اسپیکر سقفی یاماها Yamaha NS IC600 قیمت مشخصات فنی

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

Yamaha

اسپیکر سقفی یاماها NS IC600

اسپیکر سقفی Yamaha NS IC600 با طراحی زیبا و یکپارچه   

به دنبال ارتقای سطح تجربه شنیداری خود در خانه، ویلا یا محل کارتان هستید؟ اسپیکرهای سقفی یاماها با ارائه صدایی فراگیر و باکیفیت، شما را در دنیای جدیدی از صدا غوطه‌ور می‌کنند. با نصب اسپیکرهای سقفی یاماها از تماشای فیلم و سریال و گوش دادن به موسیقی با جزئیات کامل لذت ببرید. Yamaha NS-IC یک سیستم اسپیکر سقفی توکار با طراحی زیبا و یکپارچه، نصب آسان، گریل‌های مغناطیسی و کیفیت صدای بالاست که به‌منظور برآورده کردن نیازهای نصب در موقعیت‌های مختلف از جمله سیستم صوتی سقفی خانگی تولید شده است. سیاست یاماها مبنی بر اولویت همیشگی کیفیت صدا در کنار چندین دهه تجربه در تولید بلندگوهای خوب، تضمین می‌کند که صدای این اسپیکرها نسبت به بسیاری از اسپیکرهای سقفی دیگر بهتر باشد.
سری NS-IC دارای سه مدل بلندگوی سقفی NS-IC600 ،NS-IC400 و NS-IC800 است که مدل NS-IC400 فول رنج و دو مدل دیگر2WAY و دارای تیوتر Dome هستند.

اسپیکر سقفی خانگی یاماها مناسب فضاهای مختلف

اسپیکر سقفی خانگی مناسب فضاهای مختلف

هر سه مدل اسپیکر سقفی یاماها سری NS-IC گزینه‌ای ایده‌آل برای پخش موسیقی در اتاق نشیمن، غذاخوری یا سینمای خانگی شما محسوب می‌شوند.
NS-IC600 و NS-IC800 دریافت خروجی استریو از یک بلندگو را امکان‌پذیر می‌کنند، که این ویژگی به‌خصوص برای اتاق‌های با شکل نامنظم مانند حمام، آشپزخانه، راهرو و دیگر فضاهای باریک که مکان‌یابی بین دو بلندگو دشوار است، مطلوب و ایده‌آل است.
اسپیکر سقفی یاماها NS-IC400 نیز طراحی کوچکی دارد و می‌توان آن را تقریبا در هر مکانی از جمله زیر لبه بام، راهروها، حمام‌ها یا هر فضای کوچکی نصب کرد. برای ایجاد پوشش گسترده‌تر یک محیط نیز بلندگوهای NS-IC400 گزینه‌های مناسبی هستند. به‌طور کلی برای پوشش‌دهی یکنواخت و کامل یک فضا بهتر است از مدل‌های مختلف اسپیکر سقفی با ویژگی‌های متفاوت شود.

اسپیکر یاماها ic600

ویژگی‌های اسپیکر سقفی یاماها NS IC600 

* ایده‌آل برای پخش موسیقی و استفاده در سیستم صوتی سقفی خانگی و سینمای خانگی
* قابل استفاده در پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه، راهرو، بالکن و...
* کیفیت صدای بالا
* طراحی زیبا و یکپارچه
* توان خروجی بالا و پوشش صوتی گسترده
* مقاوم در برابر رطوبت
* نصب و راه‌اندازی آسان
* باند 2way با طراحی هم‌محور  

اسپیکر یاماها سقفی NS IC600

* دارای تیوتر 1 اینچی دام (Dome)  
* قابلیت چرخاندن تیوتر برای هدایت فرکانس‌های بالا
* پاسخ فرکانسی گسترده 
* ووفر از جنس Polypropylene Mica و مقاوم در برابر رطوبت
* گریل (توری مشبک روی بلندگو) قابل رنگ‌آمیزی با گیره‌های مغناطیسی برای نصب سریع و آسان
* گیره‌های بزرگ برای نصب ایمن
* طراحی باریک برای نصب توکار در سقف یا داخل دیوار
* قاب پشتی مهر و موم شده برای محافظت از بلندگو و کراس‌اوور (crossover) در برابر گرد و غبار و رطوبت

بررسی اسپیکر سقفی توکار یاماها NS IC600 

کیفیت صدای بالا

اسپیکر سقفی توکار یاماها NS ICمی‌خواهید بدون قرار گرفتن بلندگو در معرض دید، صدای لذت بخشی در محیط خود داشته باشید؟ برای داشتن چنین صدایی می‌توانید روی بلندگو سقفی یاماها سری NS-IC حساب کنید و از جزئیات موسیقی خود لذت ببرید، در حالی که اسپیکرها عملا به چشم نمی‌آیند. اسپیکرهای سقفی یاماها سری NSIC با استفاده از فناوری‌های صوتی پیشرفته و مواد با کیفیت، صدایی واضح و قوی ارائه می‌دهند. ووفر این بلندگوها از جنس پلی پروپیلن است که در عین سبک و مقاوم بودن، باعث تولید صدای باس با کیفیت و قوی می‌شود.
همان‌طور که اشاره شد سری اسپیکر سقفی توکار NS-IC دارای سه مدل NS IC600 ،NS IC400 و NS IC800 است. مدل‌های NS IC600 و NS IC800 برای پخش صدای استریو یا استفاده در سینمای خانگی، اتاق نشیمن، اتاق خواب و… مناسب هستند.
اسپیکر سقفی یاماها  Yamaha IC600 دارای ووفر مخروطی 6.5 اینچی پلی پروپیلن میکا، ضد رطوبت و آبی رنگ برای بازتولید حرفه‌ای فرکانس‌های میانی و پایین است. همچنین یک تیوتر قابل چرخش 1 اینچی soft-dome با خنک کننده سیال، فرکانس‌های بالا را به‌طور کامل بازتولید می‌کند. مدل NS IC 600 به‌جهت پشتیبانی از ورودی استریو، دارای سیم پیچ ووفر دوگانه و تیوتر قابل چرخش است.

اسپیکر سقفی خانگی Yamaha IC600

طراحی منحصربه‌فرد   

طراحی این اسپیکرهای توکار سقفی بسیار کاربردی است. آنها دارای یک بافل آکوستیک دانه‌بندی شده با الگوی مارپیچی هستند که باعث پخش صدا به‌طور طبیعی می‌شود. این اسپیکرها از طراحی بدون لبه (Edgeless Design) برخوردارند، به این معنی که قاب بیرونی اطراف بلندگو وجود ندارد و گریل (توری) باریک پس از نصب تقریباً نامرئی می‌شود، بنابراین تضاد و تداخلی با دکوراسیون داخلی به وجود نمی‌آید. درپوش پشتی مهر و موم شده از بلندگو و کراس‌اوور در برابر گرد و غبار و رطوبت محافظت می‌کند.
بلندگو سقفی یاماها Yamaha NS-IC600 و Yamaha NS-IC800 در یک طراحی هم محور از ووفر مخروطی از جنس پروپیلن میکا و تیوتر قابل چرخش Softdome بهره می‌برند. تیوتر قابل چرخاندن است، بنابراین می‌توان آن را برای دستیابی به موثرترین خروجی فرکانس‌های بالا به‌شکل مطلوب تنظیم کرد. مدل NS-IC400 نیز دارای یک مخروط دو لایه اصل یاماها است که تنالیته صدای طبیعی را ارائه می‌دهد.

نصب سیستم صوتی سقفی خانگی

نصب سریع و آسان     

بلندگو سقفی Yamaha NS-IC600 دارای سیستم نصب Quick Mount است که نصب سریع و آسان را تسهیل می‌کند. طراحی بلندگوهای سقفی یاماها به‌گونه‌ای است که فرآیند نصب را راحت می‌سازد. بعد از مشخص شدن محل قرار گرفتن بلندگو، به‌وسیله الگوی برش (که در جعبه محصول قرار دارد) و قرار دادن آن بر روی سقف و خط‌کشی دور آن و سپس برش محل مشخص شده، بلندگو را در جای خور قرار می‌دهید و با استفاده از پیچ گوشتی پیچ‌ها را برای قرار گرفتن راحت و ایمن در پشت سقف محکم می‌کنید. گریل (توری روی بلندگو) به‌وسیله مگنت‌های قوی به بدنه بلندگو متصل می‌شود، از این رو جداکردن و اتصال مجدد آن بسیار راحت است. ضمن اینکه سر پیچ‌ها قابل مشاهده نخواهند بود.

سازگاری با دکوراسیون‌های مختلف  

گریل اسپیکر سقفی توکار یاماها NS-IC600 به‌راحتی قابل رنگ شدن است و به همین دلیل می‌توانید آن را به رنگ دکوراسیون محیط خود در بیاورید.

اسپیکر سقفی خانگی و باند سقفی توکار Yamaha IC600

اسپیکر سقفی ضد آب و رطوبت  

مدل‌های بلندگو سقفی یاماها سری NS-IC از جمله Yamaha IC600 ضد آب و رطوبت هستند. اسپیکر سقفی ضد آب نوعی بلندگوی سقفی است که ساختار داخلی آن مناسب محیط‌های مرطوب یا آب و هوای شرجی طراحی شده است. در این محیط‌ها رطوبت و نم موجود در فضا به اجزای داخلی بلندگوهای معمولی آسیب وارد می‌کند.
اسپیکر سقفی ضد آب و رطوبت در منازل، هتل‌ها، رستوران‌ها و مراکز ساحلی، استخر ورزشی، استخر خانگی، حمام، گلخانه، پارک‌های آبی، کشتی‌ها و محیط‌های مشابه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

متناسب با سیستم‌های صوتی چند ناحیه‌ای  

اسپیکرهای سری NSIC یاماها به‌طور ایده‌آل برای استفاده در سیستم‌های صوتی چند ناحیه‌ای (Multi-Zone Audio Systems) مناسب هستند. این اسپیکرها از جمله Yamaha IC600 امکان پخش صدا در مناطق مختلف را با کیفیت و یکپارچگی صدا فراهم می‌کنند.

محتویات داخل پکیج اسپیکر سقفی یاماها NS IC600

• 2 عدد بلندگوی سقفی
• 2 عدد توری مغناطیسی
• الگوی برش سقف

2-way coaxial
ندارد
6.5” (16 cm) PP (polypropylene) mica cone
1” (2.5 cm) fluid-cooled soft dome, coaxial, swivel
110
8
Push Terminal ( Applicable Cable *Max, Twisted wire : 8mm²/ AWG 8)
65 Hz – 28 kHz
90
11
1.5
204 mm

تاریخچه YAMAHA

شرکت یاماها در اواخر دهه 80 میلادی در شیزویکا ژاپن تاسیس شد و در ابتدا به تولید آلات موسیقی پرداخت. یاماها به دلیل تولید آلات مختلف موسیقی از جمله انواع پیانو ، گیتار ، ویولن و دیگر آلات برنجی و چوبی به بزرگترین تولید کننده ابزار موسیقی تبدیل شده و بخش عمده ای از شهرت خود را مدیون همین بخش است.
کیفیت یکی از آن کلماتی است که مسائل مختلفی را پوشش می دهد و می تواند برای افراد مختلف در زمان های مختلف تفاوت داشته باشد. اما در یاماها به تمام مفاهیم معنی می شود که منجر به توسعه و ساخت محصول با کیفیت می شود.
کیفیت صوتی اگرچه اولین جنبه ای است که به ذهن می آید اما تنها آغاز این مسیر است. قابلیت اطمینان و دوام نیز به همان اندازه مهم هستند و در بسیاری از موارد سازگاری با هر سطحی دشوار است. به همین دلیل یاماها به دنبال تولید محصول با کیفیت و در سطح استاندارد جهانی است. مدیریت کیفیت باید حتی پس از فروش محصول به شکل پشتیبانی و خدمات، ادامه یابد.
برای رسیدن به نوع کیفیتی که تمام شراط را فراهم کند ، همیشه نیاز به توجه دقیق به جزئیات و کنترل محصول از ابتدای مسیر، از شروع طراحی تا تولید نهایی و بسته بندی و پشتیبانی پس از فروش از دیگر نکاتی است که از ابتدا سر لوحه شرکت یاماها بوده است و این کار اصلا ساده نیست و نیاز به یک سازمان و زیر ساخت اختصاصی دارد و این جایی است که رقبای شرکت یاماها به چالش کشیده می شوند.
نمایش تمام محصولات یاماها

دنیای پرطرفدار بلندگوهای سقفی یاماها

اسپیکر سقفی یاماهاوقتی برای ایجاد یک تجربه صوتی مطلوب در فضای کسب و کار یا محیط زندگی خود اقدام می‌کنیم، انتخاب بلندگوها از جمله اسپیکرهای سقفی نقش حیاتی و مهمی را ایفا می‌کند. اسپیکرهای سقفی برای ایجاد پوشش صوتی یکنواخت در سراسر یک فضا به کار گرفته می‌شوند. در بین برندهای متعدد اسپیکر سقفی، یاماها جزء نام‌های شناخته شده است. یاماها به ارائه کیفیت صدای برتر و طراحی‌های نوآورانه متعهد است. انواع بلندگو سقفی یاماها توانسته‌اند توجه صاحبان کسب و کارها، صاحبان منازل و علاقه‌مندان صدا را به خود جلب کنند.
شما برای انتخاب و خرید اسپیکر سقفی به چه عاملی اهمیت می‌دهید؟ کیفیت صدا؟ توان خروجی؟ نصب و نگهداری آسان؟ ظاهر زیبا؟ پوشش صدا؟ قابلیت چرخش؟ قابلیت اتصال به سیستم‌های صوتی موجود؟ اسپیکرهای سقفی یاماها دغدغه‌های شما را برطرف کرده و پاسخگوی نیازتان خواهند بود.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :