ساب ووفر پسیو وارفیدل WHARFEDALE REASON-X218B

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

Wharfedale Pro

Wharfedale Pro REASON-X SERIES

Wharfedale Pro REASON-X SERIES

سری Reason-X به‌طور خاص برای ارائه سطح مطلوبی از صدا در حجم‌های بالا تولید شده است. این سری در طراز بالاتری از کیفیت عرضه شده تا بین بلندگوهای حرفه‌ای وارفیدل جزء بهترین مدل‌ها قرار بگیرد. سری Reason-X شامل دو بلندگوی 12 و 15 اینچ و دو ساب‌ووفر تک و دبل است.

ساب ووفر پسیو وارفیدل

ساب های ریزن جنس صدایی قدرتمند و قوی دارند و قادرند در برابر توان بیشتری در مقایسه با محصولات قبلی وارفیدل مقاومت کنند، بدون اینکه دچار آسیب شوند. نه تنها ساختار داخلی آنها به گونه ای طراحی شده که دوام طولانی داشته باشند، بلکه محفظه این ساب های پرقدرت نیز سال های متمادی در برابر فشارها و ضربه های وارد شده، استحکام خود را حفظ خواهد کرد. 

ساب ووفر Reason-X218B

ویژگی‌های ساب ووفر Reason-X218B

دو ساب‌ووفر 18 اینچ
سیم‌پیچ 4 اینچی
دمپر NOMEX
بسکت آلومینیومی
محفظه عالی از چوب توس بالتیک

ساب‌های قدرتمند Reason-X

بلندگوهای سری Reason-X شرکت وارفیدل با دو ساب‌ووفر قدرتمند کامل‌ می‌شوند: یک ساب‌ووفر تک 18 اینچی و یک ساب‌ووفر دبل با حداکثر فشار صوتی 148 دسی‌بل.

ووفر وارفیدل

درایورهای LF طوری طراحی شد‌ه‌اند که به‌جهت فراهم کردن دوام بالا و تعلیق مناسب دیافراگم، دارای دمپرهای (اسپایدر) NOMEX هستند. سیم پیچ‌های 4 اینچی و یک بسکت آلومینیومی با طراحی جدید، این ترنسدیوسرهای LF را به گزینه‌هایی قوی تبدیل کرده است که باید صدای آنها را تجربه کرد.

دمپر دو لایه

ساب‌ووفرهای سریReason-X وارفیدل چه برتری‌هایی نسبت به محصولات قبلی این برند دارند؟

اگرچه ساب‌ووفرهای Reason-X در مقایسه با سری WLA میزان توان و حداکثر SPL مشابهی دارند اما حجم باس تولیدی آنها بیشتر بوده و صدای قدرتمندتری تولید می‌کنند. همان طور که مشاهده می کنید حداکثر فشار صوتی و نیز میزان توان های مستمر، برنامه ریزی شده و پیک این دو مدل یکسان است اما در ساختار داخلی با هم تفاوت هایی دارند.ساب ووفر WLA 218

ساب ووفر قوی Reason

مقایسه خصوصیات ساب‌ووفرهای وارفیدل Reason-X218B و WLA-218B

قطر سیم پیچ: اگرچه قطر سیم‌پیچ هر دو برای راحتی گرد شده و 4 اینچی عنوان می‌شود، اما در واقعیت، Reason-X سیم پیچ بزرگتری دارد.
دمپر (Spider): در ساختار درایور Reason-X از چسب به‌ روز برای دمپرها استفاده شده است. این نوع اتصال، ترک‌های شکننده را از بین برده و اعوجاج‌های هارمونیک را کاهش می‌دهد.

وزن ممبران: ساب‌ووفر Reason-X ممبران سنگین‌تری دارد، در نتیجه قادر است در برابر توان بیشتری بدون پارگی مقاومت کند.
Voice coil volume: تعبیه حفره داخلی بزرگتر اجازه می دهد تا سیم پیچ ضخیم تری ایجاد شود که برای عملکرد در فرکانس های پایین بهتر بوده و دستیابی به پاسخ فرکانسی پایین‌تری تا 5 هرتز را فراهم می کند.
امپدانس: پیک امپدانس در Reason-X بالاتر و در محدوده 35 هرتز است که این موضوع به تقویت فرکانس‌های پایین نهایی می‌انجامد.

جنس بدنه مدل‌های سری Reason-X

جنس بدنه سری Reason-Xمحفظه همه مدل‌ها از چوب درجه یک Baltic birch ساخته شده و جنس توری مشبک (گریل) نیز از فولاد ضخیم است که ماندگاری بالایی دارد.
چوب توس بالتیک
جنس محفظه مدل‌های سری Reason-X از چوب درخت توس منطقه بالتیک (Baltic birch) است که برای کابینت‌سازی در قاره اروپا مورداستفاده قرار می‌گیرد. plywood چوب توس ‌به‌طور کامل از لایه‌های چوب ساخته شده و برخلاف تخته سه‌لایی‌های معمولی فاقد چوب نرم‌کننده (softwood) یا لایه پرکننده در مرکز است. نازکی لایه‌های درونی باعث شده تا ترکیب حاصل سختی و ثبات بیشتری داشته باشد. در روند ساخت این نوع plywood از چسب ضد آب استفاده می‌شود تا در شرایط محیطی دارای رطوبت از ماندگاری طولانی‌تری برخوردار باشد. از جمله خصوصیات مفید این چوب توانایی خوب در نگهداشتن پیچ و استحکام موقعیت آن است.

پاسخ فرکانسی ساب‌ووفر Reason-X218B

پاسخ فرکانسی ساب‌ووفر Reason-X218B

سایز و ابعاد Reason-X218B

سایز و ابعاد Reason-X218B

پسیو
Dual
30 هرتز تا 1 کیلوهرتز
25 تا 800 هرتز
109 دسی‌بل
148 دسی‌بل
4 اهم
18 اینچ
4 اینچ
فریت
آلومینیوم
2x8 اهم
2x1000 وات
2000 وات
4000 وات
8000 وات
2 ورودی speakON
4 تا در طرفین
plywood
مشکی
فولادی
560 میلی‌متر
1065 میلی‌متر
1065 میلی‌متر
756 میلی‌متر
73.8 کیلوگرم

تاریخچه WHARFEDALE

وارفیدل در سال 1932 توسط گیلبرت بریگز تأسیس شد و ابتدا تولیدکننده بلندگوهای Hi-Fi بود که برندی بسیار مشهور است. گیلبرت بریگز اولین بلندگوی خود را در شهر بازاری دنجی واقع در دره رودخانه وارف ساخت. منطقه‌ای که امروز با عنوان «وارفیدل» که محل تولد یکی از بزرگترین برندهای بلندگو است، شناخته می‌شود. استعداد او در تولید بلندگو، نه تنها به لطف دانش فنی، بلکه به اشتیاق او به موسیقی مربوط می شود. خودش پیانیست قابلی بود.
اولین تولیدات او جایزه‌ی اول و دوم مسابقه‌ی انجمن رادیوی بردفور بود و محصولات Hi-Fi وارفیدل، تا به امروز جوایز زیادی را از آن خود کرده اند. وارفیدل به عنوان برند Hi-Fi مبتکر این حوزه شناخته شده است و یکی از اولین بلندگوهای 2WAY را در سال 1945 تولید کرد و با پیتر واکر از شرکت کواد همکاری کرد و تکنولوژی کواد الکترونیکز و فناوری بلندگوهای وارفیدل را با هم ترکیب کردند.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :