میکروفن استودیویی بهرینگر BEHRINGER B-1

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BEHRINGER

کاندنسر
کاردیود
20 هرتز تا 20 کیلوهرتز
138 دسی‌بل
81 دسی‌بل
ندارد
دارد
ندارد
کنون/XLR
5.8*17.4 سانتی‌متر
461 گرم

تاریخچه BEHRINGER

بهرینگر یک شرکت تجهیزات صوتی است که توسط مهندس سوییسی به نام اولی بهرینگر در سال 1989 در ویلیش آلمان آن را تاسیس کرد.
بهرینگر در سال 2007 در فهرست چهاردهمین کارخانه بزرگ آلات موسیقی قرار گرفت. بهرینگر گروهی متشکل از شرکت های بین المللی است که درحال حاضر مستقیما در 10 کشور بازار یابی می کند و شبکه فروش اینترنتی در 130 کشور دنیا را در اختیار دارد. این شرکت با آن که در اصل یک کارخانه آلمانی است، درحال حاضر محصولاتش در چین ساخته می شود.
مالک شرکت بهرینگر، شرکت Music Group، با ریاست اولی بهرینگر است که همچنین مالک شرکت های دیگری مانند مایداس، کلارک تکنیک، بوگرا و همچنین یوروتک (شرکت خدمات محصولات الکترونیکی) نیز هست. Music Group در ژوئن سال 2012 نیز مالک شرکت توربو ساند شد که سیستم های بلندگو حرفه ای را طراحی و تولید می کند و مالک آن قبلا شرکت Harman بود.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

اگر به دنبال بهترین میکروفون برای تولید محتوا هستید، پیش از هر چیز باید بدانید انتخاب بهترین میکروفون تا حدودی نسبی است و بسته به هدف، نیاز، سلیقه و بودجه شما می تواند متفاوت باشد. بنابراین اگرچه توصیه ها و پیشنهادات دیگران مهم است، اما تلاش کنید با بررسی مدل های متنوع، مناسب ترین و مطلوب ترین مدل را برای خود انتخاب کنید.

همان‌طور که می‌دانید این روزها تولید محتوا در زمینه‌های مختلف اهمیت بسیار زیادی برای کسب‌وکارها پیدا کرده است. اگر می‌خواهید کسب‌وکار شما هم در این فضای رقابتی دیده شود، چاره‌ای جز تولید محتوای باکیفیت ندارید. با بررسی سلیقه کاربران و مشتریان به‌راحتی می‌توان فهمید که محتوای ویدئویی و صوتی طرفداران بسیار بیشتری نسبت به محتواهای متنی دارند؛ بنابراین یکی از بهترین راه‌های موفقیت، تولید محتواهای باکیفیت و جذاب صوتی و تصویری است.

میکروفون های تولید محتوا انواع مختلفی دارند. از میکروفون های یقه ای بی سیم، یقه ای باسیم، USB، استودیویی، شاتگان و... برای تولید محتوا استفاده می شود. اما میکروفون های موجود مدل‌های بسیار زیادی داشته و هر کدام از مدل‌ها نیز دارای ویژگی ها و قابلیت‌های مخصوص به خود هستند. بهترین میکروفون مناسب برای تولید محتوا را می‌توانید با توجه‌ به نوع محتوایی که قصد تولید آن را دارید و همچنین شرایط محیطی که در آن ضبط صدا را انجام می‌دهید، انتخاب و خریداری کنید. بهترین میکروفون یوتیوبری لزوما بهترین میکروفون ولاگینگ نیست. بهترین میکروفون برای ضبط پادکست حتما یک میکروفون مناسب برای مستندسازی یا ساخت ویدئو نیست.

ابتدا لازم است تفاوت بین مشخصات فنی، الگوی برداشت صدا، کانکتور و دستگاه های سازگار، قابلیت ها، امکانات و کاربردهای میکروفون های یقه ای بی سیم، یقه ای باسیم، USB و... را بشناسید. در ادامه شما می‌توانید بر اساس ویژگی‌های خاص هر دسته و در نظر داشتن بودجه و هدف موردنظرتان، میکروفون مناسب را برگزینید.

دیجی صدا تعدادی از باکیفیت‌ترین و پرطرف‌دارترین مدل‌های میکروفون مناسب برای تولید محتوا را گردآوری و ویژگی‌هاو مزایای آن‌ها را بررسی کرده است که می توانید در صفحه هر مدل به مطالعه آن بپردازید. چنانچه برای انتخاب مدل مناسب نیاز به مشورت داشتید، نگران نباشید، کارشناسان متخصص دیجی صدا در کنار شما هستند.

مدل‌هایی که در این دیجی صدا عرضه می شوند از جمله باکیفیت‌ترین مدل‌هایی هستند که به‌عنوان میکروفون تولید محتوا در حوزه‌های گوناگون مورداستفاده قرار می‌گیرند. با توجه ‌به تأثیر چشمگیری که تولید محتوای باکیفیت و جذاب در جذب کاربران و مشتریان و افزایش سودآوری کسب و کار شما دارد، هزینه‌ای که برای تهیه تجهیزات تولید محتوا می‌کنید کاملاً مقرون‌به‌صرفه است و در نهایت با سودی که محتواهای تولید شده برای شما به ارمغان می‌آورند توجیه می‌شود.

برای خرید میکروفون خوب برای تولید محتوا بهتر است خرید خود را به‌صورت مستقیم و بدون واسطه از نمایندگی‌های رسمی برندها در ایران مانند نمایندگی رسمی بویا، نمایندگی رسمی رود و... انجام دهید. خرید بدون واسطه از نمایندگی‌های این برندها در ایران مزایای متعددی مانند خرید با قیمت مناسب، تضمین اورجینال بودن محصول و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش برای شما به همراه دارد.

 

بخش سوال و جواب درباره محصول :