زوم H8 – رکوردر پرتابل Zoom H8 پرچمدار رکوردرهای دستی

رکوردر زوم پرتابل سری H مدت هاست در میان موزیسین ها و مهندسان صدایی که می خواهند در شرایط مختلف صوت ضبط کنند، محبوبیت دارد. برای نمونه مدل H4n به خاطر قابلیت ضبط صدا نه فقط از میکروفن های استریوی آن، بلکه از سیگنال های دو ورودی پری آمپ کاملاً مجهزی که دارد، چندین جایزه‌ی SOS برنده شده است. این ویژگی موجب شد تا رکوردرهای دستی صرفاً یک دستگاه ضبط صوت ساده نباشند و بتوانند کل اجراهای گروه را با انعطاف پذیری زیاد برای میکس، ضبط کنند.

رکوردر زوم h8
یک مدل پرچمدار جدید به رکوردرهای برتر سری H اضافه می شود

حالا برند زوم از مدل H8 خود که برترین رکوردر دستی آن تا به امروز محسوب می شود، رونمایی کرده است. این مدل به همراه یک جفت میکروفن استریو X-Y عرضه می شود، اما مثل رکوردر زوم مدل H6 که بعد از H4n عرضه شد، می توان ماژول های میکروفن و ورودی های مختلفی را به آن اضافه کرد. آپشن های آن شامل یک ردیف Ambisonic چهار کپسول (که H8 می تواند آن را به انواع فرمت های استریو و چندکانال تبدیل کند) و Expander Capsule که چهار ورودی میکروفن اضافی فراهم می کند، است. با این حال طبق گفته‌ی زوم، مدل H8 کاملاً با ماژول های توسعه‌ی H6 سازگار است، بنابراین اگر آنها را داشته باشید می توانید روی مدل H8 نیز از آنها استفاده کنید.

رکوردر دستی زوم h8

دیجی صدا به عنوان یکی از تأمین کنندگان تجهیزات صدابرداری، انواع رکوردرهای صدا را نیز در لیست محصولات خود قرار داده است. با مراجعه به بخش رکوردرها در فروشگاه دیجی صدا می توانید قابلیت های مدل های مختلف از تولیدکنندگان معتبر را با یکدیگر مقایسه نمایید.

امکانات و ویژگی های رکوردر زوم H8

سورس های ضبط مختلفی می توانند به بخش 8 ضلعی مرکزی رکوردر زوم H8 متصل شوند، و دو ورودی combi برای سیگنال های میکروفن/لاین/ساز به علاوه‌ی چهار ورودی مستقیم میکروفن XLR روی آن قرار دارد. با این ویژگی ها و همچنین Expander Capsule موجود می توانید 12 سیگنال میکروفن را به صورت همزمان ضبط کنید – که برای یک رکوردر دستی ویژگی برجسته ای به حساب می آید!

رکوردر  h8

بخش پایینی یک صفحه نمایش لمسی رنگی بزرگ دارد، و لبه‌ی پایینی محل قرارگیری شکاف SD-card، یک پورت USB و مینی جک های خروجی هدفون و لاین است. صفحه‌ی لمسی امکان دسترسی به تمام کنترل های ضبط و ویژگی های نرم افزاری را می دهد، و زوم سه اپلیکیشن مختلف برای آن توسعه داده است که هرکدام کاربرد خاص خود را دارند.

zoom H8 recorder

اپلیکیشن ها

اپلیکیشن پادکست به شما اجازه می دهد تا 13 صدا روی رکوردر زوم H8 لود کنید و با استفاده از ساندبورد صفحه‌ی لمسی روی آنها کار کنید، در حالی که اپلیکیشن موزیک روی ضبط و مانیتورینگ متمرکز است و به شما اجازه می دهد کار دوبله انجام دهید و حتی یک میکسر کامل با کنترل روی کمپرسور، اکولایزر و افکت ها دارد. همچنین اپلیکیشن Field برای طراحان صدا و ضبط کنندگان ارائه شده است و با اندازه گیری های دقت بالا کمک می کند تا ضبط شما هیچگاه قطع نشود.

H8 recorder

سایر ویژگی ها

سایر ویژگی های رکوردر زوم مدل H8 شامل کنترل ریموت از طریق اپلیکیشن iOS، مجموعه‌ی آمپلی گیتار و پردازنده های مدلسازی افکت ها، و توانایی کار به عنوان یک رابط صوتی چندکانال کامپیوتری از طریق USB می شود.

رکوردر زوم مدل H8

برای اطلاع از قیمت انواع رکوردر زوم یا بررسی مشخصات آنها همین حالا می توانید از صفحه محصولات این برند در فروشگاه اینترنتی دیجی صدا بازدید نمایید.

رکوردر زوم مدل H8
اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاه شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *