بلندگو اکتیو اچ کی آدیو HK Audio L5 112 XA

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

HK AUDIO

اکتیو
12
1
1000
کنون/XLR
کنون/XLR
72Hz-20kHz
135
60
40
37
30
66.8
21.1
MDF

تاریخچه HK Audio

در طول بیست سال گذشته، نام اچ کی آدیو در اروپا مترادف است با سیستم های تقویت صدای زنده با بالاترین کیفیت، که مهندسی و تولید آن در کشور آلمان می باشد. این سیستم ها ثمره یک عمر عشق و علاقه، و دنبال کردن یک تصویر ذهنی و اندیشه ای واحد می باشند. اشتیاق و آرزو برای ارائه بی نقص ترین صدا.

برادران Hans و Lothar Stame که موسسین این شرکت هستند، تولید کابینت های بلندگو را در سال 1979 و در یک مغازه کوچک در جنوب غربی آلمان آغاز کردند. اگرچه فضای تولید آنها کوچک بود، اما آرزوهای آنها اینطور نبود. خیلی زود، شهرت محصولات آنها در خصوص ظرافت ساخت و کارایی آنها منتشر شد، که بارها و بارها آنها را برانگیخت تا فعالیت خود را گسترش دهند.
در طول این مسیر، آنها خدمات خود را در قالب تولیدکننده اصلی لوازم (OEM) در اختیار تعدادی از مورد احترام ترین نام ها در عرصه حرفه ای صدا قرار دادند. با گذشت زمان، آنها سیستم های اجرای کنسرت های بزرگ و حرفه ای که تا 50000 نفر یا بیشتر ظرفیت داشتند را تولید و توسعه نمودند.
امروز، سیستم هایی که ما در تشکیلات خود در شهر سنت وندل آلمان که از نظر امکانات در سطح جهانی قرار دارد، تولید می کنیم، طیف بسیار وسیعی از کاربردها را پوشش می دهد. به مدد تلاشهای تیم 200 و چند نفری بسیار مجرب و فداکار ما، اچ کی آدیو توانسته خود را به طور قاطع به عنوان یکی از متمایزترین نام ها در عرصه تقویت صدای حرفه ای در اروپا تثبیت نماید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

خرید باند و اسپیکر اکتیو برای چه کسانی مناسب است؟

انواع باند از نظر طراحی و ساختار داخلی به باند اکتیو و پسیو، ساب ووفر و مانیتور روی صحنه تقسیم می شوند. اگرچه شما هنگام جستجو برای خرید باند و اسپیکر با اصطلاحاتی چون باند بزرگ، اسپیکر کوچک، باند شارژی فلش خور، باند اکتیو بلوتوثی، بلندگوی خانگی، باند بلوتوثی رم و فلش خور، اسپیکر پرتابل فلش خور، باند پرتابل بلوتوثی، اسپیکر بی سیم و مانند اینها مواجه می شوید، اما به طورکلی باندهایی که برای اجرای زنده و برگزاری مراسم جهت استفاده های مختلف تجاری، اداری، خانگی به کار می روند، به دو دسته کلی اکتیو و پسیو تقسیم شده و برای انتخاب و خرید باند مناسب نیاز است شناخت دقیقی از این دو نوع داشته باشیم. در این مطلب به معرفی باند اکتیو، ویژگی ها، مزایا، کاربردها، انواع و برندهای معروف سازندۀ آن می پردازیم.باند و ساب ووفر اکتیو


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :