بلندگو پسیو وارفیدل WHARFEDALE Impact215

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

Wharfedale Pro

سریIMPACTدارای ظرفیت و توانایی بالا برای پخش هر چه بهتر فرکانس های بالا و پایین است تا حدی که شما بعد از شنیدن صدای آن شگفت زده خواهید شد. سری IMPACTهر آنچه از یک بلندگو نیاز دارید را در اختیار شما میگذارد. این سری فقط در مدل پسیو تولید می شود و شامل بلندگوی 15 اینچ و دبل می باشد.
توان حقیقی (وات RMS) مدل IMPACT 215 برابر با 700 وات است که این عدد در وات پیک برابر با 2800 وات است. همچنین زاویه پخش هورن در این بلندگو 90 در 60 درجه می باشد که پوشش صوتی یکسانی ایجاد می کند. رنج فرکانسی این بلندگو بین 40 هرتز تا 20 کیلوهرتز می باشد و فرکانس کراس اور آن 2.2 کیلوهرتز است. حداکثر SPL در این بلندگو 135 دی بی است.
تمام بلندگوهای سری IMPACT از مدار محافظتی ویژه برای LF و HF بهره می برند.

در طراحی تیوتر سری IMPACT از آخرین تکنولوژی شرکت وارفیدل یعنی IRIS استفاده شده است که نتیجه آن وضوح و دقت بیشتر به جزئیات در فرکانس های بالا است. سایز تیوتر 1.75 اینچ، و جنس آن از تیتانیوم می باشد.

ووفر سری IMPACT نیز از کیفیت بالایی برخوردار است و توانایی پخش فرکانس های پایین از 30 هرتز را نیز دارد. کیفیت ساخت بالا، وضوح صدای عالی در فرکانس های بالا و پخش صدای با کیفیت و طراحی زیبا و قیمت بسیار مناسب، آن را به انتخابی بی رقیب تبدیل کرده است. باکس (جعبه بلندگو) سری IMPACT از پلی وود ساخته شده است که علاوه بر دوام، به سبک شدن محصول نهایی نیز کمک می کند.

پسیو
15
1.75" Titanium Compression Driver
700
2800
4
Speakon
40Hz-20kHz (-10dB)
135
90
60
45
42
106
34.5
چوب

تاریخچه WHARFEDALE

وارفیدل در سال 1932 توسط گیلبرت بریگز تأسیس شد و ابتدا تولیدکننده بلندگوهای Hi-Fi بود که برندی بسیار مشهور است. گیلبرت بریگز اولین بلندگوی خود را در شهر بازاری دنجی واقع در دره رودخانه وارف ساخت. منطقه‌ای که امروز با عنوان «وارفیدل» که محل تولد یکی از بزرگترین برندهای بلندگو است، شناخته می‌شود. استعداد او در تولید بلندگو، نه تنها به لطف دانش فنی، بلکه به اشتیاق او به موسیقی مربوط می شود. خودش پیانیست قابلی بود.
اولین تولیدات او جایزه‌ی اول و دوم مسابقه‌ی انجمن رادیوی بردفور بود و محصولات Hi-Fi وارفیدل، تا به امروز جوایز زیادی را از آن خود کرده اند. وارفیدل به عنوان برند Hi-Fi مبتکر این حوزه شناخته شده است و یکی از اولین بلندگوهای 2WAY را در سال 1945 تولید کرد و با پیتر واکر از شرکت کواد همکاری کرد و تکنولوژی کواد الکترونیکز و فناوری بلندگوهای وارفیدل را با هم ترکیب کردند.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

خرید اسپیکر و باند پسیو برای چه افراد یا گروه هایی مناسب است؟

به‌طورکلی باندهایی که جهت اجرای زنده و برگزاری مراسم به‌کار می‌روند، به دو دسته اکتیو و پسیو تقسیم شده و برای انتخاب باند مناسب نیاز است شناخت دقیقی از آنها داشته باشیم. در این مطلب به معرفی باند پسیو، ویژگی ها، مزایا و کاربردهای آن می پردازیم. اگر شما هم به دنبال خرید باند پسیو ارزان، باند هیئتی یا اسپیکر پسیو خانگی هستید، توصیه می کنیم این مطلب را مطالعه نمایید.

باند پسیو چیست؟
ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

پرتاب صداش خوبه