میکروفن سیم دار کنفرانسی بویا BOYA BY-BMM400

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفون ویدئو کنفرانس بویا BOYA BY-BMM400 سازگار با انواع کامپیوتر ، موبایل و تبلت

میکروفون ویدئو کنفرانس بویا BOYA BY-BMM400 سازگار با انواع کامپیوتر، موبایل و تبلت

میکروفون BOYA BY-BMM400 گزینه ای ایده آل برای کاربردهای رومیزی است. این محصول از طراحی جمع و جور و پرتابل برخوردار بوده و تغذیه آن توسط باتری صورت می گیرد. میکروفون کنفرانسی بویا BOYA BY-BMM400 نه تنها یک میکروفون رومیزی USB است بلکه از خروجی های 3.5 میلی متری و تایپ سی نیز پشتیبانی می کند، بنابراین با دستگاه های متنوعی سازگار بوده و از طریق اتصال به گوشی های موبایل، تبلت یا کامپیوترهای مک و ویندوز می تواند هر اتاقی را به یک اتاق کنفرانس صوتی یا ویدئویی برای دورکاری، آموزش های راه دور، ملاقات ها و هر جلسه دیگری که شرکت کنندگان آن از یکدیگر فاصله دارند، تبدیل کند. ولوم های کنترل صدا بر بالای دستگاه قرار دارند، به گونه ای که تنظیم صدا یا mute کردن میکروفن سریع و آسان انجام می گیرد. اگر در شرایطی قرار بگیرید که بخواهید صدای تماس ها را به طور خصوصی بشنوید، جک هدفون میکروفون کنفرانسی بویا BOYA BMM400 این امکان را برای شما فراهم کرده است.

میکروفون رومیزی اتاق کنفرانس BOYA BY-BMM400

میکروفون رومیزی اتاق کنفرانس ، انتخابی حرفه ای برای وب کنفرانس ها و تماس های ویدئویی و صوتی گروهی

میکروفن رومیزی کنفرانسی BOYA BMM400 دارای یک میکروفن تمام جهتی (اومنی دایرکشنال) به قطر 0.5 اینچ است که می تواند صدای منابع صوتی را از محدوده ای به شعاع 2 متر و با پوشش 360 درجه ای برداشت کند. این مدل همچنین دارای اسپیکر داخلی است و برداشت و پخش صدا در اتاق یا سالن جلسه را به طور هم زمان انجام می دهد. اسپیکر داخلی صدا را به خوبی در فضا منتشر می کند تا تمام حاضران به درستی و با وضوح صدای طرفین کنفرانس یا تماس را بشنوند. میکروفون BOYA BY-BMM400 از آمپلی فایر داخلی و ولوم کنترل gain برخوردار است، این قابلیت برای اینکه گوشی های موبایل، تبلت ها و کامپیوترها در هنگام کنفرانس های ویدئویی یا تماس های تلفنی صدای بلندتری را ارائه دهند، بسیار کمک می کند. میکروفون کنفرانسی بویا BOYA BMM400 برای داشتن تجربه ضبط بهتر صدایی شفاف و طبیعی تولید می کند و از این رو انتخابی ایده آل برای کنفرانس های ویدئویی، تماس های تلفنی و موارد مشابه محسوب می‌شود.

مشخصات و مزیت های خرید میکروفون BOYA BY-BMM400 اصل

- سازگار با گوشی موبایل، تبلت، کامپیوتر و لپ‌تاپ
- میکروفون اتاق کنفرانس مناسب کاربردهای رومیزی، وب کنفرانس های ویدئویی و مجازی و تماس های تلفنی صوتی و تصویری، گزینه ای حرفه ای برای جلسات گروهی، سمینار و...
- مناسب برای برگزاری ویدئو کنفرانس با اسکایپ، زوم، Teams، اینستاگرام، تلگرام، واتساپ، اندروید، گوگل، ایمو و...
- برخوردار از میکروفون و اسپیکر داخلی یکپارچه

- الگوی قطبی اومنی دایرکشنال (تمام جهتی)
- برداشت صدا از شعاع 2 متری با پوشش 360 درجه
- کیفیت صدای عالی
- جمع و جور و پرتابل
- برخوردار از آمپلی فایر و میکروفن داخلی
- خروجی هدفون مانیتورینگ 3.5 میلی متری
- دارای ولوم کنترل gain و چراغ LED
- باتری های قابل شارژ با پشتیبانی 4.5 ساعته
- دکمه قطع صدا
- دارای خروجی های 3.5 میلی متری TRRS، تایپ سی (USB Type-C) و یو اس بی (USB Type-A)

میکروفن بهرینگر Behringer BU100

میکروفون کنفرانس بهرینگر BU100 یک میکروفون باندری USB ارزان قیمت است که برای کاربردهای وکال زنده مانند کنفرانس مجازی، ویدئو چت و... گزینه ای مناسب به شمار می رود. به واسطه برخورداری از کپسول کاندنسر، این میکروفون کنفرانس صدایی شفاف و در حد کیفیت استودیویی ارائه می دهد. همچنین میکروفون بهرینگر BU100 نویز داخلی پایین و پاسخ فرکانسی گسترده ای داشته و مانند سایر مدل‌های باندری به راحتی روی هر سطحی قرار می گیرد.

میکروفن بهرینگر Behringer BU100نمایش محصول
میکروفون رومیزی کنفرانسی بویا مدل BY-BMM400

بررسی میکروفون کنفرانسی بویا BOYA BY-BMM400

سازگار با دستگاه های مختلف

میکروفون رومیزی USB بویا مدل BY-BMM400 یک میکروفون کنفرانس تمام جهتی دارای اسپیکر است که برای فیلمبرداری و کنفرانس تلفنی گزینه ای مطلوب به‌ شمار می‌ رود و دارای تمام کابل های مورد نیاز اعم از کابل اتصال 3.5 میلی متری TRRS، کابل اتصال Type-C و کابل اتصال Type-C به USB A است که سبب شده بتوان آن را همراه طیف متنوعی از دستگاه ها از قبیل گوشی های موبایل، تبلت ها، کامپیوترها و لپ تاپ ها، MP3 پلیرها و سایر موارد مورد استفاده قرار داد.

میکروفون کنفرانس USB مدل BOYA BY-BMM400 برای وب کنفرانس صوتی و ویدئویی

الگوی برداشت تمام جهتی با پوشش 360 درجه ای

میکروفون کنفرانس USB مدل BOYA BY-BMM400 دارای الگوی برداشت اومنی دایرکشنال (تمام جهتی) است که قادر به ضبط صدایی شفاف بوده و صدا را از محدوده ای با زاویه 360 درجه و شعاع 2 متر برداشت می کند، که این محدوده برای ویدئو کنفرانس هایی که در اتاق جلسات کوچک برگزار می شوند، مطلوب است.
میکروفون های تمام جهتی صدا را به طور یکنواخت از تمام زاویه ها برداشت کرده و سطح صدا را با ثبات نگه می دارند، ولو اینکه گویندگان در اتاق حرکت کنند (در محدوده برداشت صدای میکروفون) یا سر خود را به سمت های مختلف بچرخانند.

نحوه استفاده و راه اندازی آسان BOYA BMM400

به واسطه طراحی جمع و جور و پرتابل بودن میکروفون کنفرانسی بویا BOYA BMM400 اصل و همچنین برخورداری از کیف حمل، شما می توانید آن را تقریبا هر جایی که می روید در کنار خود داشته باشید و به آسانی در هر زمان و مکانی یک اتاق کنفرانس ایجاد کنید. تنها باید گیرنده میکروفون BOYA BY-BMM400 را به یک کامپیوتر یا لپ تاپ یا هر دستگاه سازگار دیگری متصل نموده و سپس شروع به گرفتن صدا کنید، بدون اینکه نیاز به دانلود یا نصب هیچ گونه درایوری باشد.
میکروفون رومیزی اتاق کنفرانس BOYA BMM400 به واسطه باتری های قابل شارژ خود تا 4.5 ساعت ضبط مداوم را پشتیبانی می کند. اگر از طریق کابل USB به کامپیوتر، لپ تاپ یا گوشی موبایل و تبلت اندرویدی متصل شود، از دستگاه مقصد تغذیه شده و نیاز به باتری ندارد.

میکروفون کنفرانسی بویا BY-BMM400

نحوه اتصال میکروفون BOYA BY-BMM400 به گوشی موبایل و دوربین

- کابل رابط 3.5 میلی متری TRRS: این کابل خروجی هدفون گوشی موبایل و تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر یا سایر دستگاه ها را به میکروفون رومیزی BOYA BMM400 متصل می‌کند.
- کابل خروجی تایپ سی به تایپ سی: برای اتصال میکروفون به پورت تایپ سی موبایل یا تبلت اندروید و دستگاه های مجهز به این پورت به کار می رود.
- کابل خروجی تایپ سی به USB-A: از این کابل برای وصل کردن پورت USB Type-A کامپیوترها و لپ تاپ های مک و ویندوز و یا سایر دستگاه ها استفاده می شود.

قیمت میکروفون کنفرانسی BOYA BY-BMM400

اگر انواع میکروفون بویا را دیده باشید حتما می دانید که تولیدات این شرکت قیمت ارزان و به صرفه ای دارند و معمولا کیفیت و کارایی آنها برای کاربران عادی مناسب است. میکروفون وب کنفرانس BOYA BOYA BY-BMM400 نیز برای اتاق ها و سالن های بزرگ کنفرانس طراحی نشده، بنابراین کارایی آن در حد میکروفون های گران قیمت نیست. اما مهم این است که برای اتاق های کنفرانس یا جلسات کوچک مناسب بوده و شرکت ها، استارتاپ ها، گروه ها و حتی افراد برای خرید میکروفون کنفرانسی بویا BOYA BY-BMM400 متحمل هزینه های بالا نمی‌شوند.

میکروفن کنفرانسی بویا مدل BOYA BY-MC2

میکروفون کنفرانس بویا MC2 به طور خاص جهت کامپیوترهای مک و ویندوز طراحی شده است. این میکروفن دارای پاسخ فرکانسی 35 هرتز تا 18 کیلوهرتز بوده و قادر است صدایی مطلوب را از فاصله 2 متری برداشت کرده و از طریق کابل USB روکش دار به کامپیوتر شما تحویل دهد. میکروفن کنفرانسی بویا MC2 از الگوی کاردیود بهره می برد و برای ویدئو کنفرانس ها، سمینارها، چت های تصویری و کاربردهای مشابه گزینه ای مناسب و ارزان قیمت محسوب می شود.

میکروفن کنفرانسی بویا مدل BOYA BY-MC2نمایش محصول
میکروفون ویدئو کنفرانس BOYA BY-BMM400 برای اتاق کنفرانس و جلسات و وب کنفرانس آنلاین

خرید میکروفون ویدئو کنفرانس BOYA BY-BMM400 برای وب کنفرانس های صوتی و ویدئویی گروهی

میکروفون کنفرانسی بویا BOYA BY-BMM400 سازگاری بالایی با دستگاه های مختلف دارد و به سادگی می توان آن را همراه با انواع گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر مورداستفاده قرار داد. در نتیجه کاربردهای این میکروفن رومیزی کنفرانسی USB بسیار متنوع بوده و شما قادر خواهید بود از آن برای برگزاری وب کنفرانس آنلاین و مجازی، ویدئو کنفرانس یا تماس تصویری، کنفرانس صوتی یا مکالمه های گروهی و موارد مشابه بر بسترهایی چون اندروید، اسکایپ، زوم، Teams، اینستاگرام، تلگرام، واتساپ، ادوب کانکت، گوگل، ایمو و... بهره ببرید. از آنجایی که میکروفن کنفرانسی بویا BOYA BMM400 دارای میکروفن و اسپیکر یکپارچه است بنابراین حجم زیادی را اشغال نکرده و وزن آن نیز تنها 220 گرم است. 

میکروفون کنفرانسی بویا BOYA BY-BMM400 برای اتاق کنفرانس و ویدئو کنفرانس گروهی صوتی و تصویری، مکالمه های گروهی

قیمت مناسب، سازگاری بالا، طراحی زیبا و برداشت صدای خوب باعث شده تا خرید میکروفون کنفرانسی بویا BOYA BY-BMM400 اصل یک انتخاب هوشمند برای افراد، گروه ها، شرکت ها و استارتاپ ها به شمار رود. ضمن اینکه با پلتفرم های محبوب تماس، مکالمه و کنفرانس های مجازی نیز سازگاری داشته و آزادی عمل مطلوبی را برایتان فراهم می کند.
چنانچه در جستجوی میکروفون کنفرانسی یا حتی میکروفون رومیزی USB هستید اما هنوز مدل مناسب خود را نیافته اید یا اینکه درباره تشخیص اصلی یا تقلبی بودن محصولات بویا پرسش دارید، می توانید سوالات، ابهامات و تردیدهای خود پیرامون مدل های مختلف از برندهای گوناگون را با کارشناسان دیجی صدا در میان بگذارید. ما به شما کمک می کنیم میکروفن کنفرانس بیسیم یا با سیم مناسب و مطلوب خود را پیدا کنید، بنابراین با کارشناسان ما مشورت نمایید.

میکروفون کنفرانسی BOYA BY-BMM400 برای وب کنفرانس آنلاین

لوازم جانبی میکروفون اتاق کنفرانس USB بویا مدل BOYA BMM400

میکروفون BOYA BY-BMM400 یک میکروفون رومیزی USB جمع و جور است که به لوازم جانبی زیادی نیاز ندارد. همراه این میکروفون اتاق کنفرانس حرفه ای سه نوع کابل رابط جهت اتصال به دستگاه های مختلف عرضه می شود. همچنین شما برای برگزاری تماس یا وب و ویدئو کنفرانس آنلاین با استفاده از نرم افزارهایی چون اسکایپ، زوم، واتساپ، اینستاگرام، تلگرام و... نیاز به نصب هیچ درایور یا برنامه ای ندارید، فقط میکروفن کنفرانس بویا BOYA BY-BMM400 را به دستگاه خود متصل کرده و نرم افزار دلخواهتان را باز کنید.
- کابل رابط 3.5 میلی متری TRRS به TRRS
- کابل رابط تایپ سی (USB Type-C) به USB-A
- کابل رابط تایپ سی (USB Type-C) به تایپ سی
- کیف

کاندنسر
اومنی‌دایرکشنال
40 هرتز تا 15 کیلوهرتز
تایپ‌سی، 3.5 میلی‌متری TRRS
3.3*12*12 سانتی‌متر
220 گرم
دفترچه راهنما، کابل 3.5 میلی‌متری TRRS، کابل تایپ‌سی به USB، کابل تایپ‌سی
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :