میکروفون یقه ای هالی لند LARK C1 Duo for iOS

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

HollyLand

میکروفون هالی لند Lark C1 برای ضبط صدا با گوشی آیفون

میکروفون هالی لند Lark C1 - اقتصادی با طرز کار آسان

اگر به تازگی قصد ورود به حوزه تولید محتوا را دارید نیاز نیست برای خرید میکروفون با کیفیت هزینه زیادی متحمل شوید. Hollyland Lark C1 یک میکروفون یقه ای بی سیم جمع‌وجور و اقتصادی است که برای ضبط بدون دردسر صدا روی گوشی موبایل اندروید و آیفون طراحی شده است. این سیستم در سه مدل تک کاربره، دو کاربره برای گوشی های آیفون و دو کاربره برای گوشی های اندروید عرضه می‌شود. مدل‌های دو کاربره دارای کیس شارژ هستند. میکروفون هالی لند Lark C1 برای آن دسته از ولاگرها، استریمرها، یوتیوبرها و کاربران مبتدی که تنها از گوشی برای ضبط صدا استفاده می‌کنند، مناسب است.

میکروفون هالی لند C1 نسخه آیفون

نسخه لایتنینگ - مخصوص ضبط های دو نفره با آیفون و آیپد

میکروفون هالی لند Lark C1 for iOS به‌واسطه طرز کار آسان و مدت زمان عملکرد بسیار طولانی تا 32 ساعت، تجربه ضبط بی‌نظیری را برای تمام روز ارائه می‌دهد. میکروفون هالی لند C1 مجهز به فناوری‌های پیشرفته پردازش صداست تا امکان ضبط صدایی واضح تا حداکثر 200 متر (در شرایط بدون مانع) را فراهم کند. به‌دلیل اندازه کوچک و وزن سبک، فرستنده هنگام اتصال به لباس ایجاد مزاحمت نمی‌کند و گیرنده نیز به‌سادگی به گوشی آیفون وصل می‌شود. میکروفون هالی لند Lark C1 از ضبط جداگانه دو ترک (ضبط استریو) پشتیبانی نکرده و صدای دریافتی هر دو فرستنده در قالب یک سیگنال صوتی ادغام می‌شود.

ویژگی‌های میکروفون هالی لند C1 نسخه آیفون

* سیستم بی سیم دو کاربره 2.4 گیگاهرتزی
* مناسب گوشی های آیفون و دستگاه های آیپد
* مناسب ضبط‌های دو نفره مانند مصاحبه، گفتگو، پادکست
* کیفیت صدای Hi-Fi
* طرز کار آسان و Plug and Play

* قابلیت حذف هوشمند نویز
* امکان ضبط و شارژ هم‌زمان
* طراحی به‌روز، ارگونومیک و کاربرپسند
* فناوری پرش فرکانس تطبیقی (AFH)
* پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز
* حداکثر فشار صوتی (SPL) تا حدود 110 دسی بل
* دارای کیس شارژ

* الگوی برداشت اومنی‌دایرکشنال (همه جهته)
* امکان بازپخش صدا از طریق اسپیکر گوشی
* کانکتور لایتنینگ دارای گواهی MFi
* طول عمر باتری 8 ساعت فرستنده
* مدت زمان فوق‌العاده طولانی عملکرد تا 32 ساعت
* برد 200 متر در شرایط بدون مانع و تداخل
* برد 40 متر در محیط‌های دارای موانع و تداخل

میکروفون Hollyland Lark C1 مخصوص گوشی آیفون

بررسی میکروفون یقه ای هالی لند Lark C1

میکروفون هالی لند Lark C1 یک میکروفون یقه ای بیسیم Plug and Play است، یعنی برای استفاده کافی است آن را به دستگاه خود متصل نمایید. عملکرد Hollyland Lark C1 تا حد امکان ساده طراحی شده و راه‌اندازی آن سریع و آسان است. نیاز به تنظیمات خاصی وجود ندارد، گیرنده و فرستنده‌ها به‌طور خودکار سینک می‌شوند، بنابراین Lark C1 پس از خارج کردن از کیس شارژ آماده کار است. فرستنده و گیرنده در کارخانه با یکدیگر سینک شده اند، اما هر زمان نیاز بود با فشردن دکمه سینک روی فرستنده و گیرنده می‌توان آنها را با یکدیگر سینک کرد.

کیفیت صدای میکروفون یقه ای هالی لند Lark C1

کیفیت صدای Hi-Fi

به‌طور خلاصه کیفیت صدای میکروفون هالی لند Lark C1 به‌عنوان یک میکروفون یقه ای بی سیم ارزان قیمت و اقتصادی خوب است. Hollyland Lark C1 با نرخ نمونه برداری 48 کیلوهرتز / 16 بیت، صدایی غنی با جزئیات فوق‌العاده از همه جهات در بازه فرکانسی وسیع 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز ضبط کرده و کیفیت صدای Hi-Fi را در اختیار شما می‌گذارد. این میکروفون بی سیم با الگوریتم پردازش صوتی پیشرفته طراحی شده تا صدای دیجیتالی شفاف و واضحی را با حذف نویزهای پس زمینه ارائه دهد. به‌دلیل برخورداری میکروفون Lark C1 از کانکتور لایتنینگ دارای گواهی MFi، صدای ضبط شده با گوشی آیفون از کیفیت و قابلیت اطمینان خوبی برخوردار است.

هالی لند Lark C1 میکروفون یقه ای برای آیفون

انتقال با ثبات صدا تا 200 متر

میکروفون هالی لند Lark C1 نسخه آیفون از جدیدترین فناوری انتقال بی سیم Hollyland بهره برده و قادر به ضبط صدای واضح در برد بی سیم تا 200 متر با تأخیر ناچیز 0.08 ثانیه است. این برد بر اساس اندازه‌گیری‌های آزمایشگاهی و در شرایط بدون تداخل و بدون موانع به دست آمده است. در محیط‌های دارای موانع فیزیکی و تداخل امواج این فاصله حداکثر 40 متر خواهد بود.
فناوری پیشرفته پرش فرکانس (AFH) نیز به‌طور خودکار به یک کانال واضح سوئیچ می‌کند تا ضبط با ثبات و پایدار صدا توسط میکروفون Hollyland Lark C1 را تضمین نماید.

نویز کنسلینگ در میکروفون هالی لند C1 نسخه آیفون

قابلیت حذف نویز (نویز کنسلینگ)

عملکرد حذف نویز هوشمند داخلی میکروفون هالی لند Lark C1 نویزها و صداهای ناخواسته را کاهش داده و وضوح صدا را افزایش می‌دهد. این قابلیت برای به‌کارگیری سیستم در طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها و سناریوهای ضبط در محیط‌های شلوغ و پر سروصدا مناسب است.
این عملکرد به‌طور پیش‌فرض غیرفعال است و با فشردن دکمه زرد رنگ روی فرستنده فعال می‌شود. پس از فعال شدن عملکرد حذف نویز رنگ LED روی فرستنده میکروفون هالی لند C1 از آبی به سبز تغییر می‌کند.

روش فعال کردن حذف نویز یا نویز کنسلینگ در میکروفون هالی لند C1 نسخه آیفون

قابلیت نویز کنسلینگ میکروفون هالی لند Lark C1 نسخه آیفون در دو حالت Weak و Strong در دسترس است. این دو حالت در برنامه LarkSound قابل تغییر هستند.
به‌طور معمول استفاده از نویز کنسلینگ در میکروفون‌ها صدای اصلی را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد. از این رو شرکت هالی لند نیز توصیه می‌کند از قابلیت نویز کنسلینگ میکروفون Hollyland Lark C1 تنها در محیط‌های شلوغ استفاده شود.
برای محیط‌های ضبط معمولی استفاده از خز بادگیر کافی است.

طول عمر باتری میکروفون هالی لند Lark C1 برای ضبط صدا با گوشی آیفون

عملکرد طولانی تا 32 ساعت

میکروفون بی سیم هالی لند Lark C1 دارای مدت زمان عملکرد فوق‌العاده طولانی تا حداکثر 32 ساعت است تا با نیازهای تولید محتوای شما اعم از بلاگری، معلمی، خبرنگاری، تدریس، پادکست و... مطابقت داشته باشد. در صورت برخورداری کیس شارژ از شارژ کامل، می‌توان فرستنده‌ها را تا 3 مرتبه و هر بار برای 8 ساعت شارژ کرد. این زمان برای سناریوها و ضبط‌های چند ساعته مناسب است. شارژ کامل فرستنده میکروفون Hollyland Lark C1 و کیس شارژ آن به حدود 1.5 ساعت زمان نیاز دارد.

برنامه لارک سوند برای کار با میکروفون Hollyland Lark C1 مخصوص گوشی آیفون

عملکرد درون برنامه ای میکروفون هالی لند Lark C1

برنامه LarkSound هالی لند مخصوص میکروفون های بی سیم این شرکت طراحی شده و چند عملکرد حرفه‌ای را برای بهبود تجربه ضبط با Hollyland Lark C1 ارائه می‌دهد. با استفاده از این برنامه وضعیت جاری تنظیمات میکروفون هالی لند C1 نسخه آیفون با یک نگاه قابل مشاهده است. از طریق آن می‌توانید درصد باتری فرستنده را مشاهده کنید، سطح حذف نویز را تنظیم نموده، سیستم را به‌روزرسانی کرده یا میزان ولوم صدا را کنترل نمایید.

میکروفون هالی لند Lark C1 برای ضبط صدای دو نفر با گوشی آیفون

امکان ضبط و شارژ هم‌زمان با میکروفون Hollyland Lark C1

فرستنده‌ها و گیرنده میکروفون هالی لند C1 هنگام شارژ قابل استفاده هستند. اگر شارژ گوشی شما در حال اتمام است می‌توانید گیرنده را با رابط تایپ‌ سی به یک منبع تغذیه وصل کنید تا شارژ گوشی تأمین شود. به این ترتیب بدون نگرانی بابت شارژ دستگاه بی‌وقفه به ضبط خود ادامه دهید. البته به یاد داشته باشید در حین انجام ضبط، بهتر است گوشی را از طریق اتصال گیرنده به منبع تغذیه شارژ نکنید. در این صورت گیرنده از نو راه‌اندازی شده و به مدت 6 ثانیه ارتباط آن با فرستنده قطع می‌شود.

میکروفون Hollyland Lark C1

بازپخش صدا از طریق بلندگوی گوشی

میکروفون هالی لند Lark C1 این امکان را به شما می‌دهد تا بدون نیاز به جدا کردن گیرنده از گوشی آیفون، صدا را از طریق بلندگوی دستگاه پخش کرده و کیفیت آن را بررسی نمایید. البته باید از قبل این عملکرد را در برنامه LarkSound فعال کرده باشید. فراموش نکنید که بازپخش صدا از بلندگوی گوشی همانند مانیتورینگ بدون تأخیر نیست.

میکروفون یقه ای بی سیم هالی لند Lark C1 برای ضبط صدا با گوشی آیفون

طراحی جمع‌وجور، ساده و براق‌

سیستم یقه ای بی سیم Hollyland Lark C1 بسیار جمع‌وجور و سبک بوده و اجزای آن از کیفیت ساخت مطلوبی برخوردارند. ارگونومی بهینه شدۀ لبه‌های منحنی در کنار سطح مات رنگ شده با اشعه ماوراء بنفش موجب شده تا میکروفون هالی لند Lark C1 نسخه آیفون برای نصب روی انواع لباس مناسب باشد.

میکروفون Hollyland Lark C1 مخصوص گوشی آیفون

سوالات متداول درباره میکروفن هالی لند C1 نسخه آیفون

سوال: یک چراغ LED روی گیرنده به رنگ سبز ثابت و دیگری آبی و چشمک زن است. آیا این طبیعی است؟

پاسخ: دو نشانگر LED روی گیرنده به ترتیب 2 فرستنده را نشان می‌دهد. هنگامی که فقط یک فرستنده متصل باشد، نشانگر دیگر چشمک می‌زند. LED سبز ثابت نشان می‌دهد که عملکرد حذف نویز فرستنده روشن است. LED آبی چشمک زن نشان می‌دهد که فرستنده دوم وصل نیست.

سوال: چطور گیرنده و فرستنده را سینک کنم؟

پاسخ: گیرنده و فرستنده میکروفون هالی لند Lark C1 از قبل سینک شده اند اما اگر ارتباط آنها قطع شد، برای سینک کردن ابتدا گیرنده را به گوشی موبایل متصل نمایید. سپس دکمه سینک روی فرستنده و گیرنده را برای حدود 3 ثانیه فشار دهید تا وارد حالت سینک شدن شوند و نشانگر LED شروع به چشمک زدن کند.

سوال: اپلیکیشن LarkSound را از کجا دانلود کنم؟

پاسخ: از App Store و Google Play قابل دانلود است.

نحوه افزایش ولوم در میکروفون یقه ای بیسیم Hollyland Lark C1

سوال: فرستنده چطور به‌روزرسانی می‌شود؟

پاسخ: گیرنده میکروفون هالی لند Lark C1 نسخه آیفون را به گوشی خود وصل کنید. سپس برنامه LarkSound را باز کرده و روی آیکون ↑ در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید تا فرستنده به‌روزرسانی شود. در حین این کار لازم است فرستنده به یک منبع تغذیه پایدار وصل باشد. پس از اتمام به‌روزرسانی، گیرنده را دوباره به گوشی خود متصل کنید چرا که باید گیرنده و فرستنده را یکبار دیگر با هم سینک کرد.

سوال: چطور ولوم صدا را تنظیم کنیم؟

پاسخ: ولوم صدا در اپلیکیشن قابل تنظیم است. به این منظور در برنامه LarkSound سه سطح Medium ،Low و High در نظر گرفته شده است.

سوال: برنامه LarkSound روی گوشی آیفون نصب شده اما رابط کاربری آن به‌خوبی نمایش داده نمی‌شود.

پاسخ: اگر رابط کاربری برنامه غیرعادی به نظر می‌رسد، بزرگنمایی فونت را در آیفون غیرفعال کنید.

میکروفون هالی لند Lark C1

سوال: چطور مشکلات ضبط با برنامه‌های دیگر را حل کنم؟

پاسخ: اگر مشکلی در ضبط صدا از طریق برنامه‌های شخص ثالث مانند TikTok و... وجود دارد، عملکرد پخش از بلندگو را در برنامه LarkSound غیرفعال کنید.

سوال: آیا می‌توان از ایرفون بلوتوثی برای گوش دادن به صدای ضبط شده توسط Lark C1 استفاده کرد؟

پاسخ: بله، اما ابتدا باید ایرفون بلوتوثی را به گوشی آیفون خود وصل کرده و سپس Lark C1 را وصل نمایید.

محتویات پکیج میکروفون هالی لند Lark C1 نسخه آیفون

- دو فرستنده
- یک گیرنده لایتنینگ
- یک کیس شارژ
- کابل شارژ USB به تایپ‌ سی
- دو خز بادگیر
- یک کیف حمل

آشنایی با برند هالی لند Hollyland و محصولات آن

خرید از نمایندگی رسمی هالی لند در ایرانهالی لند (Hollyland) نامی است که این روزها در حوزه تجهیزات بی سیم زیاد شنیده می‌شود. اگر شما هم به‌تازگی با محصولات هالی لند آشنا شده‌اید شاید کنجکاو باشید اطلاعات بیشتری درباره آن به دست آورید. هالی لند تکنولوژی (Hollyland Technology) یک برند فعال در حوزه فناوری بی سیم با رشد سریع در بازار جهانی است. این شرکت یک دهه پس از شروع به کار، خود را به‌عنوان یک ارائه دهنده پیشرو در زمینه تولید تجهیزات بی سیم حرفه‌ای مطرح کرده است.
می‌توان گفت هالی لند پس از سالها تحقیق و توسعه اختصاصی و کسب تجربیات در حوزه فناوری‌های بی سیم و پیگیری مداوم برای دستیابی به کیفیت بالاتر، مورد توجه و اعتماد مشتریان جهانی قرار گرفته است. Hollyland طیف گسترده‌ای از راه‌حل‌های بی سیم با کارایی بالا را طراحی کرده، تولید نموده و در سراسر جهان توزیع می‌کند. محصولات هالی لند شامل سیستم‌های انتقال تصویر، دوربین، مانیتور، میکروفون بی‌سیم و سیستم‌های اینترکام بی‌سیم می‌شود که از طراحی جمع‌وجور، کیفیت بالا، عملکرد قابل اعتماد و قیمت مقرون به‌صرفه برخوردارند.
دیجی صدا به عنوان نمایندگی رسمی هالی لند در ایران مفتخر است عرضه محصولات با کیفیت این شرکت به کاربران ایرانی را برعهده داشته باشد.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

میکروفون هالی لند پیشرو در طراحی و کیفیت

میکروفون هالی لنداگر هنوز میکروفون دلخواه خود را پیدا نکرده‌اید، طراحی و کیفیت انواع میکروفون هالی لند به‌تنهایی کافی است تا شما را مجاب کند نگاه دقیق‌تری به آنها داشته باشید. این میکروفون‌ها با وجود اینکه به‌تازگی مهمان بازار ایران شده‌اند اما خیلی زود توانسته‌اند نظر مثبت کاربران را جلب کنند. 
میکروفون های بی سیم هالی لند به کیفیت صدای خوب، طراحی و ساختار حرفه‌ای، کیفیت بالا و قابل اعتماد، وزن کم و اندازه کوچک شناخته می‌شوند.
همان‌طور که می‌دانید همواره خرید از نمایندگی رسمی و معتبر خریدی مطمئن، ایمن و رضایت‌بخش است. درباره میکروفون هالی لند نیز همین‌طور هست. اما از کجا بفهمیم میکروفون هالی لند را از کدام شرکت یا فروشگاه ایرانی خرید کنیم بهتر است؟ پاسخ این سوال ساده است. اطلاعات لازم به‌طور شفاف در سایت هالی لند قابل دسترسی است. کافی است به سایت Hollyland یعنی https://www.hollyland.com مراجعه نموده و وارد قسمت توزیع کنندگان رسمی شوید. حال مشاهده خواهید کرد که دیجی صدا نمایندگی رسمی فروش میکروفون هالی لند در ایران را بر عهده دارد.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :