میکروفن بی سیم هدمیک سنهایزر EW 100 G4-ME3 HC

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

SENNHEISER

* هنگام خرید میکروفن بی سیم هدمیک سنهایزر EW 100 G4-ME3 HC توجه داشته باشید که این محصول یک نسخه مشابه (High Copy) از کالای اصلی است.

سنهایزر نامی آشنا در صنعت صدا

هدفون سنهایزرسنهایزر به‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ صنعت صدا، در 80 سال گذشته نامی آشنا برای دوستداران اصالت و کیفیت بوده است. میکروفن‌های این برند، نه فقط ابزاری برای ضبط کردن صدا، بلکه شاه‌کلید رسیدن به موفقیت هستند. نام Sennheiser با میکروفن‌های سیمی و بی سیم و هدفون‌های استودیویی گره خورده است. گیتاریست‌های سراسر جهان می‌دانند که میکروفن‌های داینامیک e609 و e906 تقریباً با هر آمپلی‌فایر گیتاری فوق‌العاده هستند و استحکام آنها برای استفاده زنده عالی است. میکروفن داینامیک MD 421 به‌واسطه SPL بالا و پاسخ گذرای عالی، توسط مهندسان استودیو به‌عنوان یک راه‌حل انعطاف‌پذیر برای وکال، درام و کابینت گیتار باس شناخته می‌شود. 


ادامه متن را اینجا بخوانید.

میکروفون هدست بخریم یا یقه ای بی سیم؟

شما کدام را انتخاب می‌کنید؟ میکروفون هدست یا بی سیم یقه ای؟ در سخنرانی‌ها و برنامه‌های حرفه ای میکروفون هدست به میکروفون یقه ای ترجیح داده می‌شود، اما چرا؟ همراه ما باشید تا پاسخ این سوال را بررسی کنیم.
به‌طور خلاصه باید گفت اگر برای اجرای زنده یک برنامه یا سخنرانی به‌دنبال بالاترین کیفیت صدا هستید، از طرف دیگر قصد استفاده از میکروفون های با سیم را ندارید، بهترین گزینه برای شما یک میکروفن هدست بی سیم حرفه ای است. میکروفن هدمیک (Headworn) یا هدست (Headset) به‌دلیل قرارگرفتن در نزدیکی دهان گوینده، هم صدا را با وضوح و شفافیت بالاتری دریافت می‌کند و هم امکان بروز فیدبک را روی صحنه به حداقل می‌رساند. از همین رو، در اجراهای تخصصی یا مهم، استفاده از میکروفون هدست اولویت دارد. میکروفون هدست بی سیم


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :