ست بلندگو دایناکورد DYNACORD COBRA 2

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

DYNACORD

رسانه تصویری

4 عدد بلندگو پسیو دایناکورد Cobra-Top :

توان تولیدی این بلندگو ۶۰۰ وات مداوم و ۱۲۰۰ وات ماکزیمم می باشد. همچنین فرکانس CROSS-OVER اکتیو این بلندگو ۱۲۴ هرتز و پاسخ فرکانسی آن ۵۰ هرتز تا ۱۵ کیلوهرتز می باشد. مقاومت ورودی این بلندگو ۸ اهم و وزن آن بطور خالص ۶۰ کیلوگرم می باشد. عرض این بلندگو ۶۰۰ میلی متر، ارتفاع آن ۴۹۵ میلی متر و عمق آن ۷۱۷ میلی متر می باشد.

4 عدد ساب ووفر پسیو دایناکورد Cobra-Sub :

توان تولیدی این بلندگو ۶۰۰ وات مداوم و ۱۲۰۰ وات ماکزیمم می باشد. همچنین فرکانس CROSS-OVER اکتیو این بلندگو ۱۲۴ هرتز و پاسخ فرکانسی آن ۳۰ هرتز تا ۱۷۰ هرتز می باشد. مقاومت این بلندگو ۸ اهم و وزن آن بطور خالص ۶۰ کیلوگرم می باشد. عرض این بلندگو ۶۰۰ میلی متر، ارتفاع آن ۶۱۵ میلی متر و عمق آن ۷۱۷ میلی متر می باشد.

2 عددپاور آمپلی فایر دایناکورد LX3000 :

میزان توان دهی خروجی این دستگاه ۵۰۰ وات و در حالت بریج مد ۱۰۰۰ وات می باشد است. پاسخ فرکانسی این دستگاه ۱۵ هرتز تا ۴۰ کیلوهرتز و مقاومت ورودی آن ۲۰ کیلو اهم می باشد. عرض آن ۴۸۳ میلی متر، ارتفاع آن ۸۸٫۱ میلی متر و عمق آن ۳۸۴ میلی متر و وزن کلی آن ۸٫۷ کیلوگرم می باشد.

1 عدد مدیریت بلندگو DSP600 :

دستگاه پردازش صدا است که دارای قابلیت برنامه ریزی و برنامه دهی تحت شبکه و پردازش سیگنال های صوتی دیجیتال را دارد. امپدانس ورودی این دستگاه ۱۰ کیلو اهم و امپدانس خروجی آن ۵۰ اهم است. فرکانس کاری این دستگاه ۲۰ هرتز تا ۲۲ کیلوهرتز می باشد. وزن آن ۴٫۸ کیلوگرم می باشد.

1 عدد رک سیستم دایناکورد CSR-12 :

این رک شامل پنل ها و سایر موارد مورد نیاز برای استفاده و راه اندازی بلندگوهای بالا می باشد. همچنین این رک بصورت آماده بوده یعنی تمام پاور آمپلی فایرها و مدیریت بلندگو ها و سایر لوازم در آن نصب شده و سیم کشی ها نیز انجام شده و فقط آماده روشن کردن سیستم می باشد. در زیر به تشریح محصولات قرار گرفته در این رک می پردازیم :

– 1 عدد رک دایناکورد R-10U :

رک 10 یونیتی آنتی شوک با 2 درب برای قرار گیری پاور آمپلی فایرها و سایر تجهیزات ست درون آن

– 1 عدد پنل CP-48 :

پنل ورودی و خروجی های صدا برای اتصال به منبع تولید صدا و بلندگو ها

– 1 عدد پنل AC 232 :

پنل تقسیم برق برای تقسیم برق بین پاور آمپلی فایر ها و مدیریت بلندگو

تاریخچه شرکت دایناکورد

برند معروف و خوشنام دایناکورد در اواسط دهه چهل میلادی در یک کارگاه کوچک شروع به فعالیت کرد.کارخانه اصلی محصولات شرکت دایناکورد در آلمان واقع شده است که در زمینه طراحی و تولید انواع بلندگو ، میکسر و پاور میکسر و دیگر ادوات صوتی مشغول است.
برای هفتاد سال ، دایناکورد در طراحی و مهندسی سیستم های الکترونیک و صدا، تلاش فراوان کرده و به موفقیت هایی دست یافته است. بدون شک کیفیت بالا و مهندسی پیچیده را در جزء جزء قطعات محصولات دایناکورد می توان یافت و تکیه به این امر باعث شده تا همیشه اعتماد مشتریان را جلب کند.
شرکت دایناکورد همیشه بر روش های نوآورانه تاکید داشته و تمرکز اصلی آن تولید محصول با کیفیت و با دوام و مطابق با نیاز و استاندارد های جهانی است.
شرکت دایناکورد به واسطه داشتن میکسر و پاور میکسرهای با کیفیت و بی رقیب، در سال های اخیر محبوبیت فراوانی در میان کاربران ایرانی پیدا کرده است.
نمایش تمامی محصولات دایناکورد

بخش سوال و جواب درباره محصول :

قیمتش ارزونتر بود خوب میشد

لطفا قیمت این سیستمو. بگین با تشکز

خیلی خوبو قوی هستش اگه قیمتشو بگین خوبه