رکوردر زوم ZOOM H5 - تجربه ضبط با کیفیت و قدرتمند

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

ZOOM

رکوردر زوم Zoom h5

رکوردر زوم Zoom H5، کاربرپسند با امکانات پیشرفته

رکوردر زوم H5 مجموعه ای تحسین برانگیز از ویژگی‌ها را در یک بدنه لاستیکی مقاوم عرضه می‌کند که برای پاسخگویی به نیازهای متنوع نوازندگان، فیلمبرداران، طراحان صدا، تولیدکنندگان محتوا و خبرنگاران آماده است.
Zoom H5 یک ضبط کننده دستی قابل حمل است که برای ساخت مستند، پادکست، تولید محتوا، ضبط تمرین یا اجرای موسیقی گزینه ای مناسب بوده و به شما امکان می‌دهد تا فارغ از سطح تجربه خود بتوانید به‌سرعت تا چهار سیگنال ورودی را به‌طور همزمان ضبط کنید. رکوردر مولتی ترک زوم H5 به‌دلیل برخورداری از کپسول میکروفن استریوی قابل تعویض، ورودی‌های 2 کانال چندکاره و امکان ضبط 4 ترک صوتی، هم کاربرپسند بوده و هم به‌راحتی قابل ارتقاست.

رکوردر زوم Zoom h5 دستگاه ضبط کننده صدا

از عمر باتری بالا گرفته تا عملکردهای پردازش صوتی قدرتمند، H5 به‌خوبی برای هر کاری از ضبط اجراهای زنده و پادکست‌ها تا ضبط مصاحبه‌ها، دیالوگ‌ها و افکت‌های صوتی قابل استفاده است. این رکوردر فانتوم پاور و پلاگین پاور را برای میکروفن‌های کاندنسر تامین کرده و اتصالات مستقیم از سینتی سایزر، کیبورد، درامز یا میکسرهای لاین لول 4+ دسی بل را می‌پذیرد. همچنین قابلیت‌های ضبط خودکار و پیش ضبط Zoom H5 به شما اطمینان می‌دهد که شروع یک برداشت را از دست نخواهید داد و قابلیت ضبط پشتیبان یا ضبط ترک ایمن استریو نیز یک ترک تکراری را در سطح پایین‌تر ضبط می‌کند تا در صورتی که ضبط اصلی دچار اعوجاج صوتی شد، یک نسخه پشتیبان وجود داشته باشد.
مانند سایر ضبط کننده های دستی سری H شرکت زوم مانند، می‌توانید ویس ریکوردر H5 را در دست خود نگه دارید یا آن را روی پایه میکروفن، سه پایه یا دوربین نصب نمایید.

رکوردر زوم H5 رکوردر مولتی ترک

امکانات و مزایای خرید رکوردر زوم H5

• دارای کپسول X/Y قابل جدا شدن (XYH-5) با قابلیت تحمل 140 دسی بل SPL (معادل صدای هواپیمای جت از فاصله کمتر از 60 متر)
• میکروفن‌های مجهز به شاک مانت (لرزه گیر) برای کاهش نویزهای ناشی از تماس با دست

• سازگار با تمام کپسول‌های ورودی شرکت زوم
• امکان ضبط همزمان چهار ترک
• امکان ضبط مستقیم روی کارت‌های حافظه SD و SDHC تا 32 گیگابایت
• پشتیبانی از ضبط صدا تا حداکثر سمپل ریت 24 بیت / 96 کیلوهرتز
• ضبط در فرمت‌های صوتی WAV یا MP3
• دو ورودی میکروفن / لاین با کانکتورهای ترکیبی XLR/TRS با فانتوم پاور قابل انتخاب و پد 20- دسی بل
• خروجی‌های لاین و هدفون 3.5 میلی متری
• دارای افکت‌های داخلی، از جمله فیلتر برش فرکانس پایین، فشرده سازی و محدود کننده
• برخوردار از عملکردهای ضبط خودکار، پیش ضبط (Pre-record) و ضبط پشتیبان (Backup-record)
• اسپیکر داخلی
• عملکرد سریع و کاربرپسند
• امکان استفاده به‌عنوان رابط صوتی USB چند کاناله و استریو برای کامپیوترهای ویندوز و مک و iPad با عملکرد Loop Back

• تغذیه با دو باتری AA یا از طریق USB
• پشتیبانی تا حدود 10 ساعت ضبط با استفاده از باتری‌های قلیایی (آلکالاین)

رکوردر زوم H5 برای چه کاربردهایی مناسب است؟

• مستندسازی
• ضبط پادکست
• تولید محتوا
• ضبط گفتار و خوانندگی
• ضبط اجراهای زنده
• ضبط سخنرانی و جلسات
• ضبط صدای گیتار آکوستیک
• ضبط تمرینات گروه موسیقی
• ضبط میدانی
• ضبط رسیتال پیانو
• ضبط تمرین درام
• انتقال منابع صوتی آنالوگ به دیجیتال
• ضبط افکت‌های صوتی

رکوردر زوم H5 دستگاه ضبط صدا و ویس ریکوردر

بررسی رکوردر Zoom H5

کاربری سریع و آسان زوم H5

پنل جلویی رکوردر H5 شامل کاربردی‌ترین و متداول‌ترین کنترل‌ها با یک طراحی ارگونومیک است:
دکمه‌های record ،play/pause ،stop ،back و forward، دکمه‌های ضبط جداگانه که در حین پخش به‌عنوان سوئیچ‌های mute عمل می‌کنند و ناب‌های بزرگ gain. به‌عبارت دیگر هر کانال ورودی زوم H5 دارای یک دکمه اختصاصی برای فعال کردن ضبط است. این دکمه‌ها در حین پخش (playback) مانند سوئیچ mute عمل می‌کنند. به این ترتیب، می‌توانید بدون قطع پخش، صدای یک کانال را خاموش کنید.

رکوردر Zoom h5 رکوردر صدا پرتابل

ناب‌های gain نیز به شما امکان می‌دهند سطوح ورودی را دقیق و به‌راحتی تنظیم کنید. برای تنظیم gain ورودی، ناب مربوط به کانال مورد نظر را بچرخانید. ناب‌ها به‌صورت خوانا از 0 تا 10 شماره گذاری شده‌اند تا تنظیم gain را آسان کنند.
برای جلوگیری از بروز خطا، یک سوئیچ نگهدارنده تمام دکمه‌های پنل جلویی رکوردر زوم H5 را غیرفعال می‌کند تا از عملکرد تصادفی در طول ضبط جلوگیری شود. همچنین فارغ از اینکه محیط روشن باشد یا تاریک، اطلاعات مهم مانند سطح صدا، مدت زمان ضبط، وضعیت باتری و موارد دیگر روی صفحه نمایش LCD بزرگ، تک رنگ و دارای نور پس زمینه این رکوردر قابل مشاهده خواهد بود.

رکوردر زوم Zoom h5 رکوردر صدابرداری

دسترسی سریع به تنظیمات gain

هر ورودی رکوردر زوم H5 ناب تنظیم gain اختصاصی خود را دارد که زیر یک میله فلزی باریک قرار گرفته‌اند. این محافظ فلزی از چرخیدن تصادفی ناب‌ها در حین حمل و نقل جلوگیری می‌کند. برای بهینه سازی سطح صدای ضبط خود نیاز به انتخاب ترک یا فشار دادن دکمه ندارید؛ فقط هر زمان که نیاز به تنظیم gain دارید، ناب‌ها را بچرخانید. اگر صدای منبع ورودی XLR شما آنقدر بلند است که به میزان gain کمتری نسبت به آنچه که پری آمپ‌های Zoom H5 در حالت تنظیم ناب روی عدد "0" ارائه می‌دهند نیاز دارید، از منو برای فعال کردن پد 20- دسی بل (قابل انتخاب برای هر ورودی) استفاده کنید.

رکوردر زوم Zoom h5 ضبط مولتی ترک

کپسول میکروفن استریوی قابل تعویض Zoom H5

میکروفن‌های اکسترنال خود را در خانه بگذارید و با وسایل سبک سفر کنید. رکوردر زوم H5 مجهز به میکروفن استریو قابل تعویض XYH-5 شرکت Zoom است که ضبط واضح و دقیق فاز را تحت پیکربندی کلاسیک 90 درجه X/Y برای یک تصویر استریوی بسته فراهم می‌کند. کپسول‌های کاندنسر تک جهته در داخل یک شاک مانت مخصوص قرار دارند که از سیم میکروفن محکم و مواد لاستیکی برای به حداقل رساندن لرزش و نویز هندلینگ (نویزهای ناشی از تماس با دست) استفاده می‌کند.

رکوردر Zoom h5 ضبط کننده صدا

با استفاده از Zoom H5، شما قادر به ضبط گفتار و سخنرانی، جلسات تمرین، کنسرت‌ها، اجراهای سنگین و بلند یا صداهای آمبیانس و طبیعت تا حداکثر فشار صوتی 140 دسی بل آن هم بدون اعوجاج خواهید بود. میکروفن استریوی XYH-5 که به‌طور پیش فرض روی زوم H5 نصب شده، قابل جدا شدن و تعویض است. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا بسته به نیاز خود، میکروفن مناسب را انتخاب کنید. برای تعویض میکروفن استریو XYH-5، کافی است پیچ‌های نگهدارنده آن را باز کنید و میکروفن را از رکوردر جدا نمایید. سپس می‌توانید میکروفن جدید را متصل و پیچ‌های نگهدارنده را محکم کنید.

رکوردر دستی صدا زوم H5

پشتیبانی از کپسول‌های میکروفن قابل تعویض شرکت زوم

ورودی کپسول میکروفن در H5 از کپسول‌های قابل تعویض Zoom پشتیبانی می‌کند، به‌طوری که می‌توان به‌راحتی آنها را مانند لنزهای دوربین تعویض کرد. با خرید کپسول‌های میکروفن وسط-کناری (mid-side)، X/Y و شاتگان، بدون نیاز به حمل کیت میکروفن اکسترنال همواره برای ضبط موسیقی، دیالوگ یا افکت صوتی آماده باشید. برای پذیرش دو سیگنال میکروفن یا لاین اضافی از طریق جک‌های XLR/TRS، از ماژول ورودی کپسول ترکیبی EXH-6 استفاده نمایید.

رکوردر صدابرداری Zoom H5

ورودی‌های میکروفن یا لاین 2 کاناله زوم H5

رکوردر زوم H5 مجهز به دو ورودی ترکیبی XLR/TRS و یک ورودی مینی جک استریو 3.5 میلی متری است و از اتصال ورودی‌های مختلف مانند میکروفن‌های کاندنسر، منابع لاین لول متقارن 4+ دسی بل یا سیگنال سازهای نامتقارن با الکترونیک فعال (مانند گیتار الکتریک، پیانو دیجیتال، سینتی سایزر و...) پشتیبانی می‌کند.
فانتوم پاور 12، 24 یا 48 ولت DC برای جک‌های XLR و پاور پلاگین 2.5 ولت برای جک مینی در دسترس است. فرقی نمی‌کند که قصد ضبط صدا با میکروفن‌های کاندنسر استودیویی، فید استریو از میکسر، گیرنده بی سیم یا میکروفن یقه ای برای مصاحبه را داشته باشید، پری آمپ های زوم H5 مشابه آنهایی که در H6 استفاده شده‌اند، آماده ارائه عملکردی با نویز پایین هستند.

رکوردر پرتابل مولتی ترک Zoom h5

اگر اتفاقاً میکروفن‌های خارجی را در پیکربندی وسط-کناری (mid-side) تنظیم کنید، دیکودر داخلی MS اجازه تنظیم عرض درک شده تصویر استریو را می‌دهد، که برای طراحی صدا، پخش یا سازگاری استریو به مونو مفید است.
سازگاری استریو به مونو به این معنی است که یک دستگاه یا سیستم صدا را در هر دو حالت استریو و مونو (تک‌کاناله) پردازش یا پخش می‌کند.

ضبط هم زمان حداکثر 4 کانال زنده یا استفاده از لایه‌بندی (Overdub)

رکوردر زوم H5 قادر است صدا را تا رزولوشن 24 بیت / 96 کیلوهرتز ضبط کند. شما می‌توانید در حالت استریو از کپسول میکروفن X/Y یا جک‌های ورودی برای ضبط صدا استفاده نمایید.

رکوردر صدا Zoom h5

همچنین می توانید از حالت Multi File برای ضبط همزمان میکروفن X/Y و دو منبع خارجی (مناسب برای دریافت صدای محیط و فید استریو از میکسر) بهره بگیرید. از طرف دیگر، حالت Multi File رکوردر صدابرداری زوم H5 را می‌توان برای Overdubbing استفاده کرد. برای مثال در صورتی که نیاز داشته باشید صدای سازهای مختلف را به فایل اصلی اضافه نمایید Overdubbing به شما در لایه‌بندی کمک می‌کند.
عملکرد mixdown داخلی رکوردر زوم H5 نیز به شما امکان می‌دهد سطح صدا و پان‌ها (pan) را تنظیم کرده و چهار ترک را به‌صورت یک ترک استریو میکس می‌کنید. به‌عبارت بهتر می‌توانید چهار منبع صوتی مختلف مانند میکروفن‌ها، سازها یا منابع صوتی دیجیتال را ضبط نموده و سپس آنها را در قالب یک فایل استریو ترکیب کنید.

رکوردر زوم H5

ضبط روی کارت SD و قابل استفاده به‌عنوان رابط صوتی

هنگام استفاده از دستگاه ضبط کننده دیجیتالی صدا زوم H5 امکان ضبط مستقیم روی کارت SD  (2 گیگابایت) یا کارت SDHC (تا 32 گیگابایت) وجود دارد. یک کارت 2 گیگابایتی SDHC تقریباً تا حدود 3 ساعت ضبط استریو 16 بیتی / 44.1 کیلوهرتز صدای فشرده نشده را پشتیبانی می‌کند.
توجه داشته باشید که کارت‌های حافظه باید جداگانه خریداری شوند، ضمن اینکه استفاده از کارت‌های حافظه‌ای که ظرفیت بالایی دارند ممکن است زمان راه‌اندازی دستگاه H5 شما را افزایش دهند.
از طرف دیگر، رکوردر زوم H5 مانند یک کارت صدا USB 2.0 با 4 ورودی و 2 خروجی با حداکثر رزولوشن 24 بیت / 48 کیلوهرتز قابل استفاده است.
برای استفاده از رکوردر زوم H5 به‌عنوان رابط صوتی برای iPad (کیت اتصال دوربین اپل لازم است)، حالت USB Stereo را انتخاب کنید که دو کانال ورودی و خروجی را با حداکثر رزولوشن 16 بیت / 48 کیلوهرتز ارائه می‌دهد.
پورت USB همچنین امکان انتقال سریع فایل و به‌روزرسانی فریمور (Firmware) را فراهم می‌کند.

رکوردر Zoom h5

عملکردهای ضبط ویژه رکوردر زوم H5

Zoom H5 دارای عملکردهای قابل انتخابی است که احتمال از دست دادن تصادفی ابتدای یک اجرا را به حداقل می رسانند.
عملکرد Pre-Record به‌دلیل نگه داشتن دو ثانیه قبلی از صدا، هر زمان که دکمه ضبط را فشار می‌دهید تضمین می‌کند که ابتدای یک برداشت را از دست نخواهید داد. عملکرد ضبط خودکار (Auto-Record) نیز به‌طور خودکار زمانی که صدای تنظیم شده توسط کاربر تشخیص داده شود، ضبط را شروع یا متوقف می‌کند. این عملکرد برای ضبط فعال شده با فرمان صوتی عالی می‌کند.
عملکرد ضبط پشتیبان (Backup record) به H5 امکان می‌دهد به‌طور خودکار یک نسخه تکراری از ترک‌های استریو با gain ورودی 12 دسی بل کمتر ضبط کند. اگر ترک اصلی شما دچار اعوجاج شود (برای مثال ایجاد صداهای ناگهانی بلند) نسخه پشتیبان بهتر خواهد بود. برای فعال کردن ضبط پشتیبان، باید به منوی تنظیمات رکوردر بروید و گزینه Backup-record را فعال کنید. سپس کانالی را که می‌خواهید برای ضبط پشتیبان استفاده کنید را انتخاب نمایید. این عملکرد فقط فایل‌های WAV با سمپل ریت 44.1 یا 48 کیلوهرتز ارائه می‌دهد.

Zoom H5

خروجی‌های 3.5 میلی متری برای اتصال همزمان به دوربین و هدفون

رکوردر Zoom h5 دارای خروجی‌های مینی جک 3.5 میلی متری لاین و هدفون برای تغذیه همزمان دوربین و هدفون است. بنابراین همزمان با ارسال خروجی به دوربین یا دستگاه‌های دیگر، می‌توانید به مانیتورینگ آن بپردازید. علاوه بر کنترل ولوم هدفون روی پنل جانبی، سطح خروجی لاین نیز از طریق منو قابل تنظیم است. این قابلیت به شما امکان می‌دهد سطح سیگنال ارسال شده به دوربین خود را بدون نیاز به کابل تضعیف کننده (attenuator) بهینه کنید. برای پخش (playback) و مرور سریع فایل‌ها، Zoom h5 دارای یک بلندگوی مونوفونیک داخلی است.

زوم H5

امکانات پردازش سیگنال

افکت‌های داخلی رکوردر Zoom h5 به شما امکان می‌دهند کیفیت صداهای ضبط شده خود را بالا ببرید. افکت‌های Compression و limiting تاثیر نوسانات ورودی را خنثی می‌کنند، فیلتر برش فرکانس پایین (Low-Cut) نیز به از بین بردن نویز باد و سایر صداهای فرکانس پایین کمک می‌کند. می‌توانید فایل‌ها را برای حداکثر gain نرمالایز کنید، آنها را به قطعات کوچکتر تقسیم نموده و تا 99 نشانگر در هر ضبط قرار دهید. یک مترونوم و تیونر داخلی نیز وجود دارد. علاوه بر این، می‌توانید پخش (playback) را تکرار کرده و pitch و سرعت را به‌طور مستقل تنظیم کنید که این مورد زوم H5 را به یک ابزار ایده آل برای آوانویسی (ترانسکریپسیون) و نوتیشن قطعات موسیقی، ترجمه، مطالعه، رونویسی، تمرین و یادگیری موسیقی تبدیل می‌کند.

استفاده به شکل دستی یا نصب روی دوربین

بدنه لاستیکی و ارگونومیک رکوردر Zoom h5 آن را به‌طور طبیعی برای استفاده دستی مناسب کرده است. برای نصب روی پایه میکروفن یا سه پایه، یک سوراخ رزوه ای در پشت H5 نیاز به آداپتور جداگانه را برطرف می‌کند. برای اتصال مستقیم به دوربین DSLR نیز می‌توان از یک آداپتور هات‌شو (Hot-Shoe) استفاده کرد (خرید جداگانه).

تغذیه توسط باتری‌های AA یا آداپتور AC

H5 با دو باتری AA تغذیه می‌شود، ضمن اینکه از طریق آداپتور AD-17 شرکت زوم (به صورت جداگانه باید خرید) به‌طور مستقیم به پریز برق قابل اتصال است. باتری‌های قلیایی زوم H5 را تا 15 ساعت ضبط مداوم 16 بیت/44.1 کیلوهرتز با استفاده از میکروفن داخلی روشن نگه می‌دارند. هنگام استفاده از رکوردر زوم H5 در حالت رابط صوتی USB استریو، امکان تغذیه باس USB وجود دارد.

کنترل از راه دور و نرم افزارهای صوتی

می توان از یک کنترل از راه دور RCH-5 که به‌صورت جداگانه قابل خریداری است، برای کنترل H5 استفاده کرد.
این قابلیت به حذف نویزهای ناشی از تماس دستگاه با دست کمک می‌کند. رکوردر زوم H5 با برخورداری از مجوز دانلود رایگان برای نرم افزارهای Cubase LE و  WaveLab LE یک کیت ابزار تولید صوتی کامل را ارائه می‌دهد.

Zoom H5

پاسخ به چند سوال درباره رکوردر زوم Zoom H5

سوال 1: چه کاربرانی می توانند از رکوردر زوم H5 برای ضبط صدا استفاده کنند؟

پاسخ: رکوردر Zoom H5 برای طیف گسترده ای از کاربران از جمله مستندسازان، پادکسترها، نوازندگان، آهنگسازان، صدابرداران و... انتخاب خوبی است.

سوال 2: رکوردر زوم H5 تا چه میزان دقت ضبط دارد؟

پاسخ: رکوردر Zoom H5 می‌تواند صدا را تا حداکثر وضوح 24 بیت / 96 کیلوهرتز ضبط کند، که برای اکثر کاربردها کیفیت مطلوبی است.

دستگاه ضبط کننده صدا

سوال 3: آیا رکوردر زوم H5 برای پادکستینگ مناسب است؟

پاسخ: بله، رکوردر زوم H5 برای پادکستینگ یک گزینه عالی است. این رکوردر دارای 4 کانال ورودی است که می‌تواند برای ضبط صدا از میکروفون‌های میزبان و مهمان استفاده شود. همچنین دارای یک پردازشگر سیگنال داخلی پیشرفته است که می‌تواند به بهبود کیفیت صدا کمک کند.

سوال 4: رکوردر زوم H5 چه مدت عمر باتری دارد؟

پاسخ: رکوردر زوم H5 با دو باتری AA می‌تواند تا 10 ساعت ضبط مداوم را پشتیبانی کند.

سوال 5: آیا رکوردر زوم H5 برای ضبط صدا در فضای باز مناسب است؟

پاسخ: بله، رکوردر Zoom H5 دارای فیلتر برش پایین داخلی است که به حذف نویز باد و سایر نویزهای فرکانس پایین کمک می‌کند.

سوال 6: رکوردر زوم H5 در چه رنج قیمتی دارد؟

پاسخ: قیمت رکوردر Zoom H5 اگرچه ارزان نیست اما در بین مدل های گران قیمت نیز قرار ندارد و می توان آن را یک محصول میان رده در نظر گرفت.

سوال 7: اندازه و وزن رکوردر Zoom H5 چقدر است؟

پاسخ: رکوردر زوم H5 دارای ابعاد 66*135*42 میلی متر و وزن 176 گرم است، وزن میکروفون XYH-5 نیز حدود 94 گرم است. این رکوردر به اندازه کافی کوچک و سبک است تا به‌راحتی قابل حمل باشد.

محصولات زوم - رکوردر F6 زوم ZOOM یکی از نام‌های شناخته شده و معتبر بازار تجهیزات صوتی است که تولیدات آن در حدود 130 کشور به فروش می‌رسد. شرکت زوم در سال 1983 در شهر توکیوی کشور ژاپن تاسیس شد. این شرکت در ابتدا روی تولید رکوردرهای دستی تمرکز داشت، اما خیلی زود بر تنوع محصولات خود افزود. امروز محصولات برند زوم نیازهای طیف گسترده‌ای از نوازندگان، موزیسین‌ها، پادکسترها، تولیدکنندگان محتوا، فیلمسازان و... در سراسر جهان را پوشش می‌دهد.
حدود 90 درصد محصولات شرکت ZOOM در خارج از ژاپن و از طریق حدود 53 دفتر توزیعی به فروش می‌رسد. در بازار ایران نیز نمایندگی فروش زوم وجود داشته و سال‌هاست محصولات آن عرضه می‌شوند.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

کدام ضبط کننده صدا و رکوردر زوم را انتخاب کنیم؟

دستگاه ضبط کننده صدا و رکوردر زوم به‌دنبال یک ضبط کننده مولتی ترک هستید اما در انتخاب مدل مناسب تردید دارید؟ یا بین مدل‌های مختلف رکوردر دستی زوم مردد شده‌اید؟ این راهنما به شما کمک می‌کند با دستگاه های ضبط کننده شرکت Zoom آشنا شده و گزینه مطلوب و بهتر را انتخاب کنید.
انواع رکوردر صدا به جزئی جداناپذیر از زندگی دیجیتال تبدیل شده‌اند، به خصوص ضبط کننده های مولتی ترک طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. یک رکوردر مولتی ترک صدا ابزاری عالی برای صدابرداران، موزیسین‌ها، برنامه سازان، پادکسترها، خبرنگاران و... در تمام سطوح است. دستگاه های ضبط صدا از نوع مولتی ترک را می‌توان همچون استودیویی کوچک دانست، استودیویی دیجیتال که قادر است جایگزین بسیاری از بخش‌های یک استودیوی سنتی شود. Zoom یکی از سازندگان معتبر و سرشناس رکوردر و ضبط  کننده صدا در سراسر جهان است. اما این شرکت ابزارهای زیادی برای ضبط صدا می‌سازد، و تشخیص اینکه کدام دستگاه را باید تهیه کرد، برای برخی کاربران دشوار است. برای خرید مناسب‌ترین و بهترین رکوردر زوم ابتدا بهتر است با انواع محصولات این شرکت آشنا شویم.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1402/06/28 پوریا

سلام ببخشید این رکوردر میکروفون و لوازم جانبی هم داره یا باید جدا خریداری شه

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
تمام تجهیزات عکس محصول همراه محصول میباشد.