میکروفون بی سیم سنهایزر XSW 2-835 | صدای گرم و هموار

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

SENNHEISER

میکروفن بی سیم سنهایزر XSW 2-835

میکروفن دستی سنهایزر XSW 2-835

میکروفن Sennheiser XS Wireless 2-835 یک ست میکروفن دستی بیسیم همه کاره با طرز کار آسان و انعطاف‌پذیری بالاست. این سیستم بیسیم برای اجرای زنده طراحی شده و مناسب خوانندگان، مجریان و سخنرانان حرفه‌ای است. با این میکروفن آزادانه روی صحنه حرکت می‌کنید بدون اینکه نگران افت کیفیت صدا باشید.
نمایشگر LCD گیرنده رومیزی سنهایزر XSW 2-835 گزینه‌های مفید متنوعی را در اختیار شما می‌گذارد.

میکروفن سنهایزر Sennheiser XSW 2-835

گیرنده True diversity و امکان بهره‌مندی از 12 کانال سازگار اطمینان می‌دهد که حتی در شرایط سخت روی صحنه نیز میکروفن XSW 2-835 عملکرد قابل قبولی داشته باشد. به‌لطف مدیریت فرکانس خودکار و سینک شدن از راه دور، راه‌اندازی XSW 2-835 به‌سرعت انجام می‌گیرد. این میکروفن بی سیم سنهایزر شامل یک فرستنده دستی با کپسول محبوب Sennheiser e835 است که به‌دلیل صدای گرم و هموار، مقاومت عالی در برابر فیدبک، و مدیریت فشار صوتی (SPL) بالا معروف است. محفظه فلزی گیرنده و طراحی مقاوم در برابر تعریق فرستنده دستی باعث شده تا میکروفن سنهایزر XSW 2-835 دوام و ماندگاری طولانی مدتی داشته باشد.

ویژگی‌های میکروفن بی سیم سنهایزر XSW 2-835

طراحی شده برای برنامه‌های زنده حرفه ای
صدای گرم و هموار به‌علت وجود کپسول داینامیک E835
الگوی برداشت کاردیوید و حذف فیدبک عالی
مدیریت فرکانس و انتخاب کانال خودکار
تحمل فشار صوتی بالا
گیرنده True diversity با محفظه تمام فلزی

راه‌اندازی و سینک شدن آسان
8 بانک فرکانس با حداکثر 12 پریست برای هر کدام
کاملا قابل تنظیم در محدوده گسترده فرکانس‌های UHF
فرستنده مقاوم در برابر تعریق
آنتن‌های BNC قابل جدا شدن
10 ساعت طول عمر باتری
امکان استفاده هم‌زمان از 12 سیستم
همراه با کیت رک‌مونت

میکروفن Sennheiser XSW 2-835

بررسی میکروفن سنهایزر Sennheiser XSW 2-835

سری میکروفن بی سیم سنهایزر XSW-2 (XS-Wireless-2) صدایی عالی، انتقال سیگنال با کیفیت، انعطاف پذیری و عملکرد ساده را با قیمتی مناسب ارائه می‌دهد. راه‌اندازی این سیستم بیسیم سریع و راحت انجام می‌گیرد. در کنار مدیریت خودکار فرکانس می‌توانید از نمایشگر LCD روی گیرنده برای پیکربندی دستی کانال خود استفاده کنید. قابلیت True diversity گیرنده نیز عملکردی روان و بدون افت را تضمین می‌کند.

میکروفن دستی بی سیم XSW 1-835

کافی است سیستم را روشن کنید تا بدون مواجهه با فیدبک آکوستیک و کوبش بیس، تریبل واضح و صدایی با نویز پایین را دریافت نمایید. این سیستم بیسیم برای اجراها و برنامه‌های زنده طراحی شده، بنابراین برای انتقال بیسیم صدای افراد یا سازها در سیستم‌های PA ادغام می‌شود. میکروفن بی سیم سنهایزر XSW 2-835 در محدوده حرفه‌ای UHF کار می‌کند و از بانک‌های فرکانس پریست برای دستیابی به پیکربندی‌های سریع و ساده بهره می‌برد. کانال‌های پریست به کاربران امکان می‌دهند تنظیمات خود را سفارشی کنند، در عین حال که به‌طور یکپارچه با دیگر تجهیزات صحنه ادغام می‌شوند.

میکروفن بی سیم سنهایزر XSW 2-835

گیرنده رومیزی EM XSW-2  

هسته مرکزی و جزء مشترک سیستم‌های بی سیم Sennheiser XSW-2 گیرنده رومیزی EM XSW-2 است که تنها در چند مرحله پیکربندی می‌شود. گیرنده رومیزی EM XSW-2 برای سینک شدن با فرستنده دستی SKM XSW یا فرستنده کمری (برای میکروفن‌های هدست یا یقه ای) طراحی شده است. این گیرنده که برای ضبط صدا در برنامه‌های زنده مورد استفاده قرار می‌گیرد، دارای آنتن‌های قابل جداشدن و مدیریت فرکانس خودکار است.

میکروفن سنهایزر Sennheiser XSW 2-835

به‌دلیل قابلیت مدیریت فرکانس و سینک شدن خودکار نیاز نیست برای یافتن کانال‌های خالی و در دسترس تلاش کنید. یکی از ویژگی‌های اصلی گیرنده میکروفن سنهایزر XSW 2-835 برخورداری از 8 بانک فرکانس با حداکثر 12 کانال پریست برای انتخاب است. این قابلیت برای افرادی که به‌دنبال راه‌اندازی چندین سیستم هستند حائز اهمیت است. گیرنده بی سیم Sennheiser EM XSW-2 یک گیرنده True diversity است یعنی یک مدار مقایسه به‌طور مداوم سیگنال دریافتی آنتن‌ها را با یکدیگر مقایسه می‌کند تا در هر زمان قوی‌ترین سیگنال را انتخاب نماید. در نتیجه پایداری و ثبات سیگنال تا حدود زیادی تضمین می‌شود.

کپسول Sennheiser E835

کپسول Sennheiser E835

اگر خوانندگی تخصص اصلی شماست، یک میکروفن مناسب که بتواند بهترین صدای شما را به نمایش بگذارد از اهمیت بالایی برخوردار است. میکروفن E835 از سری Evolution شرکت سنهایزر یک میکروفن خوانندگی و وکال شناخته شده است که به‌طور ویژه برای استفاده روی صحنه در شرایط سخت و تحت فشار کاربرد دارد. کپسول Sennheiser E835 به‌واسطه پاسخ فرکانسی متعادلش صدایی گرم و هموار داشته و در برابر هندلینگ نویز مقاوم است. الگوی برداشت کاردیوید نویزهای خارج از محور را نادیده گرفته، احتمال بروز فیدبک را کاهش داده و به کپسول اجازه می‌دهد سطوح فشار صوتی بالا(SPL) را اداره کند.

میکروفن بی سیم Sennheiser XSW 2-835

میکروفن بی سیم Sennheiser XSW 2-835 مجهز به کپسول داینامیک کاردیوید E835 است که همان خصوصیات میکروفن با سیم Sennheiser E835 را در اختیار شما می‌گذارد.

فرستنده دستی SKM 835-XSW

فرستنده دستی SKM سنهایزر یک نگهدارنده میکروفن بیسیم است که کپسول سیستم روی آن سوار می‌شود. این فرستنده دستی برای سینک شدن با گیرنده سیستم‌های بی سیم XSW 2 یا XSW 2 طراحی شده است. خوانندگان و مجریانی که تمایل به استفاده از میکروفن دستی بی سیم دارند می‌توانند از این فرستنده در برنامه‌های زنده خود استفاده کنند.

فرستنده دستی SKM 835-XSW

فرقی نمی‌کند عضو یک گروه موسیقی یا تئاتر باشید، یا در یک سمینار سخنرانی کنید، در هر حال فرستنده دستی بی سیم Sennheiser SKM 835-XSW به شما امکان می‌دهد بدون نگرانی از انتخاب کانال، کار خود را انجام دهید. کافی است آن را روشن کنید، مدیریت فرکانس خودکار باقی کارها را انجام می‌دهد. انتقال بی سیم قابل اعتماد و راه‌اندازی آسان از دیگر ویژگی‌های آن است. این فرستنده بیسیم دوام بالایی داشته و طوری ساخته شده که در برابر تعریق دست مقاوم بوده و سخت‌ترین فشارها و شرایط روی صحنه را تحمل می‌کند. فرستنده دستی SKM 835-XSW برای جلوگیری از رخدادهای تصادفی حین کار دارای سوئیچ mute است. یک نمایشگر LCD با نور پس زمینه نیز در بدنه فرستنده تعبیه شده که اطلاعات ضروری را نمایش می‌دهد. فرستنده از طریق باتری تغذیه می‌شود.

محتویات پکیج میکروفن بی سیم سنهایزر XSW 2-835

یک گیرنده EM-XSW2
یک فرستنده دستی SKM
کپسول میکروفن 835-XSW
کیت رک‌مونت
گیره میکروفن MZQ 1
منبع تغذیه NT 12-5 CW
2 باتری AA
کیف حمل

سنهایزر نامی آشنا در صنعت صدا

هدفون سنهایزرسنهایزر به‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ صنعت صدا، در 80 سال گذشته نامی آشنا برای دوستداران اصالت و کیفیت بوده است. میکروفن‌های این برند، نه فقط ابزاری برای ضبط کردن صدا، بلکه شاه‌کلید رسیدن به موفقیت هستند. نام Sennheiser با میکروفن‌های سیمی و بی سیم و هدفون‌های استودیویی گره خورده است. گیتاریست‌های سراسر جهان می‌دانند که میکروفن‌های داینامیک e609 و e906 تقریباً با هر آمپلی‌فایر گیتاری فوق‌العاده هستند و استحکام آنها برای استفاده زنده عالی است. میکروفن داینامیک MD 421 به‌واسطه SPL بالا و پاسخ گذرای عالی، توسط مهندسان استودیو به‌عنوان یک راه‌حل انعطاف‌پذیر برای وکال، درام و کابینت گیتار باس شناخته می‌شود. 


ادامه متن را اینجا بخوانید.

راهنمای خرید میکروفن دستی بی سیم

میکروفن بی سیم دستی (Handheld wireless Microphone) قدیمی‌ترین نوع میکروفن بیسیم است که قریب نیم قرن از اولین عرضه و حضور آن بر روی استیج می‌گذرد. میکروفن های بی سیم تحول بزرگی در حوزه موسیقی و اجرای زنده ایجاد کردند. حذف کابل‌ها و عدم اتصال مستقیم به دستگاه‌های ضبط صدا و تقویت کننده‌ها، مزایای زیادی برای اجراکنندگان برنامه‌های زنده داشت.
همان‌طور که می‌دانید هر میکروفون بی سیم از سه جزء اصلی میکروفون، فرستنده و گیرنده تشکیل شده است. معمولا در میکروفون های بی سیم دستی، فرستنده در بدنه میکروفن دستی تعبیه می‌شود و دستگاه گیرنده بیسیم از نوع رومیزی است. در سال‌های اخیر برخی سازندگان مانند سنهایزر، سارامونیک و بویا، میکروفن بیسیم دستی را ‌به‌همراه گیرنده کمری نیز عرضه می‌کنند. گیرنده رومیزی مناسب استفاده همراه تجهیزات صوتی دیگر برای اجرای زنده است، در حالی که گیرنده کمری بیشتر برای ضبط گفتگوی میدانی و گزارش به کار می‌رود. خرید میکروفن دستی بی سیم


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :