میکروفن بی سیم بویا لینک BOYALINK|کدتخفیف

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفون بویا لینک BOYALINK

شما هم از دردسرهای مربوط به سازگاری میکروفون با گوشی یا دوربین خسته شده اید؟ به دنبال میکروفونی هستید که بتوان به راحتی آن را با انواع گوشی و دوربین مورد استفاده قرار داد؟ میکروفون BOYALINK یک سیستم بی سیم دو کانال 2.4 گیگاهرتزی است که به دلیل مجهز بودن به کانکتورهای تایپ سی، لایتنینگ و 3.5 میلی‌متری TRS، بهترین راه‌حل برای آن دسته از سازندگان محتواست که نیاز به ضبط صدای با کیفیت بالا دارند بدون اینکه لازم باشد با دردسرهای مربوط به سازگاری کانکتورها و مبدل ها مواجه شوند.
برخورداری از جعبه شارژ چند منظوره، فناوری انتقال بی‌سیم 2.4 گیگاهرتزی و طرز کار ساده و آسان، میکروفون BOYALINK را به انتخابی ایده‌آل برای هر تولید کننده محتوایی که به دنبال ارتقای صدای ضبط شده خود به سطح بالاتری است، تبدیل کرده است.
میکروفون بویا BOYALINK (نوشتن آن به صورت BOYA LINK اشتباه است) به عنوان یک میکروفون یقه ای دوربین و موبایل تجربه بی سیم واقعی بدون هیچ فرستنده کمری یا کابل را برایتان فراهم می کند که نتیجه آن آزادی کامل برای حرکت و جابه جایی در هنگام نمایش ها، ارائه ها، سخنرانی‌ها، اجراها و... است. هر فردی فارغ از میزان تجربه و تخصص خود می‌تواند به محض خارج کردن میکروفون بویا لینک از جعبه کار با آن را آغاز کند. کافی است آن را از محفظه شارژ بیرون آورده و روشن کنید. میکروفون آماده است و بنابراین شما تنها باید روی تولید محتوای خود تمرکز نمایید.

میکروفون بویا BOYALINK

ویژگی های میکروفون بویا لینک BOYALINK

- سیستم بی سیم دیجیتال دو کانال
- بهره گیری از انتقال سیگنال دیجیتال 2.4 گیگاهرتزی
- میکروفون همه کاره مناسب سناریوهای ضبط مختلف
- سازگاری بالا با انواع دستگاه ها از قبیل دوربین، گوشی موبایل، کامپیوتر، رکوردر و...
- میکروفون یقه ای تایپ سی برای گوشی اندرویدی و کامپیوتر
- میکروفون یقه ای لایتنینگ برای گوشی آیفون و تبلت آیپد
- راه اندازی آسان و plug and play

- دارای قابلیت کاهش نویز
- میکروفن داخلی با الگوی قطبی اومنی دایرکشنال
- کیفیت صدای حرفه ای
- دارای جعبه شارژ
- امکان شارژ دستگاه هنگام ضبط صدا
- طول عمر باتری بسیار طولانی
- امکان سفارشی سازی صدا
- قدرتمند در برابر تداخل امواج
- حداکثر برد عملیاتی 100 متر
- نرخ سیگنال به نویز 85 دسی بل
- حساسیت 42dB-

- طراحی کاربرپسند گیره
- پشتیبانی از نرخ نمونه برداری (سمپل ریت) 16 بیت بر 48 کیلوهرتز
- دارای خروجی صدای آنالوگ 3.5 میلی متری TRS و خروجی دیجیتال تایپ سی و لایتنینگ
- دارای سه مبدل قابل تعویض
- برخوردار از باتری لیتیوم یون داخلی
- طول عمر باتری 10 ساعت برای فرستنده و 6 ساعت برای گیرنده
- وزن فرستنده ها و گیرنده به ترتیب 12 و 15 گرم
- وزن جعبه شارژ 99 گرم

میکروفون بویا لینک BOYALINK - میکروفون یقه ای بیسیم

بررسی میکروفون بویا لینک BOYALINK

سیستم بی سیم 2.4 گیگاهرتزی و برد عملیاتی بالا

میکروفون بویا لینک BOYALINK یک سیستم میکروفون بی سیم 2.4 گیگاهرتزی و مجهز به تکنیک پیشرفته انتقال سیگنال بی سیم Adaptive Frequency Hopping (AFH) است.
استفاده از این تکنیک باعث شده تا این میکروفون بویا قادر باشد به‌منظور دستیابی به انتقال سیگنال پایدار در محدوده 100 متری، به‌طور خودکار از بخش‌های مخرب فرکانس اجتناب کند و در برابر تداخل امواج قدرتمند ظاهر شود. به‌همین خاطر است که میکروفن بویا لینک (BOYALINK) صدایی باکیفیت داشته و راه‌حلی قابل اعتماد برای ولاگ‌های انفرادی، ویدئوهای یوتیوب، لایو اینستاگرام، گزارش و مصاحبه، ضبط صدا در فضای باز، ساخت مستند و دیگر انواع تولید محتوا محسوب می‌شود. همان طور که اشاره شد برد عملیاتی این سیستم بیسیم در حدود 100 متر است، البته در صورتی که موانع فیزیکی و تداخل امواج زیادی وجود نداشته باشد.

میکروفون یقه ای لایتنینگ بویا لینک BOYALINK

سازگاری بالای بویالینک به واسطه 3 مبدل قابل تعویض

 BOYALINK به عنوان یک میکروفون دوربین و موبایل همه کاره گزینه ای مناسب برای ضبط فیلم و ویدئو با انواع دوربین و گوشی است. این میکروفون حرفه ای از 3 مبدل جداگانه بهره می برد که انعطاف پذیری و سازگاری بالایی برای این سیستم فراهم کرده اند. مبدل های بویا لینک شامل 3 کانکتور اصلی 3.5 میلی متری TRS، تایپ سی و لایتنینگ است. به دلیل پشتیبانی از این کانکتورها، BOYALINK به همراه اکثر گوشی های موبایل و تبلت های اندروید (سامسونگ و شیائومی) و آیفون و آیپد، دوربین های DSLR، دوربین های فیلمبرداری (کم کوردر)، رکوردرهای صدا، لپ تاپ و کامپیوتر و سایر دستگاه های ضبط صدا قابل استفاده است. تعویض مبدل ها به سادگی انجام می گیرد. اگر تجربه کار با میکروفن های بویا WM3D و WM3U را داشته باشید، درخواهید یافت که در مقایسه با آنها طراحی پشت گیرنده بویا لینک ارتقا پیدا کرده و تعویض مبدل ها آسان تر انجام می‌گیرد.

نحوه متصل کردن میکروفون تایپ سی یقه ای بویا لینک به لباس

جمع و جور و سبک و راه اندازی آسان

فرستنده ها و گیرنده میکروفون بویا لینک کوچک و جمع و جور بوده و وزن کمی دارند.
راه اندازی سیستم بسیار ساده است، کافی است پس از روشن کردن، گیرنده را به دستگاه خود وصل نموده و اقدام به ضبط صدا نمایید.
سینک شدن گیرنده و فرستنده ها به طور خودکار و به محض خارج کردن آنها از جعبه شارژ اتفاق می افتد.
حمل و جابه‌جایی میکروفون بی سیم بویا لینک نیز به دلیل وزن سبک سیستم به راحتی انجام می گیرد.

میکروفن بیسیم دو کانال بویا لینک BOYALINK

حذف نویز هوشمند BOYALINK

میکروفون بی سیم بویا BOYALINK از قابلیت حذف نویز (نویز کنسلینگ) هوشمند برخوردار است (همان طور که گفتیم نوشتن نام این مدل به صورت BOYA LINK درست نیست). هنگام فعال بودن این قابلیت، میکروفون به طور موثر صدای اصلی را شناسایی کرده و می‌تواند در یک محیط پر سر و صدا، صدایی شفاف تر و واضح تر ضبط کند. برای فعال کردن قابلیت نویز کنسلینگ به طور همزمان دکمه های "+-" فرستنده بویا لینک را فشار دهید.

طرز وصل کردن میکروفون یقه ای بویا لینک به لباس

برخورداری از جعبه شارژ

سیستم میکروفون بی سیم BOYALINK دارای یک جعبه شارژ (Charging Case) است. زمانی که جعبه به طور کامل شارژ شود، تا دو بار شارژ کامل فرستنده و گیرنده را ممکن ساخته و انرژی آنها را به ترتیب برای 10 و 6 ساعت تأمین می کند. جعبه شارژ طی 1.5 ساعت به طور کامل شارژ می شود. جعبه شارژ میکروفون بویا BOYALINK تنها برای شارژ اجزای سیستم نیست، بلکه به عنوان نگهدارنده و محافظ نیز عمل کرده و با استفاده از آن به راحتی می توان بویا لینک را جابه‌جا کرد.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا لینک BOYA LINK

عمر باتری طولانی و پشتیبانی از 30 ساعت ضبط مداوم

طول عمر باتری های داخلی فرستنده ها و گیرنده 10 ساعت است، در صورت شارژ کامل جعبه شارژ، امکان دو بار شارژ مجدد سیستم فراهم می شود. به این ترتیب می توان بدون نگرانی و دغدغه از BOYALINK تا 30 ساعت متوالی جهت ضبط صدا بهره گرفت.

قابلیت اسکن و سینک شدن خودکار BOYALINK

میکروفن بیسیم BOYALINK مجهز به AUTO-REPAIRING است، به این معنی که فرستنده ها و گیرنده بویا لینک به‌محض خارج شدن از جعبه شارژ به طور خودکار محیط را اسکن کرده و با یکدیگر سینک می شوند. این قابلیت استفاده از BOYALINK را برای مبتدیان و افراد تازه کار بسیار راحت کرده است، به طوری که راه اندازی سیستم و شروع ضبط صدا به سادگی و دور از هر گونه پیچیدگی صورت می گیرد.

میکروفن یقه ای BOYALINK

عملکردهای قابل انتخاب مونو و استریو

میکروفون BOYALINK امکان ضبط صدا به صورت مونو یا استریو را فراهم می کند. این ویژگی امکان انتخاب ضبط هر کانال به‌طور جداگانه یا ترکیب آنها را ممکن می سازد که نتیجه آن دستیابی به انعطاف‌پذیری بیشتر در زمان پُست پروداکشن است.

کنترل Gain و امکان Mute

یک کنترل Gain شش سطحی (6-0) به شما امکان می دهد میزان افزایش سطح صدای میکروفون بویا لینک را تنظیم کنید و از کیفیت صدای مطلوب در هر موقعیت و شرایطی اطمینان حاصل نمایید. با یکبار فشار روی دکمه Mute هر فرستنده می توان آن را در حالت بی صدا قرار داد.

میکروفون یقه ای تایپ سی بویا لینک

امکان شارژ گوشی هنگام ضبط صدا

میکروفون BOYALINK تا 30 ساعت ضبط مداوم را پشتیبانی می کند. اما ممکن است گوشی موبایل شما برای این زمان طولانی شارژ کافی نداشته باشد. جای نگرانی وجود ندارد. یک پورت تایپ سی روی گیرنده میکروفون تعبیه شده است که از طریق این پورت شما می توانید گیرنده و گوشی موبایل خود را هم زمان شارژ کنید. این قابلیت تنها در زمان استفاد از کانکتورهای تایپ سی یا لایتنینگ بویا لینک قابل دسترسی است.

کیفیت صدای مطلوب بویا لینک

میکروفون بویا لینک صدا را با نرخ سمپل ریت 16bit/48kHz و در بازه فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز ضبط می کند که برای استفاده های معمولی و تولیدمحتوا مناسب است.

نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

یه کار خوب برای کارهای خوب
مرسی از تیم تهیه و فروش مجموعه