رکوردر زوم ZOOM H4N PRO - ضبط کننده حرفه‌ای شما

13,975,000 تومان

  • 18 ماه گارانتی دیجی صدا - گارانتی پاسخگو

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

ZOOM

رکوردر زوم H4n Pro

H4n Pro، رکوردری با کیفیت بالا و طرز کار آسان

کیفیت بالا، طرز کار ساده و تنوع کاربری ویس رکوردر Zoom H4n Pro را به انتخابی مطلوب برای انواع نیازها تبدیل کرده است. به‌عنوان گزینه‌ای مناسب برای گیتاریست‌ها، نوازندگان باس و خوانندگانی که به‌دنبال تولید آهنگ‌های با کیفیت استودیویی در یک دستگاه قابل حمل هستند، رکوردر دستی همه‌کاره Zoom H4n با میکروفن استریوی داخلی و ورودی‌های میکروفن، لاین و ساز به شما امکان می‌دهد تا چهار ترک را به‌طور هم‌زمان و با وضوح بالا ضبط کنید. گیتار و میکروفن مورد علاقه خود را وصل کرده و از لایه‌بندی (overdubbing)، شبیه سازی amp و تعداد زیادی افکت برای میکس آهنگ‌های ضبط شده خود بهره ببرید.
رکوردر زوم H4n Pro یک دستگاه ضبط صدای سبک با طراحی جمع‌وجور است. این رکوردر مجهز به دو میکروفن کاندنسر استریو با کیفیت بالاست که به‌شکل XY نصب شده‌اند. Zoom H4n Pro Black همچنین دارای اسپیکر توکار، میکسر و افکت‌های داخلی است.

رکوردر Zoom H4n Pro

مانند سایر ضبط کننده های دستی سری H زوم، می‌توانید H4n Pro را در دست خود نگه دارید، به پایه میکروفن یا سه پایه وصل نموده یا آن را روی دوربین نصب کنید (کفشک اتصال جداگانه فروخته می‌شود). رکوردر زوم H4n Pro مجموعه‌ای از ویژگی‌های کاربردی را در یک بدنه لاستیکی مقاوم جای داده که پاسخگوی نیازهای متنوع ترانه‌سرایان، نوازندگان، فیلمسازان، طراحان صدا، تولیدکنندگان محتوا و دیگر کاربران است.
قابلیت‌ها و امکانات H4n Pro باعث شده تا بتوان با خیال راحت از این رکوردر صدا برای هر کاری از ردیابی (tracking) اجراهای زنده، ضبط دموها و آهنگ‌های کامل گرفته تا ضبط افکت‌های صوتی، مصاحبه‌ها و جلسات استفاده کرد.
رکوردر زوم H4n Pro فانتوم پاور یا پلاگین پاور را برای میکروفن‌های کاندنسر تامین کرده و ورودی مستقیم از یک ساز مانند گیتار، باس یا کیبورد را می‌پذیرد. صرف نظر از اینکه منبع صوتی چه چیزی باشد، عملکردهای ضبط خودکار و پیش ضبط امکان می‌دهد تا شروع یک جلسه را از دست ندهید.

ضبط کننده صدا و رکوردر زوم H4n Pro Black

ویژگی‌های دستگاه ضبط صدا زوم H4n Pro

* ضبط هم‌زمان 4 ترک
* پری‌آمپ‌های میکروفن با کیفیت بالا
* میکروفن‌های استریو X/Y داخلی، قابل تنظیم بین 90 تا 120 درجه
* ضبط صداهایی تا حداکثر فشار صوتی 140 دسی‌بل

* دارای 2 ورودی میکروفن/لاین/ساز با کانکتورهای ترکیبی XLR/TRS
* فانتوم پاور 24V+ یا 48V+ برای ورودی‌های اصلی و پلاگین پاور (2.5V) برای مینی جک‌ میکروفن/لاین
* جک خروجی 3.5 میلی‌متری هدفون/لاین با ولوم کنترل مجزا
* امکان ضبط مستقیم صدا روی کارت حافظه SD و SDHC تا حداکثر 32 گیگابایت
* پشتیبانی از رزولوشن 24 بیت/96 کیلوهرتز در فرمت‌های WAV و MP3
* قابلیت لایه‌بندی (Overdubbing)
* افکت‌های داخلی شامل فشرده‌سازی، محدود کردن (limiting)، فیلتر برش فرکانس‌های پایین (low-cut)، modulation، ریورب، تاخیر (delay) و amp
* عملکردهای Metronome و Tuner
* اسپیکر داخلی
* قابل استفاده مانند کارت صدا USB با 2 ورودی و 2 خروجی برای کامپیوترهای ویندوز و مک

* ورودی مینی جک میکروفن استریو 3.5 میلی‌متری
* قابل نصب روی پایه میکروفن، سه پایه یا روی دوربین DSLR
* دارای 2 باتری قلیایی یاNiMH قابل شارژ با طول عمر 5.5 ساعت (حداکثر 8 ساعت در حالت Stamina)
* پوشش مشکی براق
* وزن سبک (294 گرم)

رکوردر زوم H4n Pro برای چه کارهایی مناسب است؟

* ضبط گفتار و خوانندگی
* ضبط اجراهای زنده
* ضبط سخنرانی و جلسات
* ضبط صدای گیتار آکوستیک
* ضبط تمرینات گروه موسیقی
* ضبط میدانی
* ضبط رسیتال پیانو
* ضبط تمرین درام
* انتقال منابع صوتی آنالوگ به دیجیتال

دستگاه ضبط صدا زوم H4n Pro

بررسی ویس رکوردر H4n Pro

خروجی 3.5 میلی متری برای اتصال به دوربین یا هدفون

خروجی مینی جک لاین/هدفون 3.5 میلی‌متری رکوردر H4n Pro دارای کنترل ولوم اختصاصی است و امکان اتصال به دوربین یا هدفون را می‌دهد. برای پخش (playback) و مرور سریع فایل‌ها، Zoom H4n Pro مجهز به یک بلندگوی مونوفونیک داخلی است.

عملکردهای ضبط ویژه رکوردر زوم H4n Pro

رکوردر صدا زوم H4n Pro دارای عملکردهایی است که مانع از دست رفتن تصادفی ابتدای یک اجرا می‌شوند. به‌دلیل نگه داشتن دو ثانیه قبلی از صدا، هر زمان که دکمه ضبط را فشار می‌دهید، عملکرد Pre-Record اطمینان می‌دهد که ابتدای یک برداشت را از دست نخواهید داد. البته در حالت ضبط 4CH یا ضبط در سمپل ریت 96 کیلوهرتز، یک ثانیه نگه داشته می‌شود.

رکوردر زوم Zoom H4n Pro

صفحه نمایش خوانا

فارغ از تاریک یا روشن بودن محیط، اطلاعات لازم مانند سطح صدا، مدت زمان ضبط، وضعیت باتری و موارد دیگر از طریق صفحه نمایش LCD تک رنگ 1.9 اینچی رکوردر زوم H4n Pro قابل مشاهده است. کنترل‌های ضبط و پخش و پیمایش منو و نیز دکمه‌های انتخاب ورودی و ترک در نزدیکی LCD قرار گرفته‌اند تا به‌سهولت به همه عملگرها و عملکردهای Zoom H4n Pro دسترسی داشته باشید.

استفاده به شکل دستی یا نصب روی دوربین

بدنه لاستیکی و ارگونومیک رکوردر زوم H4n Pro آن را به‌طور طبیعی برای استفاده دستی مناسب کرده است. در صورت نیاز به نصب روی پایه میکروفن یا سه پایه، یک سوراخ رزوه‌ای در پشت H4n Pro نیاز به آداپتور را برطرف می‌کند. برای اتصال مستقیم به دوربین DSLR نیز می‌توان از یک آداپتور‌هات‌شو (Hot-Shoe) بهره گرفت.

ویس رکوردر زوم Zoom H4n Pro

ضبط روی کارت SD و قابل استفاده به‌عنوان رابط صوتی

هنگام استفاده از رکوردر زوم H4n Pro امکان ضبط مستقیم روی کارت SD (حداکثر تا 2 گیگابایت) یا کارت SDHC (تا 32 گیگابایت) وجود دارد. یک کارت 4 گیگابایتی SDHC تقریباً تا حدود 380 دقیقه ضبط استریو 16 بیتی/44.1 کیلوهرتز صدای فشرده نشده را پشتیبانی می‌کند. توجه داشته باشید که کارت‌های حافظه باید جداگانه خریداری شوند. ضمن اینکه کارت‌های با ظرفیت بالاتر ممکن است زمان راه‌اندازی و آماده شدن ویس رکوردر Zoom H4n Pro را افزایش دهند.
از طرف دیگر، شما می‌توانید از رکوردر زوم H4n Pro مانند کارت صدا USB 2.0 با 2 ورودی و 2 خروجی تا 48 کیلوهرتز استفاده کنید. در 44.1 کیلوهرتز، می‌توانید از افکت‌های داخلی روی سیگنال‌های ورودی استفاده نمایید. پورت USB همچنین امکان انتقال سریع فایل‌ها و به‌روزرسانی‌های فریمور (Firmware) رکوردر زوم H4n Pro را فراهم می‌کند.

رکوردر مولتی ترک زوم Zoom H4n Pro Black

ضبط هم‌زمان حداکثر 4 کانال یا لایه‌بندی (Overdub)

رکوردر زوم H4n Pro دارای چند حالت ضبط مختلف است و از ضبط صدا تا وضوح 24 بیت/96 کیلوهرتز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید از میکروفن داخلی یا جک‌های ورودی در حالت استریو اقدام به ضبط صدا نمایید (مناسب برای ضبط اجراهای زنده و سازهای آکوستیک) یا از حالت 4CH برای ضبط هم‌زمان میکروفن داخلی (یا ورودی میکروفن 3.5 میلی‌متری) و دو منبع خارجی از طریق جک‌های XLR بهره ببرید (مناسب برای دریافت صدای اتاق و یک فید استریو از میکسر). از طرف دیگر، در حالت MTR قادر خواهید بود از H4n Pro به‌عنوان یک استودیوی 4 ترک با قابلیت لایه‌بندی (overdubbing)، ضبط پانچ (punch recording) و افکت‌های داخلی استفاده کنید.
عملکرد mixdown داخلی رکوردر زوم H4n Pro نیز امکان می‌دهد سطح صدا و پان‌ها (pan) را تنظیم کرده و چهار ترک را به‌صورت یک ترک استریو میکس کنید. به‌عبارت بهتر چهار منبع مختلف مانند میکروفن‌، ساز و... را ضبط نموده و سپس آنها را در قالب یک صدای استریو ترکیب نمایید.

رکوردر مولتی ترک زوم Zoom H4n Pro Black

ورودی‌های میکروفن، لاین و ساز 2 کاناله

رکوردر زوم H4n Pro مجهز به دو ورودی ترکیبی XLR/TRS و یک ورودی مینی جک استریو 3.5 میلی‌متری است و می‌تواند از میکروفن‌های کاندنسر، منابع لاین یا سیگنال‌های ساز نامتعادل پشتیبانی کند. فانتوم پاور 24V+ یا 48V+ برای ورودی‌های اصلی و پلاگین پاور (2.5V) برای جک مینی میکروفن/لاین قابل استفاده است.
اگر قصد داشته باشید یک گیتار و میکروفن کاندنسر استودیویی را برای ضبط صدای یک خواننده یا ترانه‌سرا وصل کنید، یا بخواهید یک میکروفن یقه‌ای برای یک مصاحبه متصل نمایید، پیش‌تقویت‌کننده‌های رکوردر زوم H4n Pro (همانند مدل‌های H5 و H6) عملکرد خوبی داشته و دارای نویز پایینی هستند. اگر اتفاقاً میکروفن‌های خارجی را در قالب پیکربندی وسط-کناری (mid-side) راه‌اندازی کنید، MS decoder یکپارچه امکان تنظیم پهنای تصویر استریو را فراهم می‌کند که برای طراحی صدا، پخش یا سازگاری کلی استریو به مونو مفید است.

رکوردر زوم H4n Pro

میکروفن استریوی داخلی قابل تنظیم

با وجود رکوردر زوم H4n Pro دیگر نیاز نیست میکروفن‌هایتان را بیرون از منزل یا استودیو همراه خود ببرید. H4n Pro به یک میکروفن استریوی داخلی مجهز است که ضبط واضح و دقیق فاز را در دو موقعیت مختلف X/Y فراهم می‌کند (زاویه 90 درجه برای یک تصویر استریوی بسته یا 120 درجه برای یک تصویر کلی گسترده‌تر). فقط کپسول‌های میکروفن را به سمت موقعیت‌های از پیش تعیین‌شده‌ بچرخانید تا بین دو پیکربندی جابه‌جا شوید. با Zoom H4n Pro Black قادر به ضبط بدون اعوجاج گفتار و سخنرانی، جلسات تمرین، کنسرت‌ها، اجراهای سنگین و بلند یا صداهای آمبیانس و طبیعت (حتی صدای رعد و برق) تا 140 دسی‌بل خواهید بود.

تغذیه توسط باتری‌های AA یا آداپتور AC

رکوردر زوم H4n Pro با دو باتری AA تغذیه می‌شود، ضمن اینکه می‌توان آن را از طریق یک آداپتور AC شرکت زوم با نام AD-14 (به‌صورت جداگانه فروخته می‌شود) مستقیم به پریز برق وصل کرد.
باتری‌های قلیایی (آلکالاین) دستگاه ضبط صدا Zoom H4n Pro را تا 10 ساعت در حالت Stamina (استفاده از میکروفن‌های داخلی، ضبط با وضوح 16 بیت/44.1 کیلوهرتز و بدون هدفون) روشن نگه می‌دارند، در حالی که استفاده از باتری‌های NiMH زمان ضبط را کمی بیشتر می‌کند.

رکوردر زوم Zoom H4n Pro

امکانات پردازش سیگنال ضبط کننده صدا H4n Pro

رکوردر زوم H4n Pro از شبیه‌سازها (emulator) و افکت‌های سطح استودیویی برخوردار است. شما به انواع افکت مانند فشرده‌سازی، محدود کردن، ریورب، تاخیر، اکولایزر، مدولاسیون، فیلتر برش فرکانس پایین و موارد دیگر دسترسی دارید. می‌توانید فایل‌ها را برای حداکثر gain نرمالایز کنید، آنها را به قطعات کوچکتر تقسیم نموده و تا 99 نشانگر در هر ضبط قرار دهید.
یک مترونوم و تیونر داخلی نیز به‌همراه ده‌ها مدل amp و افکت که برای گیتار و بیس ساخته شده‌اند، در دسترس است. علاوه بر این، می‌توانید پخش (playback) را تکرار کرده و pitch و سرعت را به‌طور مستقل تنظیم کنید که این مورد رکوردر زوم Zoom H4n Pro را به یک ابزار ایده‌آل برای آوانویسی (ترانسکریپسیون) و نوتیشن قطعات موسیقی، ترجمه، مطالعه، رونویسی، تمرین و یادگیری موسیقی تبدیل می‌کند.

پشتیبانی از کنترل از راه دور خارجی

می‌توان از یک کنترل از راه دور RC4 که به‌طور جداگانه قابل خریداری است، برای کنترل رکوردر زوم H4n Pro استفاده کرد. این به شما امکان می‌دهد ضبط را شروع و متوقف کنید، به جلو و عقب رفته و فایل‌های خود را عقب برید، منبع ورودی را تغییر دهید و سطح صدای ضبط/پخش را از راه دور تنظیم نمایید. این قابلیت به حذف نویزهای ناشی از تماس دستگاه با دست کمک می‌کند.

محصولات زوم - رکوردر F6 زوم ZOOM یکی از نام‌های شناخته شده و معتبر بازار تجهیزات صوتی است که تولیدات آن در حدود 130 کشور به فروش می‌رسد. شرکت زوم در سال 1983 در شهر توکیوی کشور ژاپن تاسیس شد. این شرکت در ابتدا روی تولید رکوردرهای دستی تمرکز داشت، اما خیلی زود بر تنوع محصولات خود افزود. امروز محصولات برند زوم نیازهای طیف گسترده‌ای از نوازندگان، موزیسین‌ها، پادکسترها، تولیدکنندگان محتوا، فیلمسازان و... در سراسر جهان را پوشش می‌دهد.
حدود 90 درصد محصولات شرکت ZOOM در خارج از ژاپن و از طریق حدود 53 دفتر توزیعی به فروش می‌رسد. در بازار ایران نیز نمایندگی فروش زوم وجود داشته و سال‌هاست محصولات آن عرضه می‌شوند.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

کدام ضبط کننده صدا و رکوردر زوم را انتخاب کنیم؟

دستگاه ضبط کننده صدا و رکوردر زوم به‌دنبال یک ضبط کننده مولتی ترک هستید اما در انتخاب مدل مناسب تردید دارید؟ یا بین مدل‌های مختلف رکوردر دستی زوم مردد شده‌اید؟ این راهنما به شما کمک می‌کند با دستگاه های ضبط کننده شرکت Zoom آشنا شده و گزینه مطلوب و بهتر را انتخاب کنید.
انواع رکوردر صدا به جزئی جداناپذیر از زندگی دیجیتال تبدیل شده‌اند، به خصوص ضبط کننده های مولتی ترک طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. یک رکوردر مولتی ترک صدا ابزاری عالی برای صدابرداران، موزیسین‌ها، برنامه سازان، پادکسترها، خبرنگاران و... در تمام سطوح است. دستگاه های ضبط صدا از نوع مولتی ترک را می‌توان همچون استودیویی کوچک دانست، استودیویی دیجیتال که قادر است جایگزین بسیاری از بخش‌های یک استودیوی سنتی شود. Zoom یکی از سازندگان معتبر و سرشناس رکوردر و ضبط  کننده صدا در سراسر جهان است. اما این شرکت ابزارهای زیادی برای ضبط صدا می‌سازد، و تشخیص اینکه کدام دستگاه را باید تهیه کرد، برای برخی کاربران دشوار است. برای خرید مناسب‌ترین و بهترین رکوردر زوم ابتدا بهتر است با انواع محصولات این شرکت آشنا شویم.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :