الکتروویس مانیتورهای چندمنظوره‌ی MFX را عرضه می‌کند

مانیتورهای پسیو 12 و 15 اینچی هم محور (coaxial) و دوطرفه‌ی MFX-12MC و MFX-15MC برای تکمیل محصولات سری X-Line Advance ساخته می‌شوند.

در نمایشگاه اینفوکام 2019 مانیتورهای جدید چندمنظوره‌ی الکتروویس با نام‌های MFX-12MC و MFX-15MC عرضه می‌شوند که مانیتورهای پسیو 12 و 15 اینچی هم محور (coaxial) دو طرفه هستند و برای تکمیل سری X-Line Advance با مدل‌های X1، X2، X12-128 و X12-125F و نسخه‌های تأسیساتی معادل آنها تولید می‌شوند.

بلندگو الکتروویس

مانیتورهای چندمنظوره‌ی MFX از مبدل‌های HF و LF هم محور با موج‌بر جدید و ابتکاری الکتروویس با جهت‌دهی ثابت و یک طراحی متقاطع تازه استفاده می‌کنند. پوشش جهت‌یابی مانیتور 40 درجه‌ی افقی و 60 درجه‌ی عمودی است. ابعاد و موقعیت موج‌بر (waveguide) روی ووفر اثر می‌گذارد تا یک خروجی دوقطبی و گیرا ایجاد شود، که کنترل پوشش در فرکانس‌های برد متوسط را بهبود می‌بخشد.

طراحی فشرده‌ی coaxial علاوه بر ارائه‌ی یک صدای پایدار، فضای کمتری روی صحنه اشغال می‌کند، و به حفظ خط دید مخاطب و کاهش در هم ریختگی صحنه کمک می‌کند. جعبه‌ی جدید با دو زاویه‌ی مانیتور (35 و 55 درجه) اجازه می‌دهد تا خروجی دقیقاً به سمت اجرا کننده متمرکز شود.

مانیتورهای چندمنظوره‌ی MFX برای استفاده با آمپلی‌فایرهای TGX10 یا IPX10 از برند Dynacord بهینه‌سازی شده‌اند. هر دو مدل را می‌توان در حالت پسیو یا Bi AMP استفاده کرد، و از طریق تنظیمات DSP در آمپلی فایر می‌توان آن را برای کاربردهای مختلف بهینه کرد. توان مدل MFX-12MC 450 وات (پیوسته) و 3000 وات (اوج) است؛ مدل MFX-15MC 500 وات (پیوسته) و 3500 وات (اوج) توان دارد. حداکثر SPL این دو مدل به ترتیب 135 و 136 دسی‌بل است.

علاوه بر عملکرد اصلی به عنوان مانیتورهای روی صحنه، هر دو مدل MFX-12MC و MFX-15MC یک پایه‌ی گلدانی (در محل یکی از دسته‌ها) دارند، تا بتوان از آنها به عنوان بلندگوی اصلی بر روی سه‌پایه یا پایه ساب ووفر استفاده کرد. پوشش در این حالت 60 درجه افقی و 40 درجه عمودی خواهد بود. این مدل‌ها به خاطر طراحی چندمنظوره‌ی خود، 4 نقطه‌ی آویز M10 دارند. براکت U شکل، حلقه‌ها، آداپتور tilt، گیره‌های خرپا، آداپتورهای ایستاده و میله‌ی نگهدارنده برای استفاده‌ی موقت یا دائمی روی محصولات موجود است. استفاده از روکش محکم EVCoat (به رنگ سفید یا مشکی) و شبکه‌ی مقاوم به خوردگی با ضخامت 1.5 میلی‌متر موجب بادوام و زیبا شدن محصولات شده است.

اسپیکر و مانیتور صحنه

مانیتورهای چندمنظوره‌ی MFX با هدف ارائه‌ی عملکرد حرفه‌ای و ارزش توسعه یافته‌اند. مشتریان هدف، شامل شرکت‌هایی می‌شود که سیستم های صدا برای اجراهای زنده از جمله سخنرانی‌ها، رویدادهای گروهی، خدمات مذهبی و کنسرت‌ها ارائه می‌کنند. چندمنظوره بودن بلندگوها باعث می‌شود تا بتوان آنها را در سیستم‌های مختلف به کار گرفت، و موجب می‌شود تا اجاره دادن محصولات برای کار با سیستم‌های مختلف امکان‌پذیر گردد و نیازی نباشد آنها در انبار نگه داری شوند تا کاری متناسبشان پیدا شود.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاه شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *