گارانتی بین المللی RODE را چطور فعال کنیم؟ + آموزش تصویری

همان طور که می دانید محصولات شرکت رود اعم از انواع میکروفون RODE یا لوازم جانبی آن دارای گارانتی بین المللی هستند. مدت گارانتی برای محصولات مختلف متفاوت است و بسته به نوع کالا میزان آن از 1 تا 10 سال متغیر است.

در این راهنما به آموزش تصویری نحوه فعال کردن گارانتی بین المللی و رجیستر کردن شماره سریال محصولات RODE می پردازیم.

اگر به تازگی یکی از میکروفون های رود RODE را خریداری نموده و قصد فعالسازی گارانتی آن را دارید کافی است طبق آموزش زیر و به سادگی مراحل را طی نموده و شماره سریال میکروفون خود را در سایت شرکت رود ثبت نمایید.

ابتدا وارد بخش گارانتی در سایت رسمی شرکت رود به آدرس http://www.rode.com شوید. در حال حاضر لینک ورود به این بخش در قسمت پایین سایت قرار دارد. ممکن است در آینده طراحی این سایت تغییر کرده و محل این لینک تغییر کند.

سایت شرکت رود RODE

تنها کاربران عضو سایت می توانند وارد بخش گارانتی شوند. بنابراین اگر قبلا در سایت رود RODE ثبت نام کرده باشید، کافی است از طریق نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید. اما اگر ثبت نام نکرده اید، به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. همچنین اگر تمایل به تکمیل فرم ثبت نام ندارید امکان ورود از طریق اکانت گوگل نیز وجود دارد.

ثبت نام در سایت شرکت رود RODE

پس از ثبت نام، وارد صفحه ای می شوید که باید کالایی که قصد رجیستر کردن سریال آن را دارید، انتخاب نمایید.

ثبت warranty بین المللی در سایت شرکت RODE

توجه کنید که مدل کالا را به درستی انتخاب نمایید.

ثبت گارانتی بین المللی در سایت شرکت RODE

سپس بسته به نوع میکروفون RODE یا کالای دیگری که انتخاب می کنید، صفحه ای برای وارد کردن سریال رجیستری محصول و اجزای آن باز می شود.

ثبت warranty میکروفون های رود

شماره سریال روی جعبه محصول را وارد کرده و روی دکمه Register کلیک کنید. توجه داشته باشید که فقط قسمت عددی سریال درج شده روی جعبه محصول را درج نموده و حروف آن را وارد ننمایید. در این صفحه مدت زمان گارانتی محصول مورد نظر را نیز مشاهده خواهید کرد که در زیر کادر مربوط به شماره سریال به نمایش درآمده است.

در ادامه RODE از شما می خواهد جزییات خرید یا نحوه دریافت کالا را وارد نمایید. بهتر است به دلیل عدم وجود نمایندگی رسمی در ایران، هنگام انتخاب نوع خرید، گزینه Received as gift را انتخاب نمایید.

رجیستر کردن گارانتی میکروفون های رود

پس از کلیک روی Complete Registration پیامی مبتنی بر ثبت صحیح اطلاعات شما نمایش داده می شود.

رجیستر کردن میکروفون رود وایرلس گو RODE

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاه شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *