میکروفون RODE Wireless ME - صدایی عالی و قیمت مناسب

8,775,000 تومان

  • فعال سازی گارانتی 2 ساله بین الملل

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

RODE

میکروفون rode wireless me

Wireless ME، راه‌حلی سریع و ساده برای ضبط بی سیم صدا

اگر میکروفون رود وایرلس گو 2 را پسندیده‌اید اما پرداخت هزینه آن برایتان دشوار است و یا به امکانات کمتری نسبت به Rode GO II نیاز دارید، مدل Wireless ME را انتخاب نمایید. این میکروفون بی سیم، کوچک و سبک برای ضبط آسان و بدون دردسر صدا طراحی شده است. طراحی جمع‌وجور، کیفیت صدای عالی و قیمت مناسب میکروفون Wireless ME آن را به انتخابی ایده‌آل برای افرادی تبدیل کرده که به امکانات پیشرفته Rode GO 2 نیاز ندارند.

میکروفن یقه ای رود مدل wireless me

میکروفون Rode Wireless ME یک سیستم بی سیم یقه ای کارآمد با طرز کار ساده است که به تولیدکنندگان محتوا، ولاگرها، اینفلوئنسرها و خبرنگاران با هر سطحی از تجربه و تخصص امکان می‌دهد تا در شرایط گوناگون به‌سرعت اقدام به ضبط صدا نمایند. مهم نیست دستگاه ضبط شما دوربین باشد یا گوشی و تبلت یا یک رکوردر، در هر حال میکروفون Rode Wireless ME با آن سازگار است. ضمن اینکه مجهز بودن گیرنده به میکروفون داخلی امکان ضبط صدا از پشت دوربین را می‌دهد که این قابلیت برای ضبط مصاحبه و مستند کاربردی و مفید است.

ویژگی‌ها و مزیت‌های خرید میکروفون رود ME

⦁ سیستم بی سیم یقه ای فوق‌العاده جمع‌وجور با کاربری آسان
⦁ بهره‌مندی از سری چهارم فناوری انتقال سیگنال دیجیتال 2.4 گیگاهرتزی
⦁ مناسب ولاگینگ، پادکستینگ، مصاحبه و تولید محتوا
⦁ سازگار با دوربین، کامپیوتر و لپ تاپ، گوشی موبایل اندروید و آیفون، رکوردرهای صدا

⦁ دارای ویژگی‌های قدرتمند و امکان سفارشی‌سازی به‌وسیله اپلیکیشن
⦁ برخوردار از قابلیت هوشمند GainAssist برای تنظیم خودکار سطوح صدا
⦁ سازگار با برنامه‌های صوتی و تصویری شرکت RØDE از جمله رود سنترال، رود کپچر، رود کانکت و رود ریپورتر
⦁ راه‌اندازی آسان
⦁ فرستنده و گیرنده مجهز به گیرنده داخلی

⦁ امکان اضافه کردن یک فرستنده اضافی و برداشت هم‌زمان 3 میکروفون
⦁ برد عملیاتی تا 100 متر
⦁ سازگار با تمام دستگاه‌های سری IV شرکت رود از جمله رود گو 2، وایرلس پرو و...
⦁ تغذیه از طریق باتری داخلی قابل شارژ با طول عمر 7 ساعت و منبع USB
⦁ شامل تمام کابل‌ها و لوازم جانبی مورد نیاز
⦁ طراحی و ساخت استرالیا

میکروفون rode me

بررسی میکروفون یقه ای Rode Wireless ME

میکروفون یقه ای بی سیم رود Wireless ME دارای همان فرم فاکتور نمادین و کوچک مدل‌های رود وایرلس گو و گو 2 است. طرز کار آسان میکروفون رود ME موجب شده تا کاربران مختلف فارغ از سطح مهارت خود بتوانند بدون دردسر و به‌سادگی از آن استفاده کنند.

فرستنده گیره‌ای مجهز به میکروفون داخلی

فرستنده جمع‌وجور میکروفون Rode Wireless ME هم به‌صورت میکروفون یقه ای بی سیم قابل استفاده است، هم امکان اتصال یک میکروفون یقه ای سیمی به آن وجود دارد.
الگوی قطبی تمام جهتی (اومنی دایرکشنال) کپسول داخلی، صدایی واضح و قابل فهم برداشت می‌کند، حتی اگر محل نصب و قرارگیری میکروفون ایده‌آل نباشد.

میکروفن بی سیم rode wireless me

برای وصل کردن میکروفون‌های یقه ای مانند Rode Lavalier GO فرستنده دارای یک ورودی 3.5 میلی متری TRS پلاگین پاور است.
فناوری هوشمند GainAssist به کار رفته در میکروفون Rode Wireless ME جهت دستیابی به صدایی کاملا شفاف به‌طور خودکار سطوح صدا را در هر برنامه‌ای کنترل می‌کند.

گیرنده دو کانال دارای میکروفون داخلی

به لطف فرم فاکتور کوچک و گیره یکپارچه، گیرنده بی سیم Rode Wireless ME از انعطاف‌پذیری مطلوبی برای نصب آسان روی دوربین، تلفن یا تبلت برخوردار است. جک خروجی 3.5 میلی متری و کانکتور تایپ سی گیرنده سازگاری با طیف گسترده‌ای از دوربین ها و گوشی های موبایل را فراهم کرده است.

میکروفن بی سیم رود RODE Wireless ME

از طریق کابل‌های موجود در پکیج Rode Wireless ME می‌توان این میکروفن یقه ای بی سیم را به انواع دوربین، گوشی و تبلت دارای جک هدفون، دستگاه‌های اندرویدی و iOS متصل نمود.
میکروفون Rode Wireless ME اولین سیستم بی سیمی است که دارای میکروفون‌های تعبیه شده فرستنده و گیرنده است. گیرنده به‌دلیل بهره‌مندی از میکروفون داخلی امکان ضبط صدا از پشت دوربین را می‌دهد، بنابراین برای ضبط مصاحبه، ساخت مستند یا صداگذاری روی محتوای در حال ضبط به‌راحتی می‌توان صدای اپراتور دوربین را نیز برداشت کرد.
تولیدکنندگان محتوا، خبرنگاران، مستندسازان، اینفلوئنسرها و ولاگرها از وزن سبک و قابلیت حمل آسان میکروفون Rode Wireless ME استقبال خواهند کرد. فرستنده و گیرنده آنقدر کوچک و سبک هستند که هم سوژه و هم اپراتور دوربین حضور آنها را احساس نمی‌کنند.

میکروفون rode me

فناوری انتقال سیگنال و برد عملیاتی

میکروفون رود Wireless ME از پیشرفته‌ترین سیستم انتقال دیجیتال 2.4 گیگاهرتز سری IV شرکت Rode با رمزگذاری 128 بیتی بهره می‌برد. این فناوری امنیت، ثبات و عملکردی بدون دردسر و بی‌نیاز از کلنجار رفتن با فرکانس‌ها و مجوزها مهیا می‌کند. به واسطه الگوریتم انتقال سیگنال بهینه شرکت رود، میکروفون Rode Wireless ME برد عملیاتی 100 متری را در اختیار شما قرار می‌دهد. ضمن اینکه برای جلوگیری از قطعی سیگنال در محیط‌های شلوغ مانند فروشگاه‌ها، مراکز اداری، هتل‌ها، ساختمان‌های اداری و ... قابلیت اطمینان سیگنال را تقویت می‌کند. 

تنظیم میکروفن یقه ای بی سیم rode me

البته مانند سایر سیستم های بی سیم توصیه می‌شود تا حد ممکن بین فرستنده و گیرنده میکروفون Rode Wireless ME مانعی وجود نداشته باشد.

قابلیت GainAssist میکروفون رود ME

میکروفون رود ME دارای فناوری پیشگامانه GainAssist است که ضبط صدای شفاف و واضح را آسان‌تر از همیشه کرده است. این فناوری از الگوریتم‌های هوشمند در پردازنده میکروفون Rode ME استفاده می‌کند تا به‌طور خودکار سطح صدا را کنترل کرده و اطمینان یابد به‌خوبی متعادل است، همچنین از کلیپینگ و قطع شدن صدا جلوگیری می‌کند.

میکروفون rode wireless me

اتصال به دوربین و گوشی موبایل

میکروفون یقه ای بی سیم Rode Wireless ME با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های ضبط کننده صدا سازگار است. ضمن اینکه کابل‌های لازم برای اتصال همراه محصول عرضه می‌شود.
شما می‌توانید میکروفون رود وایرلس ME خود را به‌طور مستقیم از طریق خروجی آنالوگ 3.5 میلی‌متری به دوربین یا رکوردرهای صدا و دیگر دستگاه‌های سازگار متصل کرده یا آن را به‌وسیله خروجی USB به گوشی موبایل iPhone یا Android وصل نمایید.

میکروفون رود me

شباهت و تفاوت دو میکروفون Rode Wireless ME و Wireless GO II

میکروفون Rode Wireless ME به‌گونه‌ای طراحی شده که تا حد امکان استفاده از آن آسان و راحت باشد.

در حالی که میکروفون Wireless GO II دارای ویژگی‌های پیشرفته‌تری است که برای کاربردهای حرفه‌ای مناسب هستند. دو مدل رود گو 2 و رود ME ویژگی‌های مشترک و تفاوت‌هایی دارند که در ادامه به آنها اشاره می‌شود.

شباهت‌های میکروفون Rode ME و Rode GO II

⦁ ساختار جمع‌وجور و فرم فاکتور بسیار سبک
⦁ دارای میکروفون‌های داخلی و گیره یکپارچه
⦁ انتقال سیگنال دیجیتال پیشرفته 2.4 گیگاهرتزی سری IV
⦁ قابلیت دو کاناله برای برداشت صدای دو منبع مجزا
⦁ خروجی آنالوگ 3.5 میلی متری برای اتصال به دوربین‌ها و دستگاه‌های صوتی
⦁ خروجی دیجیتال تایپ سی برای اتصال به کامپیوتر، گوشی و تبلت
⦁ 7 ساعت عمر باتری
⦁ طراحی و ساخته شده در استرالیا

تفاوت‌های میکروفون Rode ME و Rode GO II

هر یک از دو مدل رود ME و GO II دارای ویژگی‌هایی هستند که مدل دیگر فاقد آنهاست. میکروفون Rode Wireless ME برای آن دسته از تولیدکنندگان محتوا که به یک راه‌حل سریع، ساده و کاربرپسند برای ضبط بی سیم صدا با کیفیت عالی نیاز دارند مناسب است. به‌عبارت دیگر اگر میکروفون بی‌سیمی می‌خواهید که استفاده از آن ساده بوده و به حداقل تنظیمات نیاز داشته باشد، برای خود یک میکروفون رود ME خریداری نمایید. ویژگی‌هایی مانند GainAssist این مدل در هر بار ضبط صدا را به‌طور خودکار تنظیم کرده و تا حدی کار شما را راحت می‌کند.
در طرف مقابل میکروفون مشهور Wireless GO II دارای طیف وسیعی از ویژگی‌های پیشرفته نظیر کنترل‌های داخلی، تنظیمات gain انعطاف‌پذیر و امکان ضبط روی کانال ایمن است که این مدل را برای کاربردهای حرفه‌ای‌تر که به گزینه‌های پیکربندی بیشتری نیاز دارند، ایده‌آل می‌کند.

میکروفون rode wireless go 2

ویژگی‌های خاص میکروفون Wireless GO II

امکان ضبط داخلی
قابلیت کانال ایمن
صفحه نمایش و کنترل‌های داخلی
کنترل gain دقیق (پد 3 مرحله ای، قابل افزایش به 10 مرحله)
محدوده عملیاتی 200 متری

میکروفن یقه ای رود مدل wireless me

ویژگی‌های خاص میکروفون Rode Wireless ME

رابط کاربری ساده، طرز کار بسیار آسان
کنترل gain هوشمند خودکار GainAssist
دارای ME Mic (میکروفون داخلی روی گیرنده) برای ضبط صدا از پشت دوربین
قابلیت ضبط هم‌زمان سه میکروفون

برنامه‌های شرکت Rode

سازگاری Wireless ME با برنامه‌ها و دستگاه‌های شرکت Rode

میکروفون یقه ای بی سیم Rode Wireless ME با برنامه‌های صوتی و تصویری رایگان شرکت RØDE از جمله رود سنترال (Rode Central)، رود کپچر (Rode Capture)، رود کانکت (Rode Connect) و رود ریپورتر (Rode Reporter) سازگار است.
RØDE Central یک برنامه دسکتاپ و موبایل با کاربری آسان است که به شما امکان می‌دهد به‌سرعت تنظیمات Wireless ME خود را پیکربندی کنید.

از طریق این برنامه می‌توانید به ویژگی‌های پیشرفته میکروفون رود ME دسترسی داشته باشید، عملکردهای آن را فعال و غیرفعال نموده و فرم‌ور (firmware) دستگاهتان را به‌روزرسانی کنید.
(سازگار با سیستم عامل‌های MacOS 10.15 یا بالاتر؛ ویندوز 10 نسخه 1803 و بالاتر؛ iOS 14 و بالاتر؛ اندروید 9.0 یا بالاتر.)
RØDE Capture برنامه‌ای iOS با ویژگی‌های خلاقانه و منحصربه‌فرد برای ضبط ویدیو و صدای حرفه‌ای است. در واقع رود کپچر تنها برنامه ویدیویی iOS با امکان کنترل کامل درون برنامه‌ای میکروفون‌های Rode است.

برنامه‌های شرکت Rode

رابط کاربری سریع و حالت‌های دوگانه دوربین قدرتمند، برنامه Rode Capture را به گزینه‌ای ایده‌آل برای انواع سناریوهای ضبط، از مصاحبه‌های ویدیویی و گزارش‌های میدانی گرفته تا تولید محتوا در تیک تاک، اینستاگرام و... تبدیل کرده است. (سازگار با آیفون و آیپدهای دارای iOS 16 یا بالاتر)
⦁ برنامه RØDE Connect نیز برای کاربردهایی مانند ساخت پادکست، پخش استریم و ضبط صدا عالی است و به 4 مهمان اجازه می‌دهد تا به یک کامپیوتر متصل شوند. Rode Connect با یک رابط ضبط بصری که از RodeCaster Pro الهام گرفته شده است، دارای فیدرهای broadcast-style، اندازه‌گیری سطوح صدا، پدهای صدا، دکمه بی‌صدا، ضبط چند کاناله و قابلیت‌های دیگر است.
⦁ برنامه RØDE Reporter یک برنامه ساده و بصری است که برای ضبط صدای با کیفیت روی گوشی‌های موبایل اندروید و آیفون طراحی شده است.

میکروفون رود Wireless ME همچنین با تمام دستگاه‌های سری IV شرکت رود از جمله سیستم‌های Wireless GO II ،Wireless PRO ،RØDECaster Duo ،RØDECaster Pro II و Streamer X سازگار است.

میکروفون رود وایرلس می rode wireless me

سایر ویژگی‌های میکروفون Rode Wireless ME

میکروفن یقه ای بی سیم Rode Wireless ME طرز کار راحتی دارد. کافی است گیرنده را به دوربین، گوشی موبایل یا کامپیوتر خود وصل کرده و فرستنده را روی لباس سوژه یا گوینده نصب نمایید. سیستم را روشن کنید تا گیرنده و فرستنده به‌طور خودکار جفت شوند و صدایی بکر و بی نقص تحویل بگیرید.
باتری‌های لیتیوم یونی داخلی تا هفت ساعت ضبط مدام را پشتیبانی می‌کنند.
پورت‌های تایپ سی امکان شارژ از طریق دستگاه‌های شارژ باتری UBS را فراهم کرده است. با استفاده از پورت تایپ سی می‌توان اتصال صوتی دیجیتال بین گیرنده و کامپیوترها و گوشی‌های موبایل را برقرار کرد.
دو خز بادگیر برای به حداقل رساندن نویزهای محیطی مانند صدای باد و خش خش لباس‌ها همراه محصول عرضه می‌شود.
با اضافه کردن یک فرستنده اضافی می‌توان سیستم را ارتقا داده و آن برای ضبط هم‌زمان سه منبع به کار گرفت.

میکروفن بی سیم rode wireless me

محتویات پکیج میکروفون رود ME

در پکیج سیستم میکروفون یقه ای بی سیم Rode Wireless ME مجموعه کاملی از لوازم جانبی قرار دارد که به شما کمک می‌کند بلافاصله پس از باز کردن جعبه و بدون نیاز به وسیله دیگری اقدام به ضبط صدا نمایید. چهار کابل عرضه شده همراه میکروفون امکان اتصال به گوشی موبایل، تبلت، دوربین، کامپیوتر و رکوردر صدا را فراهم کرده‌اند. در پکیج میکروفون Rode ME اقلام زیر وجود دارد:
فرستنده گیره‌ای
گیرنده بی سیم دو کانال
کابل تایپ سی به تایپ سی (SC22)
کابل تایپ سی به لایتنینگ (SC21)
کابل 3.5 میلی متری TRS به TRRS (SC7)
کابل 3.5 میلی متری TRS به TRS (SC2)
2 خز بادگیر
کیف حمل

به دنیای میکروفن های رود خوش آمدید

شرکت میکروفون های RODE در شهر سیدنی، در 20 کیلومتری غربی از مرکز سیدنی و در نزدیکی خانه المپیک 2000 سیدنی واقع شده است.
کارخانه پیشرفته RODE که شامل سه انبار با مساحت بیش از 110،000 فوت مربع است، بیش از 60 میلیون دلار ماشین آلات و یک تیم بین المللی متشکل از بالغ بر 250 نفر در رشته های سطح بالا دارد: مهندسی الکترونیک، طراحی صنعتی، مهندسی فنی، رباتیک، مهندسی صدا و آکوستیک، تولیدات فلزی، ساخت ابزار، فناوری قالب گیری، تدارکات، مونتاژ، کنترل کیفی، امور مالی، بازاریابی و فروش.
این برند علاوه بر دفتر اصلی در سیدنی، دفاتری در لس آنجلس، نیویورک، لندن، هنگ کنگ، شنژن و سئول دارد. توزیع گسترده و شبکۀ فروشگاهی 6000 واحدی این شرکت امکان فروش میکروفون های RODE را در 117 کشور فراهم ساخته اند – که این رقم در حال افزایش است - و RODE را به یک شرکت بین المللی واقعی تبدیل کرده اند.
سال 2017 پنجاهمین سالگرد تأسیس شرکت مادر یعنی Freedman Electronics بود، که نقطۀ عطف قابل توجهی در تجارت مدرن به حساب می آید. در حال حاضر گروه Freedman میزبان میکروفون های RODE ،Aphex ،Event Electronics و SoundField است.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :