میکروفن بی سیم بویا BOYA XM6 K1 (24 ماه گارانتی)

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-XM6-K1

اگر می‌خواهید بدانید کیفیت صدای میکروفن BOYA BY-XM6-K1 در حد میکروفن Rode Wireless GO هست یا خیر؟ همین ابتدا خیالتان را راحت کنیم که بله، کیفیت صدای این دو مدل نزدیک هم است. تفاوت آنها در قابلیت ها و امکانات جانبی است.
با توجه به قیمت ارزان ‌تر میکروفن بی سیم بویا BOYA XM6-K1 طبیعی است که نباید انتظار داشته باشیم امکاناتی هم‌سطح با رود وایرلس گو دریافت کنیم.
BOYA BY-XM6-K1 یک سیستم میکروفن کاملا بی سیم جمع‌وجور است که راه‌حلی جامع و آسان برای ضبط صدای یک منبع صوتی بر روی دوربین، کم کوردر و دستگاه‌های موبایل ارائه می‌دهد.
این مدل از لحاظ خصوصیات ظاهری و ویژگی های فنی همانند میکروفن BOYA BY-XM6 S1 است و تنها تفاوت آنها این است که مدل BY-XM6-K1 دارای یک جعبه شارژ است که همانند پاوربانک انرژی مورد نیاز سیستم را تامین کرده و برای فرستنده و گیرنده به عنوان یک محافظ نیز عمل می کند.

میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-XM6-K1

ویژگی‌ها و مزایای خرید میکروفن BY-XM6-K1

- میکروفن بیسیم یقه ای ایده‌آل و مناسب برای ضبط فیلم و ویدئو، ولاگ‌های انفرادی، ویدئوهای یوتیوب و اینستاگرام، لایو استریمینگ، مصاحبه، ضبط صدا و...
- سازگار با دوربین های DSLR، دوربین های mirrorless، گوشی های موبایل و کامپیوترها
- برخوردار از فناوری انتقال سیگنال بی سیم 2.4 گیگاهرتزی

- فرستنده برخوردار از میکروفن داخلی و یک جک MIC IN برای وصل کردن میکروفن یقه ای
- گیرنده بیسیم دو کانال جمع‌وجور
- دارای جعبه شارژ و محافظ
- میکروفن یقه ای اومنی دایرکشنال
- کاربرد آسان و ساده و عملکرد Plug & Play
- Gain قابل تنظیم و امکان هدفون مانیتورینگ از طریق جک هدفون گیرنده

- دارای نمایشگر OLED کاربرپسند
- خروجی‌های مونو و استریو قابل تعویض بر روی گیرنده
- کابل‌های 3.5 میلی‌متری TRS و TRRS برای اتصال به دوربین و گوشی موبایل
- مجهز به باتری‌های داخلی یون – لیتیومی با طول عمر 7 ساعت برای فرستنده و 6.5 ساعت برای گیرنده
- برد عملیاتی تا 100 متر (در صورت فقدان موانع)

بررسی میکروفن بی سیم بویا BOYA XM6-K1

میکروفن BOYA BY-XM6-K1 شامل یک فرستنده، یک گیرنده و یک جعبه شارژ جمع‌وجور است. گیرنده این میکروفن بی سیم در صورت فقدان موانع، حداکثر تا فاصله 100 متری را پوشش می‌دهد و دارای گیره و جک خروجی 3.5 میلی‌متری است. هر دو کابل اتصال 3.5 میلی‌متری برای دوربین و گوشی های موبایل به این جک خروجی وصل می‌شوند. جک 3.5 میلی‌متری دوم گیرندۀ میکروفن بویا XM6-K1 قابلیت هدفون مانیتورینگ را برای شما فراهم می‌کند. فرستنده و گیرنده هر دو توسط باتری‌های یون – لیتیوم تغذیه می‌شوند و طول عمر فعالیت آنها پس از شارژ کامل به‌ترتیب 7 و 6.5 ساعت است. ضمن اینکه جعبه شارژ در جایی که امکان شارژ فرستنده و گیرنده وجود ندارد، انرژی مورد نیاز آنها را تأمین می کند. شارژ کامل جعبه حدود 3 زمان می برد. اجزای میکروفن BOYA BY-XM6-K1 از قبل در کارخانه سینک شده‌اند، کافی است آنها را روشن کرده و گیرنده را به دوربین یا موبایل خود متصل نمایید. به همین سادگی می‌توانید ضبط خود را آغاز کنید.بویا BOYA XM6-K1

سیستم بی سیم 2.4 گیگاهرتزی

سیستم بی سیم 2.4 گیگاهرتزی با انتقال سیگنال پایدار

BOYA XM6-K1 یک سیستم میکروفن بی سیم 2.4 گیگاهرتزی و مجهز به تکنیک پیشرفته انتقال سیگنال بی سیم Adaptive Frequency Hopping (AFH) است.
استفاده از این تکنیک باعث شده تا میکروفن بویا XM6-K1 قادر باشد به‌منظور دستیابی به انتقال سیگنال پایدار در محدوده 100 متری، به‌طور خودکار از بخش‌های مخرب فرکانس اجتناب کند.
به‌همین خاطر است که میکروفن BOYA BY-XM6-K1 صدایی باکیفیت داشته و راه‌حلی قابل اعتماد برای ولاگ‌های انفرادی، ویدئوهای یوتیوب، لایو اینستاگرام، گزارش و مصاحبه، ضبط صدا در فضای باز، ساخت مستند و دیگر انواع تولید محتوا محسوب می‌شود.

طرز استفاده از میکروفن بی سیم بویا XM6 K1

میکروفن همه‌کاره با طرز استفاده آسان

همان‌طور که گفتیم فرستنده و گیرنده از قبل با یکدیگر سینک شده‌اند، پس برای راه‌اندازی BOYA XM6-K1 فقط باید سیستم را روشن کنید. مجهز بودن فرستنده و گیرنده میکروفن BOYA BY-XM6-K1 به نمایشگر OLED خوانا به کاربران کمک می‌کند بتوانند انتقال سیگنال را به‌طور دقیق تنظیم کنند. در کنار اینها کیت میکروفن یقه ای بی سیم BY-XM6-K1 دارای هر دو نوع کابل 3.5 میلی‌متری TRS به TRS و 3.5 میلی‌متری TRS به TRRS است. بنابراین می‌توان آن را برای ضبط صدا با استفاده از دوربین های DSLR یا mirrorless، گوشی های موبایل و کامپیوترهای مجهز به پورت 3.5 میلی‌متری به‌کار گرفت. اگر گوشی شما تنها از کانکتورهای تایپ سی یا لایتنینگ پشتیبانی می‌کند، امکان استفاده از کابل رابط جهت وصل کردن میکروفن بویا XM6-K1 به دستگاهتان وجود دارد.

میکروفن بویا با نویز کنسلینگ

برداشت و ثبت صدای حرفه ای میکروفن بویا XM6-K1

به‌واسطه وجود کپسول باکیفیت، مدار پردازش سیگنال با نسبت سیگنال به نویز بالای 84 دسی‌بل و نرخ اعوجاج (distortion) کمتر از 0.1 درصد، میکروفن BOYA BY-XM6-K1 صدایی با کیفیت بالا، شفاف و با نویز پایین را ثبت کرده و ارائه می‌دهد. این سطح از وضوح و شفافیت برای بسیاری از کاربردها و اغلب کاربران مطلوب است.
نه تنها افراد مبتدی یا نیمه‌حرفه‌ای، بلکه حتی حرفه‌ای ها نیز کیفیت صدای میکروفن بی سیم بویا BOYA XM6-K1 را خواهند پسندید.
به‌ویژه افرادی که به‌دنبال میکروفنی شبیه رود وایرلس گو اما با قابلیت‌ها و قیمت کمتر هستند، از خرید میکروفن بی سیم بویا BOYA XM6-K1 پشیمان نمی‌شوند.

میکروفن بی سیم بویا، کاهش نویز، نمایشگر OLED

خرید میکروفن بی سیم بویا BOYA XM6-K1 به چه کسانی توصیه می‌شود؟

محصولات بویا به کیفیت قابل‌قبول و قیمت مقرون به‌صرفه شناخته می‌شوند. در واقع اگرچه میکروفن های بویا قابلیت‌ها و امکانات مدل‌های گران قیمت را ندارند اما صدا را به‌خوبی ضبط کرده و سطح کیفیت صدای آنها برای اغلب کاربران مناسب است. میکروفن بی سیم بویا BY-XM6-K1 نیز مانند دیگر میکروفن های BOYA قیمت خوبی داشته و کیفیت و وضوح صدای آن راضی کننده است. چند کاره بودن، اندازه جمع‌وجور و کیفیت خوب صدای ضبط شده از مزیت‌های خرید میکروفن BOYA BY-XM6-K1 به‌شمار می‌رود.

نحوه استفاده از میکروفون بیسیم بویا XM6

کاربران گوناگون می‌توانند بدون صرف هزینه بالا برای خرید مدل های گران قیمت، جهت ضبط محتوای ویدئویی، ساخت فیلم و کلیپ، ضبط برنامه اینترنتی یا گزارش و مصاحبه از این میکروفن بی سیم یقه ای ارزان بهره ببرند. وزن و حجم کم میکروفن بویا XM6-K1 باعث شده تا به‌راحتی قابل جابه‌‌جایی بوده و در هنگام ضبط صدا یا تصویر نیز در کار گوینده خللی ایجاد نکند. همچنین برای ضبط فیلم و ویدئوهای دو نفره، به‌سادگی می‌توان به جای خرید کل سیستم، یک فرستنده دیگر به سیستم اضافه کرد. از آنجایی که گیرنده میکروفن بویا BOYA XM6-K1 یک گیرنده دو کانال است، به‌طور هم زمان قادر است دو فرستنده بی سیم XM6 را مدیریت کند.

میکروفون بیسیم یقه ای بویا BY-XM6

وجود جعبه شارژ برای افرادی که به طور معمول در فضای باز یا محیط هایی که امکان شارژ گیرنده و فرستنده وجود ندارد اقدام به ضبط صدا و ویدئو می کنند، کمک بسیار خوبی است و دغدغه آنها پیرامون تمام شدن شارژ سیستم را برطرف می کند.
اگر هنگام جستجو با مدل‌های متنوعی از میکروفن یقه ای، میکروفن بی سیم یا میکروفن دوربین و موبایل مواجه شده‌اید و برای انتخاب از بین آنها تردید دارید، از طرف دیگر نمی‌خواهید صرفا یک مدل ارزان قیمت خریداری کنید، توصیه می‌کنیم میکروفن BOYA BY-XM6-K1 را در بین گزینه‌های خود قرار دهید.

میکروفن BOYA BY-XM6-K1 اصل را فقط از نمایندگی های بویا بخرید

به‌علت وجود نسخه‌های تقلبی محصولات بویا در بازار، انواع میکروفن بی سیم بویا مانند BOYA BY-XM6-K1 را تنها از فروشگاه‌های اینترنتی شناخته شده خریداری نمایید. دیجی صدا نمایندگی فروش میکروفون بویا در ایران است و محصولات اصل بویا را به همراه سریال معتبر و قابل پیگیری از سایت رسمی بویا و نیز 1 سال گارانتی به مشتریان خود عرضه می‌کند.

لوازم جانبی میکروفن بویا XM6 K1

محتویات پکیج میکروفن بی سیم یقه ای BOYA BY-XM6-K1

- گیرنده BY-XM6 RX
- فرستنده برخوردار از میکروفن داخلی BY-XM6 TX
- میکروفن یقه ای اومنی دایرکشنال
- گیره میکروفن یقه ای سوسماری

- بادگیر فومی
- خز بادگیر برای میکروفن فرستنده
- کابل شارژ USB-C
- کابل 3.5 میلی‌متری TRS برای دوربین ها
- کابل 3.5 میلی‌متری TRRS برای دستگاه‌های موبایل
- جعبه شارژ

نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :