کارت صدا زوم ZOOM AMS-22 | جیبی، ارزان و باکیفیت

5,200,000 تومان

  • 18 ماه گارانتی دیجی صدا - گارانتی پاسخگو

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

ZOOM

کارت صدا زوم AMS-22

کارت صدای ارزان برای کابردهای خانگی

به‌عنوان گزینه‌ای مناسب برای موزیسین‌ها، نوازندگان انفرادی و تولید کنندگان محتوا، کارت صدا Zoom AMS-22 یک رابط صوتی جمع‌وجور با کیفیت صدای بالا و طرز کار ساده و آسان است که امکان ضبط موسیقی و استریم را برای کاربران فراهم می‌کند. 
کارت صدا زوم AMS-22 دارای ویژگی‌هایی است که خرید آن را برای طیف گسترده‌ای از کاربران توجیه‌پذیر می‌سازد. حمل بدون دردسر، امکان اتصال به کامپیوتر و گوشی موبایل، ورودی کمبو TRS/XLR در کنار قیمت ارزان و مناسب، این کارت صدا USB را به گزینه‌ای ایده‌آل برای ضبط موسیقی، ساخت پادکست، تولید محتوا و پخش استریم در منزل یا استودیو شخصی تبدیل کرده است. به خصوص افرادی که به‌دنبال یک کارت صدا جیبی و کوچک برای گوشی موبایل اندروید یا آیفون خود هستند تا همه جا امکان ضبط صدا یا استریم داشته باشند، از مدل‌هایی شبیه کارت صدا زوم Zoom AMS-22 استقبال می‌کنند.

کارت صدا زوم Zoom AMS-22

کارت صدای کوچک برای گوشی موبایل و گیتار

کارت صدا زوم AMS-22 به شما امکان می‌دهد ساز یا میکروفون خود را به ورودی TRS/XLR وصل کرده و با فعال کردن سوئیچ فانتوم پاور 48 ولت، از میکروفون کاندنسر استفاده نمایید. می‌توانید منابع صوتی استریو را به جک ورودی 3.5 میلی‌متری متصل نموده، در صورت تمایل از طریق جک هدفون 3.5 میلی‌متری مانیتورینگ انجام دهید یا اسپیکر مانیتورینگ خود را به خروجی استریو TRS کارت صدا Zoom AMS-22 وصل کنید.
این کارت صدای USB ارزان قیمت از ضبط صدا با وضوح 24 بیت / 96 کیلوهرتز پشتیبانی می‌کند که برای بسیاری از کاربردها کیفیت مناسبی است. رابط صوتی زوم AMS-22 از طریق کانکتور USB کامپیوتر شما تغذیه می‌شود. اما در صورت استفاده همراه با گوشی موبایل اندروید و آیفون یا تبلت، می‌توان آن را با یک آداپتور AC به‌طور مستقیم به برق وصل کرد (جداگانه باید خریداری شود). عملکردهای direct monitoring و loopback این کارت صدا فرایند لایه‌بندی یا اضافه کردن موسیقی به استریم‌ها و... را ساده و آسان کرده‌اند.

کارت صدا زوم Zoom AMS-22 برای گوشی اندروید

مزیت‌های خرید کارت صدا زوم AMS-22

- مناسب موزیسین‌ها و نوازندگان انفرادی
- ورودی TRS/XLR (Hi-Z)
- ورودی استریو لاین
- وضوح صدای 24 بیت /96 کیلوهرتز
- قابلیت Loopback برای استریم
- تغذیه توسط پورت USB کامپیوتر و برق AC
- فانتوم پاور 48V+
- خروجی‌های هدفون و استریو لاین
- مانیتورینگ بدون تاخیر
- سازگار با کامپیوترهای مک و ویندوز
- سازگار با گوشی های موبایل اندروید و آیفون
- وزن سبک و جابه‌جایی آسان

کارت صدا زوم AMS-22 ارزان برای گوشی موبایل

بررسی کارت صدا زوم Zoom AMS-22

مناسب برای ضبط موسیقی و استریم

سری کارت صدای AMS شرکت زوم برای موزیسین‌ها و افرادی طراحی شده که تمایل دارند با نرم‌افزار DAW خود موسیقی ضبط کرده یا به‌آسانی و بدون دردسرهای رایج روی پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب و توئیچ لایو استریم داشته باشند. کارت صداهای سری AMS با انواع دستگاه‌ها سازگاری داشته و تقریبا روی هر دستگاهی قابل استفاده هستند. کارت صدا زوم AMS-22 نیز از اتصال به کامپیوترهای مک و ویندوز و نیز گوشی ها و تبلت‌های اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند و به‌طور یکپارچه با نرم‌افزارها، برنامه‌ها و پلتفرم‌های رایج ضبط صدا یا پخش استریم ادغام می‌شود.

کارت صدا USB برای گیتار و موبایل

کارت صدا USB با دو ورودی و دو خروجی

کارت صدا زوم AMS-22 برای ضبط یا استریم تک نفره ایده‌آل است، به خصوص برای افرادی که تمایل دارند کارت صدای خود را همیشه همراه داشته و در محیط‌های مختلف اقدام به استریم و پخش زنده در شبکه‌های اجتماعی نمایند. رابط صوتی Zoom AMS-22 شامل یک ورودی ترکیبی XLR/TRS به‌علاوه یک ورودی لاین 3.5 میلی‌متری استریو است. بنابراین برای اتصال هم‌زمان میکروفون و ساز مشکلی وجود ندارد. همچنین وجود یک خروجی هدفون 3.5 میلی‌متری و دو خروجی TRS برای اسپیکرهای مانیتورینگ امکان مانیتور کردن صدا را فراهم کرده است.

کارت صدا ارزان برای موبایل اندروید و آیفون

کیفیت صدای خوب کارت صدا زوم AMS-22

کارت صدا زوم AMS-22 اگرچه ارزان قیمت است اما با استفاده از پری‌امپ‌های میکروفون کم نویز، کیفیت صدای 24 بیت /96 کیلوهرتز را ارائه می‌دهد که برای ضبط، استریم و سایر کاربردهای صوتی مناسب است.

مانیتورینگ داخلی

با فعال کردن سوئیچ direct monitoring می‌توانید سیگنال ورودی میکروفون را هم‌زمان با ارسال به DAW یا نرم‌افزار استریم، به خروجی هدفون ارسال کرده و بدون تاخیر مانیتور نمایید.

کارت صدا زوم USB کوچک و ارزان

کارت صدا ارزان با طرز کار سریع و آسان

کارت صدا AMS-22 که برای گوشی موبایل اندروید و آیفون و گیتار قابل استفاده است، دارای سوئیچ‌های سخت افزاری است که از طریق آنها در زمان پخش استریم به‌سهولت و بدون نیاز به نرم‌افزار می‌توان کنترل‌های لازم را انجام داد.

قابلیت loopback

سوئیچ loopback، سیگنال دریافت شده از میکروفون را با صدای پخش شده از کامپیوتر شما ترکیب کرده و آن را به نرم‌افزار استریم می‌فرستد. این قابلیت کارت صدا زوم AMS-22 افزودن موسیقی پس زمینه به استریم یا داشتن یک آواز زنده همراه با یک قطعه موسیقی را ممکن می‌سازد.

محصولات زوم - رکوردر F6 زوم ZOOM یکی از نام‌های شناخته شده و معتبر بازار تجهیزات صوتی است که تولیدات آن در حدود 130 کشور به فروش می‌رسد. شرکت زوم در سال 1983 در شهر توکیوی کشور ژاپن تاسیس شد. این شرکت در ابتدا روی تولید رکوردرهای دستی تمرکز داشت، اما خیلی زود بر تنوع محصولات خود افزود. امروز محصولات برند زوم نیازهای طیف گسترده‌ای از نوازندگان، موزیسین‌ها، پادکسترها، تولیدکنندگان محتوا، فیلمسازان و... در سراسر جهان را پوشش می‌دهد.
حدود 90 درصد محصولات شرکت ZOOM در خارج از ژاپن و از طریق حدود 53 دفتر توزیعی به فروش می‌رسد. در بازار ایران نیز نمایندگی فروش زوم وجود داشته و سال‌هاست محصولات آن عرضه می‌شوند.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

کارت صدا برای گوشی موبایل اگر به‌دنبال یک کارت صدای با کیفیت و ارزان برای ضبط موسیقی یا استریم هستید، سری Zoom AMS گزینه‌ای عالی برای شماست. با استفاده از کارت صدا سری AMS شرکت زوم، کاربرانی که تمایل به پخش گیمینگ، لایو و استریم آنلاین دارند، به‌سادگی می‌توانند به‌طور زنده در فضای مجازی محتوای خود را به اشتراک بگذارند.
امکان اتصال به گوشی‌های اندروید و آیفون، وزن سبک، طرز کار سریع و راحت و قیمت مناسب و به‌صرفه، باعث شده تا سری کارت صدا AMS شرکت زوم قادر به برآورده کردن نیازهای نوازندگان انفرادی، پادکسترها، استریمرها، گروه‌های کوچک موسیقی و تولیدکنندگان محتوا باشد. در واقع با وجود اینکه در بازار مدل‌های زیادی از رابط صوتی وجود دارد اما وجه تمایز کارت صدا زوم سری Zoom AMS در این است که مجموعه‌ای از امکانات کاربردی را برای هنرمندان و تولیدکنندگان محتوای علاقه‌مند به پخش استریم با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب ارائه می‌دهد.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :