میکروفن رود RODE PodMic USB | صدایی گرم و واضح

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

RODE

میکروفون پادکست رود Rode PodMic USB

میکروفون مخصوص پادکست برای مشکل‌پسندان

اگر به‌دنبال یک میکروفون انعطاف‌پذیر هستید که صدایی شگفت‌انگیز برای کاربردهای گفتاری در اختیارتان قرار دهد، Rode PodMic USB انتخاب مطلوبی برای شماست. PodMic USB یک میکروفون دینامیک همه کاره است که برای ضبط پادکست، پخش استریم، بازی و گیمینگ، صداگذاری و سایر کاربردهای تولید محتوا ایده‌آل است. این میکروفون پادکست صدایی غنی ارائه می‌دهد و دارای هر دو نوع خروجی آنالوگ و دیجیتال است. خروجی XLR اتصال به کارت صدا یا میکسر و خروجی USB اتصال مستقیم به کامپیوتر را فراهم کرده‌اند.

میکروفون برای پادکست Rode PodMic USB

به‌عبارت دیگر این میکروفون ویژگی‌های Rode PodMic را به‌همراه یک خروجی تایپ سی (USB-C) به کاربران ارائه می‌دهد.
خروجی USB دیجیتال شرکت RØDE با نویز بسیار کم، تقویت کننده Revolution Preamp™ با gain بالا، پردازش سیگنال دیجیتال قدرتمند APHEX® برای ضبط راحت صدا با کیفیت استودیویی و خروجی هدفون مانیتورینگ با تأخیر صفر از جمله ویژگی‌های این میکروفون حرفه‌ای است. برای تطبیق‌پذیری با موقعیت‌های بیشتر، میکروفون Rode PodMic USB با دستگاه‌های موبایل iOS و اندروید سازگار است تا کاربران در شرایط گوناگون قادر باشند به‌راحتی اقدام به ضبط پادکست یا پخش استریم نمایند.

مزیت‌های خرید میکروفون Rode PodMic USB

* میکروفون داینامیک
* میکروفون مناسب برای پادکست، پخش استریم، گیمینگ، دوبله و تولید محتوا
* دارای خروجی‌های آنالوگ (XLR) و دیجیتال (تایپ سی)
* نویز بسیار پایین

* پیش‌تقویت‌کننده Revolution Preamp با gain بالا
* پردازشگر داخلی DSP برای پردازش صوتی APHEX پیشرفته
* هدفون مانیتورینگ بدون تاخیر همراه با ناب ولوم
* دارای پاپ فیلتر و شاک مونت داخلی
* طراحی و ساخت استرالیا
* ساختار تمام فلزی مستحکم، مدام و بسیار با دوام

* سازگار با کامپیوترهای ویندوز و مک و گوشی‌ها و تبلت‌های iOS و Android
* سازگار با مجموعه نرم‌افزاری RODE شامل رود سنترال، رود کانکت، رود کپچر و یونیفای
* پایه چرخشی یکپارچه برای جایابی و تعیین موقعیت راحت و ایمن

میکروفن مخصوص پادکست Rode PodMic USB

بررسی میکروفون پادکست Rode PodMic USB

میکروفون پادکست رود PodMic USB از همان کیفیت صدای عالی و ساختار فشرده و محکم مدل Rode PodMic برخوردار بوده و اضافه بر آن دارای یک روکش صیقلی، یک پاپ فیلتر داخلی کلاس استودیویی و یک خروجی تایپ سی (USB-C) است.
میکروفون PodMic شرکت رود هنگام استفاده از خروجی XLR مانند نسل قبلی خود عمل می‌کند، با این تفاوت که از یک پاپ فیلتر داخلی برای حذف اصوات انفجاری نیز بهره می‌برد. 

