میکروفن بی سیم بویا BOYA V1 IPHONE|کدتخفیف

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفون بویا V1

میکروفون بویا V1

برای ضبط صدا با گوشی آیفون میکروفون های یقه ای بی سیم متنوعی در بازار وجود دارد. اگر شما کاربری حرفه ای باشید با کمی جستجو می توانید مدل مناسب خود را پیدا کنید. اما اگر کاربری تازه کار باشید، در بین انبوه میکروفون ها دچار سردرگمی می شوید. به ویژه آنکه امکانات و قیمت بالای برخی مدل ها مناسب کاربران مبتدی نبوده و تنها هزینه های شما را افزایش می دهد.
میکروفون بویا BOYA V1 یک سیستم یقه ای بی سیم لایتنینگ است که مخصوص ضبط صدا با گوشی های آیفون و دستگاه های iOS دارای پورت لایتنینگ مانند آیپد به بازار عرضه شده است. کاربری ساده و وزن سبک در کنار قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه، این مدل را به میکروفونی ایده آل برای کاربران آماتور، تازه کاران و مبتدیان تبدیل کرده است.

میکروفون بویا BOYA BY-V1

خبرنگاران، تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب و اینستاگرام ، بلاگر، ولاگر و پادکسترهایی که از دستگاه های مجهز به پورت لایتنینگ استفاده می کنند می توانند از این میکروفون آیفون شرکت بویا جهت ضبط صدا بهره ببرند. سیستم میکروفون یقه ای لایتنینگ BOYA V1 شامل یک فرستنده گیره ای و یک گیرنده جمع و جور است. گیرنده میکروفون بویا V1 به طور مستقیم به گوشی آیفون یا آیپد شما متصل شده و به کابل یا مبدل دیگری نیاز ندارد. BOYA BY-V1 تجربه ای کاملا بدون سیم برای شما رقم زده و حداکثر آزادی حرکت در صحنه را برایتان فراهم می کند. الگوی برداشت همه جهته در کنار اندازه جمع و جور فرستنده امکان می دهد بتوانید آن را به آسانی به یقه لباس متصل نمایید، یا آن را در جیب پیراهن قرار داده، روی تریبون بگذارید و یا در دست خود نگه دارید. مجموع وزن فرستنده و گیرنده تنها حدود 16 گرم است، به همین دلیل حمل و جابه‌جایی آنها به راحتی صورت می‌گیرد. همچنین وزن کم فرستنده مانع از کشیده شدن یقه لباس می شود.

مزایای خرید میکروفن بی سیم بویا BY-V1

- سیستم بی سیم دیجیتال 2.4 گیگاهرتزی
- سازگار با گوشی های موبایل آیفون و دستگاه های iOS دارای پورت لایتنینگ اپل
- میکروفون موبایل مناسب برای ضبط فیلم، ویدئو، کلیپ، مستند، پادکست، گزارش و مصاحبه

- فرستنده گیره ای با کپسول اومنی دایرکشنال
- گیرنده لایتنینگ دو کانال
- دارای قابلیت حذف نویز (نویز کنسلینگ)
- سینک شدن خودکار گیرنده و فرستنده
- اندازه بسیار جمع و جور و سبک وزن
- طول عمر 9 ساعت باتری فرستنده

- نسبت سیگنال به نویز 80 دسی بل
- میزان حساسیت 42dB-
- امکان شارژ گوشی آیفون هنگام ضبط صدا از طریق گیرنده
- برد عملیاتی 50 متر
- کانکتور لایتنینگ دارای گواهی نامه MFI مورد تایید اپل

میکروفن بویا V1

بررسی میکروفون بویا BOYA V1

BOYA BY-V1 یک سیستم بی سیم دیجیتال کوچک با فرکانس 2.4 گیگاهرتز، جمع‌وجور، کوچک و سبک با طرز کاری ساده است. پس از روشن کردن، فرستنده و گیرنده به طور خودکار با هم سینک می شوند و این موضوع استفاده از بویا V1 را برای همه افراد با هر سطح از تجربه آسان کرده است. برد عملیاتی این میکروفون یقه ای لایتنینگ 50 متر بوده و باتری فرستنده آن تا 9 ساعت ضبط مداوم را پشتیبانی می کند. گیرنده فاقد باتری داخلی بوده و انرژی موردنیاز خود را از گوشی آیفون یا دستگاه ضبط شما می گیرد.
ساختار جمع و جور میکروفن BOYA V1 راحتی و انعطاف پذیری مطلوبی در اختیار شما می گذارد. از همین روست که افراد خبرنگار، گزارشگر، پادکستر، بلاگر، یوتیوبر، معلم، مدرس، مستندساز و تولید کننده محتوایی که از گوشی آیفون یا دستگاه های iOS برای ضبط ویدئو استفاده می کند از میکروفون یقه ای بویا V1 استقبال خواهند کرد. BOYA V1 دارای یک فوم بادگیر است تا تاثیر صدای باد و تنفس را کاهش دهد. یک کابل شارژ USB نیز همراه محصول عرضه می شود.

میکروفون بیسیم بویا BY-V1

ویژگی های میکروفون یقه ای بویا V1

سیستم بی سیم 2.4 گیگاهرتزی

برخورداری از فناوری انتقال بی سیم 2.4 گیگاهرتزی باعث شده تا BOYA V1 قادر به انتقال با ثبات صدا تا فاصله 50 متری باشد (در صورت عدم وجود موانع فیزیکی). سیستم بی سیم دیجیتال BY-V1 با عملکرد در باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز از تداخل امواج تلویزیونی و رادیویی جلوگیری می کند. این فرکانس در خارج از محدوده فرکانس‌های تلویزیون، انتقالات رادیویی و سیستم‌های میکروفون بی‌سیم UHF قرار دارد.

بسیار جمع و جور و سبک

وزن فرستنده میکروفون BOYA V1 تنها 9.5 گرم است و گیرنده آن تنها 6 گرم وزن دارد. اندازه کوچک و وزن کم این میکروفون بی سیم باعث شده تا جابه‌جا کردن و حمل آن نیز به سادگی انجام بگیرد. به سادگی می توانید آن را داخل کیف یا جیب قرار داده و در همه جا آن را به همراه داشته باشید. به دلیل ساختار جمع و جور، فرستنده پس از نصب شدن یقه لباس را نمی کشد.

کیفیت صدای بالاتر با نویز کنسلینگ

میکروفون بی سیم بویا BOYA V1 از قابلیت حذف نویز (نویز کنسلینگ) برخوردار است. برای استفاده از این قابلیت کافی است دکمه NR که روی بدنه فرستنده تعبیه شده است را فشار دهید تا حالت کاهش نویز فعال شود. با فعال شدن نویز کنسلینگ اغلب نویزهای محیطی فیلتر شده و صدایی واضح تر ضبط می شود.

کانکتور لایتنینگ دارای گواهینامه MFi اپل

میکروفون یقه ای بی سیم BOYA V1 مجهز به کانکتور لایتنینگ و کابل شارژ است. این کانکتور تاییدیه MFi دارد، به این معنی که با گوشی های آیفون و آیپدهای شرکت اپل سازگار بوده و قابل استفاده در کنار آنهاست.

میکروفن یقه ای بویا BOYA V1

امکان شارژ گوشی هنگام ضبط صدا

فرستنده میکروفون بویا V1 تا 9 ساعت ضبط مداوم را پشتیبانی می کند. گیرنده نیز انرژی مورد نیاز خود را از گوشی یا تبلت اندرویدی می گیرد. اما ممکن است گوشی موبایل شما برای این زمان طولانی شارژ کافی نداشته باشد. برای حل این مشکل یک پورت تایپ سی روی گیرنده BOYA V1 تعبیه شده است تا از طریق آن بتوانید گیرنده و دستگاه خود را هم زمان شارژ نمایید. این قابلیت به خصوص برای افرادی که جهت لایو استریمینگ و پخش زنده، ضبط دوره آموزشی و... از BY-V1 استفاده می کنند، مفید است.

میکروفون بویا V1

طرز کار میکروفون بی سیم بویا BOYA V1

تنظیم این میکروفون بی ‌سیم بویا بسیار ساده‌ است. نیازی به آداپتور مبدل، بلوتوث یا نصب برنامه ای نیست. فقط باید گیرنده را به گوشی آیفون یا دستگاه خود وصل کرده و سپس میکروفون را روشن کنید، فرستنده و گیرنده به طور خودکار با یکدیگر سینک می شوند.
الگوی قطبی تمام جهتی میکروفون بی سیم بویا BOYA V1 صدا را با زاویه 360 درجه از اطراف کپسول دریافت کرده و به همین علت، هم نصب کردن فرستنده روی لباس سوژه آسان است و هم صدایی با کیفیت بالا ثبت می شود.
با یک فشار کوتاه روی دکمه پاور می توانید به سرعت میکروفون فرستنده را بی صدا کرده و روی حالت Mute قرار دهید.

خرید میکروفون یقه ای بی سیم BOYA V1

به دلیل اینکه گیرنده جمع و جور و کوچک میکروفون BOYA V1 تنها دارای کانکتور لایتنینگ است، بنابراین فقط به دستگاه های دارای این پورت مانند گوشی های موبایل آیفون و تبلت های آیپد متصل می شود. دارندگان آیفون و آیپد می توانند برای تکمیل تجهیزات تولید محتوای خود این میکروفون ارزان قیمت و کوچک را در لیست بررسی های خود قرار دهند. خرید میکروفون یقه ای لایتنینگ BY-V1 انتظارات کاربران به خصوص تازه کاران را برآورده خواهد کرد. تفاوتی ندارد شما یک بلاگر یا ولاگر باشید که برای ضبط فیلم، کلیپ و ویدئو در آپارات و اینستاگرام قصد خرید میکروفون بی سیم دارید یا اینکه برای اجرای برنامه زنده، ساخت مستند، گزارش و خبرنگاری یا حتی تدریس در جستجوی یک مدل کارآمد هستید، در هر حال میکروفون بویا V1 انتخاب خوبی برای شما خواهد بود که نیازهایتان را پاسخ می‌دهد.میکروفون یقه ای بی سیم BOYA BY-V1

اگر برای انتخاب مدل مناسب دچار تردید هستید، سوالات و ابهامات خود را با کارشناسان دیجی صدا در میان بگذارید.

محتویات پکیج میکروفون یقه ای لایتنینگ بویا BOYA V1

- فرستنده گیره ای BY-V1-TX
- گیرنده جمع و جور BY-V1-RX
- فوم بادگیر
- کابل شارژ USB

میکروفون یقه ای لایتنینگ بویا BOYA BY-V1
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1402/10/27 محدثه کیانی

امکان استفاده از مبدل تایپ سی هستش؟

پاسخ دیجی صدا:
وقت به خیر. شما می توانید از مدل BOYA V10 استفاده نمایید. این مدل از نظر ساختار و کیفیت صدا مشابه BOYA-V1 است و تنها تفاوت آنها در نوع کانکتور است. از طریق لینک زیر می توانید وارد صفحه محصول شوید.
https://digiseda.ir/3073-boya-by-v10.html