بیشتری مانند ضبط داخلی فرستنده، کانال ضبط ایمن، خروجی گرفتن از فایل‌ها، قفل صدا (mute) و... در دسترس شما قرار می‌گیرد. این برنامه با سیستم عامل‌های ویندوز، مک، اندروید و iOS سازگار است.

* گرفتن خروجی با کیفیت:

فرستنده Wireless GO II Single صدا را با حداکثر رزولوشن 24 بیت/48 کیلوهرتز برداشت می‌کند. از طریق برنامه RØDE Central می‌توان فایل‌های صوتی در فرمت‌های MP3 یا WAV (16 بیت، 24 بیت یا 32 بیت float) خروجی گرفت.

برنامه RØDE Central

همچنین در این برنامه حتی می‌توانید مشاهده کنید در کدام زمان‌ها ارتباط میان فرستنده و گیرنده قطع شده یا به‌عبارت دیگر صدا از دست رفته و ضبط نشده است.

* فعال کردن کانال ضبط ایمن:

ویژگی ضبط ایمن Rode GO II Single که با استفاده از برنامه Rode Central فعال می‌شود، یک ترک پشتیبان را در 20dB- ضبط می‌کند تا در زمانی که صدای اصلی از دست رفت (به‌طور ناگهانی قطع، زیاد و یا نابهنجار شد) خیالتان راحت باشد. برای فعال کردن این قابلیت به صفحه تنظیمات برنامه Rode Central رفته و روی سوئیچ Safety Channel کلیک کنید. به‌خاطر داشته باشید که این کار تنها در زمان فعال بودن حالت ضبط Merged امکان‌پذیر است.

* کنترل gain دقیق:

کنترل gain میکروفون Wireless GO II Single یک پد 3 مرحله‌ای است. از طریق برنامه Rode Central پد 3 مرحله‌ای میکروفون به پد 10 مرحله‌ای توسعه می‌یابد که به‌صورت پلکانی (به میزان 3dB) از 0 تا 30- دسی بل می‌رود.
برای فعال کردن آن، Rode Central را باز کرده، گیرنده را متصل نمایید. سپس به صفحه تنظیمات رفته و سوئیچ دکمه Gain Mode را به Fine تغییر دهید. این کار دسترسی شما به 6dB کاهش gain اضافی‌تر را نیز فراهم می‌کند که به‌خصوص زمانی که از دوربین یا دستگاه‌های ضبط صدای حساس استفاده می‌کنید، برایتان مفید خواهد بود.

میکروفن یقه ای سیم بلند بویا BOYA BY-M1 Pro

میکروفون یقه ای بویا M1 Pro مدل ارتقا یافته میکروفون M1 محبوب این شرکت است. هر سخنران، گوینده، بلاگر، ولاگر، استریمر یا بازیگری که از گوشی موبایل یا دوربین های حرفه ای و نیمه حرفه ای برای ضبط ویدئو و تولید محتوا استفاده می کند، امکان استفاده از میکروفون یقه ای سیمی بویا M1 Pro را دارد. به واسطه الگوی برداشت اومنی دایرکشنال این میکروفون به خوبی تمام صداهای اطراف خود را ثبت می کند.

میکروفن یقه ای سیم بلند بویا BOYA BY-M1 Proنمایش محصول

*فعال کردن ضبط داخلی:

فرستنده میکروفون Rode GO II Single از قابلیت ضبط داخلی برخوردار است. قابلیت ضبط داخلی فرستنده تا 7 ساعت ضبط غیرفشرده (با رزولوشن 24 بیت/48 کیلوهرتز در فرمت WAV) یا 24 ساعت ضبط فشرده صدا را پشتیبانی می‌کند. این ویژگی برای ضبط صدا بدون نگرانی از بکاپ گرفتن یا ثبت سریع و ساده صدا بسیار مفید است.
برای فعال کردن قابلیت ضبط داخلی میکروفون Wireless GO II Single، فرستنده را در برنامه Rode Central باز کنید. سپس در قسمت تنظیمات برای دکمه Record یکی از دو حالت Always یا Backup را انتخاب کنید. با انتخاب حالت Always، فرستنده به‌محض روشن شدن ضبط صدا را آغاز می‌کند، بدون توجه به وضعیت گیرنده یا اینکه فرستنده به گیرنده متصل باشد یا خیر.

برنامه Rode Central

تا زمانی که فرستنده خاموش نشود، فرایند ضبط ادامه خواهد داشت. همچنین تا زمانی که ضبط داخلی غیرفعال نگردد، با روشن کردن فرستنده، ضبط خودکار صدا شروع می‌شود. 

حتی اگر عملکرد mute فعال شده باشد، این عملکرد روی ضبط داخلی تاثیر نداشته و صرفا انتقال بی سیم بین فرستنده و گیرنده را قطع می‌کند.
در صورت انتخاب حالت Backup، ضبط داخلی فرستنده تنها در زمان اتصال به گیرنده فعال می‌شود. با خاموش شدن گیرنده، ضبط داخلی فرستنده نیز متوقف می‌شود. بنابراین اگر سیگنال از دست برود یا شما فراموش کنید صدای ضبط شده را در دستگاه خود ذخیره نمایید، یک نسخه بکاپ از زمانی که فرستنده و گیرنده بهم متصل بوده‌اند، وجود خواهد داشت.
اگر قابلیت ضبط داخلی را غیرفعال کنید، فرستنده هیچ صدایی ضبط نمی‌کند. تا زمانی که فایل‌های ضبط شده توسط فرستنده را به‌طور دستی توسط برنامه Rode Central حذف نکنید، آنها روی فرستنده باقی خواهند ماند.

خرید میکروفون یقه ای بی سیم رود Rode GO II Single برای چه کسانی مناسب است

میکروفون بی سیم رود مدل Wireless GO II Single مانند سایر میکروفون های شرکت Rode قیمت مناسبی داشته و کیفیت و وضوح صدایی که ارائه می‌دهد در مقایسه با قیمت بسیار راضی‌کننده و در مواقعی بیش از انتظار است.‌ ‌به همین علت کاربران مختلف می‌توانند بدون صرف هزینه زیاد برای خرید میکروفون های گران قیمت برای ساخت فیلم، کلیپ و سایر محتواهای ویدئویی، گرفتن گزارش و مصاحبه، ضبط پادکست و سایر استفاده‌های مدنظر خود از این میکروفن بیسیم بهره ببرند.‌

‌کم‌حجم بودن Rode GO II Single باعث می‌شود تا کسانی که برای شبکه‌های اجتماعی ویدئو می‌سازند نگران دیده شدن میکروفون نباشند. اگر هنگام جستجو برای خرید یا مقایسه قیمت انواع میکروفون یقه ای، میکروفن بی سیم، میکروفون دوربین یا موبایل و گوشی با ده‌ها مدل متنوع در بازار یا سایت‌های اینترنتی مواجه شده‌اید و در انتخاب بین آنها سردرگم هستید، و از طرف دیگر قصد ندارید یک میکروفن ارزان قیمت خریداری کنید و می‌خواهید یکی از بهترین مدل‌های میکروفن برای ضبط صدا را انتخاب نمایید، Rode Wireless GO II Single یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند به تردیدهای شما پایان دهد.

میکروفون یقه ای بی سیم رود Rode GO II Single

* اگر سروکار شما با دوربین فیلمبرداری است، خرید Wireless GO II Single را به شما توصیه می‌کنیم، چرا که می‌تواند به‌عنوان یک میکروفون بی سیم دوربین یا حتی یک میکروفون یقه ای بیسیم دوربین صدای مدنظرتان را ضبط کند.
* اگر قصد ضبط صدا با گوشی موبایل را دارید، خرید میکروفون Rode Wireless GO II Single برای شما سودمند است چون همانند یک میکروفون یقه ای بیسیم برای موبایل و گوشی برایتان عمل می‌کند.‌ ‌طبیعی است که نباید انتظار داشته باشیم میکروفنی با این ویژگی‌ها ارزان قیمت باشد.

میکروفون Rode Wireless GO II Single

* اگر یک پادکستر فعال هستید و برای خرید میکروفن پادکست اقدام کرده‌اید، Rode GO II Single می‌تواند در ساخت پادکست حرفه‌ای به یاری شما آمده و صدای مطلوبی را برایتان فراهم کند.
* اگر با اجرای زنده سروکار دارید، Rode Wireless GO 2 Single مانند یک میکروفن بی سیم مجری یا میکروفون یقه ای مناسب سخنرانی آزادی عمل خوبی برایتان فراهم می‌کند.‌ ‌با توجه به وزن کم و راحتی در استفاده، قیمت این میکروفون یقه ای بی سیم منصفانه بوده و کیفیت صدای آن برای شما رضایت‌بخش است.

Rode Wireless GO 2 Single

* اگر خبرنگار هستید، شاید قیمت Wireless GO II Single به نظرتان بالا باشد اما این مدل چند کاره مثل میکروفن خبرنگاری حرفه‌ای به کارتان می‌آید.
* اگر به‌دنبال یک میکروفون مناسب برای تولید محتوا در اینستاگرام، آپارات یا یوتیوب باشید، رود وایرلس گو 2 سینگل به‌عنوان یک میکروفون بلاگری یا یوتیوبری به شما در تولید محتوای حرفه‌ای و خلاق کمک می‌کند.‌ ‌قیمت Rode Wireless GO 2 Single برای افرادی که به‌طور تخصصی در شبکه‌های اجتماعی تولید محتوا می‌کنند و بالاترین کیفیت را می‌خواهند، مقرون‌به‌صرفه است.

قیمت Rode Wireless GO II Single

قیمت Wireless GO II Single در رنج متوسط قرار داد، به این معنی که قیمت آن چندان بالا نیست اما آنقدر هم ارزان نیست که بتوان این میکروفن وایرلس دوربین و موبایل را در میان میکروفن های ارزان قیمت بازار دسته‌بندی کرد.‌ ‌علت این امر هم چند کاره بودن، وزن و حجم کم و کیفیت صدای ضبط شده توسط آن است.‌ ‌بنابراین با توجه به کارایی و قابلیت‌هایی که میکروفن رود وایرلس گو 2 تکی و سینگل دارد قیمت آن منصفانه به نظر می‌رسد. 
همان طور که قبلا گفتیم شما با خرید Wireless GO II Single هم یک میکروفون یقه ای دارید، هم یک میکروفن بی سیم، هم یک میکروفن دوربین و هم یک میکروفن مناسب برای موبایل و گوشی که در شرایط مختلف می‌توانید از آن برای ضبط صدا و صوت در سطحی عالی بهره بگیرید.‌ ‌
از آنجا که گیرنده Rode GO 2 Single یک گیرنده بیسیم دو کانال است، هرگاه بخواهید امکان اضافه کردن یک فرستنده دیگر برای ضبط صدای دو نفر به‌صورت استریو یا در دو کانال مونو وجود دارد.

شرکت Rode میکروفون بی سیم وایرلس گو 2 سینگل را به‌صورت پکیجی عرضه می‌کند که در آن علاوه بر فرستنده و گیرنده، یک کابل Rode SC5 3.5mm TRS، دو کابل Rode SC20 USB-A to USB-C، کیف محافظ و دو بادگیر وجود دارد.
برای اتصال به دستگاه‌های بیشتر مانند گوشی های اندروید و آیفون می‌توانید کابل‌های رابط مربوطه را جداگانه خریداری نمایید.

قیمت Wireless GO II Single

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-XM6 S1

اگر هنگام جستجو با مدل‌های متنوعی از میکروفن یقه ای، میکروفن بی سیم یا میکروفن دوربین و موبایل مواجه شده‌اید و برای انتخاب از بین آنها تردید دارید، از طرف دیگر نمی‌خواهید صرفا یک مدل ارزان قیمت خریداری کنید، توصیه می‌کنیم میکروفن BOYA BY-XM6-S1 را در بین گزینه‌های خود قرار دهید.
میکروفن بی سیم بویا BY-XM6-S1 مانند دیگر محصولات BOYA قیمت خوبی داشته و برای تولیدکنندگان محتوا در فضای مجازی گزینه مطلوبی است.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-XM6 S1نمایش محصول

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM3D

به عنوان میکروفون ایده آل و مناسب برای خبرنگاران، تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب و اینستاگرام، ولاگرها، سخنران‌ها و... BOYA WM3D یک سیستم میکروفون کاملا بی سیم دیجیتال با کاربرد آسان است. این میکروفون وایرلس با این هدف طراحی شده تا صدای شما را به صورت شفاف و واضح بر روی آیفون، آیپد، دوربین‌های DSLR/mirrorless یا هر گوشی موبایل هوشمند و تبلت مجهز به جک هدفون ضبط کند.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM3Dنمایش محصول

صحبت‌های پایانی

شما چه انتظاراتی از یک میکروفون بیسیم یقه ای دارید؟ میکروفون Rode Wireless GO II Single خواسته‌های متنوع شما را برآورده می‌کند.
صدایی شفاف و واضح به‌واسطه سیستم انتقال سیگنال دیجیتال 2.4 گیگاهرتزی سری IV، طرزکار آسان و ساده، میکروفون داخلی و امکان وصل کردن میکروفون یقه ای سیمی، راه‌اندازی سریع و بی‌دردسر، سینک شدن تنها با فشار دادن یک دکمه، برد عملیاتی تا 200 متر، امکان ضبط داخلی و... تنها بخشی از قابلیت‌های میکروفون رود وایرلس گو 2 تکی است که از این مدل یک میکروفون همه کارۀ بی‌نظیر ساخته که جلودار میکروفون های بی سیم یقه ای است. برای تولیدکنندگان محتوا میکروفونی با خصوصیات Rode GO 2 Single یک گزینه مطلوب و راضی‌کننده است.
میکروفون Wireless GO II Single را از دیجی صدا، نمایندگی RODE در ایران با گارانتی معتبر و کابل‌های رابط موردنیاز خریداری نمایید.

محتویات پکیج میکروفون رود وایرلس گو 2 سینگل و تک نفره

در پکیج سیستم میکروفون بی سیم دیجیتال Rode Wireless GO II Single اقلام زیر وجود دارد:

  • فرستنده گیره‌ای
  • گیرنده بی سیم دو کانال
  • 2 کابل شارژ SC20 (USB-A به USB-C)
  • 2 کابل 3.‌5 میلی متری SC5 برای اتصال به دوربین ها، گوشی ها، رکوردرها و کامپیوترها
  • 2 خز بادگیر
  • کیف حمل
 

کاندنسر
اومنی‌دایرکشنال
50 هرتز تا 20 کیلوهرتز
100 دسی‌بل
ندارد
ندارد
ندارد
باتری داخلی قابل شارژ از طریق USB
1.8*4.5*4.4 سانتی‌متر
وزن گیرنده 32 و وزن فرستنده 30 گرم
دو کابل شارژ SC20، دو کابل 3.‌5 میلی‌متری SC5، دو خز بادگیر، کیف

به دنیای میکروفن های رود خوش آمدید

شرکت میکروفون های RODE در شهر سیدنی، در 20 کیلومتری غربی از مرکز سیدنی و در نزدیکی خانه المپیک 2000 سیدنی واقع شده است.
کارخانه پیشرفته RODE که شامل سه انبار با مساحت بیش از 110،000 فوت مربع است، بیش از 60 میلیون دلار ماشین آلات و یک تیم بین المللی متشکل از بالغ بر 250 نفر در رشته های سطح بالا دارد: مهندسی الکترونیک، طراحی صنعتی، مهندسی فنی، رباتیک، مهندسی صدا و آکوستیک، تولیدات فلزی، ساخت ابزار، فناوری قالب گیری، تدارکات، مونتاژ، کنترل کیفی، امور مالی، بازاریابی و فروش.
این برند علاوه بر دفتر اصلی در سیدنی، دفاتری در لس آنجلس، نیویورک، لندن، هنگ کنگ، شنژن و سئول دارد. توزیع گسترده و شبکۀ فروشگاهی 6000 واحدی این شرکت امکان فروش میکروفون های RODE را در 117 کشور فراهم ساخته اند – که این رقم در حال افزایش است - و RODE را به یک شرکت بین المللی واقعی تبدیل کرده اند.
سال 2017 پنجاهمین سالگرد تأسیس شرکت مادر یعنی Freedman Electronics بود، که نقطۀ عطف قابل توجهی در تجارت مدرن به حساب می آید. در حال حاضر گروه Freedman میزبان میکروفون های RODE ،Aphex ،Event Electronics و SoundField است.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1401/09/20 پارسا نعمت زاده

سلام
باتری این مدل چقدر شارژ نگه میداره؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام.
تقریبا هفت ساعت. به صورت دقیق نمی توان گفت، چرا که مصرف باتری به نوع کاربرد و استفاده ای که از میکروفون می شود بستگی دارد.
بر اساس نوع استفاده و نوع صداها مصرف باتری می تواند متفاوت باشد ولی طبق اطلاعات کاتالوگ شرکت سازنده، فرستنده و گیرنده دارای باتری قابل شارژ لیتیوم یون داخلی هستند و می توانند تقریباً هفت ساعت شارژ نگه دارند.

1401/11/08 T Amiri

این میکروفون برای چه کسانی مناسبه؟

پاسخ دیجی صدا:
این دیوایس برای تولید کنندگان محتوا، یوتوبرها، گویندگان، خبرنگاران، هنرمندان و همۀ افرادی که نگران دیده شدن میکروفون در ویدیوهای خود هستند گزینۀ بسیار مناسبی است.

1402/03/25 علی عزتی

فرق Rode GO II Single با مدل Rode Wireless GO Compact Digital Wireless Microphone چیه؟

پاسخ دیجی صدا:
برخی ویژگی ها در این مدل نسبت به میکروفون رود وایرلس گو قدیمی بهبود پیدا کرده و ارتقا یافته است.

تشکر از دیجی صدا و آقای محمدی به خاطره مشاوره دقیق و کاربردی و ارائه کالای اصلی. من شماره سریال رو در سایت رود وارد کردم و اونجا سریال دستگاه رو تایید کرد

یکی از بهترین محصولات رود است و بسیار با کیفیت. من که خیلی راضی هستم

محصولات rode واقعا با کیفیت هستند و قیمت مناسبی هم دارن با توجه به کیفیت و این نکته خیلی مهمه که ساخت استرالیا