میکروفون Rode PodMic USB

هنگام استفاده از خروجی تایپ سی داستان متفاوت است. در این حالت، Rode PodMic USB طیفی از ویژگی‌های کاربردی از جمله پری‌امپ Revolution با نویز پایین و gain بالا، تبدیل A/D با کیفیت و DSP پیشرفته در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
یک خروجی هدفون 3.5 میلی‌متری با کنترل ولوم اختصاصی نیز امکان مانیتورینگ صدای در حال ضبط را فراهم کرده است. خرید میکروفن رود PodMic به تولیدکنندگان پادکست در هر حوزه‌ای از نقد و بررسی مسابقات ورزشی گرفته تا خواندن شعر و اخبار فناوری، کمک می‌کند تا پادکست هایی حرفه‌ ای تولید کنند که رضایت مخاطبان را به دست می‌آورد.

میکروفون رود Rode PodMic USB

کیفیت صدای حرفه ای

میکروفون پادکست Rode PodMic USB دارای یک کپسول نئودیمیوم پرقدرت است که صدایی گرم و در عین حال بسیار دقیق و با وضوح بالا ارائه می‌کند که برای کاربردهایی مانند ضبط پادکست، دوبله و صداگذاری، نریشن و... ایده‌آل است. ضمن اینکه پردازنده قدرتمند DSP (پردازش سیگنال دیجیتال) داخلی مجهز به APHEX ضبط صدای حرفه‌ای را آسان کرده است.
  Rode PodMic USB مجهز به یک پاپ فیلتر داخلی به‌همراه یک پاپ فیلتر خارجی با کیفیت برای به حداقل رساندن اصوات انفجاری و اطمینان از ضبط صدایی شفاف و واضح در شرایط گوناگون است. شاک مونت (لرزه گیر) داخلی میکروفون به کاهش لرزش‌ها و حذف نویزهای فرکانس پایین و نویزهای ناشی از تماس کمک می‌کند.

میکروفون برای پادکست Rode PodMic USB

سازگاری بالا با دستگاه‌های مختلف

پشتیبانی از دو کانکتور اصلی XLR و USB باعث شده تا میکروفون پادکست Rode PodMic USB تقریباً با هر نوع دستگاه ضبط صدایی سازگار باشد. شما می‌توانید برای ضبط صدا میکروفون رود PodMic USB را به هر نوع ابزار صوتی، از میکسر آنالوگ، کارت صدا، رکوردر و پری‌امپ گرفته تا ضبط‌کننده‌های دیجیتال نظیر کامپیوتر، گوشی موبایل و تبلت متصل نمایید. بنابراین نه تنها در استودیوی شخصی خود بلکه در خارج از منزل و هر جای دیگری که تمایل دارید، امکان ضبط صدا برایتان وجود دارد.
هنگام استفاده از اتصال USB به تعدادی از قابلیت‌های نسل جدید RODE از جمله DSP قدرتمند دسترسی خواهید داشت که موجب درخشش صدای ضبط شده یا استریم‌های شما خواهد بود.

میکروفن مخصوص پادکست Rode PodMic USB

Rode PodMic USB، مخصوص ضبط پادکست

هدف از ساختن میکروفون Rode PodMic طراحی یک میکروفون داینامیک مناسب برای تولید پادکست بود که از ویژگی‌هایی مثل دوام بالا، صدای فوق العاده، راحتی در استفاده و انعطاف پذیری برخوردار باشد. حال میکروفون PodMic USB با برخورداری از انعطاف بیشتری نسبت به مدل قبلی خود، این امکان را برای پادکسترهای حرفه‌ای و آماتور فراهم کرده تا بدون نیاز به کارت صدا و میکسر کوچک و با اتصال مستقیم به کامپیوتر یا موبایل، قادر به ضبط و ساخت پادکست باشند. خرید میکروفن رود PodMic USB به تولیدکنندگان پادکست یا استریمرها کمک می‌کند در هر حوزه‌ای که فعالیت دارند پادکست ها و استریم هایی حرفه‌‌ای بسازند.

میکروفون رود Rode PodMic USB

ظاهر شیک و ساختار بادوام PodMic USB

طراحی Rode PodMic USB شبیه میکروفون های broadcast کلاسیک است که یک روکش مشکی مات صیقلی آن را کامل کرده است. این میکروفون پادکست از قطعات درجه یک ساخته شده که در بدنه‌ای فوق‌العاده مقاوم و تماماً فلزی قرار گرفته‌اند تا ماندگاری و دوام زیادی برای ضبط‌های روزانه و مکرر در استودیوی شخصی و خارج از آن فراهم آورند. بازوی چرخان میکروفون PodMic USB به‌خوبی با پایه میکروفن بازویی RØDE PSA1 قابل استفاده است.

سازگار با نرم‌افزارهای شرکت RØDE

میکروفون PodMic USB با مجموعه‌ای از نرم‌افزار های شرکت RODE شامل رود سنترال، رود کانکت، رود کپچر و یونیفای سازگار است و این یعنی به‌راحتی می‌توانید به طیف متنوعی از قابلیت‌های کاربردی دسترسی داشته و صدایی با کیفیت و حرفه‌ای خروجی بگیرید.

نرم‌افزار های شرکت RODE شامل رود سنترال، رود کانکت، رود کپچر و یونیفای

- رود سنترال (RØDE Central) یکی از برنامه‌های معروف شرکت رود است که طرز کار آسانی داشته و به شما امکان دسترسی به پردازش پیشرفته، gain ورودی، به‌روزرسانی‌های فرم‌ور (firmware) و سایر موارد را می‌دهد.
- رود کانکت (RØDE Connect) یک راه‌حل نرم‌افزاری ساده و قدرتمند برای پخش پادکست با استفاده از Rode PodMic USB است که به شما امکان می‌دهد حداکثر چهار میکروفون USB شرکت رود را به‌طور همزمان متصل کرده و ضبط نمایید.
- یونیفای (UNIFY) نرم‌افزار میکس مجازی برای پخش استریم از طریق میکروفون رود PodMic USB است که انعطاف‌پذیری کاملی برای مسیریابی و میکس صوتی در یک رابط بصری برای شما فراهم می‌کند.
- رود کپچر (RØDE Capture) نیز یک برنامه ویدیویی با ویژگی‌های خلاقانه مانند حالت دوربین دوگانه و دسترسی درون برنامه‌ای به تنظیمات میکروفون‌های RØDE است که مخصوص دستگاه‌های iOS طراحی شده است.

به دنیای میکروفن های رود خوش آمدید

شرکت میکروفون های RODE در شهر سیدنی، در 20 کیلومتری غربی از مرکز سیدنی و در نزدیکی خانه المپیک 2000 سیدنی واقع شده است.
کارخانه پیشرفته RODE که شامل سه انبار با مساحت بیش از 110،000 فوت مربع است، بیش از 60 میلیون دلار ماشین آلات و یک تیم بین المللی متشکل از بالغ بر 250 نفر در رشته های سطح بالا دارد: مهندسی الکترونیک، طراحی صنعتی، مهندسی فنی، رباتیک، مهندسی صدا و آکوستیک، تولیدات فلزی، ساخت ابزار، فناوری قالب گیری، تدارکات، مونتاژ، کنترل کیفی، امور مالی، بازاریابی و فروش.
این برند علاوه بر دفتر اصلی در سیدنی، دفاتری در لس آنجلس، نیویورک، لندن، هنگ کنگ، شنژن و سئول دارد. توزیع گسترده و شبکۀ فروشگاهی 6000 واحدی این شرکت امکان فروش میکروفون های RODE را در 117 کشور فراهم ساخته اند – که این رقم در حال افزایش است - و RODE را به یک شرکت بین المللی واقعی تبدیل کرده اند.
سال 2017 پنجاهمین سالگرد تأسیس شرکت مادر یعنی Freedman Electronics بود، که نقطۀ عطف قابل توجهی در تجارت مدرن به حساب می آید. در حال حاضر گروه Freedman میزبان میکروفون های RODE ،Aphex ،Event Electronics و SoundField است.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :