میکسر بهرینگر BEHRINGER Xenyx 1002B

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BEHRINGER

10
میکسر آنالوگ
5
3
2
دارد
دارد
اکولایزر پارامتریک- 3 باندی
دارد
ندارد

تاریخچه BEHRINGER

بهرینگر یک شرکت تجهیزات صوتی است که توسط مهندس سوییسی به نام اولی بهرینگر در سال 1989 در ویلیش آلمان آن را تاسیس کرد.
بهرینگر در سال 2007 در فهرست چهاردهمین کارخانه بزرگ آلات موسیقی قرار گرفت. بهرینگر گروهی متشکل از شرکت های بین المللی است که درحال حاضر مستقیما در 10 کشور بازار یابی می کند و شبکه فروش اینترنتی در 130 کشور دنیا را در اختیار دارد. این شرکت با آن که در اصل یک کارخانه آلمانی است، درحال حاضر محصولاتش در چین ساخته می شود.
مالک شرکت بهرینگر، شرکت Music Group، با ریاست اولی بهرینگر است که همچنین مالک شرکت های دیگری مانند مایداس، کلارک تکنیک، بوگرا و همچنین یوروتک (شرکت خدمات محصولات الکترونیکی) نیز هست. Music Group در ژوئن سال 2012 نیز مالک شرکت توربو ساند شد که سیستم های بلندگو حرفه ای را طراحی و تولید می کند و مالک آن قبلا شرکت Harman بود.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

میکسر آنالوگ

میکسر آنالوگ یکی از انواع اصلی و پرطرفدار میکسر صداست. جایگاه میکسر آنالوگ در حوزه میکس و پردازش صدا برجسته و ممتاز است و برخی از صدابرداران و فعالان عرصه صوت و موسیقی همچنان علاقمند به استفاده از این نوع میکسر هستند. در حال حاضر مدل های گوناگونی از میکسر آنالوگ وجود دارد که برای انتخاب از بین آنها لازم است توجه و دقت کافی به خرج دهید. میکسرهای آنالوگ کاربری ساده ای دارند و از آنجا که فرایند کنترل از طریق ناب ها، فیدرها و سوئیچ های فیزیکی انجام می گیرد، روند میکس صدا برای افراد بصری بوده و با یک نگاه می توان متوجه تمام تنظیمات شد. این سادگی و سهولت کاربری برای بسیاری از افراد در مقابل پیچیدگی های میکسر دیجیتال نقطه قوت و مزیت قابل قبولی محسوب می شود. البته میکسرهای آنالوگ در برابر نمونه های دیجیتال نقطه ضعف هایی نیز دارند، برای مثال این میکسرها دارای ورودی و خروجی های ثابتی هستند که این امر محدودیت هایی برای اعمال پردازش بر روی صدا ایجاد می کند. ضمن آنکه قیمت میکسر آنالوگ حرفه ای نیز بالاست و برای استفاده های شخصی یا گروه های کوچک توصیه نمی شود.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1402/01/27 علی ذاکری

باسلام میکسر برای استفاده مسجد و حسینیه لطفا راهنمایی بفرمائید. متشکرم

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
برای کارهای مذهبی و مسجد میتوانید از دستگاه های دایناکورد آلمان یا تایوان استفاده کنید.