میکروفون یقه ای هالی لند LARK MAX Duo

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

HollyLand

صدایی بی‌نقص با میکروفون قدرتمند هالی لند LARK MAX Duo

میکروفون هالی لند LARK MAX Duoدر حوزه تولید محتوا خرید یک میکروفون حرفه‌ای مثل یک سرمایه‌گذاری ارزشمند است، پس برای ورود به دنیای صدا و تصویر بهتر است سراغ یک مدل قابل اطمینان بروید. Hollyland Lark MAX Duo یک میکروفون بی‌سیم دو کاناله است که به شما امکان می‌دهد تا صدای دو نفر را با کیفیتی بسیار خوب ضبط کنید. این میکروفون با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، صدایی شفاف و بدون نویز را به شما ارائه می‌دهد. همچنین برد عملیاتی بالای آن آزادی عمل مطلوبی در حین ضبط برای شما فراهم می‌کند.
ساخت ویدئوهای با کیفیت، خواسته هر تولیدکننده محتوایی است. اما چالش‌های ضبط صدا مانند برداشت نویزهای محیطی، کیفیت نامناسب صدا و... مانع دستیابی به این خواسته‌اند. هالی لند LARK MAX Duo میکروفونی قدرتمند برای ضبط صدای بی‌نقص است که این چالش ها را پشت سر می‌گذارد. پس با خرید میکروفون هالی لند Lark MAX Duo برای پیوستن به جمع حرفه‌ای‌ها آماده شوید.

ویژگی‌های میکروفون هالی لند LARK MAX

* سیستم بی سیم دو کانال 2.4 گیگاهرتزی
* مناسب برای ضبط‌های دو نفره
* فرستنده با میکروفون داخلی اومنی دایرکشنال
* اولین میکروفون دارای فناوری MaxTimbre Mic
* برخورداری از قابلیت نویزکنسلینگ هوشمند
* کیفیت صدای استودیویی
* امکان اتصال میکروفون با سیم یقه ای
* برخوردار از 8 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی

* قابلیت ضبط پشتیبان تا 14 ساعت روی حافظه داخلی
* پردازش سیگنال دیجیتال (DSP) پیشرفته
* نمایشگر لمسی AMOLED روی گیرنده
* نسبت سیگنال به نویز 70 دسی‌بل
* حداکثر فشار صوتی 128 دسی‌بل
* پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز
* ضبط صدا با کیفیت 48 کیلوهرتز / 24 بیت در فرمت WAV
* دارای کیس شارژ
* طراحی جمع‌وجور و قابل حمل

* مجهز به فناوری پرش فکانس تطبیقی (AFH)
* محدوده عملیاتی بالا تا 250 متر (در محیط‌های بدون مانع)
* امکان اتصال به لباس و اشیا از طریق گیره آهنربایی
* حالت مدولاسیون GFSK
* هدفون مانیتورینگ
* طول عمر 7.5 ساعت باتری فرستنده و 9 ساعت گیرنده
* امکان به‌کارگیری چند سیستم در یک محیط به‌طور هم‌زمان
* دمای عملیاتی 20- تا 45 درجه سانتی گراد

میکروفون یقه ای هالی لند LARK MAX Duo

بررسی میکروفون یقه ای هالی لند LARK MAX Duo

Hollyland Lark MAX یک سیستم میکروفون بی سیم دو کانال همه کاره است که برای ارائه صدایی با کیفیت استودیویی طراحی شده است. فرستنده میکروفون هالی لند Lark MAX نخستین دارندۀ فناوری MaxTimbre در صنعت صدا و مجهز به یک میکروفون همه‌جهته (اومنی دایرکشنال) با حساسیت بالاست که صدای شفاف و بی‌نظیری ارائه می‌دهد. صدای این فرستنده همانند صدای عالی استودیوهای ضبط فاقد تداخل‌های آزاردهنده است. در صورت تمایل می‌توانید از میکروفون با سیم یقه ای دلخواه خود نیز برای ضبط صدا استفاده نمایید. کافی است میکروفون را از طریق جک ورودی به فرستنده‌ها وصل کنید.
فناوری پیشرفته حذف نویزهای محیطی (ENC) میکروفون هالی لند Lark MAX می‌تواند به‌طور مؤثر نویزهای اطراف را از بین برده و بر وضوح صدا بیفزاید. هر فرستنده از 8 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و قادر است تا زمان طولانی 14 ساعت ضبط پیوسته را پشتیبانی کند.

میکروفون بی سیم یقه ای هالی لند LARK MAX Duo

میکروفون هالی لند Lark MAX Duo با داشتن مشخصات فنی تحسین‌برانگیز، از جمله نرخ نمونه‌برداری 48 کیلوهرتز / 24 بیت، نسبت سیگنال به نویز 70 دسی‌بل (SNR) و حداکثر سطح فشار صوتی (SPL) حدود 128 دسی‌بل، جزئیات و ظریف‌ترین تغییرات در میزان شدت صدا (نوانس) را با شفافیتی بالا ثبت می‌کند.
میکروفون بیسیم Hollyland Lark MAX Duo برای مصاحبه، ولاگینگ، پادکست، گزارشگری و خبرنگاری، تدریس و آموزش آنلاین و هر کاربرد دیگری که نیاز به برداشت صدای با کیفیت یا یک راه‌حل آرامش‌بخش برای پشتیبان‌گیری صوتی دارد، ایده‌آل است. اگر شما بلاگر، مربی ورزشی یا طبیعت‌گرد باشید، برد بالا و نصب ایمن این سیستم باعث می‌شود بتوانید آزادانه در حین حرکت به ضبط صدا بپردازید. با میکروفون Hollyland Lark MAX می‌توانید کیفیت تماس‌های تصویری، لایوها و استریم‌ها، ویدئوهای آموزشی یا کلاس‌های آنلاین خود را ارتقا دهید و صدایی رسا و واضح برای مخاطبان خود فراهم کنید. کیفیت صدای عالی و بدون نویز برای مصاحبه و گفتگوها از مزایای این میکروفون برای گزارشگران و خبرنگاران است.

هالی لند Lark MAX

محصولی از شرکت Hollyland

Hollyland یکی از شرکت‌های در حال رشد در حوزه فناوری بی سیم است. نام این شرکت اولین بار در سال 2013، به‌عنوان یک ارائه‌دهنده پیشرو محصولات بی سیم مطرح شد. Hollyland تاکنون طیف گسترده‌ای از راه‌حل‌های بی سیم با کارایی بالا را به بازار جهانی عرضه کرده است. محصولات این شرکت شامل سیستم‌های ویدئویی، دوربین‌ها، مانیتورها، میکروفون‌های بی‌سیم و سیستم‌های اینترکام بی‌سیم با طراحی جمع‌وجور، کیفیت بالا، عملکرد قابل ‌اعتماد و قیمت مقرون‌به‌صرفه است. هالی لند پیش از میکروفون بی سیم LARK MAX، مدل‌های Lark 150 و Lark M1 را تولید کرده بود. این سیستم یقه ای بی سیم در دو مدل LARK MAX Solo (با یک فرستنده) و LARK MAX Duo (با دو فرستنده) در دسترس است.

میکروفون هالی لند لارک ماکس

مجهز به فناوری MaxTimbre

میکروفون هالی لند Lark MAX استاندارد جدیدی برای ثبت ظریف‌ترین جزئیات صدا (نوانس) با غنا و وضوحی منحصربه‌فرد ارائه می‌دهد. فناوریMaxTimbre که برای اولین بار در این سیستم به کار رفته موجب شده تا LARK MAX یک میکروفون همه جهته با حساسیت بالا و شفافیت فوق‌العاده‌ای باشد. فناوری MaxTimbre Mic هالی لند نتیجه تحقیقات گسترده و اولین تکنولوژی air film میکروفون در صنعت صوت است: طراحی میکروفون غشایی چند لایه که ضبط صدا را برای نتایج خالص و رسا بهینه می‌کند. ساختار آکوستیک چندلایه میکروفون Lark MAX، رزونانس ناخواسته را حذف می‌کند تا صدایی دقیق، غنی و سرشار از جزئیات ارائه دهد. این قابلیت با توری (مش) با دوام ضد باد و ضد لرزش تقویت شده است.

میکروفون لارک ماکس

کیفیت صدای استودیویی با هالی لند LARK MAX

میکروفون هالی لند LARK MAX Duo یک میکروفون اومنی دایرکشنال با حساسیت بالا و نرخ نمونه‌برداری 48کیلوهرتز / 24 بیت است که صدا را با وضوح، دقت و عمقی عالی ضبط می‌کند.
به‌دلیل بهره‌مندی از نسبت سیگنال به نویز 70 دسی‌بل، میکروفون هالی لند لارک ماکس صدایی رسا و بدون افت کیفیت، حتی در هنگام تقویت منابع بی‌صدا ارائه می‌دهد. در واقع این مشخصه برای ضبط در محیط‌های ساکت بسیار مهم است.
کیفیت صدای Hollyland Lark MAX Duo برای انجام گفتگو و مصاحبه، بلاگری و ولاگینگ، ساخت پادکست دو نفره، گزارشگری و خبرنگاری، تدریس و آموزش آنلاین، مستندسازی و کاربردهای مشابه مطلوب و مناسب است.

میکروفون هالی لند LARK MAX Duo

حداکثر SPL بالا

میکروفون هالی لند LARK MAX قادر است تا 120 دسی‌بل حداکثر فشار صوتی را بدون دردسر اداره کند. زمانی که gain ورودی فرستنده روی حداقل میزان آن تنظیم شده باشد، حتی پیک‌های ناگهانی تا 128 دسی‌بل نیز قابل کنترل است.
به این ترتیب میکروفون Hollyland Lark MAX به‌خوبی اعوجاج یا قطع‌شدگی (کلیپینگ) ناشی از صداهای بلند را کاهش داده و با محیط‌های ضبط پیچیده سازگار می‌شود. البته چون این نتایج آزمایشگاهی هستند توصیه می‌شود برای داشتن نتایج بهینه، فرستنده را در فاصله مناسبی از منبع صدا قرار دهید.

میکروفون بیسیم دو نفره Hollyland Lark MAX

حذف نویز حرفه‌ای با هالی لند Lark MAX

میکروفون هالی لند LARK MAX مجهز به فناوری پیشرفته حذف نویزهای محیطی (Environmental Noise Cancellation) برای شناسایی و به حداقل رساندن نویزهای اطراف است تا اطمینان دهد کیفیت صدا حتی در محیط‌های ضبط شلوغ یا دارای صداهای ناخواسته، واضح و رسا باقی می‌ماند.
این راه‌حل برای رفع مشکلات ناشی از صداهای محیطی و نویزهای ناخواسته در موقعیت‌هایی مانند مصاحبه در محیط‌های پر سر و صدا، تجمعات و مراسمات پرجمعیت مثل عروسی، پخش زنده در محیط‌های کنترل نشده و موارد دیگر مفید است.

از آنجایی که میکروفون هالی لند LARK MAX یک سیستم کاربرپسند است، به شما این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی قابلیت ENC را از طریق فشار دادن یک دکمه روی فرستنده فعال نمایید.

ذخیره‌سازی داخلی تا 14 ساعت

فرستنده‌های Hollyland LARK MAX دارای پیشرفته‌ترین قابلیت‌های ضبط صدا هستند که یکی از آنها امکان ذخیره‌سازی داخلی است. هر فرستنده قادر است به‌عنوان یک ضبط کننده مستقل با 8 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عمل کرده و تا 14 ساعت صدا را در فرمت WAV فشرده‌نشده ضبط کند. فعال کردن این عملکرد (با فشردن دکمه REC فرستنده) خیال شما را بابت ضبط یک نسخه پشتیبان راحت می‌کند.
این ویژگی برای کسانی که در هر شرایطی به ضبط پایدار و با کیفیت بالا نیاز دارند ایده‌آل است. لازم نیست نگران وقفه‌ها و اتفاقات ناگهانی مانند توقف ضبط شوید. چه قصد داشته باشید یک سخنرانی مهم را ثبت کنید یا بخواهید مصاحبه‌ای حساس انجام دهید، در هر حال میکروفون هالی لند LARK MAX راه‌حل مناسبی برای پاسخ به نیاز شما برای یک ضبط ایمن ارائه می‌دهد. اگر حالت ضبط خودکار (Auto Record) گیرنده را روشن کنید، قابلیت ضبط داخلی فرستنده نیز با آن فعال می‌شود. در این صورت مطمئن خواهید بود هیچ لحظه مهمی را از دست نخواهید داد.

میکروفون یقه ای دو نفره هالی لند Lark MAX

سازگاری بالا با دستگاه‌های ضبط صدا

میکروفون هالی لند LARK MAX با طیف متنوعی از دستگاه‌ها از جمله دوربین، گوشی موبایل و کامپیوتر سازگار است.
کانکتور خروجی 3.5 میلی‌متری میکروفون بی سیم Hollyland LARK MAX Duo را با بسیاری از دوربین‌ها سازگار می‌کند: دوربین‌های DSLR، دوربین‌های بدون آینه (mirrorless)، دوربین‌های اکشن (action camera)، دوربین‌های کم‌کوردر فیلم‌برداری و موارد دیگر. گیرنده به‌سادگی با استفاده از کابل 3.5 میلی‌متری به 3.5 میلی‌متری TRS به دوربین وصل می‌شود.
برای اتصال گیرنده به گوشی های موبایل و تبلت‌ها نیز کافی است از کابل‌های همراه محصول استفاده نمایید: کابل تایپ سی (USB-C) به لایتنینگ دارای گواهی‌نامه MFi اپل برای گوشی های آیفون، کابل تایپ سی به تایپ سی برای گوشی های اندروید یا کابل 3.5 میلی متری TRS به TRRS برای گوشی های دارای جک هدفون.
به یاد داشته باشید که هنگام اتصال گیرنده به گوشی، بلوتوث دستگاه خاموش باشد تا روی عملکرد فرستنده تأثیر نگذارد.
میکروفون Hollyland Lark MAX همچنین از استانداردهای کلاس صوتی USB یا USB Audio Class (UAC) پشتیبانی می‌کند. پس بدون نیاز به کارت صدای اکسترنال به کامپیوتر یا لپ تاپ شما وصل شده و می‌توانید فایل‌ها را مانند یک فلش مموری از میکروفون به کامپیوتر خود انتقال دهید.

میکروفون بی سیم دو کانال Hollyland Lark MAX

انتقال سیگنال با ثبات تا 250 متر

به گفتۀ شرکت سازنده LARK MAX Duo به‌علت مجهز بودن به دو آنتن high-gain محدوده انتقال بی‌سیم فوق‌العاده‌ای تا 250 متر فراهم می‌کند و انتقال پایدار و قابل اعتماد حتی در محیط‌های شلوغ را ممکن می‌سازد. این مدل همچنین دارای فناوری انتقال سیگنال بی‌سیم با فرکانس تطبیقی پیشرفته (adaptive frequency hopping-AFH) برای جلوگیری از افت سیگنال و تضمین تجربه ضبط صدایی یکپارچه و بدون قطعی است. این فناوری امکان به‌کارگیری چند میکروفون هالی لند Lark MAX در یک محیط به‌طور هم‌زمان را نیز فراهم می‌کند. البته به یاد داشته باشید که برد عملیاتی 250 متری برای محیط‌های بدون مانع فیزیکی و بدون تداخل امواج مانند فضای باز است. در محیط‌های دارای موانع و تداخل فرکانسی محدوده عملیاتی تنها تا حداکثر 60 متر را پوشش می‌دهد.

طول عمر بالای باتری تا 22 ساعت

میکروفون Hollyland Lark MAX همراه یک کیس شارژ جمع‌وجور عرضه می‌شود. این یعنی شما می‌توانید بدون نگرانی در مورد عمر باتری، ضبط‌های طولانی داشته باشید. مدت زمان کارکرد باتری لیتیومی داخلی فرستنده تقریباً 7.5 ساعت است. یک کیس با شارژ کامل این زمان را تا حدود 22 ساعت افزایش می‌دهد چرا که می‌تواند 2 بار سیستم را شارژ کند. طول عمر گیرنده نیز 9 ساعت است، البته می‌توان گیرنده را هم‌زمان با استفاده، شارژ کرد. شارژ کل سیستم میکروفون لارک ماکس کمتر از 2 ساعت زمان می‌برد.

حالت های ضبط میکروفون Hollyland Lark MAX

عملکردهای ضبط حرفه‌ای

میکروفون Hollyland Lark MAX برای انعطاف‌پذیری بیشتر در زمان پُست پروداکشن (post-production) و همچنین افزایش ایمنی فرایند ضبط، سه حالت ضبط در اختیار شما قرار می‌دهد: مونو، استریو و ترک ایمن (safety track).
در حالت مونو، صدای هر دو فرستنده با هم ضبط می‌شود. در حالت استریو، فرستنده 1 به‌عنوان کانال چپ و فرستنده 2 به‌عنوان کانال راست ضبط می‌شود. در حالت ترک ایمن (safety track) یک ترک به‌عنوان ترک اصلی و یک ترک با 6 دسی‌بل پایین‌تر ضبط می‌شود تا در صورت بروز اعوجاجات، صداهای ناگهانی بلند و... به‌عنوان ترک پشتیبان در دسترس باشد.

قابلیت های ضبط میکروفون Hollyland Lark MAX

عملکرد Hi-Fi نیز ضبط صدا با کیفیت بالا را با حداکثر دقت و وضوح فراهم می‌کند. برای حذف نویزها و صداهای فرکانس پایین ناخواسته یک فیلتر Low Cut وجود دارد. برای افزایش وضوح و قابلیت فهم صدا نیز از Vocal Boost استفاده نمایید. Vocal Boost با کاهش نویزها درک صدا و شفافیت آن را بهبود می‌بخشد. این عملکردها از طریق تنظیمات EQ در منوی گیرنده در دسترس هستند.
اگر همیشه استرس دارید که شروع ضبط از دست برود، عملکرد ضبط خودکار (Auto Record) میکروفون هالی لند لارک MAX خیال شما را راحت می کند. ضبط خودکار تضمین می‌کند که به‌محض خارج کردن میکروفون از کیس شارژ، فایل صوتی دیگری (در حافظه داخلی فرستنده) ضبط شود.

فناوری پردازش سیگنال میکروفون هالی لند Lark MAX

فناوری DSP پیشرفته

میکروفن هالی لند LARK MAX از فناوری پردازش سیگنال دیجیتال (DSP) داخلی برای افزایش قابل توجه کیفیت سیگنال صوتی، کاهش نویز و تداخلات ناخواسته استفاده می‌کند. DSP با به حداقل رساندن اعوجاج و نویز تضمین می‌کند که سیگنال صوتی تمیز و شفاف باقی مانده و کیفیت صدای مطلوبی برای ضبط‌های شما ثبت شود.

نصب راحت با اتصال مغناطیسی

فرستنده‌های Hollyland Lark MAX Duo که وزن آنها تقریباً 33 گرم است با یک گیره پشتی و یک گیره مغناطیسی طراحی شده‌اند. بنابراین می‌توان آنها را مستقیم به یقه لباس متصل کرد یا از طریق گیره آهنربایی روی هر قسمت دلخواه از لباس یا دیگر اشیا قرار داد. این امکان برای ضبط در حال حرکت ایده‌آل است. اگر تمایل به استفاده از گیره‌ها نداشتید و مایل به استفاده از میکروفون یقه ای با سیم هستید، از طریق جک ورودی فرستنده‌ها، میکروفون دلخواهتان را وصل کنید.

طرز کار میکروفون LARK MAX، آسان و راحت

طرز کار LARK MAX، آسان و راحت

LARK MAX به‌سادگی و به‌طور ایمن و ثابت از طریق گیره فرستنده‌ها یا گیره‌های آهنربایی روی لباس یا اکسسوری‌ها نصب می‌شود. طرز کار LARK MAX ساده است و کاربران با هر سطحی از تجربه قادر به استفاده از آن هستند.
Hollyland Lark MAX Duo به‌خوبی با دستگاه‌های مختلف ضبط صدا کار می‌کند و چون فرستنده‌ها و گیرنده از قبل سینک شده‌اند، کافی است آنها را از جعبه خارج کنید تا سیستم آماده ضبط باشد.
صفحه نمایش لمسی گیرنده وضعیت باتری، سیگنال، سطح صدا، وضعیت اتصال و موارد دیگر را نشان می‌دهد. تنظیمات حرفه‌ای مختلف را می‌توان به‌راحتی با استفاده از ناب چرخشی کنترل و دکمه Home گیرنده انجام داد. منوی میانبر دسترسی بیشتری را فراهم می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد نویز کنسلینگ، انجام ضبط و بی‌صدا کردن فرستنده‌ها را تنها با یک بار لمس فعال یا غیرفعال کنند. شما می‌توانید ولوم صدا را متناسب با نوع کاربری خود به‌طور دقیق تنظیم نمایید.

نمایشگر لمسی رنگی میکروفون هالی لند لارک ماکس

نمایشگر لمسی رنگی و کنترل‌های سریع

شما از طریق صفحه نمایش لمسی AMOLED میکروفون هالی لند Lark MAX قادر به اعمال تنظیمات مربوط به فرستنده‌ها‌ هستید. در هر زمان می‌توانید تنها با یک نگاه نسبت به وضعیت منبع تغذیه، سیگنال، سطح صدا، وضعیت اتصال و موارد دیگر اطلاعات لازم پیرامون سیستم را به دست آورید.
یک ناب کنترلی بزرگ روی گیرنده Hollyland Lark MAX Duo تعبیه شده که انجام سریع تنظیمات گوناگون را ممکن کرده است.
یک ضربه روی دکمه لمسی Home نیز شما را به رابط قبلی بازگردانده یا به شما امکان می‌دهد تنظیمات موردنظرتان را به‌سرعت انجام دهید.
میکروفون هالی لند Hollyland Lark MAX دارای طراحی شیک و ساختاری سبک با سطحی غیرصیقلی است که برای لمس راحت و تجربه کاربری قابل اطمینان مفید است.

قابلیت کنترل ضبط و گوشی میکروفون هالی لند Hollyland Lark MAX

قابلیت پخش صدا و کنترل گوشی

این امکان وجود دارد که بدون جدا کردن گیرنده هالی لند Lark MAX از گوشی موبایل خود، به‌منظور بررسی لحظه‌ای و فوری کیفیت ضبط بتوانید اقدام به پخش صدا (playback) از طریق بلندگوی تلفن همراه خود نمایید. قابلیت پخش صدا از طریق بلندگوی تلفن همراه به‌طور پیش‌فرض غیرفعال است. پس پیش از استفاده لازم است این عملکرد را فعال کنید. اگر دکمه ولوم گوشی موبایل شما قابلیت کنترل ضبط را دارد، به‌سادگی می‌توانید از طریق فشار دادن دکمه پاور فرستنده Hollyland Lark MAX اقدام به شروع یا توقف فرایند ضبط نمایید.

سوالات متداول درباره میکروفون هالی لند LARK MAX

سوال: فرستنده و گیرنده را چطور سینک کنم؟

پاسخ: برای سینک شدن خودکار فقط کافی است فرستنده و گیرنده را داخل جعبه شارژ قرار دهید. با قرار گرفتن داخل جعبه آنها به‌طور خودکار شارژ می‌شوند.

میکروفون هالی لند LARK MAX

برای سینک دستی فرستنده و گیرنده، ابتدا ناب چرخشی روی گیرنده را برای رفتن به منو فشار دهید. سپس به «تنظیمات عمومی» بروید، «Pair» را پیدا کرده و انتخاب کنید. در ادامه دکمه حذف نویز روی فرستنده را به مدت طولانی فشار دهید تا زمانی که نشانگر LED به‌سرعت شروع به چشمک زدن کند و وارد حالت سینک شدن شوید. هنگامی که نشانگر ثابت شد، یعنی سینک شدن انجام شده است.

سوال: فرمت فایل صوتی پیش فرض Lark Max چیست؟ آیا از تغییر فرمت ضبط پشتیبانی می‌کند؟

پاسخ: فرمت صوتی پیش‌فرض فرستنده با فرمت 48 کیلوهرتز / 24 بیتی مونو WAV است که نمی‌توان آن را تغییر داد.

سوال: ولوم صدای ضبط شده داخلی را چطور افزایش دهیم؟

پاسخ: این کار از طریق نرم افزار پردازش صدا قابل انجام است.

نحوه فعال کردن ضبط داخلی میکروفون هالی لند LARK MAX

سوال: چطور ضبط داخلی را فعال کنم؟

پاسخ: دکمه «REC» روی فرستنده را فشار دهید تا ضبط داخلی فعال شود. در صورت فعال بودن ضبط داخلی نشانگر LED زیر دکمه قرمز می‌شود. روشن کردن حالت Auto Record گیرنده نیز باعث فعال شدن ضبط داخلی می‌شود.

سوال: آیا میکروفون هالی لند Hollyland Lark MAX امکان پخش خارجی دارد؟

پاسخ: بله. برای این کار به منوی گیرنده بروید و سپس گزینه Phone Speaker را برای فعال کردن عملکرد پخش (playback) خارجی انتخاب نمایید.

سوال: چطور فایل‌های صوتی را از Lark Max خروجی بگیریم؟

پاسخ: به‌سادگی، کافی استفاده از یک کابل رابط USB-C استفاده نمایید.

محتویات پکیج میکروفن Hollyland Lark MAX Duo

* دو فرستنده
* گیرنده
* کیس شارژ
* کابل USB-C (تایپ سی) به USB-A
* کابل USB-C به USB-C
* کابل USB-C به Lightning
* کابل 3.5 میلی‌متری TRS به TRS
* دو خز بادگیر
* دو گیره مغناطیسی
* کیف حمل
* دفترچه راهنما

آشنایی با برند هالی لند Hollyland و محصولات آن

خرید از نمایندگی رسمی هالی لند در ایرانهالی لند (Hollyland) نامی است که این روزها در حوزه تجهیزات بی سیم زیاد شنیده می‌شود. اگر شما هم به‌تازگی با محصولات هالی لند آشنا شده‌اید شاید کنجکاو باشید اطلاعات بیشتری درباره آن به دست آورید. هالی لند تکنولوژی (Hollyland Technology) یک برند فعال در حوزه فناوری بی سیم با رشد سریع در بازار جهانی است. این شرکت یک دهه پس از شروع به کار، خود را به‌عنوان یک ارائه دهنده پیشرو در زمینه تولید تجهیزات بی سیم حرفه‌ای مطرح کرده است.
می‌توان گفت هالی لند پس از سالها تحقیق و توسعه اختصاصی و کسب تجربیات در حوزه فناوری‌های بی سیم و پیگیری مداوم برای دستیابی به کیفیت بالاتر، مورد توجه و اعتماد مشتریان جهانی قرار گرفته است. Hollyland طیف گسترده‌ای از راه‌حل‌های بی سیم با کارایی بالا را طراحی کرده، تولید نموده و در سراسر جهان توزیع می‌کند. محصولات هالی لند شامل سیستم‌های انتقال تصویر، دوربین، مانیتور، میکروفون بی‌سیم و سیستم‌های اینترکام بی‌سیم می‌شود که از طراحی جمع‌وجور، کیفیت بالا، عملکرد قابل اعتماد و قیمت مقرون به‌صرفه برخوردارند.
دیجی صدا به عنوان نمایندگی رسمی هالی لند در ایران مفتخر است عرضه محصولات با کیفیت این شرکت به کاربران ایرانی را برعهده داشته باشد.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

میکروفون هالی لند پیشرو در طراحی و کیفیت

میکروفون هالی لنداگر هنوز میکروفون دلخواه خود را پیدا نکرده‌اید، طراحی و کیفیت انواع میکروفون هالی لند به‌تنهایی کافی است تا شما را مجاب کند نگاه دقیق‌تری به آنها داشته باشید. این میکروفون‌ها با وجود اینکه به‌تازگی مهمان بازار ایران شده‌اند اما خیلی زود توانسته‌اند نظر مثبت کاربران را جلب کنند. 
میکروفون های بی سیم هالی لند به کیفیت صدای خوب، طراحی و ساختار حرفه‌ای، کیفیت بالا و قابل اعتماد، وزن کم و اندازه کوچک شناخته می‌شوند.
همان‌طور که می‌دانید همواره خرید از نمایندگی رسمی و معتبر خریدی مطمئن، ایمن و رضایت‌بخش است. درباره میکروفون هالی لند نیز همین‌طور هست. اما از کجا بفهمیم میکروفون هالی لند را از کدام شرکت یا فروشگاه ایرانی خرید کنیم بهتر است؟ پاسخ این سوال ساده است. اطلاعات لازم به‌طور شفاف در سایت هالی لند قابل دسترسی است. کافی است به سایت Hollyland یعنی https://www.hollyland.com مراجعه نموده و وارد قسمت توزیع کنندگان رسمی شوید. حال مشاهده خواهید کرد که دیجی صدا نمایندگی رسمی فروش میکروفون هالی لند در ایران را بر عهده دارد.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :