بلندگو پسیو وارفیدل TITAN 12Z

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

Wharfedale Pro

محصولات مشابه

بلندگوی پسیو همه کاره و سبک Titan 12Z

بلندگوهای پسیو سری تیتان Z قابلیت مدیریت توان بالایی فراهم می‌کنند. این امکان به واسطه محفظه پلی‌پروپیلن محکم و خوش‌ساخت این سری به دست آمده است. مهم نیست در فضاهای شخصی باشد یا روی استیج و یا به‌صورت نصب ثابت روی دیوار، در هر حال بلندگوهای تیتان Z کاربردی، چندکاره و البته قدرتمند هستند. به جرأت می‌توان گفت سری TITAN از جمله بهترین و معروف‌ترین بلندگوهای شرکت وارفیدل است که صدایی بی‌نظیر در اختیار شما می‌گذارد.
در ساختار این بلندگوها ترنسدیوسرهای (مبدل) سفارشی Wharfedale Pro نقش اصلی را بر عهده دارند. ووفر بلندگوی Titan 12Z دارای ‌سیم‌پیچ بزرگی است که سبب بهبود مدیریت توان و اتلاف حرارتی شده است، آن هم در شرایطی که شعاع بزرگتر ووفر در کنار افزایش حساسیت تیوتر ‌فشرده‌سازی IRIS X حجم بالایی از فشار صوتی (SPL) را فراهم آورده است. هورن متقارن hybrid نیز پوشش 100 در 80 درجه یکنواختی را فراهم می‌کند.
ووفرهای سری تیتان Z دوام بسیار بالایی داشته و به دلیل استفاده از پرده ووفر ضد آب، در برابر رطوبت مقاومتی عالی دارند که این موضوع امکان می‌دهد بتوان از آنها در شرایط نامساعد و محیط‌های مرطوب نیز بهره گرفت. صدای بلندگوهای سری تیتان در تمام طول برنامه کمترین افت صدایی ندارند.

ویژگی‌های اصلی بلندگوی Titan 12Z

- توان پیوسته (RMS) 500 وات
- توان پیک 2000 وات
- حجم بالای فشار صوتی، حداکثر فشار صوتی 132 دسی‌بل
- اسپیکرهای حرفه‌ای PA، همه کاره و سبک
- بادوام و مناسب برای کاربردهای فضاهای بسته و باز
- تیوترهای تیتانیومی با حساسیت بالا و بازه گسترده

- اعوجاج پایین
- بهره‌مندی از ‌سیم‌پیچ صوتی جدید در تیوتر ‌
- بهره‌مندی از ‌سیم‌پیچ بزرگ در ووفر برای مدیریت توان و اتلاف حرارتی بهبودیافته
- ووفرهای قدرتمند ضد رطوبت
- هورن ذوزنقه‌ای متقارن با زاویه پوشش 100 در 80
- دارای 10 حدیده M8 و مبدل سه پایه داخلی برای استفاده روی استیج یا به صورت نصب ثابت

- استحکام بالا و وزن سبک محفظه
- دستگیره‌های ارگونومیک
- ورودی‌های اسپیکون و 1/4 اینچی
- پاسخ فرکانسی 55 هرتز تا 20 کیلوهرتز
- قابل استفاده به عنوان مانیتور روی صحنه
- سازگار با تمام تجهیزات جانبی نصب بلندگوهای قبلی TITAN

بررسی بلندگوهای وارفیدل سری Titan Z

وارفیدل تا کنون مدل های مختلفی از بلندگوهای پرتابل Titan را در هر دو نوع اکتیو و پسیو و در رنگ‌های مشکی و سفید به بازار عرضه کرده است. بلندگوهای تیتان تقریبا در اغلب محیط‌های صوتی قابل تصور اعم از فضای داخلی یا بیرونی قابل استفاده بوده و صدایی با کیفیت بالا و قابل اعتماد فراهم می‌کنند.
بلندگوهای سری Titan Z از فناوری قالب گیری تزریقی به کمک گاز بهره می‌برند. به همین دلیل در آنها استحکام افزایش یافته و وزن کاهش پیدا کرده است.

وزن محصول و دسته‌های لاستیکی بلندگوهای تیتان از یک طرف برای اجرا در فضای باز، گروه‌های سیار، حمل و نقل یا کرایه دادن مناسب است، و از طرف دیگر برای موقعیت‌های نصبی که در آنها وزن اهمیت دارد، سودمند است.
نیاز به یادآوری نیست که جنس پروپیلن بدنه و ووفرهای ضد رطوبت، باعث مقاومت بلندگوها در شرایط سخت بوده و امکان استفاده از آنها در فضاهای باز را فراهم می‌آورد. تفاوتی ندارد روی استیج باشد یا نصب ثابت، وجود نقاط آویز متعدد در کنار سخت افزارهای جانبی (جداگانه باید تهیه شود) موجب شده تا یک بلندگوی تیتان تقریبا در هر موقعیتی قابل نصب باشد.

درایورهای سری TITAN Z

بلندگوهای تیتان 12Z و 15Z دارای ترنسدیوسرهایی جهت مدیریت حداکثر توان با حساسیت الکتریکی بالا هستند. این ویژگی منجر به مدیریت توان بسیار بالا و حداکثر فشار صوتی قابل توجه شده است. دستیابی به این ویژگی ها نتیجه استفاده از درایورهای سفارشی Wharfedale Pro است.
بلندگو 12Z برای رسیدن به قابلیت مدیریت توان بالا مجهز به یک ‌سیم‌پیچ صوتی بزرگ 3 اینچی برای ووفر و یک تیوتر ‌فشرده‌سازی تقویت شده با ‌سیم‌پیچ 1.75 اینچی است.

ووفر قدرتمند سری TITAN Z

بلندگوهای TITAN 12Z و TITAN 15Z دارای ووفرهای قدرتمندی هستند که نتیجه آن تولید SPL بالا و پخش فرکانس‌های پایین با بهترین کیفیت است.
قطر ‌سیم‌پیچ ووفر در بلندگوهای Titan 15Z و Titan 12Z به ترتیب 4 و 3 اینچ است.
چنین اندازه بزرگی به طور معمول در ساب ووفرها مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهره‌مندی از سیم پیچ‌های بزرگ (voice coil) در بلندگوهای سری تیتان Z باعث شده تا آنها قادر به ارائه حداکثر فشار صوتی 133.5 و 132 دسی بل باشند.
این سیم پیچ‌های سفارشی ساخت وارفیدل، مجهز به یک بسکت استیل محکم هستند تا از بازتولید نرم فرکانس‌های وسط و پایین با حداقل اعوجاج مکانیکی اطمینان حاصل شود.

تیوتر بلندگوهای TITAN Z

بلندگو Titan 12Z مجهز به یک تیوتر 1.75 اینچی از جنس تیتانیوم است که صدایی واضح و شفاف تولید می‌کند. به همین دلیل در مواقعی که نیاز به قدرت بیشتر و صدای بلندتر دارید، به خصوص در فضای باز و بزرگ، این بلندگو گزینه‌ای ایده‌آل برای شما محسوب می‌شود. طراحی منحصر به فرد شرکت وارفیدل (EWG) که نتیجه شبیه‌سازی امواج صوتی با کامپیوتر است، باعث شفافیت و ارائه دقیق تر فرکانس ها، طبق یک الگوی خاص است. تولید دقیق سیگنال‌های صوتی باعث پرتاب بیشتر و افزایش کیفیت آنها می‌شود.

فناوری درایور IRIS X

اندازه ‌سیم‌پیچ و حساسیت الکتریکی ترنسدیوسر (مبدل) یک بلندگوی PA تاثیر زیادی روی عملکرد آن دارد. بلندگوهای حرفه‌ای جدید تیتان Z دارای طراحی اختصاصی IRIS X شرکت وارفیدل هستند که منجر به افزایش شعاع ‌سیم‌پیچ و حساسیت الکتریکی بالا می‌شود.

شعاع ‌سیم‌پیچ اتلاف حرارتی یکنواخت در طول استفاده طولانی مدت با حجم زیاد را تضمین می‌کند، در حالی که افزایش حساسیت الکتریکی ضامن این است که تا جایی که قوانین فیزیک اجازه می‌دهد، ترنسدیوسر توان الکتریکی را به خروجی صوتی تبدیل کند.
ترنسدیوسر داغ انرژی را هدر داده و خطر آسیب یا اعوجاج صوتی را افزایش می‌دهد. IRIS X به واسطه اتلاف حرارتی و کارایی بهبودیافته این معایب را کاهش می‌دهد. در شرایط واقعی، ترنسدیوسرهای IRIS X فشار صوتی بالاتری را همراه اعوجاج کمتر ارائه می‌کنند.

هورن ذوزنقه‌ای متقارن

نکته قابل تامل در سری TITAN Z ، مربوط به هورن بلندگو است که زاویه پخش آن 100 در 80 درجه بوده و پوششی یکنواخت ایجاد می‌کند.
دهانه بالایی و پایینی هورن زاویه‌های مختلفی دارند، دهانه پایینی مربوط به فواصل نزدیک و پایین و دهانه بالایی مربوط به فواصل دورتر است.
بالا و پایین هورن به صورت عمودی زاویه یکسانی دارند اما قسمت بالایی برای پوشش دهی 100 درجه و قسمت پایینی برای انتشار صوت با زاویه 80 درجه طراحی شد‌ه‌اند.

حالت‌های نصب سری Titan Z

امروزه تقاضای بسیار زیادی برای سیستم‌های صوتی سبک و پرتابل وجود دارد. معمولا کاربران به محصولی نیاز دارند که به راحتی در یک وسیله نقلیه جا شده، جابه‌جایی آن راحت باشد و کمترین آسیب به سیستم وارد شود. سری تیتان Z به صورتی طراحی شده تا شما بتوانید از آنها به عنوان بلندگوی پرتابل و قابل حمل و یا نصب در جایی ثابت استفاده کنید.
اسپیکرهایی مانند سری Titan Z که برای کاربردهای پرتابل یا نصب ثابت طراحی می‌شوند، به واسطه محفظه کامپوزیتی بسیار سبکی که دارند، گزینه‌های نصب متنوعی در اختیار شما قرار می‌دهند، از جمله نصب روی سه پایه، براکت‌های نصب دیواری یا حتی به صورت خوابیده بر پهلو به عنوان مانیتور صحنه.

دارای گواهی IP54

گواهی IP54 تضمین می‌کند که محصول دارای آن، از این خصوصیات برخوردار است:
- حفاظت محدود در برابر نفوذ گرد و غبار
- محافظت در برابر پاشش آب از هر جهت

تمام مدل‌های بلندگوی تیتان دارای گواهی IP54 هستند و در شرایط مختلف مورد آزمایش قرار گرفته‌اند، بنابراین یک بلندگوی تیتان برای نصب در محیط‌های نامساعد ایده آل است.
در تصویر یک بلندگوی تیتان وارفیدل تحت آزمایش پاشش آب و خاک قرار گرفته است.

پسیو
12
1.75
500
2000
8
55Hz-20kHz
132
100
80
38.4
31.8
58.2
15.7
Polypropylene

تاریخچه WHARFEDALE

وارفیدل در سال 1932 توسط گیلبرت بریگز تأسیس شد و ابتدا تولیدکننده بلندگوهای Hi-Fi بود که برندی بسیار مشهور است. گیلبرت بریگز اولین بلندگوی خود را در شهر بازاری دنجی واقع در دره رودخانه وارف ساخت. منطقه‌ای که امروز با عنوان «وارفیدل» که محل تولد یکی از بزرگترین برندهای بلندگو است، شناخته می‌شود. استعداد او در تولید بلندگو، نه تنها به لطف دانش فنی، بلکه به اشتیاق او به موسیقی مربوط می شود. خودش پیانیست قابلی بود.
اولین تولیدات او جایزه‌ی اول و دوم مسابقه‌ی انجمن رادیوی بردفور بود و محصولات Hi-Fi وارفیدل، تا به امروز جوایز زیادی را از آن خود کرده اند. وارفیدل به عنوان برند Hi-Fi مبتکر این حوزه شناخته شده است و یکی از اولین بلندگوهای 2WAY را در سال 1945 تولید کرد و با پیتر واکر از شرکت کواد همکاری کرد و تکنولوژی کواد الکترونیکز و فناوری بلندگوهای وارفیدل را با هم ترکیب کردند.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

خرید اسپیکر و باند پسیو برای چه افراد یا گروه هایی مناسب است؟

به‌طورکلی باندهایی که جهت اجرای زنده و برگزاری مراسم به‌کار می‌روند، به دو دسته اکتیو و پسیو تقسیم شده و برای انتخاب باند مناسب نیاز است شناخت دقیقی از آنها داشته باشیم. در این مطلب به معرفی باند پسیو، ویژگی ها، مزایا و کاربردهای آن می پردازیم. اگر شما هم به دنبال خرید باند پسیو ارزان، باند هیئتی یا اسپیکر پسیو خانگی هستید، توصیه می کنیم این مطلب را مطالعه نمایید.

باند پسیو چیست؟
ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1401/09/14 محمد ممبینی

باسلام؛ یک جفت چقدر می شود واقسا ط آن چند ماهه هست؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام دوست عزیز
قیمت کالا به روز است و برای هر عدد بلندگو میباشد و شرایط خرید اقساط هم به طور کامل توضیح داده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با بخش فروش دیجی صدا تماس یگیرید.0218850018

1401/11/19 سعید علی دوست

برای مراسمات ختم در فضای باز با پاور میکسر 1000 دایناکورد جوابگو هست؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
بله این بلندگو 500 وات RMS است و از کیفیت و پرتاب صدای خوبی برخوردار است.

1401/11/19 سعید علی دوست

میتونیم حضوری تست صدا داشته باشیم؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام
بله این بلندگو در شوروم دیجی صدا قابل تست و مقایسه است.

1402/01/07 سعید

سلام
برای مداحی در فضای باز خوبه؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
کیفیت این بلندگو خیلی خوبه و قدرت آن 500 وات است و می توانید استفاده کنید اما معمولا برای فضای باز و خیلی بزرگ از بلندگو 15 ایتچ استفاده میکنند.

1402/04/03 کریم بهنام

سلام این باند ها موجوده؟میخوام سفارش بدم

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
بله موجود میباشد.

1402/04/23 سعید علی دوست

سلام
برای مداحی خوب هست؟
یعنی صدای بم باند خوبه؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
بله این بلندگو بسیار با کیفیت میباشد و در شوروم دیجی صدا میتوانید آن را تست کنید.