یاماها DXR MKII – بلندگوهای قدرتمند سری mkII چه ویژگی هایی دارند؟

با همکاری تیم NEXO سری جدید بر اساس محصولات DXR با کارآیی بیشتر و وزن کمتر عرضه می‌شوند.

یاماها بلندگوهای قدرتمند سری DXRmkII – مدل‌های DXR15mkII، DXR12mkII، DXR10mkII و DXR8mkII – را معرفی کرد که کارآیی بهتر و وزن کمتری نسبت به سری قبلی خود، یعنی DXR دارند.

در اقدام مشترک با تیم تولید اسپیکرهای حرفه‌ای در NEXO، مدل های DXRmkII به خاطر کمپرشن درایور HF 1.75 اینچی و تنظیم دقیق آمپلی، نسبت به سری‌های قبلی خود بالاترین SPL را دارند. این بلندگوها بازپخش صدا را بهتر انجام می‌دهند و در عین حال کاربردهای پایه‌ای و انعطاف‌پذیری سری اولیه‌ی DXR را نیز دارند.

بلندگو یاماها DXRmkII

تیم NEXO که در سری اولیه‌ی DXR با یاماها همکاری نزدیکی داشتند، آشنایی خوبی با تنظیم دقیق این سری بلندگوهای قدرتمند دارند.

نیتین چریان (Nithin Cherian)، مدیر بازاریابی محصول یاماها می‌گوید «ما با تیم NEXO روی نسل اول بلندگوهای DXR کار کردیم و نتیجه‌ی کار رضایت‌بخش بود. تخصص آنها در طراحی مبدل، همراه با بهبود DSP از طرف یاماها، موجب شد تا بلندگوهای قدرتمند دارای عملکرد و قابلیت حمل بالاتری باشند.»

ژان مولر (Jean Mullor)، مدیر عامل NEXO نیز افزود: «اجرای طرح بلندگوی جدید و قدرتمند یاماها DXRmkII و مشارکت در فرآیند آن بسیار هیجان‌انگیز بود. مفتخریم که از ابتدای کار تا به اینجا در توسعه‌ی بلندگوهای سری DXR مشارکت داشته‌ایم.»

تمام مدل‌ها تنظیم اختصاصی Yamaha FIR-X را با استفاده از فیلترهای فاز خطی FIR برای کراس اوور دارند. این تنظیم جدید یک پاسخ دقیق و یک‌دست با شفافیت و انعکاس بهتر ارائه می‌کند. به گفته‌ی چریان، حضور NEXO در مرحله‌ی تنظیم بسیار ارزشمند بود، و بینش و تخصص آنها تضمین‌کننده‌ی این بود که بلندگوهای جدید بهترین عملکرد را خواهند داشت.

همچنین تمام مدل‌ها پردازش دینامیک چندباندی D-CONTOUR دارند تا تنظیم دقیق صدا با دو حالت FOH/MAIN یا MONITOR برای کاربردهای مختلف قابل اجرا باشد. پردازش DSP که توسط یاماها ارائه می‌شود فراتر از کنترل صوتی بوده و سیستم محافظت آن به گونه‌ای است که تضمین می‌کند تمام بخش‌ها، حتی پس از استفاده‌ی طولانی مدت، بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

یاماها سری DXRmkII

بلندگوهای سری DXRmkII برای اینکه با سایر تجهیزات قابل استفاده باشند دارای قسمت‌های سازگار با پیچ‌های استاندارد جهت امکان آویز هستند، و براکت‌های U شکل برای استفاده به صورت افقی و عمودی نیز به صورت اختیاری قابل استفاده هستند. همچنین سری DXRmkII گلدانی پایه‌ی دو زاویه‌ای دارد تا خروجی صدا را از سطوح انعکاسی دور کرده و به سمت مخاطب هدایت کند، و میکسر 3 کاناله داخلی، اتصال ورودی/خروجی انعطاف پذیر و قابلیت‌های اتصالی آن باعث می‌شود تا یک سیستم تقویت صدای کامل در اختیار داشته باشیم.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاه شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *