ساب وفر پسیو الکتروویس ELECTRO VOICE TX2181

تماس برای قیمت

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

پسیو
2x 18 اینچ
1000
4000
8
Parallel Neutrik® NL4
40Hz - 1500hz
138
51
70
56.1
چوب

سری TOUR-X شرکت الکتروویس، تعالی مهندسی و طراحی زیبا از سیستم های حرفه ای صوتی در سطح جهانی را برای شما به ارمغان می آورد. این سری با طراحی جسورانه و دست یابی به عملکردی موفق، مناسب استفاده در باشگاه ها، موسیقی حرفه ای، دی جی ها و اماکن مذهبی میباشد.

این سری فقط در مدل پسیو تولید میشود و شامل بلندگو 12 اینچ، 15 اینچ، و ساب وفر 18 اینچ تک و دوبل میباشد.

در ساخت بلندگوهای 12 و 15 اینچ سری TOUR-X از تیوتر 1.25 اینچ و مدل 2152 آن از تیوتر 2 اینچ از جنس تیتانیوم استفاده شده است و دارای یک کراس اور پیشرفته برای حفاظت از تیوتر آن میباشد.

سری TOUR-X به واسطه باکس (جعبه بلندگو) بزرگ خود، توانایی پخش فرکانس های پایین را به خوبی دارد و قدرت کافی برای استفاده در فضای باز را برای شما فراهم میکند. همچنین هورن قابل چرخش این بلندگو قابلیت ویژه ای برای نصب در اختیار کاربر میگذارد.

از دیگر ویژگی های بلندگوهای سری TOUR-X امکان آویز از ارتفاع این مدل میباشد که امکان پوشش وسیع تر و بهتری را فراهم میکند. این نکته را نیز باید در نظر داشت که سری TOUR-X ساخت کشور آلمان میباشد.

برای داشتن صدایی قوی و با کیفیت، سری TOUR-X به شما پیشنهاد میشود.

تاریخچه ELECTRO VOICE

الکتروویس یک تولید کننده آمریکایی در زمینه تجهیزات صوتی شامل انواع میکروفن، آمپلی فایر و بلندگو است که زیر شاخه مجموعه تلکس (TELEX) می باشد. در سپتامبر 1927، Lou Burroughly و Albert R.kahn یک بیزینس کوچک در زمینه گیرنده های رادیویی در ایالت ایندیانا آغاز کردند. هدف آنها گسترش این کار به سمت تولید سیستم های صوتی حرفه ای بود که در ژانویه 1930 این کار را با نام تجاری الکتروویس شروع کردند. در همان سال این شرکت سیستم PA را برای Knute Rockne مربی مشهور تیم فوتبال ناتردام، طراحی کرد. در سال 1946، تلاش مهندسان EV سبب گسترش کسب و کار شرکت شد. در سال 1948 ، آنها موفق به تولید کارتریج بلندگو فونوگرافی شدند. در سال 1950 تولید اولین تقویت کننده تلویزیون اتوماتیک آغاز شد که در مقادیر زیادی فروخته شد. همچنین شرکت شروع به طراحی و ساخت یک بلندگوی مصرفی کرد که حرکتی به موقع برای ظهور و رونق سیستم های Hi-Fi بود.

در سال 1963 شرکت EV موفق به دریافت جایزه اسکار برای تولید یک میکروفن شات گان شد. میکروفن متغیر D یک اختراع قابل توجه بود. اکثر میکروفن ها وقتی به منبع صوتی نزدیک می شوند، پاسخ فرکانسی بم را تولید می کنند که این عملکرد باعث تغییر در تن صدایی منبع می شود و میکروفن در فواصل مختلف از منبع، پاسخ های فرکانسی متفاوتی از خود نشان می دهند ولی میکروفن تولیدی شرکت EV به این شکل نیست و نوع طراحی این میکروفن باعث محبوبیت آن شده است.

در اواخر دهه 80، شرکت EV اولین تولید کننده میکروفن بود که از میکروفن های خود استفاده می کرد. میکروفن N/DYM در اواسط دهه 80 معرفی شد. این میکروفن با قدرت گیرایی بالاتر و پاسخ و عملکرد بهتر در فرکانس های بالا، مانند یک میکروفن کاندانسر، اما به عنوان یک میکروفن داینامیک ظاهر شد. در همان زمان اولین میکروفن بی سیم شرکت الکتروویس تولید شد.

شرکت EV در فوریه 1998، با گروه تلکس ادغام شد و سپس بعد از آن در ژانویه سال 2006 شرکت EV و تلکس بخشی از سیستم های امنیتی شرکت بوش شدند. امروزه تولیدات شرکت EV بسیار گسترده است و شامل انواع میکروفن ها ، بلندگو ها و سایر تجهیزات حرفه ای دیگر است.
نمایش تمامی محصولات الکتروویس

راهنمای خرید ساب وفر

اکتیو یا پسیو؟ کدام را انتخاب کنم؟

بلندگوهای اکتیو برای افرادی مناسب هستند که نمی­ خواهند برای سیستم­های PA خود یک یا چند آمپلی فایر اختصاصی تهیه کنند؛ آمپلی فایرها مستقیما در جعبه ی این بلندگوها جای گرفته ­اند. استفاده از بلندگوهای PA اکتیو بدین معناست که استفاده از میکسر بدون آمپلی فایر نیز برای شما امکان­پذیر است. بلندگوهای اکتیو برای نوازندگانی که در اجراهای کوچک و سایر مراکز موسیقی می­ نوازند، یک انتخاب عالی هستند. قابلیت حمل و نقل این بلندگوها بیشتر و دردسر­های نصب آن­ها کمتر است.
نکته اینجاست که انعطاف­ پذیری و کنترل بلندگوهای اکتیو در یک سیستم صوتی نسبت به حالت بلندگوها و آمپلی فایر مجزا کمتر است. معمولا، بزرگترین سیستم­های بلندگو که برای فضاهای کاری بزرگتر طراحی می ­شوند از نوع پسیو هستند. به همین دلیل، بسیاری از مهندسین حرفه­ ای صدا استفاده از بلندگوهای پسیو را ترجیح می­ دهند. زیرا با پیکر­ بندی و مکان ­یابی محل قرارگیری این بلندگوها، میتوان صدای خروجی آن­ها را در یک محیط خاص بهینه کرد.

نکاتی که در خرید بلندگو باید توجه داشته باشید

آگاهی از ویژگی­ های مورد نظر پیش از اقدام به خرید بسیار مهم است. در ادامه به تعدادی از شرایط اصلی مطرح در زمینه خرید هر سیستم صوتی اشاره می­ شود که شما باید پیش از اقدام به خرید از آن آگاه باشید.

  • توان خروجی متوسط بلندگو: به معنای اندازه توان متوسط بلندگو در یک برنامه کاری دراز مدت است. گاهی اوقات (به اشتباه) این مشخصه در قالب توان RMS مطرح می­ شود. در ادامه به توضیح توان RMS می پردازیم
  • محدوده دینامیکی: به معنای اختلاف میان بلندترین و هموارترین بخش­ های یک سیگنال صوتی است (که معمولا بر حسب دسی­بل اندازه­ گیری می ­شود).
  • پاسخ فرکانسی: به بازه فرکانسی تولید شده توسط بلندگو اشاره دارد و نشان دهنده محدوده ای است که بلندگو به درستی قادر به تولید فرکانس های مختلف می باشد. محدوده فرکانسی شنوایی انسان بین ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز گسترده است. این ویژگی در مورد پاسخ­ های فرکانسی به مفهوم تلرانس اشاره دارد (تفاضل حداکثر مقدار خروجی با ورودی). اگر مقدار تلرانس ذکر نشده باشد، مقدار آن را به عنوان تلرانس استاندارد و برابر ±۳ dB قلمداد می­ کنیم.
  • توان پیک (Peak): به معنی حداکثر توان لحظه­ ای کار کوتاه مدت بلندگو است. اهمیت این ویژگی از اهمیت توانایی کار در یک برنامه کاری پیوسته (program watt) کمتر است.
  • توان مؤثر (RMS): مخفف Root mean square. یک استاندارد بین المللی جهت اندازه گیری قدرت خروجی فرکانس های تولید شده آمپلی فایر است. ریشه دوم متوسط (میانگین) مجذور کلیه مقادیر ولتاژهای لحظه ای یک شکل موج است. مقادیر RMS اسمی توان بلندگو، نسبتا کنسرواتیو هستند. گاهی اوقات توان program بلندگو RMS نامیده می­ شود، هر چند این کار از نظر فنی نادرست است.

بخش سوال و جواب درباره محصول :