هدفون استودیویی بهرینگر Behringer HPS3000

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BEHRINGER

مروری بر Behringer HPS3000

هدفون استودیویی و گیمینگ ارزان قیمت و مشهور با طراحی آلمانی

شما برای خرید هدفون استودیویی چه مدلی را پیشنهاد می دهید؟ اگر کسی از شما بپرسد هدفون چه مارکی خوبه؟ یا چه هدفونی بخرم خوبه؟ توصیه شما خرید کدام مدل یا مدل های هدفون حرفه ای استودیو یا گیمینگ است؟ حال اگر کسی از شما بپرسد بهترین هدفون ارزان قیمت یا هدفون استودیویی ارزان کدام مدل است، پاسختان چیست؟ اصلا به نظر شما هدفون استودیویی ارزان کارایی خوبی دارد؟ به طور کلی هدفون مخصوص و مناسب استودیو باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

در این مطلب با یکی از بهترین هدفون های ارزان و اقتصادی برای استودیو به خصوص استودیوهای خانگی و نیز گیمینگ آشنا می شویم. زمانی که واژه ارزان قیمت را می شنویم مفاهیمی مانند طراحی بد، کیفیت پایین، بی دوام و شل و ول و عمر اندک نیز به ذهنمان خطور می کند.

با این وجود، هدفون استودیویی HPS3000 برند Behringer (که قیمت آن زیر 50 دلار است) باعث بازتعریف واژه ارزان قیمت شده است. چون این هدفون های استودیویی هم طراحی یکپارچه ای دارند و هم ساختاری محکم، و در عین حال بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه هستند. اگرچه برند بهرینگر هیچ گونه نیازی به معرفی ندارد اما این هدفون ارزان قیمت مخصوص استودیو مشخصا باید معرفی شود. پس بیایید نگاهی دقیق تر به آن بیندازیم. البته این هدفون اقتصادی تنها مناسب استودیو و موسیقی نیست بلکه می توان از آن به عنوان هدفون گیمینگ و پلی استیشن هم استفاده کرد.

طراحی هدفون حرفه ای استودیو HPS3000

زمانی که جعبه هدفون بهرینگر HPS3000 را باز می کنید اولین چیزی که به چشمتان می آید این است که ظاهر و طراحی HPS3000 بسیار گران تر از قیمت واقعی آن به نظر می رسد. البته با بررسی دقیق تر می توانید دریابید که مواد سازنده این هدفون کیفیت بسیار بالایی ندارند اما به هرحال از بسیاری از هدفون های دیگر که در لیست بهترین هدفون های ارزان قیمت استودیویی وجود دارند، بهتر است.
در ساخت این هدفون حرفه ای از پلاستیک نقره ای با جزییات زیاد ساخته شده و در بالا نیز یک هدبند سیاه رنگ که نام برندBehringer بر آن نوشته شده است، وجود دارد. گوشی های این هدفون استودیو نیز Oval-Shaped (بیضی شکل) بوده و دارای پدهای نرمی است. گوشی ها به خوبی روی گوش قرار می گیرند و به علت ساختار سبک و نیز هدبند راحت و قابل تنظیم آن، گوش شما راحت است و در اگر هدفون برای مدتی طولانی روی گوش هایتان قرار داشته باشد، اذیت نخواهید شد. این خصوصیت موردپسند افرادی است که به دنبال یک هدفون خوب برای موسیقی یا گیمینگ هستند که چندین ساعت روی گوششان قرار داشته باشد.

ویژگی های هدفون استودیویی ارزان HPS3000

از یکی از گوشی های این هدفون حرفه ای استودیو ، یک کابل یک‌طرفه 2 متری آویزان است که از مس بدون اکسیژن ساخته شده و به شما اجازه می دهد تا به راحتی با آن حرکت کنید و به کارهای خود برسید. این کابل آن‌قدر ظریف و نازک نیست که مجبور باشید هنگام استفاده از آن به صورت ویژه دقت و مراقبت به خرج دهید. HPS3000 به واسطه برخورداری از یک آداپتور 4/1 اینچی TRS و یک کانکتور 8/1 اینچی TRS کاربردهای متنوعی داشته و از آیپدها گرفته تا کنسول های میکس می توانند به آن متصل شوند.

عملکرد و کارایی هدفون اقتصادی بهرینگر HPS3000

هدفون HPS3000 قدرت یک هدفون گران تر از خودش را ندارد و ما هم چنین انتظاری نداریم ولی شما با این هدفون خوب یک پاسخ فرکانسی وسیع (20 هرتز تا 20 کیلوهرتز)، رنج دینامیکی بالا، انعکاس صدای واضح و باسی مناسب و پرقدرت را خواهید داشت.
این نکته را به یاد داشته باشید که درست است HPS3000 محافظت خوبی در برابر مزاحمت های بیرونی ارائه می دهد اما فاقد ویژگی ایزوله یا خنثی سازی نویز است (طبیعی است که با قیمتی در این سطح نباید انتظار چنین چیزی را داشته باشیم).

در آخر این که هدفون استودیویی بهرینگر HPS3000 با قیمت مناسب و ویژگی هایی که دارد پاسخگوی بیشتر نیازهای شماست و از ضبط استودیویی و میکس گرفته تا گوش دادن به موسیقی یا گیمینگ و بازی کردن با پلی استیشن در خانه را به راحتی پاسخ می دهد.

هدفون بهرینگر HPS3000، هدفونی اقتصادی و مقرون به صرفه

به طور کلی می توان گفت این هدفون اقتصادی و ارزان قیمت دارای ضعف های اندکی است. شاید به نظر برسد که گوشی های پددار آن پس از چند سال استفاده ممکن است پوسته پوسته شوند اما با وجود چنین قیمت مقرون به صرفه ای می توان از این مورد چشم پوشی کرد. برای کاربرانی که به دنبال یک هدفون حرفه ای مخصوص و مناسب استفاده های استودیویی به ویژه برای استودیو خانگی یا گیمینگ ارزان قیمت هستند، HPS3000 انتخابی بسیار مناسب است.

تاریخچه BEHRINGER

بهرینگر یک شرکت تجهیزات صوتی است که توسط مهندس سوییسی به نام اولی بهرینگر در سال 1989 در ویلیش آلمان آن را تاسیس کرد.
بهرینگر در سال 2007 در فهرست چهاردهمین کارخانه بزرگ آلات موسیقی قرار گرفت. بهرینگر گروهی متشکل از شرکت های بین المللی است که درحال حاضر مستقیما در 10 کشور بازار یابی می کند و شبکه فروش اینترنتی در 130 کشور دنیا را در اختیار دارد. این شرکت با آن که در اصل یک کارخانه آلمانی است، درحال حاضر محصولاتش در چین ساخته می شود.
مالک شرکت بهرینگر، شرکت Music Group، با ریاست اولی بهرینگر است که همچنین مالک شرکت های دیگری مانند مایداس، کلارک تکنیک، بوگرا و همچنین یوروتک (شرکت خدمات محصولات الکترونیکی) نیز هست. Music Group در ژوئن سال 2012 نیز مالک شرکت توربو ساند شد که سیستم های بلندگو حرفه ای را طراحی و تولید می کند و مالک آن قبلا شرکت Harman بود.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :