میکروفون RODE NT-USB+ | مدل ارتقایافته با صدایی بی‌نظیر

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

RODE

میکروفون Rode NT-USB+

صدایی گرم و شفاف با NT-USB+ جدید

NT-USB، شاهکار جدید Rode، با فناوری‌های نوآورانه و کاربری آسان، انتخابی ایده‌آل برای کاربران خانگی است. Rode NT-USB+ یک میکروفون USB حرفه‌ای است که ضبط صدا با کیفیت استودیو روی کامپیوتر را بسیار ساده کرده است. این مدل با تکیه بر میراث NT-USB مشهور و مورد تحسین در کنار بهره‌مندی از ویژگی‌های به‌روز و ممتاز، یک میکروفون خوب برای کاربردهای متنوعی از ضبط صدای ساز گرفته تا پادکست، پخش استریم و گیمینگ محسوب می‌شود. کپسول کلاس استودیویی میکروفون رود NT-USB+ صدای یک میکروفون خازنی کلاسیک با دیافراگم بزرگ را تداعی می‌کند: گرما و شفافیت و وضوح بالا در کنار پاسخ فرکانسی گسترده و الگوی برداشت کاردیوید.

میکروفون رود NT-USB+

تولد دوباره میکروفون پرطرفدار یوتیوبری و گیمینگ

میکروفون رود Rode NT-USB از زمان عرضه در سال 2014 جزء محبوب‌ترین و بهترین مدل‌های میکروفون USB برای کاربردهای خانگی و استودیوهای شخصی قرار گرفت. طراحی یکپارچه این مدل شامل یک سه پایه زیبا و پاپ شیلد نیز می‌شود. طی این سال‌ها میکروفن حرفه‌ای NT-USB از پرفروش‌ترین میکروفن‌های یوتیوبری و بلاگری بوده و طرفداران زیادی بین پادکسترها، یوتیوبرها و گیمرهای سراسر جهان دارد. حال میکروفون Rode NT-USB+ نسخه اصلاح شده NT-USB است که به‌روزرسانی شده و قابلیت‌های بیشتری در اختیار طرفداران این مدل مشهور قرار می‌دهد. میکروفون Rode NT-USB+ دارای یک کانکتور تایپ سی سازگار با کامپیوترها، تبلت‌ها و گوشی‌های iOS و اندروید است.

مزیت‌های خرید میکروفون Rode NT-USB+

میکروفون USB رومیزی حرفه‌ای
کپسول خازنی (کاندنسر) با کیفیت استودیویی
میکروفون مناسب برای ساخت پادکست، صداگذاری، گیمینگ و موسیقی
الگوی قطبی کاردیوید
پری‌امپ Revolution با نویز بسیار پایین و gain بالا
کیفیت صوتی 24 بیت / 48 کیلوهرتز
تغذیه توسط کامپیوتر

پردازش صوتی قدرتمند APHEX، قابل دسترسی از طریق برنامه‌های RØDE 
خروجی هدفون 3.5 میلی‌متری قوی برای مانیتورینگ بدون تأخیر و کنترل‌های چندکاره
اتصال USB-C (تایپ سی) با تبدیل آنالوگ به دیجیتال (A/D) با وضوح بالا
همراه با پاپ فیلتر قابل جداشدن و سه‌ پایه رومیزی
خروجی USB سازگار با کامپیوترها، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های iOS و اندروید

بررسی میکروفون رود NT-USB+

Rode NT-USB+ نسخه اصلاح شده میکروفون مشهور رود NT-USB است که با پری‌امپ Revolution و تراشه DSP داخلی برای پردازش صدا ارتقا یافته است. این میکروفون حرفه‌ای برای طیف وسیعی از کاربردها از جمله ضبط وکال، گفتار و ضبط صدای ساز مانند گیتار آکوستیک قابل استفاده است و می‌توان از آن به‌عنوان میکروفون استریم، یوتیوبری، گیمینگ، بلاگری، خوانندگی، گویندگی، صداگذاری و دوبله بهره برد.

میکروفن Rode NT-USB+ رومیزی حرفه ای

کیفیت صدای استودیویی در خانه

ترکیب کیفیت صدای بکر میکروفون‌های خازنی حرفه‌ای با راحتی اتصال USB از میکروفون NT-USB+ راه‌حلی عالی برای ضبط صدای استودیویی در خانه و استودیوی شخصی ساخته است. میکروفون رود NT-USB پلاس دارای یک کپسول کاندنسر کلاس استودیویی با الگوی برداشت کاردیوید است، بنابراین ضبط‌های شما همیشه غنی و واضح هستند. پیش‌تقویت‌کننده Revolution با نویز فوق‌العاده کم و gain بالا به‌همراه تبدیل آنالوگ به دیجیتال با کیفیت نیز صدایی فوق‌العاده شفاف ارائه می‌کنند.

میکروفون یوتیوبری Rode NT-USB+

میکروفون رود NT-USB+، همه کاره و قابل حمل

مانند همه میکروفون های استودیویی برجسته، مدل Rode NT-USB+ نیز در همه حوزه‌ها از ضبط خوانندگی گرفته تا صداگذاری، گیتار و پادکست عالی است. شما قصد دارید از این میکروفن در چه حوزه‌ای استفاده کنید؟ برای ضبط وکال، پادکست و استریم یا برای گویندگی، نریشن و دوبله؟ برای ساخت فیلم تبلیغاتی و سرگرمی یا ویدئوی آموزشی یا برای ضبط صدای پیانو، گیتار و سایر سازها؟ در هر حال میکروفون Rode NT-USB+ از جمله میکروفون‌های استودیویی چند کاره‌ای است که قادر است انتظارات شما را در شرایط گوناگون برآورده سازد.

میکروفن گویندگی رود NT-USB+

همچنین میکروفون Rode NT-USB+ نه تنها به کامپیوتر و لپ تاپ وصل می‌شود، بلکه به‌صورت plug-and-play با گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها نیز سازگار است. بنابراین راه‌حل ضبط باکیفیتی در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید در موقعیت‌های گوناگون آن را همراه خود داشته باشید و برای یوتیوبری، بلاگری، ضبط پادکست و... از آن بهره ببرید.
همچنین میکروفن رومیزی حرفه ای Rode NT-USB+ دارای خروجی هدفون برای مانیتورینگ بدون تاخیر صدا و کنترل‌های صدا و میکس اختصاصی است تا بتوانید صدای خود را بلند و واضح و بدون پژواک یا تأخیر بشنوید.

میکروفون گیمینگ Rode NT-USB+

طرزکار میکروفون Rode NT-USB+

میکروفون رود NT-USB+ طرز کار بسیار آسانی دارد، کافی است آن را روی سه پایه سوار کرده و به کامپیوتر، گوشی موبایل یا تبلت خود وصل کنید، همه چیز آماده است. هنگامی که میکروفون به‌درستی به دستگاه وصل شده باشد، چراغ‌های LED آبی رنگ پشت گریل آن روشن می‌شوند. به‌دلیل وجود الگوی برداشت کاردیوید باید در مقابل میکروفون قرار بگیرید. این الگوی برداشت با هدف حذف نویزهای محیطی، صداهای اطراف و پشت میکروفون را نادیده می‌گیرد. برای کاهش تاثیر اصوات انفجاری و تلفظ حروفی مانند پ، ت و... بهتر است پاپ فیلتر را متصل نمایید. جک هدفون میکروفون Rode NT-USB+ به شما امکان می‌دهد صدای در حال ضبط را بدون تاخیر کنترل و مانیتور نمایید.
اگر می‌خواهید سطح کار خود را ارتقا دهید، امکان آن با استفاده از DSP داخلی قدرتمند وجود دارد. DSP یا پردازش سیگنال دیجیتال میکروفون NT-USB+ اعمال پردازش صوتی و افزودن افکت به صدا از طریق نرم افزارهای رایگان شرکت RODE را ممکن می‌سازد.
میکروفون Rode NT-USB+ دارای دو ناب کنترل چرخشی در سمت راست است. دکمه پایینی صدای هدفون را تنظیم کرده و دکمه بالایی میزان صدای میکروفون را نسبت به صدای کامپیوتر شما تنظیم می‌کند که برای میکس صداها در هنگام پخش زنده کاربرد دارد.

میکروفن یوتیوبری NT USB+

DSP قدرتمند و پری‌امپ Revolution

دو تفاوت اصلی میکروفون‌های رود NT-USB+ و NT-USB با یکدیگر شامل برخورداری مدل پلاس از پری‌امپ Revolution و تراشه DSP داخلی است.
در میکروفون Rode NT-USB+ پیش‌تقویت‌کننده یا همان پری‌امپ Revolution به‌دلیل بهره‌مندی از gain بالا و نویز کم، 20 دسی بل gain را به‌منظور تضمین سطح سیگنال قوی برای مبدل آنالوگ به دیجیتال 24 بیتی / 48 کیلوهرتزی فراهم می‌کند.
تراشه DSP داخلی Rode NT-USB+ نیز به میکروفون اجازه می‌دهد تا صدای شما را به‌صورت داخلی پردازش کند، بدون اینکه بار اضافی برای پردازنده کامپیوتر شما ایجاد کرده و یا تأخیری به وجود آورد. مجهز بودن میکروفون رود NT-USB+ به DSP داخلی شما را قادر می‌سازد تا پردازش صوتی پیشرفته APHEX را از طریق نرم افزارهای رایگان پادکست و استریم شرکت Rode، اعمال نمایید. این پردازش شامل یک فیلتر های‌پس (high-pass) برای برش صدای پایین، یک نویز گیت برای از بین بردن نویز پس زمینه، یک کمپرسور برای ارائه صدای قوی و متعادل، و افکت‌های مشهور Aural Exciter و Big Bottom برای دستیابی به صدایی غنی با کیفیت برودکست می‌شود.

میکروفن بلاگری Rode NT-USB+

سازگاری با برنامه‌های RØDE

میکروفون Rode NT-USB+ با طیفی از برنامه‌های رایگان RØDE، از جمله برنامه RØDE Central، برنامه پادکست RØDE Connect و برنامه موبایل RØDE Reporter سازگار است که به شما امکان می‌دهند تنظیمات را پیکربندی کرده، به DSP پیشرفته دسترسی داشته باشید، فرم‌ور (firmware) را به‌روزرسانی کنید و موارد دیگر.
هیچ یک از این برنامه‌ها برای استفاده از میکروفون NT-USB+ ضروری نیستند، اما به‌جهت به‌روزرسانی فرم‌ور و دسترسی به تنظیمات DSP بهتر است از آنها استفاده نمایید.

برنامه RØDE Central

RØDE Central یک برنامه مکمل دسکتاپ و موبایل با کاربری آسان برای میکروفون Rode NT-USB+ است که به شما امکان می‌دهد تا به قابلیت‌های پردازش داخلی از جمله فشرده‌سازی، نویز گیت، فیلتر های‌پس، پردازش صوتی مشهور APHEX Aural Exciter و Big Bottom و به‌روزرسانی‌ فرم‌ور دسترسی داشته باشید.

برنامه Rodecaster

ضمن اینکه می‌توانید تنظیمات مدنظر خود را در NT-USB+ ذخیره کنید تا حتی پس از جدا کردن میکروفون باقی بمانند.
توجه داشته باشید که برای استفاده از برنامه رود سنترال به سیستم عامل‌های مک نسخه 10.15 و بالاتر، ویندوز 10 نسخه 1803 یا بالاتر، iOS نسخه 14 به بالا و اندروید بالاتر از 9 نیاز است.

برنامه RØDE Connect

RØDE Connect یک برنامه رایگان برای ضبط پادکست و پخش استریم از طریق کامپیوتر و لپ تاپ است که با میکروفون Rode NT-USB+ کاملاً سازگار است. RØDE Connect به شما امکان می‌دهد تا صدای چهار مهمان را با استفاده از ترکیبی از میکروفون‌های رود از جمله NT-USB+ ،NT-USB Mini ،Wireless GO II و VideoMic GO II را روی یک کامپیوتر ضبط کرده و همچنین از پردازش با کیفیت استودیویی و موارد دیگر استفاده نمایید.
به یاد داشته باشید که برای استفاده از برنامه رود کانکت به سیستم عامل‌های مک نسخه 10.13 به بالا، ویندوز 10 نسخه 1803 و بالاتر نیاز است.

برنامه RØDE Connect

برنامه RØDE Reporter

RØDE Reporter یک برنامه ضبط صدا با موبایل برای گوشی‌ها و تبلت‌های iOS و اندرویدی است که دارای یک رابط کاربری ساده و بصری برای ضبط صدای با کیفیت است. این برنامه کاملاً با میکروفون Rode NT-USB+ سازگار است و می‌توان از آن برای دسترسی به قابلیت‌های پردازش داخلی از جمله فشرده‌سازی، نویز گیت، فیلتر های‌پس، پردازش صوتی مشهور APHEX Aural Exciter و Big Bottom بهره برد. مانند RØDE Central، می‌توانید تنظیمات دلخواه خود را در میکروفون رود NT-USB+ ذخیره کنید تا پس از جدا کردن میکروفون نیز باقی بمانند.

برنامه UNIFY

UNIFY بهترین نرم افزار میکس مجازی برای پخش استریم از طریق میکروفون Rode NT-USB+ است. تفاوتی ندارد روی توییچ یا یوتیوب یا رسانه‌های دیگر استریم داشته باشید، در هر حال این نرم افزار برای شما کنترلی عالی بر روی صدایتان فراهم می‌کند.

میکروفون Rode NT USB+

میکروفون رود NT-USB+ همراه همه چیزهایی که برای شروع ضبط نیاز دارید، عرضه می‌شود، از جمله پایه رومیزی برای قرارگیری درست میکروفون و یک پاپ فیلتر با کیفیت برای دور نگه داشتن صدای ضبط شده از اصوات انفجاری.

میکروفون رود NT USB+

به یاد داشته باشید اگر دستگاه iOS شما از کانکتور تایپ سی پشتیبانی نمیکند، برای وصل کردن میکروفون Rode NT-USB+ به آن نیاز است یک کابل لایتنینگ دارای گواهی MFi اپل مانند RØDE SC19 خریداری نمایید.

به دنیای میکروفن های رود خوش آمدید

شرکت میکروفون های RODE در شهر سیدنی، در 20 کیلومتری غربی از مرکز سیدنی و در نزدیکی خانه المپیک 2000 سیدنی واقع شده است.
کارخانه پیشرفته RODE که شامل سه انبار با مساحت بیش از 110،000 فوت مربع است، بیش از 60 میلیون دلار ماشین آلات و یک تیم بین المللی متشکل از بالغ بر 250 نفر در رشته های سطح بالا دارد: مهندسی الکترونیک، طراحی صنعتی، مهندسی فنی، رباتیک، مهندسی صدا و آکوستیک، تولیدات فلزی، ساخت ابزار، فناوری قالب گیری، تدارکات، مونتاژ، کنترل کیفی، امور مالی، بازاریابی و فروش.
این برند علاوه بر دفتر اصلی در سیدنی، دفاتری در لس آنجلس، نیویورک، لندن، هنگ کنگ، شنژن و سئول دارد. توزیع گسترده و شبکۀ فروشگاهی 6000 واحدی این شرکت امکان فروش میکروفون های RODE را در 117 کشور فراهم ساخته اند – که این رقم در حال افزایش است - و RODE را به یک شرکت بین المللی واقعی تبدیل کرده اند.
سال 2017 پنجاهمین سالگرد تأسیس شرکت مادر یعنی Freedman Electronics بود، که نقطۀ عطف قابل توجهی در تجارت مدرن به حساب می آید. در حال حاضر گروه Freedman میزبان میکروفون های RODE ،Aphex ،Event Electronics و SoundField است.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :