میکروفن بی سیم بویا BOYA XM6 K2 (24 ماه گارانتی)

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفن یقه ای بی سیم BOYA BY-XM6-K2

اگر شما هم به‌خاطر قیمت میکروفن مشهور Rode Wireless GO II قید خرید آن را زده‌اید و به‌دنبال مدلی مقرون‌به‌صرفه‎تر هستید، میکروفن BOYA BY-XM6-K2 می‌تواند انتظارات شما را برآورده کند. میکروفن BOYA BY-XM6-K2 یک سیستم میکروفن بی سیم دو کانال جمع‌وجور است که برای ضبط صدای دو منبع صوتی بر روی انواع دوربین و گوشی های موبایل کارایی دارد.
احتمالا اولین سوالی که به ذهنتان می‌رسد این است که کیفیت صدای میکروفن بی سیم بویا BOYA XM6-K2 در مقایسه با رود وایرلس گو 2 در چه سطحی است؟ باید بگوییم که خیالتان راحت باشد. اگرچه میکروفن بویا XM6-K2 ارزان قیمت تر از میکروفن Rode Wireless GO II است اما کیفیت صدای آن حرفه ای و برای بسیاری از کاربردها مناسب و خوب است. تفاوت اصلی آنها در برخی قابلیت‌های جانبی رود وایرلس گو 2 است.
این مدل از لحاظ خصوصیات ظاهری و ویژگی های فنی همانند میکروفن BOYA BY-XM6 S2 است و تنها تفاوت آنها این است که مدل BY-XM6-K2 دارای یک جعبه شارژ است که همانند پاوربانک انرژی مورد نیاز سیستم را تامین کرده و برای فرستنده و گیرنده به عنوان یک محافظ عمل می کند.

میکروفن یقه ای بی سیم BOYA BY-XM6-K2

ویژگی‌ها و مزایای خرید میکروفن یقه ای بی سیم بویا BOYA XM6-K2

- میکروفن بی سیم یقه ای مناسب برای ویدئوهای دو نفره مانند ویدئوهای یوتیوب، لایو اینستاگرام، مصاحبه و گفتگو، ولاگینگ، مستند و گزارش، ضبط صدا و...
- سازگار با دوربین های DSLR و mirrorless، گوشی های موبایل، کامپیوترها و لپ تاپ ها

- برخورداری از فناوری انتقال سیگنال بیسیم 2.4 گیگاهرتزی
- دارای نمایشگر OLED خوانا برای نمایش اطلاعات
- دو فرستندۀ دارای میکروفن داخلی و یک جک MIC IN برای وصل کردن میکروفن یقه ای
- دو میکروفن یقه ای اومنی دایرکشنال
- دارای جعبه شارژ
- Gain قابل تنظیم

- کابل‌های 3.5 میلی‌متری برای اتصال به دوربین و گوشی موبایل
- وجود جک هدفون بر روی گیرنده جهت مانیتورینگ بدون تأخیر صدا هنگام ضبط
- خروجی‌های مونو و استریو روی گیرنده
- مجهز به باتری‌های داخلی یون – لیتیومی با طول عمر 7 ساعت برای فرستنده و 6.5 ساعت برای گیرنده
- برد عملیاتی تا 100 متر (در صورت فقدان موانع)

میکروفن یقه ای بی سیم بویا BOYA XM6-K2

بررسی میکروفن BOYA BY-XM6-K2

میکروفن بی سیم بویا BOYA XM6-K2 شامل دو فرستنده گیره‌ای، یک گیرنده و یک جعبه شارژ است. هر دو فرستنده دارای میکروفن داخلی و گیره هستند و به‌سرعت و به‌سادگی می‌توان آنها را برای گویندگان یا سوژه‌ها نصب کرد. در این سیستم وایرلس فناوری انتقال 2.4 گیگاهرتزی به‌کارگرفته‌شده است. میکروفن BOYA BY-XM6-K2 برای خبرنگاران، سازندگان محتوا در یوتیوب، اینستاگرام، آپارات و تیک تاک، بلاگرها، ولاگرها، مستندسازان و دیگر کاربرانی که برنامه‌های دونفره ضبط می‌کنند، گزینه مطلوبی است.
دو میکروفن یقه ای سیمی نیز همراه BOYA BY-XM6-K2 عرضه می‌شود تا کاربرانی که تمایل دارند از میکروفن یقه ای معمولی استفاده کنند، بتوانند با وصل کردنشان به فرستنده‌ها، از آنها بهره ببرند. در این حالت فرستنده‌ها مانند فرستنده‌های کمری متداول به کمر بسته شده یا در جیب لباس گذاشته می‌شوند.

طول عمر باتری میکروفن بویا BOYA BY-XM6-K2

اگر موانع قابل توجهی وجود نداشته باشد، گیرنده بیسیم دو کانال میکروفن BOYA BY-XM6-K2 صدا را تا حدود فاصله 100 متری دریافت می‌کند.
گیرنده از یک گیره و دو جک 3.5 میلی متری برخوردار است. هر دو کابل اتصال 3.5 میلی متری که برای دوربین و گوشی های موبایل در پکیج BOYA XM6-K2 قرار دارند، به جک خروجی LINE OUT وصل می‌شوند. جک 3.5 میلی متری دوم گیرنده به‌منظور هدفون مانیتورینگ تعبیه شده است.
انرژی موردنیاز فرستنده‌ها و گیرنده‌ها از طریق باتری‌های یون – لیتیومی تأمین می‌شود. طول عمر باتری‌ها پس از شارژ کامل به‌ترتیب برای فرستنده‌ها و گیرنده به 7 و 6.5 ساعت می‌رسد. ضمن اینکه جعبه شارژ در جایی که امکان شارژ فرستنده و گیرنده وجود ندارد، انرژی مورد نیاز آنها را تأمین می کند. شارژ کامل جعبه حدود 3 زمان می برد.

انتقال سیگنال بی سیم Adaptive Frequency Hopping (AFH)

استفاده از فناوری پیشرفته برای انتقال سیگنال پایدار و باثبات

در میکروفن بویا XM6-K2 تکنیک پیشرفته انتقال سیگنال بی سیم Adaptive Frequency Hopping (AFH) پیاده‌سازی شده است. این موضوع باعث شده تا BOYA BY-XM6-K2 به‌عنوان یک میکروفن بی سیم 2.4 گیگاهرتزی بتواند سطح باثباتی از انتقال سیگنال را تضمین کند. در واقع برای تأمین انتقال سیگنال پایدار، بخش‌های مخرب فرکانس به‌طور خودکار حذف می‌شوند تا کیفیت، وضوح و شفافیت صدا در برد عملیاتی 100 متریِ میکروفن BOYA XM6-K2 حرفه ای و راضی‌کننده باشد.

برداشت و ثبت صدای حرفه ای میکروفن BOYA BY-XM6-K2

کیفیت صدای میکروفن بی سیم بویا BOYA XM6-K2 در حد مدل های گران تر است. این صدای حرفه ای به‌دلیل بهره‌مندی از یک کپسول باکیفیت، مدار پردازش سیگنال با نسبت سیگنال به نویز بالای 84 دسی بل و نرخ اعوجاج (distortion) کمتر از 0.1 درصد به‌دست آمده است. این ویژگی‌های فنی کیفیت صدا را ارتقا داده، وضوح آن را بیشتر کرده و میزان نویز را به‌مقدار قابل توجهی کاهش داده‌اند. بنابراین میکروفن BOYA BY-XM6-K2 برای طیف‌های گوناگون کاربران گزینه‌ای قابل اعتماد به‌شمار می‌رود و صدایی با کیفیت مطلوب برای آنها فراهم می کند.

میکروفن بی سیم بویا BOYA XM6-K2

طرز استفاده از میکروفن بویا BOYA XM6-K2

نحوه استفاده از میکروفن بی سیم یقه ای BOYA BY-XM6-K2 راحت است، به‌طوری که کاربران مبتدی و بی‌تجربه نیز می‌توانند به آسانی از BOYA XM6-K2 استفاده کنند. این مدل صدایی با کیفیت داشته و گزینه‌ای مناسب و مقرون‌به‌صرفه برای مصاحبه و گفتگو، ساخت کلیپ و مستند، برنامه‌های اینترنتی، ولاگ‌های دو نفره، ویدئوهای یوتیوب، لایو استریمینگ، ضبط صدا و... محسوب می‌شود.
فرستنده‌ها و گیرنده از قبل در کارخانه جفت شده‌اند. به این ترتیب برای ضبط صدا کافی است آنها را روشن نموده و گیرنده را به دستگاه ضبط صدای خود مانند دوربین یا موبایل وصل کنید.

طرز استفاده از میکروفون بیسیم بویا BOYA XM6-K2

 به همین سادگی سیستم آماده ضبط خواهد بود. برای نصب فرستنده‌ها روی یقه لباس مشکلی وجود ندارد. از طرف دیگر کاربرانی که می‌خواهند از میکروفن یقه ای سیمی استفاده کنند، به‌راحتی می‌توانند میکروفن های یقه ای را از طریق جک MIC IN به فرستنده‌ها متصل نمایند.
از طریق نمایشگر OLED فرستنده‌ها، مشاهده وضعیت سطح صدا، شارژ باتری، mute و حالت جفت شدن (pairing) امکان‌پذیر است. نمایشگر OLED گیرنده نیز وضعیت سطح صدا، وضعیت باتری، mute، حالت مونو یا استریو و وضعیت جفت کردن (pairing) را به‌ نمایش می‌گذارد.
کابل‌های اتصال گیرنده BOYA BY-XM6-K2 به موبایل، دوربین یا کامپیوتر نیز همراه میکروفن عرضه می‌شوند.

ضبط صدا با میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-XM6-K2

میکروفن بویا XM6-K2 با دستگاه‌های متنوعی سازگار است و برای ضبط صدا همراه با انواع دوربین DSLR و mirrorless، گوشی موبایل و کامپیوترهایی که مجهز به جک 3.5 میلی متری هستند، قابل استفاده است. اگر گوشی شما تنها از کانکتورهای تایپ سی یا لایتنینگ پشتیبانی می‌کند، نگران نباشید. امکان استفاده از بویا XM6-K2 برایتان وجود دارد. شما می‌توانید از کابل‌های تبدیل بویا جهت وصل کردن گیرنده BOYA XM6-K2 به دستگاهتان بهره ببرید. گیرندۀ میکروفن BOYA BY-XM6-K2 دارای حالت‌های مونو و استریو است. شما می‌توانید صدای دریافت شده توسط میکروفن ها را بر روی ترک‌های چپ و راست دوربین ها ترکیب کنید یا آنها را به‌صورت جداگانه روی ترک‌های مجزا ضبط نمایید.

میکروفن BOYA BY-XM6-K2

خرید میکروفن بویا XM6-K2 به چه کسانی توصیه می‌شود؟

وضوح و شفافیت صدای میکروفن BOYA BY-XM6-K2 حرفه ای و خوب است. اغلب افرادی که در حوزه صدا و تصویر فعالیت دارند می‌دانند که قیمت تجهیزات صوتی شرکت BOYA از جمله انواع میکروفن، مقرون‌به‌صرفه و تا حدودی ارزان تر از سایر برندهای مشهور است.
همه کاره بودن، در کنار اندازه جمع‌وجور و کیفیت صدای بالا از مزیت‌های خرید میکروفن BOYA BY-XM6-K2 به‌شمار می‌رود. میکروفن بویا XM6-K2 سبک وزن است و جای زیادی اشغال نمی کند، بنابراین به‌راحتی قابل جابه‌جا کردن است. ضمن اینکه هنگام ضبط فیلم و ویدئو به‌راحتی روی یقۀ گویندگان یا سوژه‌ها نصب شده و مزاحمتی برای آنها ندارد.
افراد و گروه‌هایی که برای ضبط‌های دونفره یا ضبط صدای دو منبع صوتی در جستجوی میکروفن یقه ای بی سیم برای دوربین و موبایل مانند Rode Wireless GO II هستند، بدون نیاز به خرید مدل های گران قیمت می‌توانند از مدل هایی مانند میکروفن بویا XM6-K2 بهره ببرند. وجود جعبه شارژ برای افرادی که به طور معمول در فضای باز یا محیط هایی که امکان شارژ گیرنده و فرستنده وجود ندارد فعالیت دارند، کمک بسیار خوبی است و دغدغه آنها پیرامون تمام شدن شارژ سیستم را برطرف می کند.
تفاوتی ندارد شما در چه حوزه‌ای فعالیت کرده و تولید محتوا می‌کنید، خرید میکروفن BOYA BY-XM6-K2 در موقعیت‌های گوناگون خروجی و کیفیت صدای مطلوبی را برایتان فراهم می‌آورد.

خرید میکروفن BOYA BY-XM6-K2 اصل فقط از نمایندگی های بویا

به‌علت وجود نمونه‌های تقلبی و فیک از محصولات بویا در بازار، انواع میکروفن بی سیم بویا مانند BOYA BY-XM6-K2 را تنها از فروشگاه‌های اینترنتی شناخته شده خریداری نمایید.
دیجی صدا نمایندگی فروش میکروفن بویا در ایران است و محصولات اصل بویا را به‌همراه سریال معتبر و قابل پیگیری از سایت رسمی بویا BOYA و نیز 1 سال گارانتی به مشتریان خود عرضه می‌کند.
خوب است بدانید به‌علت خرید مستقیم از شرکت BOYA قیمت انواع میکروفن بویا در سایت دیجی صدا، پایین تر از سایت های واسطه‌ای است.

لوازم جانبی میکروفن یقه ای بی سیم BOYA BY-XM6-K2

محتویات پکیج میکروفن یقه ای بی سیم BOYA BY-XM6-K2

- گیرنده BY-XM6 RX
- دو فرستنده برخوردار از میکروفن داخلی BY-XM6 TX
- دو میکروفن یقه ای اومنی دایرکشنال
- دو گیره میکروفن یقه ای سوسماری

- دو بادگیر فومی
- دو خز بادگیر برای میکروفن فرستنده
- کابل شارژ USB-C
- کابل 3.5 میلی متری TRS برای دوربین ها
- کابل 3.5 میلی متری TRRS برای دستگاه های موبایل
- جعبه شارژ

نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1402/04/07 وهاب حسین زاده

این مدل چند ساعت کیس شارژش شارژ نگه می داره ؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
با هر بار کیس شارژ میتوانید تقریبا دو بار فرستنده و گیرنده را شارژ کنید و اگر از کیس شارژ استفاده نکنید چند روز شارژ نگه میدارد.