بلندگو اکتیو الکتروویس ELECTRO VOICE ELX200-12P

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

ELECTRO VOICE

رسانه تصویری

  1. ولوم MASTER در بلندگو. همچنین با فشردن دکمه به داخل می توانید به تنظیمات بلندگو دست رسی پیدا کنید.
  2. ولوم کنترل مقدار صدا در ورودی شماره یک(شماره 5 در عکس).با چرخاندن ولوم به سمت چپ زمانی که به آن پلیر یا دستگاهی دیگر (LINE) متصل کرده باشید می توانید صدا را کنترل کنید.با چرخاندن ولوم به سمت راست مقدار بلندی صدا زمانی که به آن میکروفن متصل کرده اید را می توانید کنترل کنید.
  3. ولوم کنترل مقدار صدا در ورودی شماره دو(شماره 8 در عکس).با چرخاندن ولوم به سمت چپ زمانی که به آن پلیر یا دستگاهی دیگر (LINE) متصل کرده باشید می توانید صدا را کنترل کنید.با چرخاندن ولوم به سمت راست مقدار بلندی صدا زمانی که به آن میکروفن متصل کرده اید را می توانید کنترل کنید.
  4. صفحه نمایش تنظیمات بلندگو و DSP.
  5. ورودی شماره یک آمپلی فایر که از نوع کمبو می باشد و می توان به آن انواع کانکتورهای TRS,TS و XLR را متصل کرد.
  6. ورودی RCA که به کمک آن می توان انواع پلیر نظیر تلفن همراه، تبلت و لپ تاپ را به آمپلی فایر متصل کرد.
  7. خروجی آمپلی فایر که از آن برای اتصال به بلندگو اکتیو یا هر دستگاه دیگری استفاده می شود.
  8. ورودی شماره دو آمپلی فایر که از نوع کمبو می باشد و می توان به آن انواع کانکتورهای TRS,TS و XLR را متصل کرد.

اکتیو
12
1
1200
کنون/XLR
کنون/XLR
130
90
60
36
34
63
15.6
Polypropylene

تاریخچه ELECTRO VOICE

الکتروویس یک تولید کننده آمریکایی در زمینه تجهیزات صوتی شامل انواع میکروفن، آمپلی فایر و بلندگو است که زیر شاخه مجموعه تلکس (TELEX) می باشد. در سپتامبر 1927، Lou Burroughly و Albert R.kahn یک بیزینس کوچک در زمینه گیرنده های رادیویی در ایالت ایندیانا آغاز کردند. هدف آنها گسترش این کار به سمت تولید سیستم های صوتی حرفه ای بود که در ژانویه 1930 این کار را با نام تجاری الکتروویس شروع کردند. در همان سال این شرکت سیستم PA را برای Knute Rockne مربی مشهور تیم فوتبال ناتردام، طراحی کرد. در سال 1946، تلاش مهندسان EV سبب گسترش کسب و کار شرکت شد. در سال 1948 ، آنها موفق به تولید کارتریج بلندگو فونوگرافی شدند. در سال 1950 تولید اولین تقویت کننده تلویزیون اتوماتیک آغاز شد که در مقادیر زیادی فروخته شد. همچنین شرکت شروع به طراحی و ساخت یک بلندگوی مصرفی کرد که حرکتی به موقع برای ظهور و رونق سیستم های Hi-Fi بود.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

خرید باند و اسپیکر اکتیو برای چه کسانی مناسب است؟

انواع باند از نظر طراحی و ساختار داخلی به باند اکتیو و پسیو، ساب ووفر و مانیتور روی صحنه تقسیم می شوند. اگرچه شما هنگام جستجو برای خرید باند و اسپیکر با اصطلاحاتی چون باند بزرگ، اسپیکر کوچک، باند شارژی فلش خور، باند اکتیو بلوتوثی، بلندگوی خانگی، باند بلوتوثی رم و فلش خور، اسپیکر پرتابل فلش خور، باند پرتابل بلوتوثی، اسپیکر بی سیم و مانند اینها مواجه می شوید، اما به طورکلی باندهایی که برای اجرای زنده و برگزاری مراسم جهت استفاده های مختلف تجاری، اداری، خانگی به کار می روند، به دو دسته کلی اکتیو و پسیو تقسیم شده و برای انتخاب و خرید باند مناسب نیاز است شناخت دقیقی از این دو نوع داشته باشیم. در این مطلب به معرفی باند اکتیو، ویژگی ها، مزایا، کاربردها، انواع و برندهای معروف سازندۀ آن می پردازیم.باند و ساب ووفر اکتیو


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :