آمپلی فایر وارفیدل WHARFEDALE XR1500

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

Wharfedale Pro

یکی دیگر از مدل های جدید آمپلی فایرهای شرکت وارفیدل سری XR می باشد که به تازگی طراحی و تولید شده است. تمام مدل های سری XR از ورودی ها و خروجی های XLR پشتیبانی می کند و قابل نصب در رک هستند و فضایی که اشغال می کنند 2U است. تمامی مدل های سری XR شامل مدار حفاظتی در برابر حرارت بیش ازحد، اتصال کوتاه و جریان بیش از حد DC می شوند و فن های این آمپلی فایرها بسیار بی صدا و سرعت متغیر هستند. در پنل عقبی این آمپلی فایرها سوییچ های تغییر حالی (Stereo و Parallel و Bridge) و سوییچ تغییر میزان حساسیت تعبیه شده است.همچنین این آمپلی فایر در قسمت جلویی هواخور بزرگ و از جنس فولاد دارد که باعث جا به جایی راحت هوا و خنک ماندن و همچنین استحکاو، دوام و قابل اعتماد بودن آمپلی فایر می شود. آمپلی فایرهای سری XR، قدرت و کیفیت را با قیمت بسیار مناسب فراهم می کنند.

سیستم حفاظت

آمپلی فایرهای سری XR دارای مدار حفاظت جامع هستند. این بدان معنا است که این سیستم از آمپلی فایر شما در برابر نوسان برق و مشکلات ناشی از کابل های بلندگو محافظت خواهد کرد. توجه به LED های پنل جلویی آمپلی فایر منجر به عکس العمل سریع نسبت به وضعیت پیش آمده می شود. اگر یک اتفاق خارجی رخ دهد، LED قرمز رنگ Fault روشن می شود و آمپلی فایر به حالت محافظت می رود. یک سوییچ Reset در پنل عقبی آمپلی فایر قرار دارد که بعد از بر طرف کردن مشکل به وجود آمده می توان برای برگشت به حالت اول از آن استفاده کرد. LED نارنجی رنگ Clip در پنل جلویی قابل مشاهده است. این LED از فاصله دور به وضوح مشخص است و می توان وضعیت آمپلی فایر را متوجه شد.

پنل پشتی آمپلی فایر

در پنل پشتی آمپلی فایرهای سری XR، ورودی ها و خروجی های آمپلی فایر و سوییچ های تغییر وضعیت قرار دارد. یک ویژگی مفید در این قسمت دو خروجی که با ورودی ها لینک هستند و از آن می توان برای اتصال به آمپلی فایر دیگر استفاده کرد و در تعداد کابل صرفه جویی کرد. همچنین در این قسمت سوییچ تغییر حساسیت نیز در دست رس است. (0/775 or 1.4V)
سوییچ تغییر حالت (Stereo و Parallel و Bridge) نیز در پنل پشتی آمپلی فایر قرار دارد. در حالت Stereo می توان از دو کانال هم زمان با هم و به طور مستقل استفاده کرد. سیگنال ورودی کانال 1 به خروجی کانال 1 می رود و سیگنال ورودی کانال 2 به خروجی کانال 2 می رود. در حالت Bridge ورودی کانال 1 به سوکت خالت Bridge متصل می شود و توسط ولوم کانال شماره 1 کنترل می شود. در حالت Parallel ورودی کانال 1 به خروجی کانال 1 و 2 منتقل می شود و ورودی کانال شماره 2 هیچ اثری ندارد. حجم صدا در هر کانال را می توان مستقل تنظیم کرد.

2 یونیت
2 کانال
اسپیکون
کنون/XLR
Class H
450
330
13

تاریخچه WHARFEDALE

وارفیدل در سال 1932 توسط گیلبرت بریگز تأسیس شد و ابتدا تولیدکننده بلندگوهای Hi-Fi بود که برندی بسیار مشهور است. گیلبرت بریگز اولین بلندگوی خود را در شهر بازاری دنجی واقع در دره رودخانه وارف ساخت. منطقه‌ای که امروز با عنوان «وارفیدل» که محل تولد یکی از بزرگترین برندهای بلندگو است، شناخته می‌شود. استعداد او در تولید بلندگو، نه تنها به لطف دانش فنی، بلکه به اشتیاق او به موسیقی مربوط می شود. خودش پیانیست قابلی بود.
اولین تولیدات او جایزه‌ی اول و دوم مسابقه‌ی انجمن رادیوی بردفور بود و محصولات Hi-Fi وارفیدل، تا به امروز جوایز زیادی را از آن خود کرده اند. وارفیدل به عنوان برند Hi-Fi مبتکر این حوزه شناخته شده است و یکی از اولین بلندگوهای 2WAY را در سال 1945 تولید کرد و با پیتر واکر از شرکت کواد همکاری کرد و تکنولوژی کواد الکترونیکز و فناوری بلندگوهای وارفیدل را با هم ترکیب کردند.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

راهنمای خرید پاور آمپلی فایر

سبک موسیقی یا اندازه محل برگزاری هر چه که باشد، هر جا با تقویت صدا سروکار داشته باشیم، بلندگوها و آمپلی فایرها کار دشوار تبدیل و تقویت سینگالهای صوتی به امواج صوتی را انجام می‌دهند و وظیفه پاور آمپلی فایرها جزء سخت‌ترین کارها می باشد. آنها باید خروجی ضعیف سازها، میکروفن‌ها و دیگر منابع را دریافت کرده و ولتاژ را به مقدار چشمگیری برای تغذیه بلندگوهای عمومی و مانیتورهای صحنه افزایش دهند.

در این راهنما با پرداختن به مشخصات و ویژگی‌های اساسی که با آنها روبرو خواهید شد و تبیین مفهوم آنها با استفاده از اصطلاحات دنیای واقعی، شما را در ساده‌سازی جستجوی آمپلی فایر مورد نظر خود یاری خواهیم کرد. همچنین آمپلی فایرهای منطبق با بلندگوهای شما و نیز انتخاب‌های موجود برای کانکتورهای مربوطه را بررسی خواهیم کرد.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :