هدمیک بی سیم حرفه ای سنهایزر EW 100 G4 ME3

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

SENNHEISER

رسانه تصویری

محصولات مشابه

میکروفن هدمیک سنهایزر EW 100 G4 ME3

میکروفن هدمیک سنهایزر EW 100 G4 ME3 - راحت، ایمن و کوچک

سیستم EW 100 G4 ME3 سنهایزر یک میکروفن هدمیک بی سیم همه کاره برای مجریان و خوانندگان است که صدایی باکیفیت و قابل اعتماد جهت اجراهای زنده برای شما فراهم می‌آورد. فرستنده قوی، کپسول مقاوم در برابر فیدبک، قابلیت درک گفتار بالا، تا 42 مگاهرتز پهنای باند قابل تنظیم و امکان به‌کارگیری هم‌زمان 12 سیستم از جمله مزیت‌های این سیستم است.
میکروفن هدمیک بی سیم سنهایزر EW 100 G4-ME3 به‌دلیل برخورداری از صدایی واضح و شفاف با کمترین نویز محیطی یک انتخاب عالی برای کاربردهای حرفه ای صدابرداری است. این سیستم شامل فرستنده کمری SK 100 G4، میکروفن هدمیک ME 3 و گیرنده EM 100 G4 سنهایزر است.

میکروفن هدمیک Sennheiser EW 100 G4 ME3

تجربه اجرای هندزفری با یک هدمیک حرفه ای

میکروفن هدمیک بی سیم Sennheiser EW 100 G4 ME3 تجربه‌ای بی سیم و بدون نیاز به دخالت دست برای شما رقم می‌زند. هدبند راحت و غیرقابل حرکت این میکروفن هدمیک برای کاربردهایی که شامل فعالیت‌ها و حرکات پویا و پر انرژی هستند، عالی است. این میکروفن هدمیک چندکاره برای کاربردهای وکال، سخنرانی، اجرای زنده و برنامه‌های تلویزیونی قابل استفاده است. خوانندگان، مجریان، نوازندگان، هنرمندان و سخنرانانی که در محیط‌های تجاری، آموزشی، سالن‌های تئاتر، اماکن مذهبی و استیج‌های موسیقی کار می‌کنند، برای برنامه‌های زنده خود می‌توانند روی این مدل حساب کنند. تولیدکنندگان برنامه‌های تلویزیونی یا اینترنتی و برگزارکنندگان کنفرانس‌ها نیز می‌توانند برداشت با کیفیت صدای مجری یا مهمانان برنامه خود را به این میکروفن هدمیک حرفه ای سنهایزر بسپارند.

مزیت‌های خرید میکروفن هدمیک سنهایزر EW 100 G4 ME3

• سیستم هدمیک بی سیم حرفه ای مناسب اجرای زنده، نمایش و سخنرانی
• مهندسی شده برای صدای زنده با کیفیت
• میکروفن هدمیک کاردیوید ME3
• صدای شفاف و قابل فهم
• گیرنده نیم رک True diversity با نمایشگر LCD دارای نور پس زمینه

• همگام‌سازی (سینک) آسان فرستنده و گیرنده از طریق مادون قرمز
• امکان راه‌اندازی سریع و هم‌زمان حداکثر 12 گیرنده در یک مکان
• حداکثر فشار صوتی (SPL) 150 دسی‌بل
• سیستم بانک فرکانس پیشرفته با حداکثر 12 فرکانس سازگار
• پهنای باند تا 42 مگاهرتز با 1680 فرکانس قابل انتخاب
• کاملاً قابل تنظیم در محدوده UHF پایدار

• برد انتقال تا 100 متر و 8 ساعت طول عمر باتری
• آنتن‌های قابل جدا شدن
• خروجی‌های صوتی 1/4 اینچی و XLR برای گیرنده
• سازگار با نسل‌های قبلی Evolution Wireless شامل G2، G1 و G3
• توان خروجی RF بالا (تا 30 میلی وات) بسته به قوانین کشورها
• قابل استفاده در محدوده دمایی 10- تا 55 درجه سانتی گراد

میکروفن هدمیک بی سیم حرفه ای EW 100 G4 ME3

بررسی میکروفن هدمیک بی سیم حرفه ای EW 100 G4 ME3

سیستم هدمیک بی سیم Sennheiser EW 100 G4 ME3 یک تجربه بی سیم بدون دردسر، حرفه ای و آسان را برای شما مهیا می‌کند. میکروفن بی سیم سنهایزر EW 100 G4-ME3 دارای یک گیرنده نیم رک True diversity است که در یک محفظه محکم تمام فلزی قرار گرفته است. عملکرد اسکن خودکار گیرنده، محدوده تنظیم گسترده 42 مگاهرتز UHF را با 1680 فرکانس‌ قابل انتخاب به‌دنبال کانالی تمیز و بدون تداخل جستجو می‌کند. برای جلوگیری از تداخل، دریافت True diversity گیرنده EM 100 سنهایزر سیگنال‌های دریافتی را در دو مدار گیرنده مستقل مقایسه می‌کند تا کیفیت RF بهینه را تضمین کند.

میکروفن هدمیک بی سیم EW 100 G4 ME3

این سیستم بی سیم علاوه بر گیرنده EM 100، شامل یک فرستنده کمری SK 100 G4 و یک میکروفن هدمیک سنهایزر ME3 با کپسول کاندنسر کاردیوید است که مخصوص کاربردهای وکال طراحی شده است. فرستنده تا 8 ساعت کارکرد را با دو باتری AA و برد عملیاتی تا 100 متر را ارائه می‌کند. می‌توان حداکثر 12 میکروفون بی سیم هدمیک Sennheiser EW 100 G4 ME3 را به‌طور هم‌زمان در یک فضا به کار گرفت، گیرنده‌ها برای تنظیم فرکانس سریع و چند کاناله به یکدیگر متصل می‌شوند.
سیستم هدمیک بیسیم سنهایزر EW 100 G4 ME3 شامل تمام لوازم جانبی مورد نیاز است، از جمله: یک کابل تغذیه، کیت رک مونت، کابل اتصال، دو آنتن و...

میکروفن هدمیک سنهایزر EW 100 G4 ME3

میکروفن هدمیک حرفه ای سنهایزر ME3

قصد دارید یک اجرای کاملا هندزفری و بدون دخالت دست داشته باشید؟ میکروفن‌های هدمیک مانند ME3 به شما امکان می‌دهند آزادانه دست‌های خود را حرکت دهید، روی صحنه جابه‌جا شوید و نگران برخورد با کابل و پایه نباشید.
میکروفن هدمیک حرفه ای ME3 یک میکروفن کاندنسر الکترت است که به‌خوبی برای استفاده همراه با سیستم‌های بی‌سیم سنهایزر جهت اجرا، سخنرانی، خوانندگی و ارائه روی صحنه در برنامه‌های تلویزیونی و اینترنتی، اتاق‌های کنفرانس و جلسات، اماکن مذهبی و موارد دیگر مناسب است. این میکروفن هدمیک بیسیم به‌واسطه پاسخ فرکانسی 50 هرتز تا 18 کیلوهرتز خود، صدا و گفتار را به‌صورت واضح و قابل فهم ثبت می‌کند، ضمن اینکه قادر است تا 150 دسی‌بل فشار صوتی را بدون اعوجاج تحمل نماید.

میکروفن هدمیک بیسیم سنهایزر Sennheiser EW 100 G4 ME3

میکروفن هدمیک سنهایزر ME3 دارای الگوی برداشت کاردیوید است، به این ترتیب نویزهای پس زمینه کمتری دریافت کرده و تمرکز آن روی صدای سخنران و گوینده است. همچنین در شرایطی که بلندگو یا دیگر تجهیزات تقویت کننده وجود داشته باشد، احتمال بروز فیدبک را کاهش می‌دهد. بنابراین میکروفن هدمیک ME 3 از یکسو با نزدیک‌تر شدن کپسول به منبع صدا و از سوی دیگر به‌دلیل برخورداری از الگوی کاردیوید برای ضبط صدا در محیط‌های پر سر و صدا یا پر طنین گزینه مطلوبی است.
طراحی میکروفن هدست سنهایزر EW 100 G4 ME3 راحت، ایمن و با نمای کم بصری است، به‌گونه‌ای است که روی هر دو گوش قرار گرفته و هدبند یکپارچه آن در پشت سر جای می‌گیرد. کانکتور مینی جک 3.5 میلی‌متری این میکروفن امکان می‌دهد تا با طیف گسترده‌ای از فرستنده‌های کمری سنهایزر سازگار باشد.

میکروفن هدمیک بی سیم سنهایزر EW 100 G4 ME3

گیرنده EM 100 G4 سنهایزر

گیرنده Sennheiser EM 100 G4 یک گیرنده وایرلس نیم رک با محفظه تمام فلزی و نمایشگر LCD است که با فرستنده‌های دستی SKM 100 G4 و کمری SK 100 G4 سازگار است. نمایشگر EM 100 یک نمایشگر سیاه و سفید با کنتراست بالاست که از یک سیستم منوی ساده با دکمه Escape اختصاصی برای پیمایش سریع منو استفاده می‌کند و اطلاعات سیستم را نشان می‌دهد.
این گیرنده بی سیم دارای 20 بانک فرکانس ثابت با حداکثر 12 پریست (preset) فرکانس و یک بانک کاربر با حداکثر 12 فرکانس قابل برنامه‌ریزی توسط کاربر است.

میکروفن هدمیک سنهایزر EW 100 G4 ME3

گیرنده بی سیم EM 100 G4 سنهایزر یک گیرنده True diversity است یعنی از چند کانال مختلف به‌منظور بالا بردن قابلیت اطمینان سیگنال استفاده می‌کند.
در این سیستم یک گیرنده رادیویی به کار گرفته شده که خود شامل دو گیرنده مستقل است و هر یک از آنها آنتن مجزایی دارد. یک مدار مقایسه به‌طور مداوم سیگنال دریافتی گیرنده‌ها را با یکدیگر مقایسه می‌کند تا در هر زمان قوی‌ترین سیگنال را انتخاب نماید. در نتیجه پایداری و ثبات سیگنال تا حدود زیادی تضمین می‌شود. اکولایزر داخلی گیرنده شما را قادر می‌سازد تا پاسخ فرکانسی سیگنال خروجی را تغییر دهید. می‌توانید محدوده باس را کاهش داده یا فرکانس‌های بالا را تقویت نمایید.

میکروفن سنهایزر EW 100 G4 ME3

برای اطمینان از ارائه صدایی شفاف، فناوری Compander HDX اختصاصی شرکت Sennheiser نسبت سیگنال به نویز میکروفن را به حداکثر می‌رساند و در عین حال از نویز RF جلوگیری می‌کند.
گیرنده EM 100 G4 همچنین محدوده سطح خروجی قابل تنظیم 48 دسی‌بل را برای مطابقت با ورودی میکسر یا سیستم PA ارائه می‌دهد.
گیرنده سیستم بی سیم Sennheiser EW 100 G4 ME3 دارای یک خروجی XLR متعادل و همچنین یک خروجی 1/4 اینچی نامتعادل است.

میکروفن هدست بی سیم حرفه ای سنهایزر EW 100 G4 ME3

سازگاری با نسل‌های قبلی سری Evolution Wireless

نسل چهارم سیستم بی سیم Sennheiser Evolution Wireless 100 نسبت به نسل‌های قبلی خود ساده‌تر، انعطاف‌پذیرتر و قابل‌اعتمادتر بوده و امکان راه‌اندازی سریع و آسان را برای شما فراهم می‌کند. حتی کاربران مبتدی یا آماتور نیز برای استفاده از این سیستم دچار مشکل نمی‌شوند. می‌توانید از عملکرد Easy Setup برای اسکن و انتخاب خودکار بهترین فرکانس‌های اطراف خود و استفاده کامل از طیف UHF استفاده کنید. همچنین دوام و ماندگاری بالای فرستنده و گیرنده در کنار کیفیت صدای حرفه‌ای از جمله مزیت‌های اصلی این سیستم است. میکروفن بی سیم EW 100 G4 ME3 با سیستم‌های قبلی Evolution Wireless شرکت سنهایزر سازگار است. بنابراین می‌توانید گیرنده‌های نسل‌های G3 ،G2 ،G1 و G4 یا فرستنده‌های کمری، دستی و پلاگین آنها را با هم ترکیب کنید. 

میکروفن هدمیک بیسیم سنهایزر EW 100 G4 ME3

تفاوت بین هدمیک های مختلف  سری ME

میکروفن های هدمیک سنهایزر ME2 ،ME3 و ME4 همگی گزینه‌های خوب و حرفه ای هستند و انتخاب بین آنها به نیاز شما بستگی دارد. در حالی که EW 100 G4-ME2 دارای میکروفن یقه‌ای ME 2-II اومنی دایرکشنال است، ME4 یک میکروفن یقه‌ای کاردیوید ارائه می‌دهد. Sennheiser EW 100 G4 ME3 نیز دارای میکروفن هدمیک کاردیوید ME 3-II است که برای نزدیک‌تر کردن کپسول میکروفن به منبع صدا در اتاق‌های پر سر و صدا یا پر طنین مناسب است. مدل Sennheiser EW 100 G4 ME2/835-S نیز یک مجموعه ترکیبی برای کسانی است که بسته به کاربردشان هم به میکروفن یقه‌ای اومنی دایرکشنال و هم میکروفن دستی کاردیوید نیاز دارند.

میکروفن سنهایزر EW 100 G4 ME3

راه‌اندازی سریع چند کاناله

برای ساده‌سازی و سرعت بخشیدن به راه‌اندازی سیستم، دو پورت شبکه RJ10 موجود روی گیرنده به شما امکان می‌دهد تا ۱۲ دستگاه گیرنده سیستم sennheiser EW100 G4 ME3 را به‌صورت زنجیره‌ای به یکدیگر متصل نموده و به‌وسیله عملکرد Easy Setup به‌سرعت تنظیم فرکانس را برای کل سیستم چند کاناله جدید خود انجام دهید. اگر فرکانس‌ها را به‌صورت دستی تخصیص دهید، می‌توانید تنظیمات را برای اتصال حداکثر 20 گیرنده تغییر دهید.

میکروفن بی سیم Sennheiser EW 100 G4 ME3

امکان اضافه کردن میکروفن های دستی سنهایزر

شرکت سنهایزر فرستنده دستی SKM 100 G4 را برای اتصال به گیرنده‌های بی سیم EW طراحی کرده است. این فرستنده دستی امکان وصل کردن کپسول میکروفن‌های با سیم دستی معروف سری‌های evolution 800 و evolution 900 به گیرنده EM 100 G4 را فراهم کرده است. بنابراین می‌توان با خرید فرستنده دستی و یکی از کپسول‌های MMD 935 ،MMD 865 ،MME 845 ،MMD 835 و MMD 945 از کیفیت و کارایی این میکروفن‌های دستی وکال بهره‌مند شد.

میکروفن یقه ای Sennheiser EW 100 G4

فرستنده کمری SK 100 G4

شرکت Sennheiser قابلیت‌ها و ویژگی‌های مفید متنوعی را داخل فرستنده کمری (بادی پک) SK 100 G4 خود قرار داده است. SK 100 G4 علاوه بر سبک وزن بودن، دارای صفحه نمایش خوانا، همگام‌سازی (سینک) مادون قرمز، charging contacts، شبیه‌سازی کابل (cable emulation)، غیر فعال کردن سیگنال RF، منوی بصری و موارد دیگر است. از آنجایی که این ویژگی‌ها به‌تنهایی جایگزین کیفیت صدا نیستند، پاسخ فرکانسی AF این فرستنده کمری برای دستیابی به صدایی فوق‌العاده شفاف به محدوده 25 هرتز تا 18 کیلوهرتز افزایش یافته است.

میکروفن بیسیم سنهایزر EW 100 G4

میکروفن هدست مناسب کاربران حرفه ای

مهم نیست در چه شرایطی به اجرا می‌پردازید، هنگام اجرای زنده روی صحنه یا در یک برنامه تلویزیونی، مجری یا سخنران باید همانقدر که به خودش اطمینان دارد به تجهیزاتش هم اعتماد داشته باشد. میکروفن هدمیک بی سیم سنهایرز Sennheiser EW 100 G4 ME3 از جمله سیستم‌هایی است که قدرت و قابلیت اطمینان مطلوبی برای شما فراهم می‌کند. این میکروفن هدمیک حرفه ای برای ارائه خروجی با کیفیت و استفاده‌های مکرر روزانه ساخته شده و از دوام بالایی برخوردار است.

میکروفن هدمیک سنهایزر Sennheiser EW 100 G4 ME3

محتویات پکیج میکروفن هدمیک سنهایزر EW 100 G4 ME3

گیرنده رک مونت EM 100 G4
فرستنده کمری SK 100 G4
میکروفن هدمیک ME 3
دو آنتن rod
دو باتری AA
کیت رک GA3
کابل اتصال RJ10
دفترچه راهنما

تک کانال هدمیک
آنالوگ
470-516 MHz (A1 band)
LCD
کندانسر
کاردیود

سنهایزر نامی آشنا در صنعت صدا

هدفون سنهایزرسنهایزر به‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ صنعت صدا، در 80 سال گذشته نامی آشنا برای دوستداران اصالت و کیفیت بوده است. میکروفن‌های این برند، نه فقط ابزاری برای ضبط کردن صدا، بلکه شاه‌کلید رسیدن به موفقیت هستند. نام Sennheiser با میکروفن‌های سیمی و بی سیم و هدفون‌های استودیویی گره خورده است. گیتاریست‌های سراسر جهان می‌دانند که میکروفن‌های داینامیک e609 و e906 تقریباً با هر آمپلی‌فایر گیتاری فوق‌العاده هستند و استحکام آنها برای استفاده زنده عالی است. میکروفن داینامیک MD 421 به‌واسطه SPL بالا و پاسخ گذرای عالی، توسط مهندسان استودیو به‌عنوان یک راه‌حل انعطاف‌پذیر برای وکال، درام و کابینت گیتار باس شناخته می‌شود. 


ادامه متن را اینجا بخوانید.

میکروفون هدست بخریم یا یقه ای بی سیم؟

شما کدام را انتخاب می‌کنید؟ میکروفون هدست یا بی سیم یقه ای؟ در سخنرانی‌ها و برنامه‌های حرفه ای میکروفون هدست به میکروفون یقه ای ترجیح داده می‌شود، اما چرا؟ همراه ما باشید تا پاسخ این سوال را بررسی کنیم.
به‌طور خلاصه باید گفت اگر برای اجرای زنده یک برنامه یا سخنرانی به‌دنبال بالاترین کیفیت صدا هستید، از طرف دیگر قصد استفاده از میکروفون های با سیم را ندارید، بهترین گزینه برای شما یک میکروفن هدست بی سیم حرفه ای است. میکروفن هدمیک (Headworn) یا هدست (Headset) به‌دلیل قرارگرفتن در نزدیکی دهان گوینده، هم صدا را با وضوح و شفافیت بالاتری دریافت می‌کند و هم امکان بروز فیدبک را روی صحنه به حداقل می‌رساند. از همین رو، در اجراهای تخصصی یا مهم، استفاده از میکروفون هدست اولویت دارد. میکروفون هدست بی سیم


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :