بلندگو دیواری یاماها YAMAHA VS4

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

Yamaha

بلندگو دیواری دکوراتیو یاماها YAMAHA VSبلندگو دیواری دکوراتیو یاماها سری VS ترکیبی عالی از سادگی ظاهری هنرمندانه و پیچیدگی عملکردی است. این اسپیکر پیجینگ با هدف ارائه صدای با کیفیت در انواع فضاهای باز و بسته، به‌ویژه مکان‌هایی که طراحی دکوراسیون داخلی اهمیت دارد، تولید شده است. این سری شامل دو مدل VS6 (دارای ووفر مخروطی 6.5 اینچی) و VS4 (دارای ووفر مخروطی 4 اینچی) است.
اسپیکرهای دیواری یاماها سری VS جهت طراحی‌ خلاقانه سیستم‌های صوتی انواع محیط‌ نظیر استخر، سالن پذیرائی، آموزشگاه، مراکز آموزشی، کافی شاپ، ویلا و باغ، رستوران، مراکز تجاری و اداری و... قابل استفاده هستند.

اسپیکر دیواری روکار یاماها YAMAHA VS4

ویژگی اسپیکر دیواری روکار یاماها YAMAHA VS4

- بلندگوهای روکار جمع و جور با کیفیت صدای بالا
- بلندگوهای 2way باس‌رفلکس

- تیوتر دام 1 اینچی
- حساسیت 88 دسی بل
- حداکثر فشار صوتی 106 دسی بل
- پاسخ فرکانسی 100 هرتز تا 20 کیلوهرتز
- ساختار ضد آب و مقاوم در برابر گرد و غبار برای استفاده در فضای باز (مطابق با الزامات رتبه بندی IPX3 IEC60529)
- دارای ترانسفورمرهای داخلی که امکان به‌کارگیری در سیستم‌های صوتی 70 یا 100 ولت را می‌دهند.
- براکت‌های فولادی اختصاصی و هم‌رنگ که برای نصب افقی یا عمودی اسپیکرها عرضه شده است.
- محفظه و گریل قابل رنگ آمیزی برای انطباق بصری با هر دکور و فضایی
- دارای مدار حفاظت اضافه بار برای محافظت از اجزای بلندگو
- انعطاف پذیری در نصب و تسهیل در پیکربندی

- سازگار با انواع محیط‌های باز و بسته
- قابل نصب روی دیوار و سقف
- طراحی شیک و کاربردی
- عرضه در رنگ‌های سیاه و سفید
- همراه با دو جفت ترمینال شاخه‌ای
- وزن حدود 1.9 کیلوگرم
- پوشش اسمی 90 درجه افقی و 90 درجه عمودی

بلندگو دیواری یاماها YAMAHA VS4

بررسی بلندگو دیواری دکوراتیو Yamaha VS4

طراحی شیک، جمع و جور و کاربردی

اسپیکرهای دیواری دکوراتیو یاماها YAMAHA VS4 به‌راحتی با هر محیطی سازگار می‌شوند. طراحی هوشمند و ساختار جمع و جور، آنها را برای مکان‌هایی که طراحی دکوراسیون داخلی حائز اهمیت است، مناسب می‌کند. این بلندگوها در دو رنگ سیاه و سفید عرضه می‌شوند و امکان رنگ آمیزی آنها برای همخوانی بیشتر با دکوراسیون محیط نیز وجود دارد.
این بلندگوهای دیواری یاماها همچنین تحت شرایط استاندارد IPX3 دارای محفظه‌ها و ترنسدیوسر‌های ضدآب هستند که اجازه می‌دهد بتوان از آنها در فضاهای باز و استخر استفاده کرد.
محفظه بلندگوهای دکوراتیو YAMAHA VS4 مستطیلی شکل بوده و از جنس پلی استایرن مقاوم به ضربه (HIPS) است. گریل نیز از فولاد مشبک با پوشش پودری به ضخامت 0.6 میلی متر و با نسبت منافذ 51 درصد ساخته شده است.

اسپیکر دیواری یاماها YAMAHA VS4 White

انعطاف پذیری در نصب با براکت‌های U اختصاصی

بلندگوهای دیواری YAMAHA VS4 با بهره مندی از براکت‌های اختصاصی و همرنگ، به‌آسانی برای نصب آماده می‌شوند. بسته به فضایی که می‌خواهید بلندگوها را در آن نصب کنید، براکت‌ها را می‌توان به‌صورت افقی یا عمودی تنظیم کرد.

امکان استفاده در سیستم‌های صوتی اهمی و ولتی

اسپیکرهای روکار YAMAHA VS4 می‌توانند جزئی از سیستم‌های پیجینگ باشند. داخل آنها یک ترانسفورمر داخلی تعبیه شده است. این ترانسفورمر اجازه می‌دهد بتوان از این بلندگوهای دیواری در سیستم‌های صوتی گسترده 70 ولت / 100 ولت نیز بهره گرفت. یک سوئیچ روی پنل پشتی اسپیکرهای پیجینگ یاماها VS قرار دارد تا با استفاده از آن بتوانید بین حالت مربوط به سیستم گسترده 70 ولت / 100 ولت یا سیستم صوتی 8Ω، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تفاوت و فرق سیستم‌های صوتی اهمی و ولتی

برای اعمال تنظیمات دلخواه کافی است از طریق یک پیچ گوشتی، سوئیچ YAMAHA VS4 را چرخانده و آن روی حالتی که لازم است قرار دهید. ترمینال‌ها و سوئیچ را می‌توان به‌وسیله کاور ارائه شده محافظت کرد.
با استفاده از سوئیچ ترانسفورمر امکان انتخاب بین این گزینه‌ها وجود دارد:
سیستم‌های 8 اهم: 50 وات
سیستم‌های 70 ولت: 15 وات، 7.5 وات، 3.8 وات و 1.9 وات
سیستم‌های 100 ولت: 15 وات، 7.5 وات، 3.8 وات

بلندگو دیواری یاماها YAMAHA VS4 White

پسیو
ندارد
4"(100mm) cone driver
1"(25mm) balanced dome tweeter
15
60
8 اهم - سیستم اهمی ولتی
100Hz - 20kHz
106
110
110
15
17
24
1.9

تاریخچه YAMAHA

شرکت یاماها در اواخر دهه 80 میلادی در شیزویکا ژاپن تاسیس شد و در ابتدا به تولید آلات موسیقی پرداخت. یاماها به دلیل تولید آلات مختلف موسیقی از جمله انواع پیانو ، گیتار ، ویولن و دیگر آلات برنجی و چوبی به بزرگترین تولید کننده ابزار موسیقی تبدیل شده و بخش عمده ای از شهرت خود را مدیون همین بخش است.
کیفیت یکی از آن کلماتی است که مسائل مختلفی را پوشش می دهد و می تواند برای افراد مختلف در زمان های مختلف تفاوت داشته باشد. اما در یاماها به تمام مفاهیم معنی می شود که منجر به توسعه و ساخت محصول با کیفیت می شود.
کیفیت صوتی اگرچه اولین جنبه ای است که به ذهن می آید اما تنها آغاز این مسیر است. قابلیت اطمینان و دوام نیز به همان اندازه مهم هستند و در بسیاری از موارد سازگاری با هر سطحی دشوار است. به همین دلیل یاماها به دنبال تولید محصول با کیفیت و در سطح استاندارد جهانی است. مدیریت کیفیت باید حتی پس از فروش محصول به شکل پشتیبانی و خدمات، ادامه یابد.
برای رسیدن به نوع کیفیتی که تمام شراط را فراهم کند ، همیشه نیاز به توجه دقیق به جزئیات و کنترل محصول از ابتدای مسیر، از شروع طراحی تا تولید نهایی و بسته بندی و پشتیبانی پس از فروش از دیگر نکاتی است که از ابتدا سر لوحه شرکت یاماها بوده است و این کار اصلا ساده نیست و نیاز به یک سازمان و زیر ساخت اختصاصی دارد و این جایی است که رقبای شرکت یاماها به چالش کشیده می شوند.
نمایش تمام محصولات یاماها

بخش سوال و جواب درباره محصول :