میکروفن یقه ای هالی لند LARK M1 Duo

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

HollyLand

میکروفون هالی لند LARK M1 Duo - دو کاربره

برای بهبود کیفیت صدای ویدئوهایتان به‌دنبال یک میکروفون کوچک و اقتصادی ولی قدرتمند هستید؟ پس بهتر است Hollyland Lark M1 را بین گزینه‌های بررسی خود قرار دهید. میکروفون هالی لند Lark M1 تجربه‌ای جدید از ضبط صدا را با ترکیبی عالی از فناوری و طراحی به شما ارائه می‌دهد.
این سیستم بی سیم برای یوتیوبرها، بلاگرها، استریمرها یا هر تولیدکننده محتوایی که به صدای با کیفیت برای ویدیوهای خود نیاز دارد طراحی شده است.
میکروفون یقه ای بی سیم Lark M1 اگرچه ساده و سبک است اما صدایی واضح و شفاف دارد.
بهره‌مندی از فناوری انحصاری و نوآورانه حذف نویز HearClear هالی لند، کیفیت صدای خوب، محدوده عملیاتی بالا، ظاهر زیبا و صیقلی، ساختاری جمع‌وجور و قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه از جمله مزیت‌های این سیستم است.
  میکروفون بی سیم هالی لندLark M1 در دو مدل تک کاربره و دو کاربره برای پوشش دادن نیاز کاربران گوناگون عرضه می‌شود، البته مدل تک کاربره فاقد کیس شارژ است.

میکروفون هالی لند LARK M1 Duo - دو کاربره

ویژگی‌های میکروفون یقه ای هالی لند M1

- سیستم بی سیم دو کانال
- مناسب ضبط های دو کاربره مانند مصاحبه، گفتگو، پادکست و...
- فناوری انتقال سیگنال 2.4 گیگاهرتزی
- فناوری کاهش نویز HearClear
- فناوری پرش فرکانس تطبیقی (AFH)

- فرستنده با میکروفون داخلی اومنی‌دایرکشنال
- حداکثر فشار صوتی (SPL) تا 110 دسی‌بل
- کیفیت صدای Hi-Fi
- مجهز به فناوری LC3 codec با نرخ نمونه‌برداری 48 کیلوهرتز / 16 بیت
- پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز
- تطبیق‌پذیری خودکار با دستگاه ضبط صدا
- دارای کیس شارژ

- راه‌اندازی آسان و Plug and Play
- ساختار کوچک و سبک
- انتقال سیگنال با ثبات پایدار
- حداکثر برد 200 متر در محیط‌های بدون مانع
- سازگاری بالا با دستگاه‌های ضبط صدا
- طول عمر باتری 8 ساعت
- وزن 11.8 گرم برای فرستنده‌ها و 17.5 گرم برای گیرنده

میکروفون یقه ای هالی لند M1 برای ضبط صدا با گوشی و دوربین

بررسی میکروفون بی سیم Hollyland LARK M1 دو کاربره

Hollyland LARK M1 DUO یک سیستم بیسیم دو کانال 2.4 گیگاهرتزی است که از دو فرستنده، یک گیرنده و یک کیس شارژ تشکیل شده است. Lark M1 از جمله محصولات بی سیم شرکت چینی Hollyland است که طراحی و ساختار جمع‌وجور و باریکی دارد. این میکروفون یقه ای بی سیم گزینه‌ای مناسب برای کاربران آماتور و مبتدی است، زیرا کیفیت حرفه‌ای را با قیمتی مناسب و اقتصادی ارائه می‌دهد.
به عبارت بهتر Lark M1 برای کاربرانی که به ضبط صدای واضح در محیط‌های پر سروصدا، قابلیت حمل آسان و عمر باتری طولانی نیاز دارند، یک انتخاب ایده‌آل است. تولید محتوای ویدئویی، فیلمبرداری در فضای باز، پخش زنده و استریمینگ، ولاگینگ، مصاحبه، پادکست، ویدئو کنفرانس و تماس تصویری از جمله حوزه‌هایی است که کاربران می‌توانند روی Lark M1 حساب کنند.

قابلیت حذف نویز میکروفون هالی لند Lark M1

قابلیت حذف نویز HearClear هالی لند M1

هالی لند در میکروفون LARK M1 Duo فناوری نوآورانه حذف نویز هوشمند HearClear را به کار گرفته است که تنها با یک کلیک فعال می‌شود. DSP پیشرفته و الگوریتم حذف نویز ابداعی آن کیفیت ضبط بالا را تقریباً در هر محیط ضبطی ممکن می‌سازد.
هنگام استفاده از این قابلیت نویزهای محیطی فرکانس بالا و فرکانس پایین فیلتر می‌شوند، بنابراین صدا شفاف‌تر و گویاتر ثبت می‌شود.
پس برای حذف نویزهای محیط اطراف مانند صدای ترافیک و شلوغی هنگام مصاحبه در فضای باز و در نتیجه ضبط صدای واضح روی ویژگی پیشرفته HearClear میکروفون هالی لند Lark M1 حساب کنید. فراموش نکنید که برای داشتن جلوه‌های واقعی و ضبط دقیق و طبیعی صدای محیط این ویژگی باید غیرفعال باشد.

طول عمر باتری میکروفون هالی لند M1

کیس شارژ فوق‌العاده کوچک میکروفون هالی لند M1

میکروفون هالی لند Lark M1 واقعاً جمع‌وجور است و وزن آن تنها 11.8 گرم و ضخامتش کمتر از 1 سانتی متر است. این میکروفون آنقدر سبک است که تقریبا به‌راحتی روی یقه هر فردی نصب شده و سنگینی ندارد.
کیس شارژ میکروفون Hollyland Lark M1 به منظور شارژ کردن و محافظت از فرستنده‌ها و گیرنده طراحی شده تا از یکسو زمان عملکرد سیستم را افزایش دهد و از سوی دیگر حمل و نقل آن را آسان سازد. هر فرستنده و گیرنده Lark M1 در صورت داشتن شارژ کامل از حدود 8 ساعت ضبط پیوسته پشتیبانی می‌کند. به‌واسطه وجود کیس شارژ این مدت تا 20 ساعت قابل افزایش است چرا که 2 بار شارژ کامل فرستنده‌ها و گیرنده را تأمین می‌کند. شارژ اجزای سیستم در حدود 1.5 ساعت زمان می‌برد. البته کیس شارژ و فرستنده‌ها و گیرنده میکروفون هالی لند Lark M1 دارای پورت تایپ‌سی برای شارژ مستقیم نیز هستند.

میکروفون Hollyland Lark M1 برای ضبط صدا با گوشی موبایل آیفون و اندروید

خود تطبیقی قدرتمند Lark M1 برای راه‌اندازی بی دردسر

میکروفون هالی لند Lark M1 Duo دارای یک الگوریتم پردازش صوتی خودتطبیقی (Self-Adaptability) قدرتمند است که عملکرد آن را برای دستیابی به نتایج حرفه‌ای مدیریت و تسهیل می‌کند. این سیستم که بلافاصله پس از خارج کردن از کیس شارژ آماده استفاده است، به‌طور خودکار و هوشمند دستگاه ضبط صدا را شناسایی کرده و بی نیاز از تنظیمات دستی، تنظیم صدای موبایل و دوربین را انجام می‌دهد.
امکان سینک کردن دستی و تغییر حالت (mode) از طریق تنظیمات پیشرفته میکروفون Hollyland Lark M1 نیز وجود دارد.

کیفیت صدای HiFi با میکروفون هالی لند M1

کیفیت صدای HiFi با میکروفون هالی لند M1

استفاده از فناوری LC3 Codec موجب شده تا میکروفون هالی لند Lark M1 دارای کیفیت صدای مطلوبی باشد. کپسول اومنی‌دایرکشنال این مدل قادر به برداشت غنی و سرشار از جزئیات صداهای دامنه صوتی وکال با حداکثر نرخ نمونه‌برداری 48 کیلوهرتز / 16 بیت است. همان طور که اشاره شد قابلیت حذف نویز HearClear نیز صداهای ناخواسته محیط را فیلتر می‌کند تا بر وضوح آن افزوده شود. میکروفون Lark M1 دارای سه سطح تنظیم صداست که بسته به شرایط می‌توان آن را تغییر داد. بهتر است هنگام ضبط از فاصله دور از "High"، هنگام مصاحبه در فضای باز از "Medium" و برای ضبط در یک فضای کوچک یا استودیو از "Low" استفاده کنید.

میکروفون هالی لند Lark M1

200 متر محدوده عملیاتی

به واسطه فناوری پرش فرکانس خودکار (AFH) 2.4 گیگاهرتزی و فناوری بهبودیافته اجتناب از موانع (Bat Obstacle Avoidance) و طبق نتایج آزمایشگاهی شرکت سازنده، میکروفون هالی لند Lark M1 در فضاهای باز بدون مانع و تداخل امواج تا 200 متر برد عملیاتی را پوشش می‌دهد. این فاصله در محیط‌های دارای موانع فیزیکی و تداخلات فرکانسی کاهش یافته و به حدود 40 متر می‌رسد. ضمن اینکه فناوری پرش فرکانس خودکار (Auto Frequency Hopping) ثبات و پایداری انتقال سیگنال توسط میکروفون هالی لند Lark M1 را تضمین می‌کند.

کیس شارژ میکروفون Hollyland Lark M1 Duo

طراحی ساده و شیک میکروفون هالی لند Lark M1

وزن کیس شارژ میکروفون Lark M1 تنها 80 گرم، گیرنده فقط 17.5 گرم و فرستنده‌ها فقط 11.8 گرم است. فرستنده Lark M1 کوچکتر از یک فلش مموری معمولی و کیف شارژ تقریباً به اندازه یک ماوس معمولی است و به‌آسانی می‌توان آن را در دست نگه داشت. ارگونومی لبه‌های Hollyland Lark M1 Duo نیز طراحی خمیده داشته و سطح مات آن با اشعه ماوراء بنفش رنگ شده، این یعنی گزینه‌ای مناسب برای نصب روی لباس و استفاده جهت ساخت فیلم و ویدئو است. ضمن اینکه عملکرد آکوستیک این مدل به‌دلیل بهره‌مندی از یک توری مشبک فلزی شیک و براق بهینه شده است.

میکروفون بلاگری بی سیم Lark M1 برای تولید محتوا با گوشی موبایل

راه‌اندازی و طرز کار آسان

سینک شدن خودکار و راه‌اندازی plug-and-play استفاده از Lark M1 را آسان کرده است. کافی است فرستنده‌ها و گیرنده را از کیس شارژ خارج کنید تا سیستم آماده ضبط صدا باشد. میکروفون هالی لند Lark M1 به‌طور پیش فرض روی حالت مونو قرار دارد، اما با نگه‌داشتن دکمه M (Mode) روی گیرنده، می‌توانید برای ضبط دو نفره به حالت استریو بروید. نشانگر LED گیرنده در حالت استریو آبی می‌شود. گیرنده دارای یک دکمه پاور، دکمه‌های دوکاره تغییر حالت M (Mode) / کاهش صدا و سینک / افزایش صدا است. یک بار فشار دادن این دکمه‌ها موجب افزایش یا کاهش صدا می‌شود.

میکروفن یقه ای بیسیم هالی لند Hollyland Lark M1

فرستنده‌های Hollyland Lark M1 Duo دارای یک دکمه پاور و یک دکمه دوکاره سینک کردن هستند که با فشار دادن به عنوان دکمه حذف نویز نیز عمل می‌کند.
گیره‌های پشت فرستنده‌ها به شما امکان می‌دهند تا به‌سادگی آنها را به یقه سوژه خود بچسبانید.
به‌دلیل وزن کم فرستنده‌های Lark M1 یقه لباس را نمی‌کشند. برای کاهش تأثیر باد نیز می‌توانید خزهای بادگیر میکروفون Lark M1 را استفاده نمایید.

سازگاری گسترده

میکروفون هالی لند Lark M1 از اتصال به دوربین‌ها، گوشی‌های آیفون و اندروید، تبلت‌ها و... پشتیبانی می‌کند.

میکروفون هالی لند Lark M1

میکروفون Hollyland Lark M1 Duo با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS و همچنین با دوربین های منتخب سونی، کانن، نیکون، فوجی فیلم و پاناسونیک سازگار است. این سیستم همراه دو کابل عرضه می‌شود تا کاربران با توجه به دستگاه خود کابل مناسب را انتخاب نمایند:
- کابل استاندارد 3.5 میلی‌متری TRS به TRS (برای دوربین‌ها)
- کابل‌ استاندارد 3.5 میلی‌متری TRS به TRRS (برای دستگاه‌های دارای جک TRRS)
برای وصل کردن میکروفون هالی لند Lark M1 به گوشی های آیفون و اندروید لازم است از کابل‌های رابط استاندارد استفاده کنید.

خرید میکروفون هالی لند Lark M1 به چه کاربرانی توصیه می‌شود؟

در وهله اول به افراد آماتور، غیر حرفه‌ای و مبتدی که برای ضبط ویدئو و فیلم به کیفیت صدای مطلوب و عملکرد حذف نویز نیاز دارند. همچنین کاربرانی که برای ضبط صدای واضح در محیط‌های پر سر و صدا به خصوص در فضای باز، به سیستمی اقتصادی و ارزان قیمت با قابلیت حمل آسان و عمر باتری طولانی نیاز دارند می‌توانند روی این مدل حساب کنند.

میکروفون یقه ای هالی لند Lark M1 برای موبایل

سوالات متداول پیرامون Hollyland Lark M1

سوال: چرا گوشی آیفون هنگام اتصال به میکروفون Lark M1 صدا ضبط نمی‌کند؟

پاسخ: اگر کابلی که برای وصل کردن میکروفون Lark M1 به گوشی آیفون استفاده کرده‌اید، کابل استاندارد و دارای گواهی نامه MFi اپل نباشد، دستگاه شما صدا ضبط نمی‌کند. حتما کابل استاندارد را از فروشندگان معتبر تهیه نمایید.

سوال: چرا Lark M1 هنگام وصل کردن به گوشی اندروید کار نمی‌کند؟

پاسخ: در برخی گوشی های اندروید لازم است میکروفون Hollyland Lark M1 Duo را به‌عنوان میکروفون اکسترنال به دستگاه معرفی کنید. برای این کار از قسمت تنظیمات گوشی اقدام نمایید. اگر برنامه دوربین گوشی اندروید شما فاقد این تنظیمات است، از برنامه‌های ضبط ویدئو استفاده کنید.

سوال: برای پخش استریم چطور Lark M1 را کامپیوتر وصل کنم؟

پاسخ: برای اتصال مستقیم میکروفون هالی لند Lark M1 به کامپیوتر از کابل 3.5 میلی‌متری استفاده نکنید. بهتر است از یک کارت صدا USB استفاده نمایید. اگر را با استفاده از کابل 3.5 میلی‌متری میکروفون Lark M1 را به کامپیوتر وصل کنید، راه‌‌اندازی آن نیاز به تنظیمات پیچیده‌تری دارد.

میکروفون Lark M1 دو کاربره

سوال: چرا ولوم صدای در حال ضبط پایین است؟

پاسخ: افزایش ولوم صدا از طریق گیرنده صورت می‌گیرد. هنگامی که دکمه "+" سه بار فشار داده شود، ولوم ضبط در بالاترین حد خود قرار می‌گیرد. ولوم Hollyland Lark M1 دارای سه سطح است و به‌طور پیش‌فرض روی سطح متوسط قرار دارد. به یاد داشته باشید که ولوم صدا به تنظیم فاصله بین میکروفون و دهان گوینده نیز بستگی دارد.

سوال: چرا ولوم صدای در حال ضبط زیاد است؟

پاسخ: برای ضبط صدا میکروفون Hollyland Lark M1 را با دست خیلی نزدیک دهان خود نبرید. در این حالت صدا دچار بلندی و اعوجاج می‌شود. همچنین احتمال پاشیدن بزاق دهان به داخل میکروفون و آسیب دیدن آن وجود دارد. بهتر است میکروفون در فاصله خط گردن نسبت به دهان قرار بگیرد.

سوال: چرا برخی اوقات ولوم ضبط در آیفون 12 کم می‌شود؟

پاسخ: برخی گوشی های هوشمند دارای کنترل خودکار gain (AGC) هستند و زمانی که صدا خیلی بلند باشد گوشی به‌صورت خودکار ولوم ضبط را کاهش می‌دهد. برای کاهش صدا دکمه "–" گیرنده را فشار داده یا فرستنده را کمی از دهان خود دور کنید.

میکروفون Hollyland ارزان برای تولید محتوا

سوال: وقتی از آداپتور تایپ‌سی به 3.5 میلی‌متری برای اتصال به گوشی موبایل استفاده می‌شود، صدا نویز پس‌زمینه بلندی دارد.

پاسخ: برای عملکرد بهتر باید آداپتور تایپ‌سی به 3.5 میلی‌متری با DAC/ Hi-Res استفاده شود.

سوال: چرا دکمه ضبط برنامه دوربین پس از اتصال گوشی به میکروفون Lark M1 قابل کلیک نیست؟

پاسخ: آداپتور تایپ‌سی به 3.5 میلی‌متری با DAC/ Hi-Res مورد نیاز است.

سوال: چرا هنگام ضبط صدا با دوربین نویز پس‌زمینه زیاد است؟

پاسخ: در زمان اتصال Lark M1 به دوربین های سونی، کانن، فوجی و ... ولوم ضبط دوربین را روی حداقل میزان آن قرار دهید.

محتویات پکیج میکروفون Lark M1 دو کاربره

* دو فرستنده
* یک گیرنده
* یک کیس شارژ
* دو خز بادگیر
* یک کابل 3.5 میلی متری TRS به TRS
* یک کابل 3.5 میلی متری TRS به TRRS
* یک کابل USB-A به USB-C
* کیف حمل
* دفترچه راهنما

آشنایی با برند هالی لند Hollyland و محصولات آن

خرید از نمایندگی رسمی هالی لند در ایرانهالی لند (Hollyland) نامی است که این روزها در حوزه تجهیزات بی سیم زیاد شنیده می‌شود. اگر شما هم به‌تازگی با محصولات هالی لند آشنا شده‌اید شاید کنجکاو باشید اطلاعات بیشتری درباره آن به دست آورید. هالی لند تکنولوژی (Hollyland Technology) یک برند فعال در حوزه فناوری بی سیم با رشد سریع در بازار جهانی است. این شرکت یک دهه پس از شروع به کار، خود را به‌عنوان یک ارائه دهنده پیشرو در زمینه تولید تجهیزات بی سیم حرفه‌ای مطرح کرده است.
می‌توان گفت هالی لند پس از سالها تحقیق و توسعه اختصاصی و کسب تجربیات در حوزه فناوری‌های بی سیم و پیگیری مداوم برای دستیابی به کیفیت بالاتر، مورد توجه و اعتماد مشتریان جهانی قرار گرفته است. Hollyland طیف گسترده‌ای از راه‌حل‌های بی سیم با کارایی بالا را طراحی کرده، تولید نموده و در سراسر جهان توزیع می‌کند. محصولات هالی لند شامل سیستم‌های انتقال تصویر، دوربین، مانیتور، میکروفون بی‌سیم و سیستم‌های اینترکام بی‌سیم می‌شود که از طراحی جمع‌وجور، کیفیت بالا، عملکرد قابل اعتماد و قیمت مقرون به‌صرفه برخوردارند.
دیجی صدا به عنوان نمایندگی رسمی هالی لند در ایران مفتخر است عرضه محصولات با کیفیت این شرکت به کاربران ایرانی را برعهده داشته باشد.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

میکروفون هالی لند پیشرو در طراحی و کیفیت

میکروفون هالی لنداگر هنوز میکروفون دلخواه خود را پیدا نکرده‌اید، طراحی و کیفیت انواع میکروفون هالی لند به‌تنهایی کافی است تا شما را مجاب کند نگاه دقیق‌تری به آنها داشته باشید. این میکروفون‌ها با وجود اینکه به‌تازگی مهمان بازار ایران شده‌اند اما خیلی زود توانسته‌اند نظر مثبت کاربران را جلب کنند. 
میکروفون های بی سیم هالی لند به کیفیت صدای خوب، طراحی و ساختار حرفه‌ای، کیفیت بالا و قابل اعتماد، وزن کم و اندازه کوچک شناخته می‌شوند.
همان‌طور که می‌دانید همواره خرید از نمایندگی رسمی و معتبر خریدی مطمئن، ایمن و رضایت‌بخش است. درباره میکروفون هالی لند نیز همین‌طور هست. اما از کجا بفهمیم میکروفون هالی لند را از کدام شرکت یا فروشگاه ایرانی خرید کنیم بهتر است؟ پاسخ این سوال ساده است. اطلاعات لازم به‌طور شفاف در سایت هالی لند قابل دسترسی است. کافی است به سایت Hollyland یعنی https://www.hollyland.com مراجعه نموده و وارد قسمت توزیع کنندگان رسمی شوید. حال مشاهده خواهید کرد که دیجی صدا نمایندگی رسمی فروش میکروفون هالی لند در ایران را بر عهده دارد.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :