میکسر بهرینگر Behringer QX1202 USB

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BEHRINGER

میکسر صدا بهرینگر XENYX QX1202USB

بی شک یکی از بهترین مارک های میکسر صدا به برند بهرینگر تعلق دارد. انواع میکسر بهرینگر به عنوان میکسر خوب و حرفه ای صدا شناخته شده و مهندسان صدا خرید آنها را توصیه می کنند. بنابراین طبیعی است که افراد متخصص یا مبتدی در هنگام خرید یا بررسی قیمت انواع میکسر صدا نام بهرینگر را از قلم نیندازند. امروز با هم به سراغ یکی از محصولات این برند معتبر با نام میکسر صدا بهرینگر QX1202USB رفته و خصوصیات و مشخصات این میکسر کوچک خوب ، ارزان و پرتابل را بررسی می کنیم.
میکسر جمع و جور بهرینگر QX1202USB به لطف وجود چهار پری ‌امپ XENYX حرفه ‌ای و اکولایزر 3 باندی به شما امکان می‌دهد که با کمترین تلاش به کیفیت صدایی فوق العاده برسید. همچنین، کمپرسورهای one-knob که استفاده از آنها بسیار راحت است، امکان کنترل داینامیک کامل برای ایجاد حداکثر شفافیت و کیفیت را فراهم کرده و در عین حال قدرت و احساسی که در هر نت از موسیقی وجود دارد را حفظ می‌کنند. به‌علاوه، قابلیت‌هایی مثل اکولایزر سه باندی و پردازشگر افکت صدا 24 بیتی و 100 افکت از پیش تنظیم شده از جمله Reverb, Chorus, Flanger, Delay, Pitch shifterو انواع افکت‌های دیگر از جمله قابلیت‌های این میکسر ارزان و پرتابل هستند که آن را تبدیل به ابزاری بی نظیر برای اجراهای زنده می‌کنند.
اما میکسر صدا بهرینگر XENYX QX1202USB فقط برای اجراهای زنده طراحی نشده بلکه ابزارهای جدید و پیشرفته‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد که به ضبط صدا باکیفیت حرفه ‌ای هم کمک می‌کنند. علاوه بر کارت صدا و اینترفیس USB، میکسر بهرینگر کوچک QX1202USB مجهز به انواع نرم‌افزارهای ادیت و ضبط صدا است که می‌توانند کامپیوتر شما را تبدیل به یک استودیوی خانگی حرفه ‌ای و کارآمد کنند. آیا می دانید در زمان خرید میکسر و داشتن یک انتخاب موفق به چه اطلاعاتی نیاز دارید؟ توصیه می کنیم پیش از هر چیز راهنمای خرید میکسر دیجی صدا را مطالعه نمایید.

ویژگی ها و مزایای خرید میکسر صدا QX1202USB

* میکسر آنالوگ با هدروم بالا و نویز بسیار پایین
* 4 پری امپ پیشرفته زنیکس قابل رقابت با پری امپ های مستقل
* کمپرسورهای کلاس استودیویی one-knob با عملکرد بسیار ساده و کنترل LED برای صدای وکال و ساز حرفه ای
* پردازشگر افکت بسیار باکیفیت کلارک تکنیک با 100 افکت از پیش تنظیم شده شامل reverb، chorus، flanger، delay، pitch shifter و افکت های گوناگون دیگر
* اکولایزرهای 3 باندی برای داشتن صدایی گرم و موزیکال

* کارت صدا و رابط USB داخلی استریو برای اتصال مستقیم به کامپیوتر. نرم افزار رایگان ضبط و ویرایش صدا و ساخت پادکست به علاوه 150 پلاگین ساز و افکت قابل دانلود از behringer.com
* کنترل FX send برای هر کانال جهت پردازشگر افکت داخلی و / یا به عنوان send اکسترنال
* خروجی میکس اصلی به علاوه خروجی های جداگانه control room, phones و
* ورودی هایی 2-Track قابل تخصیص به میکس اصلی یا خروجی های control room, phones
* عملکرد FX to control room به مانیتور سیگنال افکت از طریق خروجی های هدفون و کنترل روم کمک می کند.
* طراحی و ساخت آلمان

پری‌ امپ میکروفون قدرتمند میکسر صدا QX1202USB

میکسر کوچک و پرتابل QX1202USBهم مثل سایر محصولات XENYX از نظر هدروم بالای پری‌ امپ معروف بوده و تمجید مهندسان صدا در سراسر جهان را به دست آورده است.
طراحی این پری‌ امپ‌ های جدید گام مهمی در پیشرفت تکنولوژی صوتی محسوب شده و قدرت رقابت با بیشتر پری ‌امپ ‌های مستقل و گران قیمت را دارند.

پری‌ امپ ‌های XENYX رنج داینامیک 130 دسی‌بل دارند و پهنای باند آنها از کمتر از 10 هرتز تا بالای 200 کیلوهرتز است. میکسر صدا بهرینگر QX1202USB با در اختیار داشتن این پری ‌امپ ‌های فوق العاده می‌تواند صدایی بسیار واضح و شفاف ایجاد کند طوری که با خرید آنها تصور می‌کنید میکروفون سیستم صوتی شما هم عوض شده است. چنانچه در جستجوی یک میکسر صدا ارزان قیمت و کوچک ولی خوب و حرفه ای و با کیفیت بالا هستید، توصیه می کنیم این میکسر بهرینگر را به تجهیزات استودیوی خود اضافه نمایید.

اکولایزر حرفه ای 3 باندی

کنسول‌های دهه 60 و 70 بریتانیایی تحول چشمگیری در موزیک راک‌اندرول ایجاد کردند.
خیلی زود کار با این میزهای میکسر تبدیل به آرزوی مهندسان صدا و تولیدکنندگان در سطح جهان شد.
کانال اکولایزر میکسر حرفه ای QX1202USB بر مبنای همین مدارها ساخته شده و در نتیجه سیگنال ‌هایی گرم و با جزئیات کامل تولید می‌کند و تأثیر چشمگیری بر ارتقای کیفیت صدا دارد.

میکس قدرتمند با کمپرسورOne-Knob میکسر بهرینگر

اگر از مهندسان صدای حرفه ‌ای بپرسید تجهیزات مورد علاقه آنها چیست، بدون شک اکثر آنها سیستم کمپرسور داینامیک را نیز انتخاب می‌کنند. به این دلیل که چنین سیستمی رنج سیگنال را محدود کرده، سطح صداهای بلند را کاهش داده و صداهای ملایم را طوری تنظیم می‌کند که به توازن صوتی مناسبی برسند. اما کار با چنین سیستمی یک هنر ظریف محسوب می‌شود که برای بسیاری از افراد مبتدی و حتی سطح متوسط کار چالش برانگیزی است.
سیستم کمپرس صدای one-knob بهرینگر روی همه کانال‌های مونو قابل استفاده است و کار با آن حتی برای کاربران مبتدی هم بسیار آسان است. با وجود این سیستم می‌توانید به راحتی سطح کمپرس صدا را برای هر ساز و صدای وکال تنظیم کنید تا میکسی قدرتمند با شفافیت و ضرب صدای مناسب داشته باشید. این قابلیت در محصولاتی در این سطح کمتر مشاهده می‌شود اما در همه مدل های میکسر بهرینگر USB سری XENYX QX وجود دارد.
این هم یک دلیل قانع کننده دیگر برای اینکه این میکسر صدا ارزان قیمت و کوچک بهرینگر را به تجهیزات استودیو ضبط صدا یا استودیو خانگی خود اضافه کنید و از کیفیت صدای خوب آن بهره مند شوید. به خصوص یوتیوبرها، پادکسترها، دانشجویان موسیقی و سایر افرادی که به دنبال خرید یک میکسر کوچک و پرتابل برای تولید و میکس صدای حرفه ای در منزل هستند می توانند روی QX1202USB حساب کنند.

همکاری با KLARK TEKNIK

شرکت KLARK TEKNIK به عنوان یکی از قوی ترین کمپانی‌های صوتی انگلیسی با 40 سال سابقه در سطح جهان شناخته شده و حتی موفق به دریافت جایزه TEC Lifetime Achievement نیز شده است.

این کمپانی محصولات باکیفیت مختلفی را برای هنرمندان و موسیقی‌دان‌ها تولید کرده و مهندسان صدا در سطح جهان، پردازنده ریورب DN780 این شرکت را به عنوان استاندارد این صنعت می‌شناسند. بهرینگر از افکت ‌های مخصوص KLARK TEKNIK که به طور ویژه مهندسی شده اند در محصولات خودش استفاده می کند. KLARK TEKNIK یک افکت انجین 24 بیتی در سطح استودیو برای شرکت بهرینگر طراحی که 100 افکت مختلف از جمله ریورب، کوروس، فلنجر، دی‌لی، تغییر صدا و غیره را به میکسرهای این شرکت اضافه می‌کند.

امکانات ضبط صدا در میکسر صدا بهرینگر QX1202USB

در گذشته برای ضبط صدا نیاز به تجهیزات گران قیمت مختلفی وجود داشت، در نتیجه موزیسین ‌های معمولی برای ضبط صدا باید از استودیو نوبت می‌گرفتند و هزینه قابل توجهی را پرداخت می‌کردند.

اما حالا تکنولوژی مدرن شرایط را تغییر داده و امروزه هر شخصی که به کامپیوتر دسترسی داشته باشد از امکان ضبط صدا باکیفیت مناسب و به صورت حرفه ‌ای برخوردار است.
انواع میکسر بهرینگر USB سری QX به شما کمک می‌کنند تا همه موزیک‌ هایی که به ذهنتان می‌رسند را با استفاده از یک کابل USB وارد کامپیوتر کنید.
با استفاده از یک میکسر حرفه ای مانند QX1202USB می توانید صدای هر منبع سیگنالی که به میکسر متصل می‌شود را مستقیماً وارد هارد درایو کامپیوترتان نمایید.

نرم‌افزار رایگان

شرکت Behringer هر آنچه برای ضبط، ادیت و حتی ساخت و میکس پادکست نیاز دارید را در قالب یک پک نرم افزاری ساده در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید از همه پتانسیل میکسرهای این شرکت استفاده کنید. این نرم‌افزار به صورت رایگان از صفحه محصول مربوطه در سایت behringer.com قابل دانلود است و در کنار آن امکان دانلود رایگان بیش از 150 ساز مجازی و پلاگین ‌های FX را دارید. به این ترتیب کامپیوتر شما به همه قابلیت‌های ورودی و خروجی یک استودیو ضبط حرفه ‌ای خانگی مجهز می‌شود.

قیمت میکسر بهرینگر کوچک QX1202USB

برای خرید میکسر آنالوگ بهرینگر QX1202USB با مشکل چندانی مواجه نمی شوید چرا که این مدل یک میکسر صدا ارزان قیمت است و قیمت آن با توجه به قابلیت هایی که برای شما فراهم می کند چندان بالا نیست. آهنگسازان، مدیران مراکز آموزشی و مدارس، اداره کنندگان اتاق ‌های برگزاری جلسه و رستوران داران می توانند از این میکسر کوچک و حرفه ای بهره ببرند. با توجه به این که قیمت میکسر آنالوگ QX1202USB با توجه به قابلیت های آن مقرون به صرفه و قابل قبول است، به خوبی می توان از آن به عنوان یک میکسر حرفه ای خانگی یا میکسر مناسب باشگاه و ... استفاده کرد.

ارزش خرید

میکسر آنالوگ بهرینگر QX1202USB، یک میکسر صدا کوچک ، ارزان قیمت ، حرفه ای و قدرتمند است که کامپیوتر و لپ‌تاپ شما را تبدیل به یک استودیوی ضبط صدای حرفه‌ ای می کند. صرف نظر از اینکه چه نیازها و انتظاراتی از یک میکسر دارید، میکسر بهرینگر QX1202USB عملکرد و ویژگی ‌های لازم برای شکوفا شدن استعدادهای شما با قیمتی فوق العاده مناسب را در اختیارتان قرار می‌دهد. پری‌ امپ و کمپرسور one-knob که استفاده از آن بسیار راحت است و سایر قابلیت‌های این میکسر پرتابل و ارزان مثل پردازنده 24 بیتی KLARK TEKNIK Multi-FX، اکولایزر 3 باندی و قابلیت اتصال به پورت USB میکسر صدا QX1202USB را jبدیل به ابزاری همه کاره در هر دو حوزه اجرای زنده و ضبط صدا می‌کنند.

12
میکسر آنالوگ
4
12
2
1
دارد
اکولایزر پارامتریک- 3 باندی
1
دارد
دارد
USB

تاریخچه BEHRINGER

بهرینگر یک شرکت تجهیزات صوتی است که توسط مهندس سوییسی به نام اولی بهرینگر در سال 1989 در ویلیش آلمان آن را تاسیس کرد.
بهرینگر در سال 2007 در فهرست چهاردهمین کارخانه بزرگ آلات موسیقی قرار گرفت. بهرینگر گروهی متشکل از شرکت های بین المللی است که درحال حاضر مستقیما در 10 کشور بازار یابی می کند و شبکه فروش اینترنتی در 130 کشور دنیا را در اختیار دارد. این شرکت با آن که در اصل یک کارخانه آلمانی است، درحال حاضر محصولاتش در چین ساخته می شود.
مالک شرکت بهرینگر، شرکت Music Group، با ریاست اولی بهرینگر است که همچنین مالک شرکت های دیگری مانند مایداس، کلارک تکنیک، بوگرا و همچنین یوروتک (شرکت خدمات محصولات الکترونیکی) نیز هست. Music Group در ژوئن سال 2012 نیز مالک شرکت توربو ساند شد که سیستم های بلندگو حرفه ای را طراحی و تولید می کند و مالک آن قبلا شرکت Harman بود.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

میکسر بهرینگر - Behringer

میکسر بهرینگر از جمله میکسرهایی است که علاقمندان مخصوص به خود را دارد. کمپانی بهرینگر شرکتی آلمانی است که تجهیزات ضبط و پردازش صدای آن در سراسر جهان از جمله ایران به فروش می رسد. در ایران نیز گروهی از متخصصان صوتی هنگام مشاوره خرید میکسر بهرینگر را توصیه می کنند.

بهرینگر در سال 1989 توسط مهندسی سوئیسی با عنوان اولی بهرینگر (Uli Behringer) در آلمان ایجاد شد. هدف اولیه بهرینگر این بود که شرایطی فراهم کند تا فعالان حوزه موسیقی قادر باشند با هر سطحی از بودجه و توان مالی تجهیزات مورد نیاز خود را تهیه کنند و به این ترتیب افراد بیشتری به ایجاد استودیوهای شخصی ترغیب شوند. امروز نیز مقرون به صرفه بودن قیمت میکسر بهرینگر و سایر تولیدات آن حفظ شده است. این شرکت در سال 1996 میکسری با 24 ورودی و 8 میکس باکس را با قیمتی کمتر از 5 هزار دلار به بازار عرضه کرد که با استقبال خوبی مواجه شد. بهرینگر یکسال بعد برای اینکه بتواند قیمت محصولاتش را همچنان پایین نگه دارد تصمیم گرفت خط تولید خود را به چین منتقل کند. در سال 2002 مرکز تولید محصولات بهرینگر تحت عنوان Behringer City در چین راه اندازی گردید و تولید 10 محصول این کمپانی در آن آغاز شد.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1401/01/13 رضا سعدونی

سلام شرایط اقساط تون رو لطف میکنید

پاسخ دیجی صدا:
سلام روز خوش
برای خرید اقساط لینک زیر را مطالعه بفرمایید.
https://digiseda.ir/finance/