میکروفن هالی لند M2| نمایندگی رسمی | Hollyland

10,350,000 تومان

1,450,000 تومان تخفیف شما
8,900,000 تومان
اطلاعیه: با توجه به نوسانات نرخ ارز لطفا قبل از خرید نهایی جهت تایید موجودی و قیمت کالا با همکاران ما در فروشگاه دیجی صدا تماس حاصل نمایید.
تماس برای خرید - 18 5000 88 021

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

HollyLand

میکروفون هالی لند Lark M2 Combo

میکروفون هالی لند Lark M2 - ترکیبی عالی از کیفیت و انعطاف‌پذیری

برای قدم گذاشتن به دنیای ضبط صدای حرفه‌ای به دنبال یک میکروفون ابتکاری، ممتاز و خاص هستید؟ با شکل و ظاهر میکروفون های یقه ای بی سیم موجود در بازار ارتباط برقرار نمی‌کنید؟ پس جای درستی آمده‌اید. میکروفون هالی لند Lark M2 Combo یکی از بهترین سیستم‌های بی سیم جدید بازار جهانی است که فراتر از انتظارات شما ظاهر می شود.
Hollyland LARK M2 با وزن تنها 9 گرم، سبک‌ترین مینی میکروفون موجود در بازار بوده و بهترین انتخاب برای فیلمسازان، مستندسازان و ولاگرها به‌شمار می‌رود. بازتولید صدا بدون افت کیفیت در کنار قابلیت‌های درجه یک موجب شده میکروفون هالی لند M2 عملکرد بی‌نظیری را از خود به نمایش بگذارد که به شما کمک می‌کند از ضبط خود بیشترین بهره را ببرید و خیالتان بابت سازگاری با دستگاه‌های ضبط مختلف راحت باشد.

میکروفون هالی لند Lark M2 Combo

میکروفون یقه ای هالی لند مناسب دوربین، گوشی اندروید و آیفون 15

Hollyland Lark M2 گزینه‌ای مناسب برای کسانی است که در جستجوی یک میکروفون یقه ای با سازگاری بالا و کیفیت صدای خوب هستند. میکروفون یقه ای هالی لند Lark M2 ترکیبی از کیفیت صدای عالی، برد بی سیم بالا، عمر باتری طولانی، قیمت مناسب، طرز کار آسان، فناوری حذف نویز هوشمند، طراحی ارگونومیک و سبک و قابلیت اتصال به انواع دستگاه‌هاست. این میکروفون با ارائه کیفیت صدای استودیویی، انعطاف‌پذیری و آزادی عمل، به شما کمک می کند محتوای صوتی خود را به سطح حرفه‌ای ارتقا دهید. می‌توانید با اطمینان تا 10 ساعت بی‌وقفه از میکروفون هالی لند M2 استفاده کرده و هر بار انتظار نتایجی مطلوب و حرفه‌ای را داشته باشید. البته کیس شارژ سیستم زمان عملیاتی آن را تا 40 ساعت نیز افزایش می‌دهد.

ویژگی‌های میکروفون هالی لند M2

- سیستم یقه ای بی سیم دو کانال
- فناوری انتقال سیگنال 2.4 گیگاهرتزی
- سایز دکمه‌ای و بسیار کوچک
- ایده‌آل برای تولید محتوا، بلاگری، یوتیوبری، تدریس، گفتگو و مصاحبه
- کیفیت صدای استودیویی با رزولوشن 48 کیلوهرتز/24 بیت Hi-Fi

- میکروفون داخلی با الگوی برداشت اومنی‌دایرکشنال
- نسبت سیگنال به نویز 70 دسی‌بل
- حداکثر سطح فشار صوتی 115 دسی‌بل (SPL)
- پاسخ فرکانسی 20 تا 20 کیلوهرتز
- قابلیت حذف نویز محیطی (ENC)
- طراحی شیک، به‌روز، ارگونومیک و کاربرپسند
- مجهز به فناوری پرش فکانس تطبیقی (AFH)
- همراه با کیس شارژ
- دارای نشانگرهای LED

- طول عمر بالای باتری تا 40 ساعت
- برد عملیاتی بالا
- نصب آسان و راحت
- بسیار سبک، فرستنده: 9 گرم / گیرنده گوشی موبایل: 6 گرم / گیرنده دوربین: 14.8 گرم
- دمای عملیاتی از 10- تا 45 درجه سانتی گراد
- بدون نیاز به درایور و Plug and Play
- قابل کنترل از طریق برنامه
- سازگاری بالا با گوشی های آیفون و اندروید و دوربین ها

میکروفون Hollyland Lark M2 Combo

آشنایی با میکروفون‌ هالی لند سری LARK M2

در سال‌های اخیر مدل‌های متنوعی از سیستم‌ یقه ای بی‌سیم با اندازه کوچک به بازار عرضه شده است، اما همه آنها طراحی مربعی یا مستطیلی داشته‌اند. LARK M2 این روند را تغییر داده و Hollyland موفق شده یک فرستنده بی‌سیم بسیار کوچک و گرد با میکروفون داخلی بسازد.
 میکروفون یقه ای هالی لند LARK M2 با طراحی مدرن و مینیمالیستی، ظاهر زیبا و شیک، اندازه جمع‌وجور و رابط کاربری ساده، یک ابزار ضبط جذاب و کاربردی برای یوتیوبرها و بلاگرها بوده و به‌خوبی با هر نوع لباسی ست می‌شود.

میکروفون هالی لند M2

طراحی و ساختار منحصربه‌فرد، کیفیت صدای خوب، سیستم حذف نویز هوشمند، انتقال بی سیم 2.4 گیگاهرتزی، برد بالا و طرز کار ساده از جمله قابلیت‌های این میکروفون یقه ای بی سیم جدید است.
آزادی حرکت در حین ضبط ویدئو برای بلاگرهای پر جنب‌وجوش، تماس‌های تصویری و جلسات آنلاین با کیفیت، تدریس آنلاین با صدایی واضح و رسا، گفتگو و مصاحبه‌ با نصب سریع و بی‌دردسر، زیبایی بصری بیشتر برای ویدئوهای اینستاگرام و یوتیوب از جمله مزایای خرید میکروفون هالی لند LARK M2 است.

میکروفون LARK M2

میکروفون یقه ای بی سیم هالی لند LARK M2 با هدف پوشش دادن نیازهای کاربران گوناگون در 4 مدل مختلف عرضه می‌شود. شما می‌توانید بسته به دستگاه ضبط و نیازهای خود مدل مناسب را انتخاب نمایید.

  • نسخه ترکیبی (Combo) برای اتصال به انواع دستگاه‌های ضبط صدا
  • نسخه دوربین برای دوربین‌ها و دستگاه‌های دارای جک 3.5 میلی‌متری
  • نسخه موبایل (USB-C) برای گوشی های اندروید، گوشی های آیفون 15 و کامپیوترها
  • نسخه موبایل (Lightning) برای گوشی های آیفون 14 و پایین‌تر و تبلت‌های iOS
میکروفون هالی لند M2

بررسی میکروفون یقه ای هالی لند LARK M2

اگر به‌دنبال یک سیستم صوتی یقه ای بی سیم 2.4 گیگاهرتزی مقرون‌به‌صرفه هستید که استفاده از آن نسبتاً آسان باشد و کیفیت صدای مناسبی ارائه دهد، طراحی و ساختار Hollyland LARK M2 به‌تنهایی کافی است تا شما را مجاب کند نگاه دقیق‌تری به آن داشته باشید.
میکروفون LARK M2 با این هدف طراحی شده تا صدای شما را به‌صورت شفاف و واضح روی گوشی های اندروید و آیفون، آیپد، دوربین ها، کامپیوترها یا دیگر دستگاه‌های سازگار ضبط کند. مدل LARK M2 Combo یا کمبو (ترکیبی) شامل یک گیرنده دوربین و دو گیرنده گوشی و تبلت لایتنینگ و تایپ‌سی است.

میکروفن Lark M2

وجود کانکتورهای تایپ‌سی و لایتنینگ در کنار کابل 3.5 میلی‌متری به 3.5 میلی‌متری باعث شده تا میکروفون هالی لند Lark M2 با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های ضبط کننده صدا سازگار باشد. سایز و وزن بسیار کم در کنار طراحی دایره‌ای شکل، فرستنده میکروفون LARK M2 را متمایز از فرستنده‌های مربعی یا مستطیل شکل متداول کرده است. این میکروفون تایپ‌سی تجربه‌ای کاملا بدون سیم را برای شما رقم می‌زند که طی آن نیاز به فرستنده کمری یا هیچ کابلی وجود ندارد و آزادی تمام عیاری را جهت حرکت هنگام اجرای برنامه، نمایش، سخنرانی و ارائه برایتان فراهم می‌کند. میکروفون هالی لند M2 را نه تنها برای تولید محتوا، فیلمسازی، ولاگینگ، مستندسازی، مصاحبه و گفتگو بلکه می‌توان برای سایر کاربردها مانند لایو و پخش زنده، یوتیوبری، بلاگری، تدریس آنلاین و آموزش از راه دور، عروسی، ارائه، استریمینگ و غیره نیز مورد استفاده قرار داد.

فرستنده و گیرنده میکروفن هالی لند M2

میکروفون بی سیم فوق‌العاده کوچک

فرستنده (TX) میکروفون هالی لند M2 تنها 9 گرم وزن دارد، بنابراین به اندازه کافی کوچک است که بدون هیچ‌گونه شل شدن یا افتادگی روی هر نوع لباس نصب شده و تا پایان ضبط ثابت باقی بماند. طراحی بسیار کوچک این میکروفون که در اندازه یک دکمه است کاربردی و راحت بوده و کیفیت صدا را به خطر نمی‌اندازد. وزن گیرنده نیز در نسخه موبایل تنها 6 گرم و در نسخه دوربین 14.8 گرم است. بنابراین همراه داشتن سیستم بی سیم Hollyland LARK M2 در مکان‌های مختلف هیچ زحمتی ندارد. البته سایز کوچک موجب ایجاد محدودیت‌هایی برای فرستنده Lark M2 شده است. برای مثال وصل کردن میکروفون یقه ای با سیم به آن امکان‌پذیر نیست چون فرستنده‌ها فاقد جک 3.5 میلی‌متری هستند. این در حالی است که اغلب میکروفون های بی سیم از اتصال میکروفون یقه ای با سیم پشتیبانی می‌کنند.

گیرنده دوربین میکروفون Lark M2

ضمن اینکه فرستنده‌های میکروفون هالی لند LARK M2 از قابلیت ضبط داخلی برخوردار نیستند چون اندازه کوچک آنها مانع چنین کاری است. به‌جای نمایشگر، اطلاعات لازم درباره وضعیت جاری سیستم از طریق LED‌ های رنگی روی فرستنده و گیرنده در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

کیفیت صدای استودیویی 48 کیلوهرتز/24 بیت Hi-Fi

میکروفون هالی لند M2 که با همکاری مهندسان صدای حرفه‌ای طراحی شده، دارای بهترین اجزا و قطعات و الگوریتم‌های صوتی پیشرفته‌ای است که به‌طور یکپارچه کار می‌کنند تا صدایی طبیعی و با کیفیت را با حداقل افت و هدررفت ارائه دهند. Hollyland Lark M2 Combo به شما امکان می دهد تا ویدئوهای آموزشی، مصاحبه ها، گزارش‌ها و هر نوع محتوای دیگری را با صدایی شفاف و واضح ضبط کنید.

فرستنده گرد و دایره میکروفون هالی لند M2

کیفیت صدای میکروفون Lark M2 برای طیف وسیعی از کاربردها از جمله مستندسازی، یوتیوبری، بلاگری، خبرنگاری و حتی استفاده در کلاس‌ها و تدریس آنلاین و جلسات کاری مناسب است. الگوی برداشت همه‌جهتی (اومنی‌دایرکشنال) کپسول کاندنسر داخلی، حتی اگر نحوه قرارگیری فرستنده ایده‌آل نباشد، موجب دریافت قابل اطمینان صدا می‌شود. با نسبت سیگنال به نویز 70 دسی‌بل، سیگنال‌های صوتی شفاف‌تری با حداقل نویز پس‌زمینه ضبط می‌شوند. میکروفون هالی لند M2 می‌تواند سطوح فشار صوتی تا 115 دسی‌بل را کنترل کند که این قابلیت برای ضبط در محیط‌های شلوغ حتی با صداهای بلند مناسب است.
میکروفون هالی لند M2 صدا را با کیفیت 48 کیلوهرتز/24 بیت ضبط می‌کند که برای اغلب کاربردها مطلوب است و به آن امکان می‌دهد صداها را با دقتی باورنکردنی ضبط کند، درست همان‌طور که با گوش خود می‌شنوید.

تنوع روش‌های نصب و برچسب‌های جالب فرستنده

برچسب های میکروفون هالی لند M2سه راه برای نصب کردن میکروفون یقه ای هالی لند Lark M2 روی لباس وجود دارد که تطبیق‌پذیری آن با شرایط گوناگون را بالا می‌برد: اتصال مغناطیسی، استفاده از گیره و آویختن مانند گردنبند.
در روش اول یک آهنربا از پشت لباس، فرستنده را ثابت نگه می‌دارد. در این حالت به‌راحتی می‌توان فرستنده را روی لباس جابه‌جا کرد و موقعیت آن را تغییر داد. نصب فرستنده میکروفون Lark M2 با استفاده از گیره نیز امکان‌پذیر است. البته گیره هم خاصیت مغناطیسی داشته و فرستنده به آهنربای آن می‌چسبد. در روش آویختن می‌توان میکروفون را از طریق بند عرضه شده همراه آن، مانند گردنبند آویزان کرد. در واقع فرستنده به آهنربای حلقه وسط گردنبند می‌چسبد.
اگرچه ترجیح این است که فرستنده به یقه لباس متصل شود اما می‌توان آن را به لبه کلاه نیز متصل کرد. همچنین می‌توان با استفاده از گردنبند یا آهنربا فرستنده میکروفون Lark M2 را داخل لباس قرار داد که در این صورت از کیفیت صدای آن قدری کاسته می‌شود. افرادی که تمایل ندارند میکروفون در ویدئو دیده شود به‌راحتی می‌توانند فرستنده Hollyland LARK M2 را به یکی از اشیای نزدیک داخل صحنه بچسبانند.
روی فرستنده اغلب میکروفون های بیسیم لوگوی شرکت سازنده به چشم می‌خورد. ممکن است برخی کاربران از این موضوع رضایت نداشته باشند. به همین دلیل تعدادی برچسب (استیکر) تک رنگ یا با طرح ایموجی‌های جالب برای چسباندن روی فرستنده وجود دارد. افراد می‌توانند بسته به سلیقه شخصی خود از این برچسب‌ها استفاده نمایند.

کنترل هوشمند حذف نویز یا نویزکنسلینگ میکروفون Lark M2

کنترل هوشمند حذف نویز فرستنده/گیرنده

میکروفون هالی لند M2 از قابلیت نویز کنسلینگ برخوردار است. در نسخه دوربین فشار دادن دکمه زرد رنگ کنار فرستنده باعث فعال یا غیر فعال شدن عملکرد حذف نویزهای محیطی (Environmental Noise Cancellation - ENC) می‌شود. در نسخه موبایل میکروفون Lark M2 با فشار دادن دکمه زرد رنگ پایین گیرنده می‌توانید عملکرد حذف نویزهای محیطی (Environmental Noise Cancellation - ENC) را روشن یا خاموش کنید.
برنامه LarkSound یک راه‌حل بسیار کارآمد و کاربرپسند برای کار با Hollyland Lark M2 است.

کنترل هوشمند حذف نویز یا نویزکنسلینگ میکروفون هالی لند M2

رابط بصری این برنامه به شما امکان می‌دهد به‌راحتی سطوح حذف نویز شامل قوی (Strong) یا ضعیف (Weak) را متناسب با نیازهای خاص خود تنظیم نمایید. توجه داشته باشید این تنظیمات پس از فعال کردن عملکرد حذف نویز (ENC) قابل مشاهده هستند. firmware (سفت‌افزار) و الگوریتم‌های صوتی Hollyland Lark M2 با هم کار می‌کنند تا حذف نویز را بهبود ببخشند. در نتیجه صدای منابع صوتی حتی در محیط‌های پر سر و صدا، شفاف، غنی و بدون اعوجاج ثبت می‌شود. این ویژگی شگفت‌انگیز میکروفون لارک M2 به شما امکان می‌دهد که بدون هیچ‌گونه نگرانی و حواس‌پرتی روی محتوای خود متمرکز بمانید.

طول عمر بالای باتری

فرستنده میکروفون هالی لند Lark M2 در زمان خاموش بودن نویزکنسلینگ (ENC) می‌تواند تا 10 ساعت ضبط را پشتیبانی کند. گیرنده دوربین نیز تا 9 ساعت بدون وقفه کار می‌کند.
کیس شارژ جمع‌وجور و قابل‌حمل این سیستم می‌تواند کل مجموعه را سه بار به‌طور کامل شارژ کند. هر بار شارژ Hollyland Lark M2 Combo کمتر از 1.5 ساعت طول می‌کشد.
به این ترتیب کل عمر باتری میکروفون هالی لند M2 تقریباً 40 ساعت می‌شود، پس می‌توانید با خیالی آسوده و بدون نگرانی نسبت به تمام شدن شارژ، تولید محتوا کرده و به ضبط خود ادامه دهید.

زمان عملیاتی میکروفون Hollyland Lark M2 Combo

فرستنده: حدود 10 ساعت
گیرنده دوربین: حدود 9 ساعت
جعبه شارژ: 3 بار شارژ کامل و هم‌زمان گیرنده و فرستنده

زمان موردنیاز برای شارژ

فرستنده و گیرنده دوربین: حدود 1.5 ساعت
جعبه شارژ: کمتر از 2 ساعت

میکروفون Lark M2

انتقال پایدار صدا تا فاصله 300 متری

به گفته شرکت سازنده میکروفون Lark M2 مجهز به فناوری پرش فرکانسی (frequency hopping) بی سیم 2.4 گیگاهرتزی و آنتن LDS (Laser Direct Structuring) است که انسداد سیگنال ناشی از بدن انسان را حذف کرده و انتقال صوتی پایدار و بدون وقفه تا 300 متر را ارائه می‌دهد.
البته در حالت موبایل، انتقال سیگنال بی سیم میکروفون Lark M2 می‌تواند تا 300 متر در محیط‌های بدون مانع و تا 60 متر در محیط‌های دارای موانع را پوشش دهد. در زمان استفاده از دوربین نیز، انتقال سیگنال بی سیم می‌تواند تا 300 متر در محیط‌های بدون مانع و تا 40 متر در محیط‌های دارای موانع را پوشش دهد.

ضبط صدا با گوشی از طریق میکروفون هالی لند M2 نسخه کمبو

مدار ضد تداخل دوگانه میکروفون Lark M2 برای ضبط پایدار و بدون نویز

میکروفون هالی لند M2 برای ارائه بهترین تجربه ضبط صدا طراحی شده است. طراحی نوآورانه مدار الکترونیکی ضد تداخل RF آن به‌طور مؤثر تداخل‌های بی سیم را حذف کرده و عملکرد صوتی واضح و پایدار را حتی در محیط‌های چالش برانگیز تضمین می‌کند. طراحی منحصربه‌فرد مش یا توری فلزی ضد گرد و غبار میکروفون لارک M2 نه تنها محافظی در برابر گرد و غبار است، بلکه قابلیت‌های ضد تداخل را افزایش داده، و از تداخل‌های مختلف از جمله تداخل بی سیم 2.4 گیگاهرتزی، مادون قرمز و فرکانس‌های رادیویی محافظت می‌کند. این قابلیت‌ها باعث می‌شود ضبط‌های شما با میکروفون هالی لند لارک M2 عاری از هرگونه نویز و وزوزهای ناخواسته باشد.

میکروفون لارک M2 نسخه کمبو با گیره مغناطیسی

برنامه هوشمند LarkSound

میکروفون هالی لند M2 از برنامه کاربرپسند LarkSound پشتیبانی می‌کند که امکان به‌روزرسانی firmware، تنظیمات صدا و حذف نویز و بررسی وضعیت لحظه‌ای صدا را فراهم می‌کند.
- در محیط‌های ساکت از حذف نویز قوی میکروفون Lark M2 استفاده نکنید زیرا ممکن است صدای منبع صوتی نیز به دلیل از بین رفتن جزئیات آن ضعیف و غیر شفاف شود.
- اختلاف سطح صدا بین نسخه‌های اندروید و اپل Lark M2 به‌دلیل تفاوت در نسخه‌های سیستمی و استانداردهای طراحی سخت افزار در گوشی های مختلف است.
به همین دلیل است که گزینه‌های قابل تنظیم بیشتری برای به حداکثر رساندن سازگاری و دستیابی به حجم خروجی نهایی سازگارتر ارائه شده است.

میکروفون هالی لند hollyland lark m2

- وقتی عملکرد Speaker Play فعال یا غیرفعال شود، دستگاه را مجدد راه‌اندازی می‌کند. لازم است 3 تا 5 ثانیه منتظر بمانید تا دستگاه عملکرد عادی خود را از سر بگیرد.
- تنظیمات داخل این برنامه فقط باید یک بار برای هر دستگاه پیکربندی شود و استفاده بعدی از میکروفون Lark M2 نیازی به پیکربندی دوباره ندارد.

دارای جعبه شارژ

سیستم میکروفون یقه ای بی سیم Hollyland Lark M2 Combo در یک جعبه شارژ جمع‌وجور و قابل‌حمل عرضه می‌شود. کیس شارژ نه تنها فرستنده‌ها و گیرنده را به‌محض قرار دادن داخل آن به‌طور خودکار شارژ می‌کند، بلکه یک راه‌حل عالی برای محافظت و نگهداری از سیستم نیز هست.

جعبه شارژ میکروفون هالی لند M2

کیس شارژ اجزای میکروفون Lark M2 را در کمتر از 1.5 ساعت به‌طور کامل شارژ می‌کند. یک کابل تایپ‌سی نیز برای شارژ جعبه وجود دارد. فرستنده‌ها و گیرنده میکروفون Lark M2 بلافاصله پس از خارج کردن از جعبه روشن شده و آماده استفاده می‌شوند.

ناب بصری برای تنظیم سریع صدا

با استفاده از یک ناب بصری می‌توانید به‌سادگی سطح صدا را در گیرنده مخصوص دوربین میکروفون هالی لند M2 تنظیم نمایید.
در واقع نسخه دوربین از تنظیمات صدا در 3 سطح پشتیبانی می‌کند: زیاد، متوسط و کم. سه LED به‌طور واضح سطوح صدا را نمایش داده و اطلاع از شرایط جاری را آسان می‌کنند: یک LED روشن برای کم، دو برای متوسط و سه برای بالا.

میکروفون Hollyland Lark M2 مناسب برای گوشی و دوربین

کنترل فرستنده برای ضبط ویدئو

دوبار فشار دادن دکمه حذف نویز (Noise-cancellation) روی فرستنده میکروفون هالی لند M2 به شما امکان می‌دهد تا از راه دور گوشی موبایل خود را برای شروع یا توقف ضبط ویدئو یا گرفتن عکس کنترل کنید. این ویژگی روشی راحت برای ثبت بی‌درنگ لحظه‌های مهم است.
توجه: این عملکرد میکروفون هالی لند M2 فقط با گوشی های موبایلی سازگار است که امکان شروع و پایان ضبط ویدئو یا گرفتن عکس با یک بار فشار دادن دکمه صدا را فراهم می‌کنند.

پشتیبانی از حالت مونو و استریو

گیرنده دوربین میکروفون هالی لند M2 از دو حالت ضبط پشتیبانی می‌کند: مونو و استریو. می‌توان با فشار دادن دکمه Mode Switching & Pairing روی گیرنده بین آنها جابه‌جا شوید.
گیرنده نسخه دوربین تنها زمانی که از طریق جک 3.5 میلی‌متری صدا به دوربین وصل است از تغییر حالت مونو و استریو پشتیبانی می‌کند. در گیرنده نسخه موبایل این قابلیت وجود ندارد.

فرستنده میکروفن یقه ای گرد و دایره ای میکروفون Lark M2

سینک شدن سریع پس از جعبه‌گشایی

فرستنده‌ها و گیرنده میکروفون هالی لند M2 از قبل در کارخانه سینک شده است، بنابراین خیالتان راحت باشد، نیازی به طی کردن مراحل پیچیده وجود ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سیستم را از جعبه خارج کنید، عایق محافظ را بردارید و دوباره اجزای سیستم را در جعبه شارژ قرار دهید. فرستنده و گیرنده میکروفون Lark M2 به‌طور خودکار با یکدیگر سینک شده و به شما امکان می‌دهند بلافاصله ضبط را شروع کنید.

گیرنده نسخه دوربین Lark M2

گیرنده دوربین زیبا و کوچک است و دارای یک گیره کلدشو (cold shoe) داخلی است تا بتوانید به‌راحتی آن را بالای دوربین وصل کنید. یک کابل خروجی 3.5 به 3.5 میلی‌متری برای متصل کردن گیرنده به دوربین یا ضبط کننده صوتی نیز وجود دارد. گیرنده میکروفون Lark M2 با استفاده از کابل تایپ‌سی به USB-A به کامپیوترها نیز قابل اتصال است و می‌توان از آن برای تماس‌های ویدئویی با استفاده از زوم، اسکایپ و... بهره برد.

گیرنده گوشی موبایل میکروفون هالی لند M2

گیرنده گوشی موبایل میکروفون Lark M2

نسخه کمبو میکروفون Lark M2 همراه دو گیرنده تبلت و گوشی عرضه می‌شود. این گیرنده‌ها که شامل دو نوع لایتنینگ و تایپ‌سی هستند بسیار کوچک و سبک بوده و برای ضبط صدا با گوشی یا تبلت یک راه‌حل صوتی جمع‌وجور به‌شمار می‌روند. این گیرنده‌ها دارای خروجی تایپ‌سی هستند که می‌توانید از آن برای اتصال یک هدست و مانیتورینگ صدا بهره ببرید. دو نشانگر LED نیز برای نمایش وضعیت فرستنده‌ها روی هر گیرنده موبایل وجود دارد.

اتصال میکروفون هالی لند M2 به کامپیوتر

هنگامی که گیرنده لایتنینگ یا تایپ‌سی میکروفون هالی لند M2 به گوشی موبایل شما متصل است، می‌توانید ضبط خود را بدون جدا کردن گیرنده و به‌طور مستقیم پخش (Playback) کنید.

اتصال مستقیم به کامپیوتر با عملکرد UAC

به واسطه عملکرد UAC (USB Audio Class) میکروفون هالی لند Lark M2 می‌توانید بدون نیاز به کارت صدای اکسترنال گیرنده را به کامپیوتر خود متصل نمایید.

کیت ضبط کامل با Hollyland Lark M2 Combo

Hollyland Lark M2 Combo همراه با تعدادی از لوازم جانبی مفید، از جمله خزهای بادگیر برای ضبط در فضای باز، کابل برای اتصال آسان، و یک گردنبند برای هر فرستنده ارائه می‌شود. با استفاده از این لوازم جانبی، برای راه‌اندازی و آغاز ضبط صدا با میکروفون هالی لند Lark M2 Combo به چیز دیگری نیاز نخواهید داشت. محتویات پکیج نسخه Combo شامل این موارد است:
- دو فرستنده
- یک گیرنده دوربین
- یک گیرنده تایپ‌سی
- یک گیرنده لایتنینگ
- یک جعبه شارژ نسخه دوربین
- دو خز بادگیر
- دو گیره پشتی
- چهار گیره مغناطیسی
- یک کابل USB-A به USB-C
- یک کابل 3.5 میلی‌متری به 3.5 میلی‌متری
- دو گردنبند سیلیکونی
- یک پک استیکر
- دفترچه راهنما
- یک کیسه

آشنایی با برند هالی لند Hollyland و محصولات آن

خرید از نمایندگی رسمی هالی لند در ایرانهالی لند (Hollyland) نامی است که این روزها در حوزه تجهیزات بی سیم زیاد شنیده می‌شود. اگر شما هم به‌تازگی با محصولات هالی لند آشنا شده‌اید شاید کنجکاو باشید اطلاعات بیشتری درباره آن به دست آورید. هالی لند تکنولوژی (Hollyland Technology) یک برند فعال در حوزه فناوری بی سیم با رشد سریع در بازار جهانی است. این شرکت یک دهه پس از شروع به کار، خود را به‌عنوان یک ارائه دهنده پیشرو در زمینه تولید تجهیزات بی سیم حرفه‌ای مطرح کرده است.
می‌توان گفت هالی لند پس از سالها تحقیق و توسعه اختصاصی و کسب تجربیات در حوزه فناوری‌های بی سیم و پیگیری مداوم برای دستیابی به کیفیت بالاتر، مورد توجه و اعتماد مشتریان جهانی قرار گرفته است. Hollyland طیف گسترده‌ای از راه‌حل‌های بی سیم با کارایی بالا را طراحی کرده، تولید نموده و در سراسر جهان توزیع می‌کند. محصولات هالی لند شامل سیستم‌های انتقال تصویر، دوربین، مانیتور، میکروفون بی‌سیم و سیستم‌های اینترکام بی‌سیم می‌شود که از طراحی جمع‌وجور، کیفیت بالا، عملکرد قابل اعتماد و قیمت مقرون به‌صرفه برخوردارند.
دیجی صدا به عنوان نمایندگی رسمی هالی لند در ایران مفتخر است عرضه محصولات با کیفیت این شرکت به کاربران ایرانی را برعهده داشته باشد.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

میکروفون هالی لند پیشرو در طراحی و کیفیت

میکروفون هالی لنداگر هنوز میکروفون دلخواه خود را پیدا نکرده‌اید، طراحی و کیفیت انواع میکروفون هالی لند به‌تنهایی کافی است تا شما را مجاب کند نگاه دقیق‌تری به آنها داشته باشید. این میکروفون‌ها با وجود اینکه به‌تازگی مهمان بازار ایران شده‌اند اما خیلی زود توانسته‌اند نظر مثبت کاربران را جلب کنند. 
میکروفون های بی سیم هالی لند به کیفیت صدای خوب، طراحی و ساختار حرفه‌ای، کیفیت بالا و قابل اعتماد، وزن کم و اندازه کوچک شناخته می‌شوند.
همان‌طور که می‌دانید همواره خرید از نمایندگی رسمی و معتبر خریدی مطمئن، ایمن و رضایت‌بخش است. درباره میکروفون هالی لند نیز همین‌طور هست. اما از کجا بفهمیم میکروفون هالی لند را از کدام شرکت یا فروشگاه ایرانی خرید کنیم بهتر است؟ پاسخ این سوال ساده است. اطلاعات لازم به‌طور شفاف در سایت هالی لند قابل دسترسی است. کافی است به سایت Hollyland یعنی https://www.hollyland.com مراجعه نموده و وارد قسمت توزیع کنندگان رسمی شوید. حال مشاهده خواهید کرد که دیجی صدا نمایندگی رسمی فروش میکروفون هالی لند در ایران را بر عهده دارد.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :