استیج باکس مایداس MIDAS DL32

120,950,000 تومان
اطلاعیه: با توجه به نوسانات قیمت و موجودی لطفا قبل از خرید نهایی جهت تایید موجودی و قیمت کالا با همکاران ما در فروشگاه دیجی صدا تماس حاصل نمایید.
تماس برای خرید - 18 5000 88 021

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

MIDAS

32 x 16
Digital Stage Box
32
16 x XLR (line)
USB

تاریخچه Midas

در سال ۱۹۷۰ مایداس ( MIDAS ) توسط جف بایرز و چارلز بروک تحت عنوان مایداس امپیلی فیکیشن ( MIDAS Amplification) آغاز به کارکرد.
در ابتدا محصولات این شرکت محدود به ساخت آمپلی‌فایرهایی برای سازهای موسیقی بود اما خیلی زود جف بایرز، با ارائه ایده‌ای جدید برای طراحی و تولید تجهیزات صوتی حرفه‌ای فصل تازه‌ای را برای حضوری پرافتخار در صنعت صدای حرفه‌ای گشود.
در سال ۱۹۷۲ خط تولید محصولات مایداس به ساختمانی در خیابان استن هوپلندن ، درست در همسایگی شرکت مارتین اودیو ( MARTIN AUDIO ) انتقال یافت. دیری نگذشت که این دو همسایه در پی تبادل ایده‌های منحصر به‌ فرد خود به نقاط مشترکی برای طراحی و تولید یک سیستم صوتی حرفه‌ای دست یافتند.
میکسر این سیستم ترکیبی از ماژول‌های متنوعی بود که هر کدام از آن‌ها متناسب با تنوع ورودی‌ها و فیلترهای خاص خود امکان تولید صدای مطلوبی را فراهم می‌ساخت .


ادامه متن را اینجا بخوانید.

میکسر دیجیتال مایداس - Midas Digital Mixer

چرا به دنبال خرید میکسر دیجیتال مایداس هستید؟ شما هم کیفیت صدای افسانه ای مایداس را باور دارید؟ امروز درباره مایداس و میکسرهای دیجیتال آن با شما صحبت می کنیم.

قدمت نام مایداس به سال 1970 باز می گردد. در آن زمان جف بایرز و چارلز بروک شرکت MIDAS Amplification را تاسیس کردند. مایداس در سال های اولیه بر روی میکسری ساده کار می کرد که در سال 1974 در تورهای کنسرت گروه سوپر ترمپ استفاده شد. این شرکت یکسال بعد برای شرکتی امریکایی یک میکسر اجرای زنده ساخت که در کنسرت خوانندگانی چون الویس پریسلی، بیلی جول و ... مورد استفاده قرار گرفت. در سال 1977 نیز یک میکسر مخصوص برای تور کنسرت های جهانی گروه پینک فلوید طراحی کرده و ساخت. مایداس روند پیشرفت خود را ادامه داد تا جایی که به نامی شناخته شده در حوزه اجرای زنده تبدیل شد.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :