میکروفون استودیویی سنهایزر Sennheiser Profile USB SET

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

SENNHEISER

میکروفون Sennheiser Profile

میکروفون Sennheiser Profile

میکروفون Sennheiser Profile یک انتخاب رضایت‌بخش برای افرادی است که به‌دنبال میکروفون USB با کیفیت، کاربرپسند و حرفه‌ای هستند. شرکت سنهایزر میکروفون Profile USB را مخصوص استریمرها، گیمرها و پادکسترها ساخته است. این میکروفون تایپ سی چندکاره با عملکرد آسان، برای انواع تولید محتوا، استریم، گیمینگ و دیگر کاربردهای وکال به‌همراه کامپیوتر یا موبایل قابل استفاده است.

میکروفون استودیویی سنهایزر Sennheiser Profile USB SET

Sennheiser Profile صدایی با کیفیت دارد و دکمه‌های اصلی روی بدنه آن قرار گرفته است تا به‌سرعت و بدون نیاز به ایجاد تغییر از طریق نرم‌افزار، تنظیمات مورد نظر خود را انجام دهید.
میکروفون سنهایزر Profile با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های ضبط صدای دیجیتال شامل کامپیوترها، گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها سازگار است. این میکروفون USB دارای قابلیت حرکت عمودگرد قابل تنظیم با مفصل قفل‌شونده است که دستیابی به موقعیت بهینه برای سناریوهای مختلف را ممکن می‌سازد. بدنه فلزی محکم و روکش درجه یک، ماندگاری و دوام این میکروفون زیبا را در استودیوی شما طولانی می‌کند.

مزایای خرید میکروفون Sennheiser Profile

• میکروفون USB سازگار با ویندوز، مک، اندروید و iPadOS
• کپسول کاندنسر برای استریم و پادکست حرفه‌ای
• الگوی قطبی کاردیوید برای نادیده گرفتن نویزهای محیطی
• حرکت عمودگرد (tilt) قابل تنظیم و اتصال قفل‌شونده برای جایابی بهینه
• مدیریت حداکثر SPL تا 125 دسی بل
• دکمه Mute دارای نشانگر LED برای نمایش فعال بودن
• ناب Gain همراه با نشانگر LED برای نشان دادن پاور و کلیپینگ صدا
• ناب Mix برای بالانس کردن سطح صدای میکروفن و دستگاه
• خروجی هدفون 3.5 میلی‌متری برای مانیتورینگ صدا
• کنترل ولوم هدفون
• بدنه فلزی محک و مقاوم و روکش مرغوب

ویژگی‌های اصلی میکروفون سنهایزر Profile USB

• الگوی قطبی کاردیوید: الگوی قطبی کاردیوید میکروفون سنهایزر Profile USB به‌دلیل تمرکز روی صدای اصلی نویزهای ناخواسته اطراف و پشت میکروفون را تا حد خوبی نادیده می‌گیرد.
• پاسخ فرکانسی: این میکروفون USB سنهایزر دارای پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز است که کل محدوده شنوایی را پوشش می‌دهد. این پاسخ فرکانسی به ضبط تمام ظرافت‌های صدا و در نتیجه برداشت صدایی طبیعی کمک می‌کند.
• حداکثر فشار صوتی (SPL): حداکثر فشار صوتی 125 دسی‌بل این میکروفون ضبط صداهای بلند بدون بروز اعوجاج یا قطع شدن (کلیپینگ) را ممکن می‌سازد.
• جک هدفون: میکروفون سنهایزر Profile USB دارای جک هدفون مانیتورینگ است که به شما امکان می‌دهد در حین فرایند ضبط صدای خود را مانیتور نمایید.

بررسی میکروفون Sennheiser Profile USB SET

میکروفون Profile USB یک میکروفون خازنی یو اس بی باکیفیت  است که گزینه‌ای خوب برای طیف وسیعی از کاربردهای ضبط صداست. استفاده از آن آسان است، صدایی واضح و حرفه‌ای تولید می‌کند و قیمت مناسب و مقرون به‌صرفه‌ای دارد. کپسول کاندنسر کاردیوید این میکروفون از مدل‌های برتر سنهایزر الهام گرفته شده است.
کنترل‌های تعبیه شده روی بدنه میکروفون Sennheiser Profile مدیریت سطح صدا، ولوم هدفون و میکس را به فرآیندی بدون مزاحمت تبدیل کرده‌اند.

میکروفون سنهایزر Profile از طریق اتصال USB با کامپیوترهای دارای سیستم عامل‌های MacOS 10.15 به بالا و Windows 10.0 به بالا، دستگاه‌های موبایل iPadOS 14 یا بالاتر و Android 9.0 به بالا سازگار است.
میکروفون سنهایزر Profile در دو پیکربندی قابل استفاده است:
حالت اول میکروفون سنهایزر Profile به‌همراه پایه رومیزی (با رزوه‌های 3/8 و 5/8 اینچی) و کابل تایپ سی 1.2 متری.
حالت دوم ست میکروفون سنهایزر Profile یا Sennheiser Profile Streaming Set که شامل پایه بازویی، کابل تایپ سی 3 متری و کیف حمل است. پایه بازویی قابل تنظیم روی میز یا صفحه قرار گرفته و دارای کابل تایپ سی 3 متری است.

میکروفون USB سنهایزر مدل Sennheiser Profile Base set

کنترل‌های میکروفون سنهایزر Profile USB

روی پنل جلویی میکروفون Profile USB چهار کنترل قرار گرفته است که شامل دکمه Mute و سه ناب Gain ،Mix و ولوم هدفون می‌شود. این کنترل‌ها مدیریت صدا بدون نیاز به تجهیزات اضافی را ساده‌تر کرده‌ و تجربه پادکست، بازی، استریم و ضبط خانگی شما را بهبود می‌بخشند.

میکروفون یو اس بی سنهایزر پروفایل

دکمه Mute

دکمه mute برای ساکت کردن میکروفون استفاده می‌شود. این دکمه برای جلوگیری از ضبط صدا در هنگام استراحت یا ثبت نویزهای محیطی ناخواسته در فضای پر سروصدا به کار می‌رود. این دکمه یک نشانگر LED حلقه‌ای شکل دارد که پس از فشار دادن دکمه روشن شده و به رنگ قرمز در می‌آید.

میکروفون USB سنهایزر Sennheiser Profile streaming set

ناب Mix

ناب mix جهت تنظیم نسبت صدای خروجی هدفون و صدای خروجی کامپیوتر تعبیه شده است. در واقع با استفاده از این ناب می‌توانید ماحصل میکس نسبت‌های مختلف سطح صدای خود با موسیقی یا صدای پس‌زمینه پخش شده از کامپیوتر یا موبایل را شنیده و بهترین ترکیب را انتخاب نمایید.

میکروفون Sennheiser Profile

ناب Gain

با چرخاندن ناب gain می‌توان سطح صدای ورودی میکروفون Sennheiser Profile USB را تنظیم کرد. این دکمه برای افزایش یا کاهش حساسیت میکروفون استفاده می‌شود. بالای این ناب نیز یک نشانگر LED حلقه‌ای شکل وجود دارد که هنگام بالا رفتن بیش از حد سطح سیگنال ورودی تغییر رنگ می‌دهد تا به کاربر نسبت به احتمال بروز اعوجاج یا کلیپینگ هشدار دهد. واکنش آنی و بدون تأخیر این نشانگر به تغییرات صدا امکان تصمیم‌گیری سریع را فراهم می‌کند.
برای ضبط صدایی واضح و بدون نویز، باید سطح صدای ورودی میکروفون سنهایزر Profile USB را طوری تنظیم کنید که صدای خود را به‌وضوح بشنوید بدون اینکه صدای نویزهای محیط بیش از حد بلند باشد.

میکروفون سنهایزر Profile USB

ولوم هدفون

این ناب برای تنظیم سطح صدای هدفون در زمان مانیتورینگ به کار می‌رود.

قابلیت تنظیم Sennheiser Profile

میکروفون Sennheiser Profile دارای قابلیت حرکت عمودگرد قابل تنظیم با مفصل قفل‌شونده است که دستیابی به موقعیت بهینه را ممکن کرده و به شما امکان می‌دهد میکروفون را مستقیماً به سمت منبع صدا بگیرید. حرکت عمودگرد یا تیلت (tilt) به تکنیکی در فیلمبرداری گفته می‌شود که در آن دوربین ثابت بوده و به‌صورت عمودی (تیلت) به سمت‌های بالا و پایین حرکت می‌کند، مانند زمانی که از پایین به یک ساختمان بلند نگاه می‌شود.

میکروفون سنهایزر Sennheiser Profile USB برای پادکست، گیمینگ و استریم

کاربردهای متنوع میکروفون سنهایزر Profile USB

میکروفون سنهایزر Profile یک میکروفون خازنی باکیفیت است که برای پادکستینگ، استریمینگ و سایر کاربردهای ضبط صدا طراحی شده است. این میکروفون به نوعی همه‌کاره است و می‌توان از آن برای طیف وسیعی از کاربردها بهره برد، از جمله:

میکروفون Sennheiser Profile برای گفتگوی آنلاین

• پادکستینگ: میکروفون Profile سنهایزر انتخابی عالی برای پادکستینگ است زیرا صدایی واضح و حرفه‌ای تولید می‌کند. همچنین استفاده از آن آسان است و دارای کنترل‌های ساده‌ای است که به شما امکان می‌دهد صدا را مطابق میل خود تنظیم نمایید.
• استریمینگ: میکروفون Sennheiser Profile همچنین انتخاب خوبی برای استریم و گیمینگ است زیرا می‌تواند صدایی واضح و کم‌نویز را به مخاطبان شما ارائه دهد.

میکروفون سنهایزر Profile USB

برخورداری از جک هدفون مانیتورینگ است به شما امکان می‌دهد بتوانید در حین بازی یا استریم صدای خود را مانیتور کنید.
• ضبط صدا: میکروفون سنهایزر Profile USB انتخاب خوبی برای ضبط صدا بوده و صدایی واضح و طبیعی ضبط می‌کند که برای صداگذاری، دوبله، نریشن و موسیقی مناسب است.
توجه داشته باشید که میکروفون سنهایزر Profile USB به سیستم عامل‌های macOS 10.15 ،iPadOS 14 ،Windows 10 یا Android 9.0 و بالاتر نیاز دارد.

سنهایزر نامی آشنا در صنعت صدا

هدفون سنهایزرسنهایزر به‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ صنعت صدا، در 80 سال گذشته نامی آشنا برای دوستداران اصالت و کیفیت بوده است. میکروفن‌های این برند، نه فقط ابزاری برای ضبط کردن صدا، بلکه شاه‌کلید رسیدن به موفقیت هستند. نام Sennheiser با میکروفن‌های سیمی و بی سیم و هدفون‌های استودیویی گره خورده است. گیتاریست‌های سراسر جهان می‌دانند که میکروفن‌های داینامیک e609 و e906 تقریباً با هر آمپلی‌فایر گیتاری فوق‌العاده هستند و استحکام آنها برای استفاده زنده عالی است. میکروفن داینامیک MD 421 به‌واسطه SPL بالا و پاسخ گذرای عالی، توسط مهندسان استودیو به‌عنوان یک راه‌حل انعطاف‌پذیر برای وکال، درام و کابینت گیتار باس شناخته می‌شود. 


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :