بلندگو پسیو جی بی ال JBL SRX815

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

JBL

رسانه تصویری

SRX815 یک بلندگوی کامل 15 اینچ TWO-WAY است که برای استفاده به عنوان بلندگوی اصلی و یا مانیتور صدا ساخته شده است. این بلندگو، گزینه ای ایده آل برای نوازندگان، گروه های موسیقی و دی جی، و یا در کنسرت ها و یا اماکن مذهبی می باشد. همچنین پری ست های مخصوص این بلندگو بر روی آمپلی فایرهای CROWN سری iTECH HD و XTi و همچنین dbx Venu360 برای پردازش هرچه بهتر صدا وجود دارد.طراحی هدفمند
سری SRX800 به طور هدفمند طراحی شده و کوچکترین نکات و جزئیات در طراحی آن مورد بررسی قرار گرفته است. وجود دستگیره های ارگونومیک، طراحی باکس (جعبه بلندگو) برای استفاده به عنوان مانیتور صدا بر روی زمین، پیچ های M10 برای آویز از ارتفاع، از ویژگی های اصلی طراحی هوشمندانه شرکت جی بی ال است.
زاویه پوشش هورن این بلندگو 90 در 50 درجه است و رنج فرکانسی آن بین 56 هرتز تا 20 کیلوهرتز می باشد. توان حقیقی SRX815 برابر با 800 وات است که در مورد توان پیک این عدد به 3200 وات می رسد. همچنین این بلندگو با دو زاویه متفاوت بر روی پایه قرار می گیرد.

در قسمت تیوتر، از مدل 2432H در این بلندگو استفاده شده است. ویژگی اصلی این تیوتر اعوجاج کم و شفافیت صدا خصوصا در میزان صدای بلند است. قطر سیم پیچ در این تیوتر 3 اینچ و جنس مگنت آن از نئودیمیم می باشد.

برای ووفر این بلندگو، شرکت جی بی ال از مدل 2275H استفاده کرده است که قدرت آن را برای استفاده در فضاهای باز و بزرگ تامین می کند و کاملا قابل اطمینان است.

پسیو
800
3200
8
Parallel Neutrik® NL4
56hz - 20khz
1.9khz
130
90
50
26
چوب

تاریخچه JBL

نام شرکت JBL، از روی نام بنیانگذار آن یعنی James Bullough Lansing گرفته شده است. این کمپانی بلندگوساز مطرح آمریکایی از سال ۱۹۴۶ در سطح جهانی شروع به فعالیت نمود . امروزه این شرکت در تولید بلندگو، ساب ووفر و آمپلی فایر یکی از مطرح ترین شرکت ها به حساب می آید. لانسینگ در ابتدا مدیر کمپانی التک لن سینگ Altec Lansing بود . در سال ۱۹۴۱کمپانی Altec را به آقای James Ling واگذار کرد و تصمیم به ساخت بلندگوهایی با نام تجاری JBL گرفت. لانسینگ، طراح اولین بلندگوهای HORN در Altec بود . لانسینگ اولین بلندگوی هورن که برای سالن های نمایش طراحی کرد مدل W5 ۷۵ بود. این بلندگوی غول پیکر به تنهایی پشت پرده نمایش قرار می گرفت و به علت وضوح صدا و قدرت پرتاب صوت به انتهای سالن، صدای متفاوتی را برای تماشاچیان ایجاد می کرد .


ادامه متن را اینجا بخوانید.

خرید اسپیکر و باند پسیو برای چه افراد یا گروه هایی مناسب است؟

به‌طورکلی باندهایی که جهت اجرای زنده و برگزاری مراسم به‌کار می‌روند، به دو دسته اکتیو و پسیو تقسیم شده و برای انتخاب باند مناسب نیاز است شناخت دقیقی از آنها داشته باشیم. در این مطلب به معرفی باند پسیو، ویژگی ها، مزایا و کاربردهای آن می پردازیم. اگر شما هم به دنبال خرید باند پسیو ارزان، باند هیئتی یا اسپیکر پسیو خانگی هستید، توصیه می کنیم این مطلب را مطالعه نمایید.

باند پسیو چیست؟
ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :