معرفی ایر مانیتور جدید شرکت سنهایزر IE40 PRO

سری جدید از ایرمانیتورهای حرفه‌ای شرکت سنهایزر با مدل IE40 PRO تا اواخر ماه آینده وارد بازار می‌شود. مدل IE40 PRO صدایی بی‌عیب و نقص و گرم با جزئیات دقیق و وضوح فوق‌العاده را تولید می‌کند. کیفیت این ایرمانیتورها، باعث تمرکز بیشتر هنرمند یا سخنران و کارایی بیشتر در شرایط سخت استیج می‌شود. این دقت صوتی بالا توسط یک تفکر مکانیکی بسیار بالا و قوی تکمیل شده است که در انتظار ثبت اختراع است. در اوایل سال ۲۰۱۹ مدل IE40 PRO و IE400 PRO باهم ادغام می‌شوند و مدل بالاتر IE500 PRO را تشکیل می‌دهند.
IE40 PRO  اولین و در دسترس ترین از سری جدید از ایرمانیتورهایی با صدای فوق‌العاده است. طبق گفته مدیر تولید شرکت سنهایزر (Jack Schentek) مدل IE40 PRO در مرحله فاز آزمایشی آنچنان کیفیت صوتی بالایی داشته که همه را شگفت زده کرده است و به دلیل تولید صدایی باکیفیت و شفافیت بالا بسیار خوشحال هستیم.

 

در میان آزمون‌های اولیه از Paul Di Leo که از نوازندگان باس در گروه آلمانی SuperStar Nena فعالیت می‌کند نیز کمک گرفته شد. او در تور کنسرت‌های اخیر خود با گروه Nena از این ایرمانیتور استفاده می کرد.
من سال‌هاست طرفدار بزرگ سنهایزر هستم و از محصولات آنها در اجراهای خودم استفاده می‌کنم زیرا محصولات این شرکت به‌راستی قابل اعتماد است که این مهم‌ترین فاکتور در اجرای زنده است. من این فرصت را داشتم تا ایرمانیتور IE40 PRO را در اجرای زنده بر روی استیج تست کنم. همان کیفیتی را که انتظار داشتم تحویل گرفتم. IE40 یک صدا شفاف و Punchy ، هم برای خواننده و هم برای نوازنده فراهم می کند. من به‌شدت استفاده از آن را بر روی صحنه یا بیرون از آن توصیه می‌کنم.

صدای طبیعی و دقیق استرس آکوستیک را کاهش می‌دهد.

قطعات باکیفیت شرکت سنهایزر هسته اصلی تشکیل IE40 PRO است که صدایی گرم و پر قدرت را با وضوحی باور نکردنی تولید می‌کند. اعوجاج در پایین‌ترین حد ممکن حدود ۰٫۱% در فرکانس یک کیلوهرتز و ۹۴ دی بی است. فرکانس‌های باس و LOW-MID فقط شنیده نمی‌شوند بلکه به‌خوبی احساس می‌شود که نوازندگان درام، باس و گیتاریست‌ها می‌توانند از آن لذت ببرند. آهنربای نئودیمیم قوی پانچ مورد نیاز را تأمین می‌کند با حدود ۱۱۵ دی بی SPL و بالاتر. این صدای شفاف و طبیعی یک مزیت برای کاهش استرس آکوستیک است که باعث می‌شود مانیتورها روی حجم صدای پایین‌تری تنظیم شوند.

طراحی مکانیکی- در حال ثبت اختراع

این عملکرد دقیق صوتی با یک طراحی مکانیکی هوشمندانه همراه است که خطر از بین رفتن کابل را کاهش می‌دهد. اتصال در داخل قاب هدفون جایی است که خطر از بین رفتن کابل و سایش آن را بسیار کم می‌کند و باعث محافظت از آن می‌شود. این قابلیت در حال ثبت اختراع است. برای محافظت از کاربران در برابر صدای بیش از حد بر روی صحنه IE40 می‌تواند میزان صدا را تا ۲۶ دی بی کاهش دهد. این قابلیت با انتخاب فوم سیلیکونی با توجه به سایز (S,M,L) و حالت ویژه آن به دست می‌آید که کاملاً مجرای گوش را می‌پوشاند. بنا براین با این حد از کیپ بودن شما می توانید انتظار تولید باس قدرتمند در گوش خود را داشته باشید.

ایرمانیتور IE40 PRO در دو رنگ مشکی و شفاف از آخر سپتامبر در دسترس است که همراه با یک کیف محافظ، ابزار تمیز کاری و فوم‌های سیلیکونی و یک جفت فوم بر روی خود هدفون با سایز M می‌توانید تهیه کنید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاه شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *