هدمیک بی سیم حرفه ای سنهایزر XSW 1-ME3

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

SENNHEISER

رسانه تصویری

میکروفن هدمیک سنهایزر Sennheiser XSW 1-ME3

میکروفن هدمیک سنهایزر Sennheiser XSW 1-ME3

قصد دارید یک اجرای کاملا هندزفری و بدون دخالت دست داشته باشید؟ میکروفن های هدمیک به شما امکان می‌دهند آزادانه دست‌های خود را حرکت دهید، روی صحنه جابه‌جا شوید و نگران برخورد با کابل و پایه نباشید. میکروفن هدمیک سنهایزر Sennheiser XSW 1-ME3 شامل هدمیک حرفه ای ME3 است و به‌عنوان یک سیستم بیسیم همه کاره با طرز کار آسان انتخاب مناسبی برای خوانندگان، مجریان و هنرمندان، به‌خصوص افرادی که فعالیت‌های پرشور و حرارت دارند به شمار می‌رود. الگوی قطبی کاردیوید این میکروفن هدمیک بی سیم، صداهای محیطی را نادیده گرفته، در برابر ایجاد فیدبک مقاومتی عالی فراهم می‌کند و باعث تحمل SPL بالا می‌شود.

سری میکروفن بی سیم XS Wireless 1

سری میکروفن بی سیم XS Wireless 1

سری میکروفن بی سیم XS Wireless 1 یا XSW-1 یکی از ارزان‌ترین و مقرون به‌صرفه‌ترین محصولات شرکت سنهایزر است که گزینه مطلوبی برای خوانندگان، سخنرانان، مجریان و نوازندگان محسوب می‌شود. تفاوت ندارد برای یک سالن کوچک باشد یا یک گروه موسیقی یا تک نوازی یک هنرمند، در هر حال این سیستم بیسیم برای هر موقعیتی که نیاز به راه‌حل ساده‌ای دارد، ایده‌آل به نظر می‌رسد. به خصوص مبتدیان و تازه‌کاران از عملکرد ساده و قیمت مناسب این سیستم استقبال می‌کنند، چرا که با بودجه محدود می‌توانند از کیفیت واقعی سنهایزر بهره مند شوند. بنابراین آزادانه روی صحنه حرکت می‌کنید بدون اینکه نگران افت کیفیت صدا باشید.

ویژگی‌های میکروفن هدمیک سنهایزر XSW 1-ME3  

میکروفن هدمیک بی سیم کاندنسر
طراحی شده برای صدای زنده حرفه ای
مناسب اجرا، موسیقی، تئاتر و سمینار
الگوی برداشت کاردیوید و حذف فیدبک عالی
طرز کار آسان و قابل استفاده برای مبتدیان با نشانگرهای بصری
طراحی ساده با ظاهری مدرن
مدیریت فرکانس و انتخاب کانال خودکار

تحمل فشار صوتی بالا
دریافت دایورسیتی (diversity) آنتن‌های گیرنده
راه‌اندازی و سینک شدن سریع
8 بانک فرکانس با حداکثر 10 پریست برای هر کدام
فرکانس‌های UHF قابل انتخاب در پهنای باند 24 مگاهرتز
آنتن‌های یکپارچه و ثابت
فرستنده کمری سبک
حداکثر 10 ساعت طول عمر باتری
امکان استفاده هم‌زمان از 10 سیستم

میکروفن سنهایزر XSW 1-ME3

بررسی میکروفن هدمیک سنهایزر XSW 1-ME3

سیستم Sennheiser XSW 1-ME3 صدایی عالی را با طرز کار آسان ترکیب کرده و در قالب یک میکروفن هدمیک بی سیم به کاربران ارائه می‌دهد. قیمت مناسب و مقرون به‌صرفه میکروفن هدمیک سنهایرز XSW 1-ME3 به مبتدیان، افراد کم تجربه و کسانی که از نظر بودجه محدودیت دارند امکان می‌دهد صدایی واضح، شفاف و دقیق دریافت کنند. هدبند راحت و غیرقابل حرکت هدمیک حرفه ای XSW 1-ME3 برای کاربردهایی که شامل فعالیت‌ها و حرکات پویا و پر انرژی هستند، عالی است.
میکروفن هدمیک سنهایزر Sennheiser XSW 1-ME3 یا XS Wireless 1 Headmic Set شامل یک گیرنده رومیزی با کارکرد بصری جهت راه‌اندازی سریع و جابه‌جایی بدون دردسر، یک فرستنده بادی‌پک (کمری) جمع‌وجور و یک میکروفن هدمیک سبک وزن است. فرستنده بادی پک این سیستم بیسیم سنهایزر با میکروفن هدست ME 3 سینک می‌شود که نتیجه آن کیفیت و وضوح صداست. یک آداپتور برق AC و دو باتری AA نیز در کنار محصول عرضه می‌شود.

میکروفن هدمیک حرفه ای Sennheiser XSW 1-ME3

سیستم هدمیک بی سیم ارزان قیمت

سری میکروفن بی سیم سنهایزر XSW-1 (XS-Wireless-1) صدایی عالی، انتقال سیگنال با کیفیت و عملکرد ساده را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد. این سیستم بیسیم برای اجراها و برنامه‌های زنده طراحی شده، بنابراین برای انتقال بیسیم صدای افراد یا سازها در سیستم‌های PA ادغام می‌شود. عملکرد بصری Sennheiser XSW-1 طرز کار آن را راحت کرده است، به‌طوری که فراموش می‌کنید در حال کار با یک سیستم بی سیم پیشرفته هستید.
سیستم میکروفن بی سیم XSW-1 در محدوده حرفه ای UHF کار می‌کند و از بانک‌های فرکانس پریست برای دستیابی به پیکربندی‌های سریع و آهان بهره می‌برد. کانال‌های پریست به کاربران امکان می‌دهند تنظیمات خود را سفارشی کنند، در عین حال که به‌طور یکپارچه با دیگر تجهیزات صحنه ادغام می‌شوند. با انتخاب و خرید میکروفن هدمیک سنهایزر Sennheiser XSW 1-ME3 به یک سیستم انتقال بی سیم قابل اعتماد با حداکثر 10 کانال سازگار در یک باند UHF پایدار تکیه کنید.

میکروفن هدمیک حرفه ای سنهایزر Sennheiser XSW 1-ME3

میکروفن هدمیک حرفه ای ME 3

میکروفن هدمیک کاردیوید ME3 یک میکروفن کاندنسر الکترت است که به‌خوبی برای استفاده همراه با سیستم‌های بی سیم سنهایزر جهت اجرا، سخنرانی، خوانندگی و ارائه روی صحنه، در برنامه‌های تلویزیونی و اینترنتی، اتاق‌های کنفرانس و جلسات، اماکن مذهبی و موارد دیگر مناسب است. این میکروفن هدمیک به‌واسطه پاسخ فرکانسی 50 هرتز تا 18 کیلوهرتز خود، صدا و گفتار را به‌صورت واضح و قابل فهم ثبت می‌کند، ضمن اینکه قادر است تا 150 دسی‌بل فشار صوتی را بدون اعوجاج تحمل نماید.
میکروفن هدمیک ME3 دارای الگوی برداشت کاردیوید است، و این یعنی نویزهای پس زمینه کمتری دریافت کرده و تمرکز آن روی صدای سخنران و گوینده است.

میکروفن هدست بی سیم XSW 1-ME3

همچنین در شرایطی که بلندگو یا دیگر تجهیزات تقویت کننده روی صحنه وجود داشته باشد، احتمال بروز فیدبک را کاهش می‌دهد. بنابراین میکروفن هدمیک Sennheiser ME 3 از یکسو با نزدیک‌تر شدن کپسول به منبع صدا و از سوی دیگر به‌دلیل برخورداری از الگوی کاردیوید برای ضبط صدا در محیط‌های پر سر و صدا یا پر طنین گزینه مطلوبی است.
طراحی میکروفن هدست سنهایزر ME3 راحت، ایمن و با ظاهری جمع‌وجور است، به‌گونه‌ای که روی هر دو گوش قرار گرفته و هدبند یکپارچه آن در پشت سر جای می‌گیرد. کانکتور مینی جک 3.5 میلی‌متری این میکروفن امکان می‌دهد تا با طیف گسترده‌ای از فرستنده‌های کمری سنهایزر سازگار باشد.

میکروفن هدمیک سنهایزر Sennheiser XSW 1-ME3

فرستنده بادی پک SK-XSW

فرستنده کمری SK-XSW شرکت سنهایزر برای سینک شدن با گیرنده‌های EM-XSW1 یا EM-XSW-2 طراحی شده و امکان وصل کردن میکروفن هدمیک به این گیرنده‌ها را فراهم می‌کند. از این فرستنده برای ضبط صدا در برنامه‌های زنده استفاده می‌شود. دارای مدیریت فرکانس خودکار است و حداکثر 10 پریست فرکانس را برای اتصالات بی‌سیم ارائه می‌دهد. فرستنده Sennheiser SK-XSW در برابر تعریق مقاوم است و می‌تواند سخت‌ترین فشارها را در استفاده‌های روزمره روی صحنه تحمل کند. طرز کار این فرستنده کمری راحت است، کافی است آن را روشن کنید، مدیریت فرکانس خودکار بقیه کارها را انجام می‌دهد.

میکروفن سنهایزر XSW 1-ME3

گیرنده رومیزی EM XSW-1

هسته مرکزی و جزء مشترک سیستم‌های بی سیم Sennheiser XSW-1 گیرنده رومیزی EM XSW-1 است که تنها در چند مرحله پیکربندی می‌شود. گیرنده رومیزی EM XSW-1 برای سینک شدن با فرستنده کمری SK XSW یا فرستنده دستی (برای میکروفن‌های خوانندگی و وکال) طراحی شده است.

میکروفن هدمیک سنهایزر Sennheiser XSW 1-ME3

این گیرنده برای ضبط صدا در برنامه‌های زنده مورد استفاده قرار می‌گیرد، دارای آنتن‌های داخلی و مدیریت فرکانس خودکار است. یکی از ویژگی‌های اصلی آن برخورداری از 8 بانک فرکانس با حداکثر 10 کانال پریست برای انتخاب است. این قابلیت برای افرادی که به‌دنبال راه‌اندازی چندین سیستم هستند حائز اهمیت است.
راه‌اندازی گیرنده Sennheiser EM XSW-1 سنهایزر سریع است، طوری که با فشار یک دکمه سینک می‌شود. طرز کار آن ساده است و محفظه فلزی محکم و بادوامی دارد.

محتویات پکیج میکروفن هدمیک سنهایزر XSW 1-ME3

گیرنده EM-XSW1
میکروفن هدمیک ME3-II
فرستنده کمری SK-XSW
منبع تغذیه NT 12-5 CW
2 باتری AA

تک کانال هدمیک
آنالوگ
548-572 MHz
کندانسر
کاردیود

سنهایزر نامی آشنا در صنعت صدا

هدفون سنهایزرسنهایزر به‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ صنعت صدا، در 80 سال گذشته نامی آشنا برای دوستداران اصالت و کیفیت بوده است. میکروفن‌های این برند، نه فقط ابزاری برای ضبط کردن صدا، بلکه شاه‌کلید رسیدن به موفقیت هستند. نام Sennheiser با میکروفن‌های سیمی و بی سیم و هدفون‌های استودیویی گره خورده است. گیتاریست‌های سراسر جهان می‌دانند که میکروفن‌های داینامیک e609 و e906 تقریباً با هر آمپلی‌فایر گیتاری فوق‌العاده هستند و استحکام آنها برای استفاده زنده عالی است. میکروفن داینامیک MD 421 به‌واسطه SPL بالا و پاسخ گذرای عالی، توسط مهندسان استودیو به‌عنوان یک راه‌حل انعطاف‌پذیر برای وکال، درام و کابینت گیتار باس شناخته می‌شود. 


ادامه متن را اینجا بخوانید.

میکروفون هدست بخریم یا یقه ای بی سیم؟

شما کدام را انتخاب می‌کنید؟ میکروفون هدست یا بی سیم یقه ای؟ در سخنرانی‌ها و برنامه‌های حرفه ای میکروفون هدست به میکروفون یقه ای ترجیح داده می‌شود، اما چرا؟ همراه ما باشید تا پاسخ این سوال را بررسی کنیم.
به‌طور خلاصه باید گفت اگر برای اجرای زنده یک برنامه یا سخنرانی به‌دنبال بالاترین کیفیت صدا هستید، از طرف دیگر قصد استفاده از میکروفون های با سیم را ندارید، بهترین گزینه برای شما یک میکروفن هدست بی سیم حرفه ای است. میکروفن هدمیک (Headworn) یا هدست (Headset) به‌دلیل قرارگرفتن در نزدیکی دهان گوینده، هم صدا را با وضوح و شفافیت بالاتری دریافت می‌کند و هم امکان بروز فیدبک را روی صحنه به حداقل می‌رساند. از همین رو، در اجراهای تخصصی یا مهم، استفاده از میکروفون هدست اولویت دارد. میکروفون هدست بی سیم


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :