اینترکام بی سیم هالی لند Solidcom C1-4S

59,000,000 تومان

  • 12 ماه گارانتی دیجی صدا - گارانتی پاسخگو بیشتر

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

HollyLand

آشنایی با برند هالی لند Hollyland و محصولات آن

خرید از نمایندگی رسمی هالی لند در ایرانهالی لند (Hollyland) نامی است که این روزها در حوزه تجهیزات بی سیم زیاد شنیده می‌شود. اگر شما هم به‌تازگی با محصولات هالی لند آشنا شده‌اید شاید کنجکاو باشید اطلاعات بیشتری درباره آن به دست آورید. هالی لند تکنولوژی (Hollyland Technology) یک برند فعال در حوزه فناوری بی سیم با رشد سریع در بازار جهانی است. این شرکت یک دهه پس از شروع به کار، خود را به‌عنوان یک ارائه دهنده پیشرو در زمینه تولید تجهیزات بی سیم حرفه‌ای مطرح کرده است.
می‌توان گفت هالی لند پس از سالها تحقیق و توسعه اختصاصی و کسب تجربیات در حوزه فناوری‌های بی سیم و پیگیری مداوم برای دستیابی به کیفیت بالاتر، مورد توجه و اعتماد مشتریان جهانی قرار گرفته است. Hollyland طیف گسترده‌ای از راه‌حل‌های بی سیم با کارایی بالا را طراحی کرده، تولید نموده و در سراسر جهان توزیع می‌کند. محصولات هالی لند شامل سیستم‌های انتقال تصویر، دوربین، مانیتور، میکروفون بی‌سیم و سیستم‌های اینترکام بی‌سیم می‌شود که از طراحی جمع‌وجور، کیفیت بالا، عملکرد قابل اعتماد و قیمت مقرون به‌صرفه برخوردارند.
دیجی صدا به عنوان نمایندگی رسمی هالی لند در ایران مفتخر است عرضه محصولات با کیفیت این شرکت به کاربران ایرانی را برعهده داشته باشد.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :