میکروفن ساز سنهایزر Sennheiser E908 B EW

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

SENNHEISER

میکروفن سنهایزر e908

ضبط بی‌دردسر با میکروفن ساز سنهایز Sennheiser e908B ew

برای ضبط با کیفیت صدای سازهای بادی برنجی به‌دنبال میکروفن هستید؟ میکروفن Sennheiser e908B ew یک راه‌حل حرفه‌ای و بی‌دردسر برای انجام این کار است.
مدل Sennheiser e908 B-ew یک میکروفن ساز است که مخصوص ضبط صدای ساکسیفون و سایر سازهای بادی برنجی در استودیو یا هنگام اجرای زنده طراحی شده است.

میکروفن Sennheiser e908B-ew

کیفیت صدای بالا با کمترین اعوجاج

میکروفن کاندنسر حرفه‌ای e908B ew با الگوی برداشت کاردیوید صدایی با کیفیت بالا و وضوح عالی ارائه می‌دهد. پایه گردن غازی آن اجازه می‌دهد بتوان میکروفن را به‌طور محکم و با جهت‌گیری دقیق در موقعیتی مناسب روی هورن سازهای برنجی نصب کرد. میکروفن ساز بادی e908 B ew سطوح بالای فشار صوتی (SPL) را بدون اعوجاج کنترل نموده و امکان قرارگیری در نزدیکی منبع صوتی بدون ایجاد نویز را فراهم می‌کند.

میکروفن برای ضبط صدای گیتار Sennheiser e906

میکروفن‌های سنهایزر سری evolution

شرکت سنهایزر با عرضه میکروفن‌های داینامیک سری Evolution سر و صدای زیادی در دنیای اجرای زنده به پا کرد. سری Evolution یک خانواده کامل از میکروفن‌های مورد نیاز برای یک اجرای حرفه‌ای را در اختیار هنرمندان و مهندسان صدا قرار می‌دهد. این سری که شامل سه مجموعه 600، 800 و 900 است، به صدای چشمگیر، فوکوس دقیق و استحکام فوق‌العاده شناخته می‌شوند.

میکروفن ساز کوبه ای Sennheiser e908

سری میکروفن Sennheiser E908 از خانواده Evolution 900 یک میکروفن گردن غازی حرفه‌ای و کوچک است که به‌طور خاص برای ضبط صدای انواع ساز بادی چوبی و برنجی نظیر ساکسیفون، ترومپت، کلارینت و همچنین تومبا و درامز ساخته شده است. در بین مدل‌های این سری E908B ew به‌طور خاص برای سازهای بادی برنجی نظیر ساکسیفون عرضه می‌شود. البته بسته به شرایط برای ضبط صدای سازهای کوبه ای نیز می‌توان از آن استفاده کرد.

ویژگی‌ها و مزیت‌های خرید میکروفن ساز بادی Sennheiser e908B ew

* میکروفن مخصوص ضبط صدای انواع انواع ساز بادی برنجی از جمله ساکسیفون، ترومپت، ترومبون و توبا
* میکروفن کاندنسر حرفه‌ای با گردن غازی (خمیده و انعطاف‌پذیر)
* الگوی برداشت کاردیوید
* سازگار با فرستنده سیستم‌های بی سیم سری Evolution برای ضبط بدون سیم
* صدایی با کیفیت، واضح، شفاف و هیجان‌انگیز
* توانایی مدیریت SPL بالا و ضبط صدایی بدون اعوجاج
* حذف نویزهای خارج از محور و جلوگیری از فیدبک
* پاسخ فرکانس 40 هرتز تا 20 کیلوهرتز
* امکان نصب آسان، سریع و منعطف با جهت‌گیری دقیق و زاویه‌یابی مناسب
* کمک‌فنر یکپارچه (shock absorber) برای کاهش نویزهای ناشی از تماس و لرزش(هندلینگ نویز)
* تغذیه از طریق فانتوم پاور 12-48 ولت
* ساختار محکم و با دوام

میکروفن ساز Sennheiser e908B-ew

بررسی میکروفن Sennheiser e908B ew

صدای با کیفیت یک میکروفن خازنی با ویژگی‌های تجهیزات اجرای زنده ترکیب شده تا از E908B ew یک میکروفن ساز کوچک، حرفه‌ای و بسیار انعطاف‌پذیر بسازد. کیفیت صدای آن واضح و شفاف است چرا که نویزهای ناشی از ساختار به‌طور قابل توجهی حذف می‌شوند. میکروفن ساز بادی Sennheiser E908B ew دارای گیره مخصوص و پایه گردن غازی است که این امکان را می‌دهد تا کپسول برای دستیابی به صدایی طبیعی با حجم و کیفیت بالا نزدیک منبع سیگنال قرار گرفته و به‌طور دقیق جایابی و تنظیم شود. سنهایزر e908B-ew برخلاف ظاهر ظریف خود، ساختار محکمی داشته و در برابر لرزش‌ها و صدمات مقاومت خوبی نشان می‌دهد.

میکروفن سنهایزر e908

محدوده دینامیکی گسترده و پاسخ فرکانسی متعادل، کیفیت سیگنال مطلوبی را با کمترین میزان اعوجاج ارائه می‌دهد. به‌دلیل الگوی برداشت کاردیوید و جهت‌مندی عالی در کل محدوده فرکانس، e908B-ew قادر است بالاترین سطوح سیگنال را بدون فیدبک کنترل کند.
پاسخ فرکانسی میکروفن ساز بادی E908B ew بین 40 تا 20000 هرتز است، حساسیت آن 4 میلی‌ولت بر پاسکال در 1 کیلوهرتز و امپدانس اسمی نیز 100 اهم است. وزن E908B ew بدون کابل 140 گرم و اندازه آن نیز 47 * 193 میلی‌متر است. یک گیره نصب و یک کیف پارچه‌ای نیز به‌همراه میکروفن عرضه می‌شود. به‌منظور فراهم کردن امکان اتصال به فرستنده‌های سری بی سیم EW این مدل دارای جک 3.5 میلی‌متری است.

میکروفن ساز بیسیم Sennheiser e908B ew

مدل‌های مختلف Sennheiser E908

میکروفن ساز Evolution e908 شرکت سنهایزر در چهار مدل موجود است که خصوصیات کپسول آنها مشابه یکدیگر است. تفاوت این مدل‌ها در نوع کانکتور، نوع گیره و امکان اتصال به سیستم‌های بی سیم است.
- میکروفن ساز e908 D برای ضبط صدای درام و سازهای کوبه ای
- میکروفن ساز e908 B برای ضبط صدای سازهای بادی، تومبا (کنگا) و درام
- میکروفن ساز e908 B ew برای میکروفن‌گذاری بی سیم ساکسیفون با استفاده از فرستنده بی سیم سری Evolution
- میکروفن ساز e908 T ew برای میکروفن‌گذاری بی سیم ترومپت با استفاده از فرستنده بی سیم سری Evolution

میکروفون بی سیم ساکسیفون Sennheiser e908

میکروفن مخصوص ساز بادی برنجی

میکروفن ساز داینامیک Sennheiser e908 B-ew یک میکروفن کوچک است که به‌طور مخصوص برای ضبط صدای سازهای بادی برنجی از جمله ساکسیفون، ترومپت، ترومبون و توبا طراحی شده است. وجه تمایز این مدل و مدل e908 B در این است که e908 B ew به فرستنده کمری سیستم‌های بی سیم سری Evolution وصل می‌شود.
میکروفون e908 B ew دارای کپسولی با الگوی برداشت کاردیوید است که روی یک پایه گردن غازی قابل‌تنظیم نصب شده است. صدای برداشت‌شده توسط میکروفن ساز بیسیم سنهایزر e908 B ew به‌دلیل داینامیک بودن این مدل، در مجاورت سازهای دارای صدای بسیار بلند، دچار نویز یا اعوجاج نمی‌شود.

میکروفن ساز بی سیم سنهایزر e908

پایه sennheiser e908 B ew دارای گیره‌ای است که میکروفن را به لبه هورن یا همان قسمت شیپوری ساز وصل کرده و نصب محکم آن در نزدیکی منبع صوتی را ممکن می‌سازد. ضمن اینکه به‌دلیل بهره‌مندی از پایه گردن غازی می‌توان میکروفن را به‌سادگی در موقعیتی دقیق و مطلوب تنظیم کرد.

الگوی قطبی کاردیوید میکروفن e908 B-ew

الگوی قطبی کاردیوید e908 B ew پاسخ فرکانسی یکنواخت ارائه داده و برداشت صدای منبع اصلی را آسان می‌کند. این الگو صداهای محیطی خارج از محور را نادیده گرفته، امکان ایجاد فیدبک را کاهش داده و از دریافت تصادفی سایر نویزهای ناخواسته جلوگیری می‌کند.

میکروفن ساز بی سیم Sennheiser e908B ew

پایه گردن غازی قابل‌تنظیم و نصب دلخواه

برخی از میکروفن‌ها دارای یک پایه منعطف هستند که به آن گردن غازی یا goose-neck گفته می‌شود. Gooseneck یک پایه قابل خم شدن و انعطاف‌پذیر است که معمولاً از فلز یا پلاستیک ساخته می‌شود. این پایه به میکروفن متصل شده و به آن اجازه می‌دهد تا در زوایای مختلف قرار بگیرد. پایه گردن غازی برای میکروفن‌هایی مانند میکروفن ساز بادی sennheiser E908B ew که هنگام نصب نیاز به تنظیم دقیق زاویه و محل قرارگیری دارند، مزیت مطلوبی است. تنظیم پایه گردن غازی از یکسو امکان می‌دهد میکروفن نزدیک منبع صوتی یا در بهترین موقعیت و با زاویه دلخواه جایابی شود و از سوی دیگر به کاهش نویزهای محیطی کمک می‌کند.

میکروفن ساز بادی Sennheiser e908

صدایی بدون نویز با میکروفن سنهایزر e908 B-ew

sennheiser e908 B-ew یک میکروفن کوچک برای ضبط صدای ساز است که امکان نصب و قرارگیری نامحسوس در طول اجرا را فراهم می‌کند. گیره نصب مخصوص این میکروفن به‌طور محکم به هورن یک ساز بادی برنجی مانند ساکسیفون متصل شده و به‌دلیل جنس موادی که دارد، تاثیر ارتعاشات خارجی، ضربه و نویزهای ناشی از تماس را کاهش می‌دهد. به کاهش ارتعاشات با استفاده از یک گیره لرزش‌گیر Clamp Dampening گفته می‌شود.
ساختار داخلی میکروفن ساز بی سیم سنهایزر e908 B ew نیز به‌گونه‌ای طراحی شده که یک لرزه‌گیر یکپارچه (shock absorber) در برابر ضربه، نویز و لرزش‌ها مقاومت کرده و مانع از تاثیر آنها روی کیفیت صدا می‌شود.

میکروفن ساز کوبه ای و درامز Sennheiser e908

توانایی تحمل SPL بالا

این میکروفن ساز بادی و کوبه ای کوچک قادر است فشار صوتی بالا را بدون ایجاد نویز و اعوجاج تحمل کند. این قابلیت برای اجراهای سنگین و در مجاورت سازهای بلند مفید است.

پشتیبانی از عملکرد باسیم و بی سیم

میکروفن ساز بادی E908B ew دارای یک کانکتور قفل‌شونده 3.5 میلی‌متری برای فرستنده‌های کمری سری Evolution است. با اضافه کردن یک پری‌امپ (پیش‌تقویت‌کننده) و آداپتور فانتوم پاور MZA 900P می‌توان میکروفن E908B-ew را به کنسول‌های میکس، پیش‌تقویت‌کننده‌ها و دستگاه‌های ضبط صدا متصل نمود.

سنهایزر نامی آشنا در صنعت صدا

هدفون سنهایزرسنهایزر به‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ صنعت صدا، در 80 سال گذشته نامی آشنا برای دوستداران اصالت و کیفیت بوده است. میکروفن‌های این برند، نه فقط ابزاری برای ضبط کردن صدا، بلکه شاه‌کلید رسیدن به موفقیت هستند. نام Sennheiser با میکروفن‌های سیمی و بی سیم و هدفون‌های استودیویی گره خورده است. گیتاریست‌های سراسر جهان می‌دانند که میکروفن‌های داینامیک e609 و e906 تقریباً با هر آمپلی‌فایر گیتاری فوق‌العاده هستند و استحکام آنها برای استفاده زنده عالی است. میکروفن داینامیک MD 421 به‌واسطه SPL بالا و پاسخ گذرای عالی، توسط مهندسان استودیو به‌عنوان یک راه‌حل انعطاف‌پذیر برای وکال، درام و کابینت گیتار باس شناخته می‌شود. 


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :